quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hetzelfde "Serial fucker" shirtje als eerder op de dag. (Het is rose en de tekst die er op staat)
Het is UIT.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
Lieke wil eigenlijk een beetje rust, een beetje afstand, een time out.
Huub - Hoe bedoel je dat?
Lieke - Dat ik vanavond in Tas d'r bed ga slapen, ik heb even geen behoefte om naast je te liggen.
Sinds Dennis en Nadia in de villa zitten kijk ik minder naar de streams, ze verpesten het gewoon met hun aanwezigheid.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:41 schreef Marrije het volgende:
ik kijk weer ff naar die hamsterbek, maar bah, niet om aan te horen
Dan kan hij makkelijker wat te neuken versieren?? Of juist niet, en hoeft ie weer een nacht niet te presterenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:58 schreef wolferl het volgende:
dat roze shirtje van Denniks is zijn geluks shirtje.
Mooi, 24 uur aanvragen strik erom en de poort uit trappen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke wil niet meer!!!
Ach heeft ze iig de villa in geneukt
De verkoper van dat shirtje heeft gezegd dat dat shirtje gegarandeerd neuksex oplevert.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan hij makkelijker wat te neuken versieren?? Of juist niet, en hoeft ie weer een nacht niet te presteren
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:02 schreef Casshern het volgende:
het is niet uit, ze wil alleen even een nachtje alleen slapen. komt heus wel weer goed
Volgens het Gouden Kooi script is dit het einde.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:02 schreef Casshern het volgende:
het is niet uit, ze wil alleen even een nachtje alleen slapen. komt heus wel weer goed
nee joh ze wil alleen ff een nachtje alleen slapen. morgen is vast alles weer goedquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:04 schreef Marrije het volgende:
Lieke maakt het uit?
Nogmaals Lieke gaat in september een studie doen in de media, daar kan ze DGK niet meer bij gebruiken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:03 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Lieke exit gaat.
ik begrijp lieke niet, wat een drama om niksquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:03 schreef blomst het volgende:
Lieke wil een adempauze.
Huub komt terleurgested over, die wil het liever uitpraten.
Lieke maakt er weer boosheid van.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:05 schreef maril het volgende:
[..]
Nogmaals Lieke gaat in september een studie doen in de media, daar kan ze DGK niet meer bij gebruiken.
Huub heeft aangegeven dat hij af en toe het gevoel heeft dat Lieke zich omhooggeneukt heeft via hem en dat ze hem gebruikt heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Gisteren hadden L + H, maar dat was toch weer goed gekomen? Waar gaat deze ruzie dan weer over?
Nee drama om niets.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik begrijp lieke niet, wat een drama om niks
of heb ik iets gemist?
Inderdaad...serieuze blikken...even helemaal stuk zitten...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:06 schreef schatje het volgende:
Dit is zo zwaar gescript. En de rest maar niet begrijpen dat Huub en Lieke op dit moment televisie maken.
Dus als je Huub neukt dan mag je bewoner worden??quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:06 schreef Darklight het volgende:
Huub heeft natuurlijk wel gewooon gelijk
Lieke heeft zich er gewoon in geneukt
en? dat weet ie toch al heel lang? nu opeens daarover gaan zeuren? ik begrijp huub ff nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub heeft aangegeven dat hij af en toe het gevoel heeft dat Lieke zich omhooggeneukt heeft via hem en dat ze hem gebruikt heeft.
Ik vraag me de hele dag al af hoe bewust ze voor het woord "match" gekozen hebben....quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tien:
Huub en Lieke:
Gouden stel 13%
Slechte match 55%
Beter dan die andere twee stellen 32%
4094 stemmen
Zijn gevoel is dat zij zich beter voelt dan hem, dit doet ze door bepaalde opmerkingen e.dquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub heeft aangegeven dat hij af en toe het gevoel heeft dat Lieke zich omhooggeneukt heeft via hem en dat ze hem gebruikt heeft.
Daar zou ik in die setting ook voor kiezen inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Clank het volgende:
'k Vind het ook zwaar overdreven dat ze nu een nacht in het bed van Natasia wil gaan slapen. Dat is dan weer zo lekker duidelijk voor de hele groep. Spreek dan af dat je ff geen polonaise aan je lijf wil ofzo.
Omdat Huub altijd het gevoel heeft dat het echt is/wasquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
en? dat weet ie toch al heel lang? nu opeens daarover gaan zeuren? ik begrijp huub ff niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |