Knettergek, ik spuit mijn katten vol met Chanel 5...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft Nicky even volgespoten met Dior....... raar wijf.
Ik geloof het niet, neequote:Op zondag 5 augustus 2007 20:37 schreef Visual het volgende:
hebben jaap en huub al gepraat want jaap wou huub vandaag spreken
Ook lekker voor hem, als hij zich even gaat poetsen, een bekkie vol chemicalien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Knettergek, ik spuit mijn katten vol met Chanel 5...
Ok, maar het is zo irritant om aan te horen. OOooo bijna had ik het weer gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
[..]
DAT meisje heeft een hersenbloeding gehad, weetje, en dan kan het wel eens zo zijn dat je niet alle woorden kan vinden weet je, en zo leer je jezelf wel eens een stop woordje, zinnetje aan weet j, kan ze ook niets aan doen.
Dus laat haar weetje.
Ik was mijn hond iedere week weer met Palmolive elke dag shampoo, met aloë veraquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Knettergek, ik spuit mijn katten vol met Chanel 5...
Mijn katten poetsen niet, hebben een sloof (ik dus).quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook lekker voor hem, als hij zich even gaat poetsen, een bekkie vol chemicalien.
(mijn kater gaat voor Cool Water van Davidoff)
Ik bedoelde Nicky! Die poetst zichzelf wel neem ik aan, aangezien zn baasjes zelfs te lui zijn om hem uit te latenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn katten poetsen niet, hebben een sloof (ik dus).
Ik ga nu weer proberen ON-topic te blijven.
Weet je? Laterquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:44 schreef DrsH het volgende:
Nou ik hou het voor gezien weet je een prettige avond en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ze nu haar op haar borst?quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:53 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Lieke ligt even bij te slapen, kan ze straks Huub weer bespringen.
Ik hoop dat ze haar vriendjes wat beter selecteert, maar waarom twijfel ik?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
[..]
DAT meisje heeft een hersenbloeding gehad, weetje, en dan kan het wel eens zo zijn dat je niet alle woorden kan vinden weet je, en zo leer je jezelf wel eens een stop woordje, zinnetje aan weet j, kan ze ook niets aan doen.
Dus laat haar weetje.
Ik vrees dat ik een zonnesteekje heb opgelopen, maar jij verdient eenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoelde Nicky! Die poetst zichzelf wel neem ik aan, aangezien zn baasjes zelfs te lui zijn om hem uit te laten![]()
Hij heeft Juicy al een paar broodkorsten en stukjes kaas gegeven, maar z'n tosti gaat ie niet delen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
Jaap heeft Juicy op ignore gezet, zo te zien.
Hij deed volgens mij een zwakke poging om Dimitri te dissen, het mislukte jammerlijk...... maar dat was te verwachten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik een zonnesteekje heb opgelopen, maar jij verdient een, voor je geduld met mij
Zette Dimitri nix nu voor lul, zo'n 20 minuten geleden, ik viel net binnen, begreep maar de helft.
Iets met een klein pikkie, ofzo?
Ja, Dimitri zei dat Nadia dat hem had verteld en dat het voor haar een probleem was .....quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik een zonnesteekje heb opgelopen, maar jij verdient een, voor je geduld met mij
Zette Dimitri nix nu voor lul, zo'n 20 minuten geleden, ik viel net binnen, begreep maar de helft.
enIk ken vele mensen die een hersenbloeding hebben gehad, en het een sluit het ander niet uit, en als je haar hoort praten en naar woorden zoeken, dan is dat gebied net vrij gebleven.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Een hersenbloeding heeft geen invloed op je intelligentie weet je. Ze was aan 1 kant verlamd weet je, dus de hersenbloeding zat kennelijk in dat gebied en niet in het spraak gebied weet je.
Maar 'weet je' is gewoon een uitdrukking die 'dat soort meisjes' (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) heel vaak gebruiken, een stopwoordje.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:55 schreef blomst het volgende:
[..]
enIk ken vele mensen die een hersenbloeding hebben gehad, en het een sluit het ander niet uit, en als je haar hoort praten en naar woorden zoeken, dan is dat gebied net vrij gebleven.
Tnxquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Dimitri zei dat Nadia dat hem had verteld en dat het voor haar een probleem was .....
Brian en Huub zaten toen Dennis op te stoken, dat hij zich niet moest laten dishen
en hierop moest reageren. Helaas, Dennis liet het maar even lopen ......
Heb je dennix zijn handjes weleens gezien, het zijn net kinderhandjes. Huub is niet veel groter maar hij heeft tenminste mannenhanden (brrrrian trouwens ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Juist en zei gebruikt het wat extreem vaak.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar 'weet je' is gewoon een uitdrukking die 'dat soort meisjes' (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) heel vaak gebruiken, een stopwoordje.
Een beetje man, houdt het niet lang uit bij die meiden. Wat een leegte, wat een droevenisquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:58 schreef Lobasca het volgende:
Brian voelt zich weer helemaal 'The Man' bij die achtelijke wijven..
D neus van een man schijnt ook iets te zeggen....quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:59 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Heb je dennix zijn handjes weleens gezien, het zijn net kinderhandjes. Huub is niet veel groter maar hij heeft tenminste mannenhanden (brrrrian trouwens ook). Dennix is echt een baby die in een volwassen wereld is neergezet.
![]()
Hé gatverdamme peeeevvvvdeaaaaaaa. Zou ik nooit op stemmen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
Deborah: Pee van de A, wat is dat?? Oooooooooooh PEEVEEDEEAAA...... dat bedoel je!
Dat doen dat soort types..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Juist en zei gebruikt het wat extreem vaak.
yeah, terrorjaap commercieel uitmelken. ben bang voor hem dat er alleen vraag naar zal zijn in afghanistan, irak en die contreienquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:02 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap heeft het mAar weer druk met zijn plannen voor na de kooi.
Die neus schijnt een fabel te zijn, je moet op de voeten letten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
D neus van een man schijnt ook iets te zeggen....
nada loopt weer te kirren bij Dimitri.
Je vond zijn hoodfje toch niet leuk, SNOL?
Dat hondje is Jaap nog niet vergeten. waren de vorige keer ook de beste maatjes.quote:
Ik let overal op...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:05 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Die neus schijnt een fabel te zijn, je moet op de voeten letten.![]()
In die gebieden hebben ze het te druk met andere dingen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, terrorjaap commercieel uitmelken. ben bang voor hem dat er alleen vraag naar zal zijn in afghanistan, irak en die contreien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |