Huub wil een hondje groen verven, daar reageerde ik op.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij was het hondje alleen op zn koppie gekust met net gestifte lippen.
met speciale verf die daarvoor te koop is in een dierenzaak..... ik zie daar het probleem niet van in.... maar als ik het goed begreep mag het niet van de buren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Huub wil een hondje groen verven, daar reageerde ik op.
Ik vind dat overdreven gedoe met die hondjes, helemaal niets, maar men hoeft ook niet te doen alsof die beestjes van porcelein zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Geheel mee eens. Van die hondjes moet men afblijven.
Inderdaad !quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef mspoez het volgende:
Dennis doet een boksersdanspasje. Hip zeg!
"Woooh" roept ie ook nog even. Ik zie het al, die maakt de blits in de disco hoor!
Hondenverf?? Nooit van gehoord ...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Desii het volgende:
[..]
met speciale verf die daarvoor te koop is in een dierenzaak..... ik zie daar het probleem niet van in.... maar als ik het goed begreep mag het niet van de buren.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad !
Die jongen is het middelpunt van de dansvloer !
Ik hoorde van een vriend van me neef dat 'ie in de Baja IEDER meisje
kan krijgen met zijn handen in zijn zakken !!!
Laat hem daarheen gaan danquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad !
Die jongen is het middelpunt van de dansvloer !
Ik hoorde van een vriend van me neef dat 'ie in de Baja IEDER meisje
kan krijgen met zijn handen in zijn zakken !!!
Gewoon groen verven die beesten, ze hebben er toch voor gekozen om in dekooi te komen?!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Hondenverf?? Nooit van gehoord ...
Gelukkig mag het niet van de buren
Nadia heeft kritiek op 't uiterlijk van Lieke?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
Eerder hadden Huub en Nadia wel een aardig gesprek over schoonheid. Nadia vindt uiterlijke schoonheid heel belangrijk, Huub gaat meer voor de binnenkant en houdt niet van nepborsten. Nadia had er overigens geen moeite mee Huub recht in zijn gezicht te zeggen dat ze Lieke afschuwelijk vindt qua uiterlijk; uiteraard is Huub het hier niet mee eens.
DOS-virus ? explain....quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:53 schreef Desii het volgende:
[..]
daar moet je niet op letten, dat is 1 van de 3 fokkers die besmet is met het DOS-virus![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:57 schreef willem-jozef het volgende:
nadir heeft de kledij van obelix aan(inclusief opvulling). staat 'r retegoed!
aardje naar hun baasje ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:58 schreef Dark het volgende:
Die hondjes zijn constant geil!
Ze hebben elke keer hun piemeltje eruit.
Amanda tegen Nicky - Wat is dat toch, das helemaal niets voor jou?
Daar zal Lieke wel de schuld van krijgen, let maar op.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:58 schreef Dark het volgende:
Die hondjes zijn constant geil!
Ze hebben elke keer hun piemeltje eruit.
Amanda tegen Nicky - Wat is dat toch, das helemaal niets voor jou?
je zou 'm bijna een acne-overdosis gunnenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef neehe het volgende:
Zo'n Naad zal zelfmoord plegen als er wat met haar gezicht gebeurd, die is zo verlieft op zichzelf.
Dan zal ze elke ochtend wel schikken als ze haar gezicht weer terug vindt op d'r hoofdkussen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef neehe het volgende:
Zo'n Naad zal zelfmoord plegen als er wat met haar gezicht gebeurd, die is zo verlieft op zichzelf.
Het ging over zijn plannetjes , die wij nog steeds niet mogen weten..quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Dark het volgende:
Cora neemt afscheid van haar internetvriendje. Ze heeft een uur de tijd gehad om Jaap te voorzien van veel spelinformatie.
1. of weer aansluiten bij Huub en Liekequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Dark het volgende:
Cora neemt afscheid van haar internetvriendje. Ze heeft een uur de tijd gehad om Jaap te voorzien van veel spelinformatie.
Als je van top tot teen gaat vergelijken is Lieke mooier om te zien dan naadloos.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Beetje overdreven van Nadia om te zeggen dat ze Lieke afschuwelijk vindt qua uiterlijk. Het is zeker niet moeders mooiste maar om nou te zeggen afschuwelijk...Vind sowieso al dat Nadia geen recht van spreken heeft met dat plompe lijf van d'r
gewoon de kift van die valse NatteNaad en AmanDEL...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Beetje overdreven van Nadia om te zeggen dat ze Lieke afschuwelijk vindt qua uiterlijk. Het is zeker niet moeders mooiste maar om nou te zeggen afschuwelijk...Vind sowieso al dat Nadia geen recht van spreken heeft met dat plompe lijf van d'r
Jaap zei iets over de moeder van Brian?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef F04 het volgende:
Streamlock?
dat hele jaap/cora gedoe komt-voor mij dan-al vanaf het begin over als een hoax. dikke jaap en corky wilde hun zak vullen (en vroegen uiteindelijk iets te veel voor het schijnhuwelijk) en sjonnie de mol hoopte talpa nog een impuls te geven met een marriage als in dynasty alexis/lex dex o.i.d. jammer joh!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:08 schreef Clank het volgende:
Jaap heeft gezegd dat de passie voor de Gouden Kooi groter is dan voor wie of wat dan ook.
Cora reageerde amper.
doe 's normaal manquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Naadje ziet er leuk uit vanavond
Ow heeft ze een burka aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Naadje ziet er leuk uit vanavond
Van mij welquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef willem-jozef het volgende:
mag amando dood?
Lijkt me wel, zelfs hele domme mensen hebben niet het eeuwige levenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef willem-jozef het volgende:
mag amando dood?
Ze is niet in beeld.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow heeft ze een burka aan![]()
Hoor ook liever Huub en Jaap samen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
Waarom blijft Lieke nou altijd zo doortetteren als er iemand spreekt, hele vervelende gewoonte
het valt toch ook niet op het hele wijf is nepquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een onzin dat Amanda blijft volhouden dat haar borsten niet nep zijn![]()
ze is gefileerd door de slager uit eemnes en ik moet zeggen she never shone like that!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow heeft ze een burka aan![]()
Eerder plofte ze plompverloren neer tussen Huub en Nadia die een aardig gesprek hadden. Lieke is er heel erg van overtuigd dat ze iets bij te dragen heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoor ook liever Huub en Jaap samen.
Is iets wat me de laatste dagen ook opvalt en steeds meer gaat irriteren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
Waarom blijft Lieke nou altijd zo doortetteren als er iemand spreekt, hele vervelende gewoonte
Je weet maar nooit, ze zeggen weleens het geluk is met de dommenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zelfs hele domme mensen hebben niet het eeuwige leven![]()
Ik zou bijna aan m'n eigen seksualiteit gaan twijfelen maar ik kan gewoon niet geil worden van zo'n meidquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:20 schreef mahe het volgende:
[..]
het valt toch ook niet op het hele wijf is nep
Brian, Natasia, Melisa, Jaap, Huub, hebben allen de littekens onder Amanda's borsten gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een onzin dat Amanda blijft volhouden dat haar borsten niet nep zijn![]()
welke rest?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:22 schreef neehe het volgende:
Zonder make up heeft Naad een dertien in een dozijn kop.
De rest van haar lichaam is helemaal niks.
Haar tieten hangen nog meer dan die van mijn oma van 76 jaar.
Een kont ( welke kont ? ) heeft ze bijna niet.
Haar benen lijken op de benen van een vent.
En haar schouders zijn nog breder dan die van een goedgetrainde bodybilder.
De rest kan er mee door.
hahaquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Naadje ziet er niet leuk uit vanavond![]()
Aan het gedrag van een hond is heel goed te zien wie van een groep wel deugt en wie niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
Nee Amandel, een hond kun je niet hersenspoelen
[afbeelding]
maarre het zijn toch hondjes uit een verkeerd"nest "quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Aan het gedrag van een hond is heel goed te zien wie van een groep wel deugt en wie niet.
Vind het gewoon dom dat ontkennen steeds want je hoeft geen littekens te zien om te weten dat ze niet echt zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian, Natasia, Melisa, Jaap, Huub, hebben allen de littekens onder Amanda's borsten gezien.
Tegen Melisa heeft ze het zelfs toegegeven, maar ze heeft ook geleerd, als je liegt, zolang mogelijk vol blijven houden!
Dat was de grap !quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:23 schreef Giggio het volgende:
Op maandag 6 augustus 2007 21:22 schreef neehe het volgende:
Zonder make up heeft Naad een dertien in een dozijn kop.
De rest van haar lichaam is helemaal niks.
Haar tieten hangen nog meer dan die van mijn oma van 76 jaar.
Een kont ( welke kont ? ) heeft ze bijna niet.
Haar benen lijken op de benen van een vent.
En haar schouders zijn nog breder dan die van een goedgetrainde bodybilder.
De rest kan er mee door.
[..]
welke rest?![]()
![]()
![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef Giggio het volgende:
dan mag Dennix wel opschieten... die gaat er toch uit deze week?
ik hoorde van een kennis uit die dennisbergkampkliniek dat die tieten een jaar terug aanspoelde op ameland (vandaar de naam amando) en dat de 'rest' erbij gespoten is met siliconen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind het gewoon dom dat ontkennen steeds want je hoeft geen littekens te zien om te weten dat ze niet echt zijn.
"In de kast?"quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:30 schreef mspoez het volgende:
Naad "Zal ik daar gaan zitten voor het shot?"
Je moet niet alle roddels geloven, ze heeft ze voor haar 15-e verjaardag van haar mams gekregenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoorde van een kennis uit die dennisbergkampkliniek dat die tieten een jaar terug aanspoelde op ameland (vandaar de naam amando) en dat de 'rest' erbij gespoten is met siliconen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |