Als ze voor zichzelf weten dat ze er wel uitkomen dan zou het wel eens heel leuk kunnen zijn dat de rest denkt dat ze definitief gebroken hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Clank het volgende:
'k Vind het ook zwaar overdreven dat ze nu een nacht in het bed van Natasia wil gaan slapen. Dat is dan weer zo lekker duidelijk voor de hele groep. Spreek dan af dat je ff geen polonaise aan je lijf wil ofzo.
Mooi antwoord.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als je Huub neukt dan mag je bewoner worden??
Volgens mij missen we dan 3 Haagse temeiers en Gaby.....
Ik denk niet dat ze eruit komen, dat dit wel het begin is van de echte breuk tussen Huub en Lieke.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze voor zichzelf weten dat ze er wel uitkomen dan zou het wel eens heel leuk kunnen zijn dat de rest denkt dat ze definitief gebroken hebben
Dan had hun relatie Natasia toch nodig.... een gezamelijke vijand werkt bindend tussen mensenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze eruit komen, dat dit wel het begin is van de echte breuk tussen Huub en Lieke.
Ik vraag me telkens af in hoeverre die polls bepalend zijn voor 'het script'quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele dag al af hoe bewust ze voor het woord "match" gekozen hebben....
Dit is de tweede keer dat hij er haar op aanspreekt. De eerste keer was een maand geleden nav een opmerking die Lieke had gemaakt toen ze onder de douche stonden en hem vertelde dat ze in het dagelijkse leven hem straal voorbij zou zijn gelopen. Gisteren maakte ze een sarcastische opmerking over zijn baantje als telefoonverkoper voordat hij de villa inging. Huub kreeg daardoor het gevoel of zij zich boven hem verheven voelde en ging daardoor twijfelen aan haar intenties.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
en? dat weet ie toch al heel lang? nu opeens daarover gaan zeuren? ik begrijp huub ff niet
Nr. 3 voelde zich niet zo lekkerquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:15 schreef farceman het volgende:
Waarom zijn er maar twee mensen voor Amanda?
Sorry kan het zo snel nergens vinden..
de derde was niet lekkerquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:15 schreef farceman het volgende:
ja dan moet ie dat vasthoudenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Omdat Huub altijd het gevoel heeft dat het echt is/was
Halfjaarsfeestje, er zou nog een vriendin komen maar die voelde zich niet lekker.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:15 schreef farceman het volgende:
kan ik me goed voorstellen.... ze moet toch weer afscheid nemen van der zussiequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef Casshern het volgende:
ahhh deborah moet huilen
Ooh.. doet ze altijdquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef Casshern het volgende:
ahhh deborah moet huilen
Dat had ze beloofd als jaap het honkbal op tv niet zou verstoren voor haar en Huubquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef SiRojK het volgende:
Hoezo ruimt Lieke Jaap zijn kledingkast op?
op momenten als dit, krijg ik ook weer twijfels over lieke der intentiesquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dan moet ie dat vasthouden
Eric heeft Lieke ooit eens gevraagd wat haar eigenlijke doel is in de villa, en of ze zich dan tegen Huub zal keren. Toen schoot ze spontaan in de lach. Ik vond dat ze heel betrapt reageerde, sindsdien sluit ik niet uit dat haar goede intentie fake is en dat ze hem een hak wil zetten voor wat ie haar in het begin heeft aangedaan. Huub is geisoleerd van de rest van de groep, als zij zich eruit laat stemmen of er zelf uitgaat ivm studie of wat dan ook, dan wordt ie er zo uit gestemd en heeft Lieke haar wraak.
Hoeft niet zo te zijn maar als het wel zo is dan zal het me niet verbazen.
Ik denk dat de woorden van Palam wel hard zijn aangekomen bij Huub, dat iedereen weet dat Lieke wraak wil nemen op hem en dat hij er met open ogen intrapt en dat iedereen hem uitlacht. Zijn familie zei destijds ook al dat ze fake was dus nieuw is het op zich niet.
Niet om het een of ander maar dan mag Huub wel ff in de spiegel kijken, hij scheldt Lieke uit voor al het nare wat je maar kan bedenken en als ze er iets van zegt dan krijgt ze naar dr hoofd dat ze maar naar huis moet gaan als t haar niet bevalt. Ik heb eerder het idee dat Huub denkt dat ie zich eea kan veroorloven en zij niet. Maakt zij ff 2 x een opmerking en dan is ie van slag? Valt me tegen van Huub.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat hij er haar op aanspreekt. De eerste keer was een maand geleden nav een opmerking die Lieke had gemaakt toen ze onder de douche stonden en hem vertelde dat ze in het dagelijkse leven hem straal voorbij zou zijn gelopen. Gisteren maakte ze een sarcastische opmerking over zijn baantje als telefoonverkoper voordat hij de villa inging. Huub kreeg daardoor het gevoel of zij zich boven hem verheven voelde en ging daardoor twijfelen aan haar intenties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |