Lieke kan niet ver genoeg de grond worden ingeboordquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Heel veel mensen reageren hier altijd zo extreem, Huub en Lieke hebben ruzie en dan is het oor vele of Huub de grond in boren of Lieke de grond in boren.
en dat snap ik niet helemaal.
Omdat ik het niet eens ben met hoe Lieke omgaat met de discussie tussen Haar en Huub, wil niet zeggen dat ik haar dan meteen een rotmeid vind.
Anaders om ook dus.
hehe!quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Heel veel mensen reageren hier altijd zo extreem, Huub en Lieke hebben ruzie en dan is het oor vele of Huub de grond in boren of Lieke de grond in boren.
en dat snap ik niet helemaal.
Omdat ik het niet eens ben met hoe Lieke omgaat met de discussie tussen Haar en Huub, wil niet zeggen dat ik haar dan meteen een rotmeid vind.
Anaders om ook dus.
Is ook knap hoe sommigen dat doen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar toch mag wel eens gezegd worden dat dat knap van ons is. Want vooral wat betreft Huub en Lieke zijn er redelijk sterke gevoelens en meningen.
Zal ik een mier voor je vangenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:55 schreef tipsch het volgende:
stapje terug in de tijd, cos #?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
hehe!Eindelijk een normale reactie hier. Ik vind Huub leuk en ik vind lieke leuk.
Ik vind sommige dingen die Huub doet of zegt irritant, maar dat heb ik ook bij Lieke.
Maar voor mij staan ze beide kilometers boven de anderen in dat huis.
En:quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:55 schreef tipsch het volgende:
stapje terug in de tijd, cos #?
ach zolang wij elkaar snappen is het toch prima?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
En:
interresant moet zijn interessant
verbrand moet met dt
geen spatie tussen einde zin en vraagteken
bikin's zijn bikini's
word moet dt
![]()
Je hebt gelijk, en zeker één notoire grijsgedraaide langspeelplaat in de kwestie Huub - Lieke valt erg op. Eerlijk gezegd doet die wat mij betreft allang alleen nog maar voor spek en bonen meequote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef itsme het volgende:
Disana je hebt gelijk. Maar wat ik zo vervelend vind hier dat je mensen hebt die continu 1 bewoner neerhalen en totaal geen goede dingen willen zien van die persoon. In elke post komt dat weer naar boven.
De laatste dagen ben ik razend op Huub en op Lieke geweest en dat laat ik hier dan ook blijken. Natuurlijk genieten de anti H&llers daarvan maar ach gun die ook eens een verzetje.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:03 schreef tipsch het volgende:
Lieko eet gezellig mee. goh, wat is ze toch een sterke vrouw, ze vermant zichzelf zo uitstekend![]()
Zo gezellig!
![]()
Niet naar andere users toch? Op deze of gene miljonair mag je schelden zoveel je wilt als het je zo uitkomtquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:56 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is ook knap hoe sommigen dat doen.Ik vergeet mezelf wel eens.
![]()
Huub heeft 2 keer gevraagd of ze kwam mee eten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:03 schreef Clank het volgende:
Jaap en Lieke worden niet geroepen voor het eten?
gelukkig heeft ze onder het honballen al zitten kanen dus kan ze wel even zonderquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huub heeft 2 keer gevraagd of ze kwam mee eten.
Mevrouwtje heeft 2 keer nee gezegd.
Jesus wat een lul.... Ik heb al moeite met die zooi..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:10 schreef wolferl het volgende:
Nadia: Aman, mag nicky dit (sushi).
Amanda: Ja natuurlijk.
Huub: Nicky, hier wasabi.
ja ik heb nu moeite met dgk dus ik ga lekker voor de buis uitbuikenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat een lul.... Ik heb al moeite met die zooi..![]()
Was de BBQ lekker?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik heb nu moeite met dgk dus ik ga lekker voor de buis uitbuiken![]()
Zeiken mag, maar in iedere post wordt inderdaad errug vervelend.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef itsme het volgende:
Disana je hebt gelijk. Maar wat ik zo vervelend vind hier dat je mensen hebt die continu 1 bewoner neerhalen en totaal geen goede dingen willen zien van die persoon. In elke post komt dat weer naar boven.
De laatste dagen ben ik razend op Huub en op Lieke geweest en dat laat ik hier dan ook blijken. Natuurlijk genieten de anti H&llers daarvan maar ach gun die ook eens een verzetje.![]()
was toch maar een geintje?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat een lul.... Ik heb al moeite met die zooi..![]()
Naar andere users probeer ik me altijd zo netjes mogelijk te gedragen. Is soms wel moeilijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet naar andere users toch? Op deze of gene miljonair mag je schelden zoveel je wilt als het je zo uitkomt![]()
Dan zou ik ook niet voor haar opscheppen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huub heeft 2 keer gevraagd of ze kwam mee eten.
Mevrouwtje heeft 2 keer nee gezegd.
Het is zowaar gezellig aan tafel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het was ook een geintje van Huub.
Maar sommige mensen hier kijken niet.![]()
hij maakte ook een geintje over de putjes in amanda's poffertjes billen..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het was ook een geintje van Huub.
Maar sommige mensen hier kijken niet.![]()
Zus Deborah lachenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:27 schreef miesy het volgende:
[..]
hij maakte ook een geintje over de putjes in amanda's poffertjes billen..
amanda meteen over de zeik..![]()
was ook gewoon grappig.quote:
och, ik denk dat het wel mee valt, ze lacht ook nog steedsquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:30 schreef miesy het volgende:
[..]
was ook gewoon grappig.
amanda neemt zichzelf ietwat te serieus.
Solaaaaanzuh ziet haar kans om te stoken verloren gaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:31 schreef mootie het volgende:
Huub vraagt gewoon geinteresseerd aan Deborah hoe het met haar moeder gaat, Solaaaaanzuh vindt het geen normale vraag.
zo zo, ik weet hetquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:33 schreef neehe het volgende:
Weet je, ik vindt het knap irritant, weet je, dat er om de 5 woorden , weet je, weetje gezegt wordt, weet je.
Maar dat vindt ik hoor, weet je.
DAT meisje heeft een hersenbloeding gehad, weetje, en dan kan het wel eens zo zijn dat je niet alle woorden kan vinden weet je, en zo leer je jezelf wel eens een stop woordje, zinnetje aan weet j, kan ze ook niets aan doen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:33 schreef neehe het volgende:
Weet je, ik vindt het knap irritant, weet je, dat er om de 5 woorden , weet je, weetje gezegt wordt, weet je.
Maar dat vindt ik hoor, weet je.
Weet je, blijkbaar mag er niet over haar moeder gesproken worden, weet je.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:31 schreef mootie het volgende:
Huub vraagt gewoon geinteresseerd aan Deborah hoe het met haar moeder gaat, Solaaaaanzuh vindt het geen normale vraag.
Welk meisje?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
[..]
DAT meisje heeft een hersenbloeding gehad, weetje, en dan kan het wel eens zo zijn dat je niet alle woorden kan vinden weet je, en zo leer je jezelf wel eens een stop woordje, zinnetje aan weet j, kan ze ook niets aan doen.
Dus laat haar weetje.
Een hersenbloeding heeft geen invloed op je intelligentie weet je. Ze was aan 1 kant verlamd weet je, dus de hersenbloeding zat kennelijk in dat gebied en niet in het spraak gebied weet je.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
[..]
DAT meisje heeft een hersenbloeding gehad, weetje, en dan kan het wel eens zo zijn dat je niet alle woorden kan vinden weet je, en zo leer je jezelf wel eens een stop woordje, zinnetje aan weet j, kan ze ook niets aan doen.
Dus laat haar weetje.
Deborah vond het anders prima, weet jequote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef neehe het volgende:
[..]
Weet je, blijkbaar mag er niet over haar moeder gesproken worden, weet je.
Knettergek, ik spuit mijn katten vol met Chanel 5...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft Nicky even volgespoten met Dior....... raar wijf.
Ik geloof het niet, neequote:Op zondag 5 augustus 2007 20:37 schreef Visual het volgende:
hebben jaap en huub al gepraat want jaap wou huub vandaag spreken
Ook lekker voor hem, als hij zich even gaat poetsen, een bekkie vol chemicalien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Knettergek, ik spuit mijn katten vol met Chanel 5...
Ok, maar het is zo irritant om aan te horen. OOooo bijna had ik het weer gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus laat haar weetje.
Ik was mijn hond iedere week weer met Palmolive elke dag shampoo, met aloë veraquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Knettergek, ik spuit mijn katten vol met Chanel 5...
Mijn katten poetsen niet, hebben een sloof (ik dus).quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook lekker voor hem, als hij zich even gaat poetsen, een bekkie vol chemicalien.
(mijn kater gaat voor Cool Water van Davidoff)
Ik bedoelde Nicky! Die poetst zichzelf wel neem ik aan, aangezien zn baasjes zelfs te lui zijn om hem uit te latenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn katten poetsen niet, hebben een sloof (ik dus).
Ik ga nu weer proberen ON-topic te blijven.
Weet je? Laterquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:44 schreef DrsH het volgende:
Nou ik hou het voor gezien weet je een prettige avond en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ze nu haar op haar borst?quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:53 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Lieke ligt even bij te slapen, kan ze straks Huub weer bespringen.
Ik hoop dat ze haar vriendjes wat beter selecteert, maar waarom twijfel ik?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus laat haar weetje.
Ik vrees dat ik een zonnesteekje heb opgelopen, maar jij verdient eenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoelde Nicky! Die poetst zichzelf wel neem ik aan, aangezien zn baasjes zelfs te lui zijn om hem uit te laten![]()
Hij heeft Juicy al een paar broodkorsten en stukjes kaas gegeven, maar z'n tosti gaat ie niet delen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
Jaap heeft Juicy op ignore gezet, zo te zien.
Hij deed volgens mij een zwakke poging om Dimitri te dissen, het mislukte jammerlijk...... maar dat was te verwachten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik een zonnesteekje heb opgelopen, maar jij verdient een, voor je geduld met mij
Zette Dimitri nix nu voor lul, zo'n 20 minuten geleden, ik viel net binnen, begreep maar de helft.
Iets met een klein pikkie, ofzo?
Ja, Dimitri zei dat Nadia dat hem had verteld en dat het voor haar een probleem was .....quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik een zonnesteekje heb opgelopen, maar jij verdient een, voor je geduld met mij
Zette Dimitri nix nu voor lul, zo'n 20 minuten geleden, ik viel net binnen, begreep maar de helft.
enIk ken vele mensen die een hersenbloeding hebben gehad, en het een sluit het ander niet uit, en als je haar hoort praten en naar woorden zoeken, dan is dat gebied net vrij gebleven.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Een hersenbloeding heeft geen invloed op je intelligentie weet je. Ze was aan 1 kant verlamd weet je, dus de hersenbloeding zat kennelijk in dat gebied en niet in het spraak gebied weet je.
Maar 'weet je' is gewoon een uitdrukking die 'dat soort meisjes' (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) heel vaak gebruiken, een stopwoordje.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:55 schreef blomst het volgende:
[..]
enIk ken vele mensen die een hersenbloeding hebben gehad, en het een sluit het ander niet uit, en als je haar hoort praten en naar woorden zoeken, dan is dat gebied net vrij gebleven.
Tnxquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Dimitri zei dat Nadia dat hem had verteld en dat het voor haar een probleem was .....
Brian en Huub zaten toen Dennis op te stoken, dat hij zich niet moest laten dishen
en hierop moest reageren. Helaas, Dennis liet het maar even lopen ......
Heb je dennix zijn handjes weleens gezien, het zijn net kinderhandjes. Huub is niet veel groter maar hij heeft tenminste mannenhanden (brrrrian trouwens ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Juist en zei gebruikt het wat extreem vaak.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar 'weet je' is gewoon een uitdrukking die 'dat soort meisjes' (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) heel vaak gebruiken, een stopwoordje.
Een beetje man, houdt het niet lang uit bij die meiden. Wat een leegte, wat een droevenisquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:58 schreef Lobasca het volgende:
Brian voelt zich weer helemaal 'The Man' bij die achtelijke wijven..
D neus van een man schijnt ook iets te zeggen....quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:59 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Heb je dennix zijn handjes weleens gezien, het zijn net kinderhandjes. Huub is niet veel groter maar hij heeft tenminste mannenhanden (brrrrian trouwens ook). Dennix is echt een baby die in een volwassen wereld is neergezet.
![]()
Hé gatverdamme peeeevvvvdeaaaaaaa. Zou ik nooit op stemmen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
Deborah: Pee van de A, wat is dat?? Oooooooooooh PEEVEEDEEAAA...... dat bedoel je!
Dat doen dat soort types..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Juist en zei gebruikt het wat extreem vaak.
yeah, terrorjaap commercieel uitmelken. ben bang voor hem dat er alleen vraag naar zal zijn in afghanistan, irak en die contreienquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:02 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap heeft het mAar weer druk met zijn plannen voor na de kooi.
Die neus schijnt een fabel te zijn, je moet op de voeten letten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
D neus van een man schijnt ook iets te zeggen....
nada loopt weer te kirren bij Dimitri.
Je vond zijn hoodfje toch niet leuk, SNOL?
Dat hondje is Jaap nog niet vergeten. waren de vorige keer ook de beste maatjes.quote:
Ik let overal op...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:05 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Die neus schijnt een fabel te zijn, je moet op de voeten letten.![]()
In die gebieden hebben ze het te druk met andere dingen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, terrorjaap commercieel uitmelken. ben bang voor hem dat er alleen vraag naar zal zijn in afghanistan, irak en die contreien
Ja dacht ook even...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
Ik wip even binnen en dan lijkt het net of Lieke aan het pakken is.
[afbeelding]
Ze gaat de houtenhangertjes in Jaap zijn kast hangen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
Ik wip even binnen en dan lijkt het net of Lieke aan het pakken is.
[afbeelding]
gaat goed met amanda, eerst nena kwijt als vriendin door dgk, nu dan ook samantha schrappen van dr vriendinnenlijstje?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wordt zo kwaad als ze commentaar krijgt als ze zoent met een meisje. Ze gaat Cementa??? niet meer bellen?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha die hond en Lieke
Ja weer niet, Brian is helemaal blij... Brian is pissed over Lieke.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:25 schreef schatje het volgende:
Brian, het was geen actie van Huub.
ze had het belooft als hij honbak niet zal verpestenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Is Lieke nieuwe back up aan het zoeken?
Bij Jaap?
moet dat niet Nix wezenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:34 schreef Dark het volgende:
Nadia vindt het machtspelletje leuk, dat ze met Brian kan spelen.
ze vroeg net of de butler er niet wasquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:36 schreef Marrije het volgende:
Ik heb die blonde vriendin van Amanda nog niets horen zeggen.
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:36 schreef pasjesjen het volgende:
Was het eigenlijk al weer goed tussen huub en lieke?
omg ik hoor dr net, wat een stem, geen wonder dat die dr klep houdtquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:37 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ze vroeg net of de butler er niet was![]()
Hetzelfde "Serial fucker" shirtje als eerder op de dag. (Het is rose en de tekst die er op staatquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft weer een fris schoon shirtje aan zie ik.
Ze had toch ook gezegd dat Amanda niets met hem moest beginnen omdat hij maar butler isquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:37 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ze vroeg net of de butler er niet was![]()
Nee dat was meer in de contex van ik heb dorst waar blijft die butlerquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze had toch ook gezegd dat Amanda niets met hem moest beginnen omdat hij maar butler is![]()
Het was ook zwaar sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hetzelfde "Serial fucker" shirtje als eerder op de dag. (Het is rose en de tekst die er op staat)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het was ook zwaar sarcastisch bedoeld![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hetzelfde "Serial fucker" shirtje als eerder op de dag. (Het is rose en de tekst die er op staat)
Het is UIT.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
Lieke wil eigenlijk een beetje rust, een beetje afstand, een time out.
Huub - Hoe bedoel je dat?
Lieke - Dat ik vanavond in Tas d'r bed ga slapen, ik heb even geen behoefte om naast je te liggen.
Sinds Dennis en Nadia in de villa zitten kijk ik minder naar de streams, ze verpesten het gewoon met hun aanwezigheid.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:41 schreef Marrije het volgende:
ik kijk weer ff naar die hamsterbek, maar bah, niet om aan te horen
Dan kan hij makkelijker wat te neuken versieren?? Of juist niet, en hoeft ie weer een nacht niet te presterenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:58 schreef wolferl het volgende:
dat roze shirtje van Denniks is zijn geluks shirtje.
Mooi, 24 uur aanvragen strik erom en de poort uit trappen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke wil niet meer!!!
Ach heeft ze iig de villa in geneukt
De verkoper van dat shirtje heeft gezegd dat dat shirtje gegarandeerd neuksex oplevert.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan hij makkelijker wat te neuken versieren?? Of juist niet, en hoeft ie weer een nacht niet te presteren
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:02 schreef Casshern het volgende:
het is niet uit, ze wil alleen even een nachtje alleen slapen. komt heus wel weer goed
Volgens het Gouden Kooi script is dit het einde.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:02 schreef Casshern het volgende:
het is niet uit, ze wil alleen even een nachtje alleen slapen. komt heus wel weer goed
nee joh ze wil alleen ff een nachtje alleen slapen. morgen is vast alles weer goedquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:04 schreef Marrije het volgende:
Lieke maakt het uit?
Nogmaals Lieke gaat in september een studie doen in de media, daar kan ze DGK niet meer bij gebruiken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:03 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Lieke exit gaat.
ik begrijp lieke niet, wat een drama om niksquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:03 schreef blomst het volgende:
Lieke wil een adempauze.
Huub komt terleurgested over, die wil het liever uitpraten.
Lieke maakt er weer boosheid van.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:05 schreef maril het volgende:
[..]
Nogmaals Lieke gaat in september een studie doen in de media, daar kan ze DGK niet meer bij gebruiken.
Huub heeft aangegeven dat hij af en toe het gevoel heeft dat Lieke zich omhooggeneukt heeft via hem en dat ze hem gebruikt heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Gisteren hadden L + H, maar dat was toch weer goed gekomen? Waar gaat deze ruzie dan weer over?
Nee drama om niets.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik begrijp lieke niet, wat een drama om niks
of heb ik iets gemist?
Inderdaad...serieuze blikken...even helemaal stuk zitten...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:06 schreef schatje het volgende:
Dit is zo zwaar gescript. En de rest maar niet begrijpen dat Huub en Lieke op dit moment televisie maken.
Dus als je Huub neukt dan mag je bewoner worden??quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:06 schreef Darklight het volgende:
Huub heeft natuurlijk wel gewooon gelijk
Lieke heeft zich er gewoon in geneukt
en? dat weet ie toch al heel lang? nu opeens daarover gaan zeuren? ik begrijp huub ff nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub heeft aangegeven dat hij af en toe het gevoel heeft dat Lieke zich omhooggeneukt heeft via hem en dat ze hem gebruikt heeft.
Ik vraag me de hele dag al af hoe bewust ze voor het woord "match" gekozen hebben....quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tien:
Huub en Lieke:
Gouden stel 13%
Slechte match 55%
Beter dan die andere twee stellen 32%
4094 stemmen
Zijn gevoel is dat zij zich beter voelt dan hem, dit doet ze door bepaalde opmerkingen e.dquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub heeft aangegeven dat hij af en toe het gevoel heeft dat Lieke zich omhooggeneukt heeft via hem en dat ze hem gebruikt heeft.
Daar zou ik in die setting ook voor kiezen inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Clank het volgende:
'k Vind het ook zwaar overdreven dat ze nu een nacht in het bed van Natasia wil gaan slapen. Dat is dan weer zo lekker duidelijk voor de hele groep. Spreek dan af dat je ff geen polonaise aan je lijf wil ofzo.
Omdat Huub altijd het gevoel heeft dat het echt is/wasquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
en? dat weet ie toch al heel lang? nu opeens daarover gaan zeuren? ik begrijp huub ff niet
Als ze voor zichzelf weten dat ze er wel uitkomen dan zou het wel eens heel leuk kunnen zijn dat de rest denkt dat ze definitief gebroken hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Clank het volgende:
'k Vind het ook zwaar overdreven dat ze nu een nacht in het bed van Natasia wil gaan slapen. Dat is dan weer zo lekker duidelijk voor de hele groep. Spreek dan af dat je ff geen polonaise aan je lijf wil ofzo.
Mooi antwoord.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als je Huub neukt dan mag je bewoner worden??
Volgens mij missen we dan 3 Haagse temeiers en Gaby.....
Ik denk niet dat ze eruit komen, dat dit wel het begin is van de echte breuk tussen Huub en Lieke.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze voor zichzelf weten dat ze er wel uitkomen dan zou het wel eens heel leuk kunnen zijn dat de rest denkt dat ze definitief gebroken hebben
Dan had hun relatie Natasia toch nodig.... een gezamelijke vijand werkt bindend tussen mensenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze eruit komen, dat dit wel het begin is van de echte breuk tussen Huub en Lieke.
Ik vraag me telkens af in hoeverre die polls bepalend zijn voor 'het script'quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele dag al af hoe bewust ze voor het woord "match" gekozen hebben....
Dit is de tweede keer dat hij er haar op aanspreekt. De eerste keer was een maand geleden nav een opmerking die Lieke had gemaakt toen ze onder de douche stonden en hem vertelde dat ze in het dagelijkse leven hem straal voorbij zou zijn gelopen. Gisteren maakte ze een sarcastische opmerking over zijn baantje als telefoonverkoper voordat hij de villa inging. Huub kreeg daardoor het gevoel of zij zich boven hem verheven voelde en ging daardoor twijfelen aan haar intenties.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
en? dat weet ie toch al heel lang? nu opeens daarover gaan zeuren? ik begrijp huub ff niet
Nr. 3 voelde zich niet zo lekkerquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:15 schreef farceman het volgende:
Waarom zijn er maar twee mensen voor Amanda?
Sorry kan het zo snel nergens vinden..
de derde was niet lekkerquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:15 schreef farceman het volgende:
ja dan moet ie dat vasthoudenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Omdat Huub altijd het gevoel heeft dat het echt is/was
Halfjaarsfeestje, er zou nog een vriendin komen maar die voelde zich niet lekker.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:15 schreef farceman het volgende:
kan ik me goed voorstellen.... ze moet toch weer afscheid nemen van der zussiequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef Casshern het volgende:
ahhh deborah moet huilen
Ooh.. doet ze altijdquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef Casshern het volgende:
ahhh deborah moet huilen
Dat had ze beloofd als jaap het honkbal op tv niet zou verstoren voor haar en Huubquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef SiRojK het volgende:
Hoezo ruimt Lieke Jaap zijn kledingkast op?
op momenten als dit, krijg ik ook weer twijfels over lieke der intentiesquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dan moet ie dat vasthouden
Eric heeft Lieke ooit eens gevraagd wat haar eigenlijke doel is in de villa, en of ze zich dan tegen Huub zal keren. Toen schoot ze spontaan in de lach. Ik vond dat ze heel betrapt reageerde, sindsdien sluit ik niet uit dat haar goede intentie fake is en dat ze hem een hak wil zetten voor wat ie haar in het begin heeft aangedaan. Huub is geisoleerd van de rest van de groep, als zij zich eruit laat stemmen of er zelf uitgaat ivm studie of wat dan ook, dan wordt ie er zo uit gestemd en heeft Lieke haar wraak.
Hoeft niet zo te zijn maar als het wel zo is dan zal het me niet verbazen.
Ik denk dat de woorden van Palam wel hard zijn aangekomen bij Huub, dat iedereen weet dat Lieke wraak wil nemen op hem en dat hij er met open ogen intrapt en dat iedereen hem uitlacht. Zijn familie zei destijds ook al dat ze fake was dus nieuw is het op zich niet.
Niet om het een of ander maar dan mag Huub wel ff in de spiegel kijken, hij scheldt Lieke uit voor al het nare wat je maar kan bedenken en als ze er iets van zegt dan krijgt ze naar dr hoofd dat ze maar naar huis moet gaan als t haar niet bevalt. Ik heb eerder het idee dat Huub denkt dat ie zich eea kan veroorloven en zij niet. Maakt zij ff 2 x een opmerking en dan is ie van slag? Valt me tegen van Huub.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat hij er haar op aanspreekt. De eerste keer was een maand geleden nav een opmerking die Lieke had gemaakt toen ze onder de douche stonden en hem vertelde dat ze in het dagelijkse leven hem straal voorbij zou zijn gelopen. Gisteren maakte ze een sarcastische opmerking over zijn baantje als telefoonverkoper voordat hij de villa inging. Huub kreeg daardoor het gevoel of zij zich boven hem verheven voelde en ging daardoor twijfelen aan haar intenties.
Huub heeft het vanmiddag "omhoogneuken" genoemd... ergo: hij vindt dat hij boven haar staat/stond??quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar dan mag Huub wel ff in de spiegel kijken, hij scheldt Lieke uit voor al het nare wat je maar kan bedenken en als ze er iets van zegt dan krijgt ze naar dr hoofd dat ze maar naar huis moet gaan als t haar niet bevalt. Ik heb eerder het idee dat Huub denkt dat ie zich eea kan veroorloven en zij niet. Maakt zij ff 2 x een opmerking en dan is ie van slag? Valt me tegen van Huub.
Een COS of wat geleden, sprak iemand over een rechtszaak die er aan zat te komen ivm zondag 15 juli, volgens mij van die man die ook bij NOVA was. Het zou zomaar kunnen, dat Lieke, als vermeend slachtoffer, daarbij moet zijn. (en dan een goed woordje voor 10 moet doen)quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze eruit komen, dat dit wel het begin is van de echte breuk tussen Huub en Lieke.
Zij heeft ook wel gezegd dat hij zo naar huis kan hoor, vanmiddag nog.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar dan mag Huub wel ff in de spiegel kijken, hij scheldt Lieke uit voor al het nare wat je maar kan bedenken en als ze er iets van zegt dan krijgt ze naar dr hoofd dat ze maar naar huis moet gaan als t haar niet bevalt. Ik heb eerder het idee dat Huub denkt dat ie zich eea kan veroorloven en zij niet. Maakt zij ff 2 x een opmerking en dan is ie van slag? Valt me tegen van Huub.
Deed ze vanmiddag onder de honkbalwedstrijd ook steeds...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:20 schreef blomst het volgende:
En nu Lieke ook steeds tegen de hondjes praat, Nee, jij stelt niet vervelende? vragen he enz.
dat werd dan ook wel eens tijd, want wie de bal kaatst. . .quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Zij heeft ook wel gezegd dat hij zo naar huis kan hoor, vanmiddag nog.
BAND hoeft niet eens dit soort plannetjes te verzinnen en uit te voeren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef blomst het volgende:
Huub gaat aan de wodka cola
Ja walgelijk vind ik dat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Deed ze vanmiddag onder de honkbalwedstrijd ook steeds...
Dat is de enige conclusie die Ik uit zo'n uitspraak kan halen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub heeft het vanmiddag "omhoogneuken" genoemd... ergo: hij vindt dat hij boven haar staat/stond??
Nou.. ééntje kan geen kwaad. Als hij zich maar niet laat gaan.. er spelen teveel emoties nu.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:22 schreef Desii het volgende:
En Huub gaat nu aan de Wodka-cola
dom.... zo dom.... grrrrrr
we zullen zien, ik ben benieuwdquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Een COS of wat geleden, sprak iemand over een rechtszaak die er aan zat te komen ivm zondag 15 juli, volgens mij van die man die ook bij NOVA was. Het zou zomaar kunnen, dat Lieke, als vermeend slachtoffer, daarbij moet zijn. (en dan een goed woordje voor 10 moet doen)
In het begin was Lieke zo overstuur en geraakt, dat ze op de trap voor het huis zat te huilen. Ook was ze diep onder de indruk van alle blauwe plekken die ze opgelopen had en als ze ernaar keek, kreeg ze het te kwaad.
Na de brief van haar moeder, eerst onder de indruk + huilen, maar later het gebeuren afzwakkend bij Nadia + het feit dat ze in september weer wil gaan studeren (hebben sommigen begrepen) + dat Huub en zij nu de zoveelste ruzie hebben.
Lijkt het bijna gescript, dat Lieke eind augustus de villa gaat verlaten!
ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is de enige conclusie die Ik uit zo'n uitspraak kan halen.
Ongelooflijk deze stand. Ja het gepeupel daarquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tien:
Huub en Lieke:
Gouden stel 13%
Slechte match 55%
Beter dan die andere twee stellen 32%
4094 stemmen
Wat snap je niet aan die opmerking? van saaie huishoudster tot wannabee-miljonair die kans maakt op een flinke prijs.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub heeft het vanmiddag "omhoogneuken" genoemd... ergo: hij vindt dat hij boven haar staat/stond??
Er wordt bedoeld dat het niet Huub is geweest die haar de villa heeft binnengelaten. Daar is de redactie verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan die opmerking? van saaie huishoudster tot wannabee-miljonair die kans maakt op een flinke prijs.
heeft ze wel geprobeerd... Nena wilde nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Weet je ik snap niet waarom ze Nena niet heeft uitgenodigd weet je
Je kan Huub haten of van hem houden, maar die uitspraak is een feit.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar was Huub zelf niet bij natuurlijk...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je kan Huub haten of van hem houden, maar die uitspraak is een feit.
Buiten de kooi zou ze nooit op hem vallen zei ze.
De enige conclusie die je hier uit kan halen is dat ze zich in de villa heeft geneukt.
dan krijgt nena teveel aandacht... en dat kan natuurlijk niet op amy's half-jaar-dagquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
en wat dan nog? dan is het script toch nog steeds dat ze zich omhoog heeft geneuktquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er wordt bedoeld dat het niet Huub is geweest die haar de villa heeft binnengelaten. Daar is de redactie verantwoordelijk voor.
OH? Kennen we de reden?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Desii het volgende:
[..]
heeft ze wel geprobeerd... Nena wilde niet
Nena wil niet weetje, niemand wil verder weet je.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
volgens mij wil nena niks meer met dgk te maken hebbenquote:
ze heeft gezegd dat als ze hem buiten de kooi met het uitgaan tegen zou komen, ze hem straal voorbij zou lopen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
De enige conclusie die je hier uit kan halen is dat ze zich in de villa heeft geneukt.
Kan vandaag wel eens einde gouden kooi voor Huub worden danquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef blomst het volgende:
Huub gaat aan de wodka cola
Waar zijn de andere 4 dan die hij geneukt heeft??quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
ach hij kan heus wel wat drinken. een paar glaasjes kunnen geen kwaadquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Kan vandaag wel eens einde gouden kooi voor Huub worden dan
Weet je hoe Amanda daarop reageerde?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Nena wil niet weetje, niemand wil verder weet je.
Die kregen er al geld voorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar zijn de andere 4 dan die hij geneukt heeft??
Het was niet alsof een wip met Huub een gegarandeerd entreekaartje voor de villa was ofzo.
Amanda zei eerder dat het haar niet uitmaakt hoe mensen over haar praten, zolang haar vrienden en familie maar weten hoe ze echt is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Weet je hoe Amanda daarop reageerde?
Ah... gratis met Huub neuken is dus wel een entreekaartje voor de villa... okay, thnx 4 de uitlegquote:
Neequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Weet je hoe Amanda daarop reageerde?
toch?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:38 schreef blomst het volgende:
Lieke even een opmerking waarom Huub haar niet holp hielp, terwijl ze hem niet heeft gezegd dat ze er aan begonnen was.
Weer een sneer dus.
En hoe is ze echt, zoals we haar kennen toch? Of bedoelde ze dat ze altijd nep is in de Kooi...Nee dat gaat niet weet je!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Amanda zei eerder dat het haar niet uitmaakt hoe mensen over haar praten, zolang haar vrienden en familie maar weten hoe ze echt is.
Nou da's dus duidelijk.
Huub zegt er wat van en dat Amanda het schoon moet maken, maar Amanda zegt, vraag de beelden maar op!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:41 schreef Casshern het volgende:
haha nicky plast weer binnen
Wat een stinkhok moet het bij Deborah thuis zijn.... zelfs als de hondjes zo naar buiten kunnen lopen, piesen ze nog liever binnenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef Clank het volgende:
Nicky pist nu tegen de eettafel. Had eerder vandaag al tegen het bed van Huub gepiest.
Idd... dat zal een normaal opgevoede hond nooit doen... dit is echt heel erg.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een stinkhok moet het bij Deborah thuis zijn.... zelfs als de hondjes zo naar buiten kunnen lopen, piesen ze nog liever binnen![]()
En net al tegen een stoel...Wat een zeikjoekeltje.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef Clank het volgende:
Nicky pist nu tegen de eettafel. Had eerder vandaag al tegen het bed van Huub gepiest.
Jezus lieke.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:38 schreef Desii het volgende:
L: waarom heb je niet geholpen met de kapstokken
H: je was in gesprek met Jaap, dus ik heb je maar even gelaten
L: das lekker makkelijk
H: het is ook nooit goed
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
weer leuke plaatjes op http://kleinefrankie.web-log.nl/
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Desii het volgende:
Mitch zegt dat Nena de groeten aan Huub heeft gedaan.
Huub: die mis ik echt.... mooi is ze hé
hij heet toch dimitri of ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Desii het volgende:
Mitch zegt dat Nena de groeten aan Huub heeft gedaan.
Tot ze gaat pratenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vind haar echt niet lelijk (uiterlijk dan, misschien vanwege "Nena-wannabee"?)
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Desii het volgende:
Mitch Dimitri zegt dat Nena de groeten aan Huub heeft gedaan.
hetzelfde hondje als die gek is op Jaap?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
het hondje is gek op Lieke.
ja die kleine witte.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
hetzelfde hondje als die gek is op Jaap?
(ik heb geen streams)
De witte gaat voor Lieke, de bruine is Jaapfan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
(ik heb geen streams)
Yep, die witte, die overal piest, binnenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
(ik heb geen streams)
Enne... welke van de 2 vindt Amanda leuk genoeg om haar telkens op te zoeken??quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De witte gaat voor Lieke, de bruine is Jaapfan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |