nee, speciale verf uit een dierenzaak.... hij vertelde vorige week dat hij en Eric Palma deropuit hadden gestuurd naar een dierenspeciaalzaak.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah mijn meisje zegt net precies hetzelfde ben ook inmiddels even aant kijken wat de mogelijkheden zijn..misschien pas ik mijn opmerking wel aan...want jah geef toe tis wat voorbarig...maar denk dat huub die hond met gwone verf wilde verven toch?
Die vragen niks.Huub weet dat dit gebruikt word voor tv en dan moet er wel wat gevraagd worden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt wel op dat bij dit soort gesprekken Huub degene is die de vragen stelt.
Terwijl Jaap of Dennis eigenlijk veel meer voor de hand zouden liggen.
Ze heeft vandaag al 10 keer gezegd dat ze heel mooi is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia: Ik weet dat ik mooi ben
![]()
10 keer pas........dàt is bescheiden...quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al 10 keer gezegd dat ze heel mooi is.![]()
echt om te kotsen, ja, zou bijna solidair worden aan dat vod.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al 10 keer gezegd dat ze heel mooi is.![]()
mag ik effequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia: Ik weet dat ik mooi ben
![]()
Zelfvertrouwen is prima, maar om nou elke dag te gaan vertellen dat je mooi bent..... is weer een ander uiterste.quote:
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Goed gesprek, maar de reaktie in de COS t.o.v. Nadia zijn weer waardeloos.
Dag.![]()
Kan je dat etenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Superlatieven schieten weer tekort hier op het forum......![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:35 schreef STAP01 het volgende:
Dennix krijgt (bijna) geen woord uit zn strot door dat sjaaltje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |