Ja dacht ook even...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
Ik wip even binnen en dan lijkt het net of Lieke aan het pakken is.
[afbeelding]
Ze gaat de houtenhangertjes in Jaap zijn kast hangen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
Ik wip even binnen en dan lijkt het net of Lieke aan het pakken is.
[afbeelding]
gaat goed met amanda, eerst nena kwijt als vriendin door dgk, nu dan ook samantha schrappen van dr vriendinnenlijstje?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wordt zo kwaad als ze commentaar krijgt als ze zoent met een meisje. Ze gaat Cementa??? niet meer bellen?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha die hond en Lieke
Ja weer niet, Brian is helemaal blij... Brian is pissed over Lieke.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:25 schreef schatje het volgende:
Brian, het was geen actie van Huub.
ze had het belooft als hij honbak niet zal verpestenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Is Lieke nieuwe back up aan het zoeken?
Bij Jaap?
moet dat niet Nix wezenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:34 schreef Dark het volgende:
Nadia vindt het machtspelletje leuk, dat ze met Brian kan spelen.
ze vroeg net of de butler er niet wasquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:36 schreef Marrije het volgende:
Ik heb die blonde vriendin van Amanda nog niets horen zeggen.
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:36 schreef pasjesjen het volgende:
Was het eigenlijk al weer goed tussen huub en lieke?
omg ik hoor dr net, wat een stem, geen wonder dat die dr klep houdtquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:37 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ze vroeg net of de butler er niet was![]()
Hetzelfde "Serial fucker" shirtje als eerder op de dag. (Het is rose en de tekst die er op staatquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft weer een fris schoon shirtje aan zie ik.
Ze had toch ook gezegd dat Amanda niets met hem moest beginnen omdat hij maar butler isquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:37 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ze vroeg net of de butler er niet was![]()
Nee dat was meer in de contex van ik heb dorst waar blijft die butlerquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze had toch ook gezegd dat Amanda niets met hem moest beginnen omdat hij maar butler is![]()
Het was ook zwaar sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hetzelfde "Serial fucker" shirtje als eerder op de dag. (Het is rose en de tekst die er op staat)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het was ook zwaar sarcastisch bedoeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |