Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Succes in deze FB, modjesquote:They are the few, the proud, the able.
Ik had je vorige post niet voor niks weggehaald hequote:Op zondag 5 augustus 2007 21:46 schreef iamredleader het volgende:
Wat Snakey, She en Remlof zeggen ^^^^
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:48 schreef remlof het volgende:
Ik had je vorige post niet voor niks weggehaald he
Nee, en wij verzoeken u vriendelijk dat ook niet te doen als u geen feedback heeftquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:54 schreef amvrosios het volgende:
had ik hier al gepost ?
de enige feedback die ik zo zou weten , ban elixabete (oid)quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, en wij verzoeken u vriendelijk dat ook niet te doen als u geen feedback heeft
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:07 schreef remlof het volgende:
murp, het kan ons geen ruk schelen wanneer je naar bed gaat.
Echt niet.
Dus kap eens met elke dag zo'n topic te openen
Neequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef zarGon het volgende:
Is er een mogelijkheid om dit een beetje op te schonen?
Als het serieus is zit je in het verkeerde subforumquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:27 schreef Doodmetaal het volgende:
Remlof, ik ben serieus, ik ga er echt optreden met band. (), mag die dan weer open?
Maar dit is het leukste forum.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het serieus is zit je in het verkeerde subforum![]()
Dat is het niet. Het was bagger, dat was de reden voor het slotje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:29 schreef Doodmetaal het volgende:
dude potentietopic~! Doe open, desnoods een andere naam als je beledigd bent.
als het op gang was was het leuk geweset.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het was bagger, dat was de reden voor het slotje.
Pluimpje voor remlof.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef zarGon het volgende:
Is er een mogelijkheid om dit een beetje op te schonen?
dat dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:12 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar ja mag wel een slotje op enzo, of maak er het dinsdagnacht-baggertopic van.![]()
jammer als je niet komt![]()
Ik wilde het eigenlijk al meteen op slot gooien, maar nu je er om vraagt laat ik hem gewoon lekker open. Gewoon om je te treiteren. Have fun.quote:
ik neem mn pc wel mee naar bedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef Snakey het volgende:
Doe vooral geen moeite om nog eens op te staan.
Daar mag je over klagen in [NWS FB] Waar we wel een blad voor de mond laten nemen. en doe ze de groetenquote:
Omdat "grapje" er wel af is. Dat jij achter de meute aan wil lopen is jouw zorg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:10 schreef Berenanus het volgende:
Vraagje.
Waarom werd mijn post eigenlijk geheel verwijdert uit dit topic?
Weet dat het 2 dingen miste. Maar dat heeft 80% van de foto's daar.
Had deze vakantie pic gepost:
[afbeelding]
Zoals u wenst.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar mag je over klagen in [NWS FB] Waar we wel een blad voor de mond laten nemen. en doe ze de groeten [afbeelding]
Ik zei dat je daar mocht klagen over de moderatie daar en dat je ze de groeten moest doenquote:
Omdat die van jou de lemming was?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:28 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is die van mij gesloten en die van 1 jaar niet![]()
Is ie deaud ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei dat je daar mocht klagen over de moderatie daar en dat je ze de groeten moest doen
Nou ja, als je nu sp3c tegen je in het harnas hebt gejaagd is het niet mijn schuld
uhh nee die van mij ging over dat we over 5 jaar dood gaan ( 5 1/2quote:
Nee hoor.quote:
Ja die van jou ging inderdaad nergens over. Dus niet miepen, anders ga je maar naar TRU ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
uhh nee die van mij ging over dat we over 5 jaar dood gaan ( 5 1/2) die van hem dat het volgend jaar 08-08-2008 is.... heel wat anders ..
![]()
Ja en die andere dan die gaat lekker ergens over?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Ja die van jou ging inderdaad nergens over. Dus niet miepen, anders ga je maar naar TRU ofzo.
Ja over 8 augustus 2008, da's best concreet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja en die andere dan die gaat lekker ergens over?
Nou geweldigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef MouzurX het volgende:
wat is er nou weer fout morgen is het 11:10 09-08-2007 toch best speciaal ....
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je niks beters weet dan flauwe lemmings te openen kan je beter op de A12 gaan spelen ofzo...
bedanktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:56 schreef Dirkh het volgende:
Goed topic murp! Je bent echt de leukste ONZ-user.
Ik kan er niks kwaadaardigs in herkennen. Hebben meer mensen hier last van?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:22 schreef Lixi het volgende:
omdat ik niet weet waar ik het anders neer moet zetten: Mijn computer gilt dingen over trojaanse paarden als ik op het topic 'streken die je op school...' klik....foutje van mijn comp of besmet bestand in dat topic??
Geen kwaadaardigheden hier.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan er niks kwaadaardigs in herkennen. Hebben meer mensen hier last van?
Open een topic in Digital Corner.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef Lixi het volgende:
zal wel aan mijn comp liggen dan...hij blijft t namelijk alleen bij dat topic doen![]()
bij sommige topics op fok heb ik het ook wel eens gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan er niks kwaadaardigs in herkennen. Hebben meer mensen hier last van?
heb hier totaal geen add'squote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef remlof het volgende:
Er is niks aan de hand. Misschien triggert het IP van een ad iets in die firewall bij haar op school.
Hou je nu maar rustigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:52 schreef Cahir het volgende:
DIT IS ONACCEPTABEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!!!!
THIS IS MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG!!!!
Grapje of was hij maar 12 uur ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef Dirkh het volgende:
ban
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:33 schreef postmortum het volgende:
zeg de beste onz mod ooit vind mij een kwaliteitsuser
Ja! Maar ik ben wel FOK!s kutuser!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Tinuzzz komt er tenminste voor uit dat ie gewoon een kutuser is.
Done, tevens laatste deel - zie TT wijziging.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:09 schreef Canisfire het volgende:
Remlof kan deze dan open t NBK Deel 4 Driedubbel Gedisst met "Oss"enworst
En die ander weer dicht
Je hebt nu het hoofd topic gesloten en het zuster topic open gelaten.
Die photoshop was nog warm man, geen 10 minuten oud...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:31 schreef popolon het volgende:
Kom eens met anders, zo oud dit.
Ja maar het thema ontbeerde toch wel enigszins de nodige originaliteit, vandaar dat ik het slotje van die n00bmod maar niet overruled hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Die photoshop was nog warm man, geen 10 minuten oud...
Dat kan je vast nog wel een keer gebruiken voor een wat orgineler topicquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Heb me de vinketering gezocht naar het gebruikte font...
Ik geef meteen al mijn onwetenheid toe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar het thema ontbeerde toch wel enigszins de nodige originaliteit, vandaar dat ik het slotje van die n00bmod maar niet overruled heb
No prob popodingesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik geef meteen al mijn onwetenheid toe.
Excuses
Prima, maar meld dat even in hier ipv hier. En ik ben best nog wel aanwezig. Geloof ik. Vier liter bier is niksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:46 schreef popolon het volgende:
Ik heb er nog eentje dichtgedingust.
Kijk jij even , een kick van 2 jaar oud.
oke, doe ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, maar meld dat even in hier ipv hier. En ik ben best nog wel aanwezig. Geloof ik. Vier liter bier is niks
Ik zie nergens een vraag, maar goed,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:53 schreef valek het volgende:
Ik vind dat dit topic weer open moet. Dank je. Heerlijk
Dus mijn vraag, open dit topic weer.
Yo, WTF denk jij wel niet. Doe eens heel ff normaal. Jij bent mijn leven aan het beoordelen. BAHBAH. Wat ben jij een arrogante klootzak zeg. Het was een baggertopic ja. Maar reageer AUB ff normaal eikel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie nergens een vraag, maar goed,
Het antwoord op die vraag zou zijn: Fuck off met je bagger.
Wat kan ons het schelen wat jij in je zielige leventje doet. Jouw leventje is zielig omdat je een topic opent over een boodschapje die je hebt gedaan. Nou, geweldig! Echt het hoogtepunt van je dag, misschien wel het hoogtepunt van deze hele week.
En dat kalf is dood, dus die heeft er ook niks meer aan.
Zie je nou hoe behulpzaam de mods hier zijn, die steken meer moeite in feedback dan jij in je tyfustopic.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:04 schreef valek het volgende:
[..]
Yo, WTF denk jij wel niet. Doe eens heel ff normaal. Jij bent mijn leven aan het beoordelen. BAHBAH. Wat ben jij een arrogante klootzak zeg. Het was een baggertopic ja. Maar reageer AUB ff normaal eikel.
Oh nee, ben al weer lang lief en rustig. Net was ik eventjes een beetje kwaad. Had je gesloopt als je bij me was. Nu vind ik je weer lief.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ben je nu gekwetst? Foei Dirkie, stoute jongen.
Tissue aangeeft.
zegt de stoere internetheldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:44 schreef valek het volgende:
[..]
Oh nee, ben al weer lang lief en rustig. Net was ik eventjes een beetje kwaad. Had je gesloopt als je bij me was. Nu vind ik je weer lief.![]()
![]()
Durf dit uiteraard alleen te zeggen als ik voor mijn computer zit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zegt de stoere internetheld![]()
Krijg toch een terminale ziektequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef JOPPI3 het volgende:
snakey! Fuck you! doe normaal en gedraag je als mod! Je gaat geen grof taalgebruik tegen mij hebben!
Wat is dat toch met mensen die gaan schelden met nederlands en engels door elkaar de laatste tijd.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:43 schreef JOPPI3 het volgende:
fuck u met je taalgebruik!
hou je kanker bek tegen snakey he , bos mongool... of wou je ff grote bek van mij hebben ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef JOPPI3 het volgende:
snakey! Fuck you! doe normaal en gedraag je als mod! Je gaat geen grof taalgebruik tegen mij hebben!
Hij mag een nieuwe openen, met goeie TT en duidelijke OP.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:48 schreef MouzurX het volgende:
Remlof gooi dat heinekenkratje topic eens open, want ik lig me hier toch in een deuk![]()
Mensen die grappig proberen te zijn maar het dan helemaal verneuken![]()
Als je het serieus bedoelt vraag je het maar op een medisch forum. Als grappig bedoeld topic was het kansloos. Vandaar het slotje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:57 schreef MouzurX het volgende:
Waarom een slotje op mijn topic ? ik zie geen argumenten die duidelijk maken dat het niet mogelijk is
Jullie zeggen alleen nee....
Kan je hem dan niet verplaatsen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het serieus bedoelt vraag je het maar op een medisch forum. Als grappig bedoeld topic was het kansloos. Vandaar het slotje.
Heb je mijn uitleg wel gelezen? kankercellen blijven zichzelf telkens delen, als die cellen dan via een wond bij iemand anders terecht zouden komen zouden ze daar ook weer kunnen gaan delen zodat er daar ook een kankergezwel ontstaat of niet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:11 schreef remlof het volgende:
Het kan niet, kanker is niet besmettelijk. Ik denk ook niet dat je ergens serieus genomen zou worden.
Nee, lichaamsvreemde cellen worden niet gevoed en sterven. En nu opzouten hier want dit heeft niets meer met feedback te makenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb je mijn uitleg wel gelezen? kankercellen blijven zichzelf telkens delen, als die cellen dan via een wond bij iemand anders terecht zouden komen zouden ze daar ook weer kunnen gaan delen zodat er daar ook een kankergezwel ontstaat of niet?
Ok ( had dat dan meteen gezegdquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, lichaamsvreemde cellen worden niet gevoed en sterven. En nu opzouten hier want dit heeft niets meer met feedback te maken
Geen probleem, ik PM m'n bankrekeninggegevens wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:39 schreef amvrosios het volgende:
dank snakey
Ouderwets, bij mij kunnen ze sms-en.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen probleem, ik PM m'n bankrekeninggegevens wel.
ik heb er een klacht overquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ouderwets, bij mij kunnen ze sms-en.
0906-dirkh+topicnr+slot (of mod) ¤1.30 per verzonden bericht. ¤1.30 per ontvangen bericht (max drie berichten per keer)
Ik zit in het buitenland, dan werkt het niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
0906-dirkh+topicnr+slot (of mod) ¤1.30 per verzonden bericht. ¤1.30 per ontvangen bericht (max drie berichten per keer)
Waarom moest je daar een eigen topic voor openen terwijl er al een topic over liep? Of moeten we allemaal op de knieën omdat je de moeite hebt genomen om je paintskills te gebruiken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:18 schreef Cahir het volgende:
FOK! gaat de concurrentie met Duitsland aan...
Wrm moest deze weer dicht! Ik heb hiervoor Photshop uit de kast getrokken... Dirkh
Topics geopend door de crew of het centrale feedbacktopic worden niet op verzoek gesloten, dat staat in je bevestigings sms (à 1,30).quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb er een klacht over
ik wou topic nr. 1060163 op slot hebben, het liefst door remlof of Dirkh, ik heb extra betaald voor een doodverwensing jegens TS, maar tot nu toe zonder resultaat
U Hoort nog van mij advocaat vanwege deze oplichtingspraktijken
ik heb geen idee waar mijn smsje is heengegaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ik kreeg naast een bevestigingssmsje ook een smsje met ''kutuser, ga eens dood aan een terminale rimboeziekte''quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Topics geopend door de crew of het centrale feedbacktopic worden niet op verzoek gesloten, dat staat in je bevestigings sms (à 1,30).
Ja, omdat we het zo sneu voor je vonden dat we niet aan je verzoek konden voldoenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kreeg naast een bevestigingssmsje ook een smsje met ''kutuser, ga eens dood aan een terminale rimboeziekte''
is dit service van de zaak?
ik krijg het spontaan warm van binnenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, omdat we het zo sneu voor je vonden dat we niet aan je verzoek konden voldoen
Ik zag het te laat, sorry.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef MrManiak het volgende:
Ik wil een tulp van reospeedwagon!
@Snakey: Gaat lekker als die ook dicht is, helder licht
Tu venia (Gij zijt vergeven), ik krijg denk ik toch geen tulp van reoquote:
Goed punt. Het zijn altijd dezelfden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef zarGon het volgende:
Reageren in een gesloten topic.
Ja, geen weerwoord meer kunnen geven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:55 schreef Dagonet het volgende:
Jaloers?
Que? Volgens mij was m'n PM vrij duidelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:24 schreef ralphbollen het volgende:
maar omdat als de mod beledigd wordt door iemand anders, jou topic naar de kut kan gaan.
Sorry, ik spreek geen wartaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie kan Janetje roepen dan kan ze het vertalen
Opsomtopics mogen best op slotquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:44 schreef ralphbollen het volgende:
ok snakey je heb gelijk.maar toch vind ik dat ook al ben je een mod met bovennatuurlijke krachten over FOK enzo je toch effe af kan vragen welke topics echt geblokt mogen worden en welke niet
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:44 schreef ralphbollen het volgende:
ok snakey je heb gelijk.maar toch vind ik dat ook al ben je een mod met bovennatuurlijke krachten over FOK enzo je toch effe af kan vragen welke topics echt geblokt mogen worden en welke niet
![]()
en dan nog betwijfel je hun modkwaliteitenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ik zal er wat beter op letten, bedankt voor je feedback.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:44 schreef ralphbollen het volgende:
![]()
Ik vat hem niet. Is ie grappig of zie ik wat over het hoofd of is het juist zo bedoeld?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:02 schreef Snakey het volgende:
Nou lachen zeg, effe m'n sokken weer aantrekken.![]()
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vat hem niet. Is ie grappig of zie ik wat over het hoofd of is het juist zo bedoeld?
Dat maakt het geen beter topic doodmetaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:22 schreef Doodmetaal het volgende:
maar snakey, mijn topic was eerder.
mits als het over FB's bollen gaat, Inc. picsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef Dribbel_ het volgende:
mag m'n topic over de krentenbollen weer open ?![]()
Die staan al in S&G dus moet je daar maar kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mits als het over FB's bollen gaat, Inc. pics
Nee, en opzouten Desoxyribonucleïnezuur.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef Dribbel_ het volgende:
mag m'n topic over de krentenbollen weer open ?![]()
Dat maakt niet uit. Modjes worden juist geselecteerd omdat ze dom zijn, ze moeten immers kunnen luisteren naar de Admins. Daarvoor heb je domme mensen nodig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:38 schreef Snakey het volgende:
Omdat wij mods veul meer hersencellen hebben dan de gemiddelde usert.![]()
Er stond duidelijk in de titel dat het géén bagger was. Dan is het het ook niet. Want anders zou het niet in de TT staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef Snakey het volgende:
Je opent bagger topics waar baggerreacties op komen. Dat dat jouw idee van humor is was al bekend, en dat gaat dus gewoon op slot. Stop met baggeren dus en verzin eens iets leuks.
psshhhttt Hypothetisch gezienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef Snakey het volgende:
Waar zie jij een topic met alleenin de OP?
Ik denk niet dat je reactie "looollleer!!!!!111eiiiiiinnzzzz!!" nog iets aan het topic had toegevoegdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:10 schreef MouzurX het volgende:
Remlof je bent veel te snel!!!!
ik klikte op de link lachte en typte "looollleer!!!!!111eiiiiiinnzzzz!!" en toen was het topic al dicht![]()
Het was denk ik beter dan de andere reacties.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je reactie "looollleer!!!!!111eiiiiiinnzzzz!!" nog iets aan het topic had toegevoegd
"Opsomtopic" bagger dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:39 schreef Frumzel het volgende:
Jouw CTRL + V
Meningsverschilslotje...
We hadden dit jaren geleden al afgesloten, je loopt een beetje achter.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:42 schreef Frumzel het volgende:
[..]
ach, wat de modjes (jullie dus) in ONZ betreft, is tegenwoordig alles bagger
En geantwoord, tjonge ik ben echt snel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dirk?
Iemand wil je wat vragen:
Het 'ik heb de Fok-crew wat te vragen' momentje
Cute <3quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:43 schreef PaxRome het volgende:
FF geresumeerd: Ik eis dat Snakey uit wederom uit z'n modschap wordt geflikkerd. En wel nu.
Er kwam niks meer uit, het was op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
remlof, wat doe je?
Neem hier ONZ-lessen!
Mijn pareltje!!!![]()
Dat is legaal, maar zeer pijnlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:37 schreef ukga het volgende:
is het legaal hier om een topic te beginnen met: verzin hier grappen over Jos Brink?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:37 schreef Berenanus het volgende:
remlof... het is Slotje_!
niet Slotje_
Probéér het eens, toe, je kunt het!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:36 schreef zarGon het volgende:
Ik kan dan ook niets plaatsen zonder dat het dubbelzinnig wordt.
Ja maar niet in dit topicquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Probéér het eens, toe, je kunt het!
Waarom is ie een jankerd, Yv.?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Probéér het eens, toe, je kunt het!
Hier stond net iets heel anders, en verders:quote:
quote:
zou opzich lomp wezen.. maar ik zou er waars wel om kunnen lachen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:37 schreef ukga het volgende:
is het legaal hier om een topic te beginnen met: verzin hier grappen over Jos Brink?
Dat wou ik ook nog wetenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:36 schreef zarGon het volgende:
Ik kan dan ook niets plaatsen zonder dat het dubbelzinnig wordt.
Wat is trouwens de edittijd in berichten zonder dat er een opermking eronder komt?
Volgens mij 48 uur.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat wou ik ook nog weten
Wat is 5 minuten op 48 uur?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:18 schreef remlof het volgende:
Nee 48 uur is de tijd dat je een bericht überhaupt kan editten. De melding komt als je na 5 minuten nog edit geloof ik.
Da's de tijd die je dus hebt om ranzige typo's te verwijderenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wat is 5 minuten op 48 uur?
48 uur is de tijd die je hebt om je berichten te editen. Soms, als je nog iets wil wijzigen en even je bericht aanpast, komt er geen opmerking dat er iets is aangepast. Soms wel. Dat was mijn vraag,quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:17 schreef Snakey het volgende:
48 uur
Snel je typo weghalen, zodat niemand het ziet he. Ik zag het wel hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:24 schreef Snakey het volgende:
Ow so. gezeik dus. Post dan gelijk wat je wil zeggen. Hoef je ook niet te editten.
Agreed!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Snakey! Wattefok!
Zeur niet, wijf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Snakey! Wattefok!
Ow, dan mag het.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Mijn post was wel de eerst FB sinds 3 topics.
Twee was teveel, we sloten ze alleen tegelijk. Vandaar dat enter de derde hond was die er met het been vandoor gingquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:23 schreef TheSorrow het volgende:
Grapje misschien? Ik vond alleen die 2 topics gesloten een beetje vaag, vandaar
quote:
Ik moet toch wat te doen hebben vannacht?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Is de nacht al afgelopen dan om 3 uur?
Nou ja, als jullie het volhouden... Da's geen slowchat maar een quickchatquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:27 schreef TheSorrow het volgende:
En dit?
[..]
[..]
Ik moet toch wat te doen hebben vannacht?
Zou je die fipo ook weg kunnen halen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:24 schreef SHE het volgende:
Klopt; ik wilde die bloedhonden voor zijn. Hadden ze toch bijna je kwaliteitstopic verneukt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef SHE het volgende:
Je mag mijn ster likken ok?
ha ha ha , ik ben zeker de eerste die het opmerkt dat het nep is he ?quote:
wat skip zegtquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:22 schreef -skippybal- het volgende:
waar is het bagger topic van vannacht?![]()
Is er niet. Het kan niet elke dag feest zijn namelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:22 schreef -skippybal- het volgende:
waar is het bagger topic van vannacht?![]()
maar vandaag welquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er niet. Het kan niet elke dag feest zijn namelijk
Nou nou, dat kan ook wel wat lieverquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef Frumzel het volgende:
-flikker op-
Is er niet. Het kan niet elke dag feest zijn namelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:38 schreef amvrosios het volgende:
remlof... waarom sluit je het nb topic nou al ?:'(
ach , als het er toch is... waarom dan niet ff wachten tot de morgen komt , en m dan sluiten ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
Is er niet. Het kan niet elke dag feest zijn namelijk![]()
Ik vind dit een beetje overdreven:quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:40 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ach , als het er toch is... waarom dan niet ff wachten tot de morgen komt , en m dan sluiten ?
vind het beetje overdreven..
goed punt , maar dan nog... Nachtbagger is toch nostalgie...quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje overdreven:
zondagmiddagverveeltopic deel 2
ZondagAvondVerveel topic
Het topic dat je niet verwacht had !
Sorry remlof !
trap *hier* remlof in zn zak
[nb] het is weer raak
Ik zou voorlopig maar geen baggertopics meer openen als ik jou was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:44 schreef amvrosios het volgende:
[..]
goed punt , maar dan nog... Nachtbagger is toch nostalgie...
mwah , vind nachtbagger niet zomaar een bagger topic...quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou voorlopig maar geen baggertopics meer openen als ik jouw was.
En nachtbagger was een reeks die we bewust de nek om hebben gedraaid.
De nachtbagger was gister best extreem rond een uurtje of half 2quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
mwah , vind nachtbagger niet zomaar een bagger topic...
en waarom is dat precies gebeurt ?
Nee hoor, dat is m'n echte tong.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:27 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ha ha ha , ik ben zeker de eerste die het opmerkt dat het nep is he ?
Je topic was gewoon niet leuk. Vandaar het slotje, piepert.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef ukga het volgende:
ik heb net m'm 'Jos Brink is dood' topic geopent, is ie dicht gegooid, terwijl het wel legaal was, ik heb ut gevraagd!
[FB] Als van adel deint de perzik boven het zadel
naja zeg
ik vond m leuk, maarja, ik ben ook volgens iedereen een kutusertquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je topic was gewoon niet leuk. Vandaar het slotje, piepert.
open er een topic overquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik vond m leuk, maarja, ik ben ook volgens iedereen een kutusert
ja ik vond hem imo ook vrij grappig, maar billelikkend fok vond hem niet zo leuk geloof ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik vond m leuk, maarja, ik ben ook volgens iedereen een kutusert
is er nou een bericht verwijderd van mij?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef remlof het volgende:
Die komt er ook niet.
Wat is dat toch met die nachtbaggerfetisj van sommigen hier?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:26 schreef amvrosios het volgende:
weer geen nb topic zeker ?:(
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die nachtbaggerfetisj van sommigen hier?
jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die nachtbaggerfetisj van sommigen hier?
Eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Het was oldskool bagger, maar tegenwoordig moet je een bos bloemen naar Brechtje sturen en het hele mod-team in zijn aars nemen om een simpel baggertopic te openen.
Zal ik het hele modteam maar ook eens in hun smerige bruine hoerenhol neuken, want dan blijven mijn topics tenminste open.
brechtje een bos bloemen sturen , en daarna in dr kont neuken vind ik wel een goed idee... maar dat mag zeker niet >?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Het was oldskool bagger, maar tegenwoordig moet je een bos bloemen naar Brechtje sturen en het hele mod-team in zijn aars nemen om een simpel baggertopic te openen.
Zal ik het hele modteam maar ook eens in hun smerige bruine hoerenhol neuken, want dan blijven mijn topics tenminste open.
Nee, alleen een bos rozen. Voor de rest houden modjes van homoseksuele anale seks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:33 schreef amvrosios het volgende:
[..]
brechtje een bos bloemen sturen , en daarna in dr kont neuken vind ik wel een goed idee... maar dat mag zeker niet >?
Hou je bek kutventje. Je moet gewoon opsodemieteren met je kutbagger.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef KopieerMachine het volgende:
schelden is een teken van onmachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hou je bek kutventje. Je moet gewoon opsodemieteren met je kutbagger.
oh, meen je dat echt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
schelden is een teken van onmacht
Bravo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hou je bek kutventje. Je moet gewoon opsodemieteren met je kutbagger.
I hate to tell you I told you so, but...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef tong80 het volgende:
Open ik een topic met Yvonne in de TT. Gaat ie toch op slot.
Stel ik wil Yvonne kopen....
Echt alle zekerheden worden vandaag onder mijn voeten vandaan geslagen
Hoezo? Ga je definitef weg uit ONZ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bravo.Het niveau wordt steeds hoger.
De belastingdienst is niet veranderd, je moet elke dag poepen, en op zeker ga je dood.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef tong80 het volgende:
Open ik een topic met Yvonne in de TT. Gaat ie toch op slot.
Stel ik wil Yvonne kopen....
Echt alle zekerheden worden vandaag onder mijn voeten vandaan geslagen
dat is net zo zeker als dat remlof een kut mod isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
De belastingdienst is niet veranderd, je moet elke dag poepen, en op zeker ga je dood.
Dus niet zeuren, er zijn genoeg zekerheden over.![]()
Eerder net zo zeker als dat jij heel binnenkort tegen een ban aan gaat lopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:54 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat is net zo zeker als dat remlof een kut mod is :")
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Onzin is niet veranderd, je moet elke dag door de zure appel heen bijten, en op zeker gaat Dirkh dood.
Dus niet zeuren, er zijn genoeg zekerheden over.![]()
echt gruwelijk natquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerder net zo zeker als dat jij heel binnenkort tegen een ban aan gaat lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |