was nog geen topic over volgens mij. Iig zegmaar hier het livetopicquote:Tien.tv stopt ermeeAanstaande vrijdag zal Tien met een spetterende show uit de lucht gaan. Ondanks dat Tien.tv de best bezochte omroepsite van Nederland is, zal vrijdag ook Tien.tv offline gaan. Wees gerust: degoudenkooi.tv blijft natuurlijk wel in de lucht zodat iedereen de ontwikkelingen uit de Villa kan blijven volgen!
Tien zal jullie niet zomaar verlaten, daarom zal er vrijdag vanaf 20.30 uur een speciale avondvullende show worden uitgezonden waar alle hoogte- en dieptepunten voorbij komen. De presentatie is in handen van Daphne Bunskoek en Albert Verlinde. Zij zullen samen met de Tien-presentatoren terugblikken op twee jaar Talpa.
Wij willen natuurlijk jullie, de bezoekers, hartelijk bedanken dat jullie in zulke grote aantallen onze website bezocht hebben. Het was een feest om dagelijks zo'n innovatief en interactief platform voor jullie te maken. Gezien de vele positieve reacties hebben jullie dat ook zo ervaren. Jullie waren top!
Talpa Interactive
0.00quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:08 schreef flowerbox het volgende:
Komt er ook een herhaling van dat afscheidsfeestje? Ik kan het vrijdag niet kijken...
Ik doelde meer op het terugkijken van de afleveringen op de Talpa website.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:08 schreef borisz het volgende:
DonD gaat naar rtl5 vanaf maandag
misschien dan op rtlgemist.nl ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:10 schreef Gurpegi het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het terugkijken van de afleveringen op de Talpa website.![]()
Buitenlandse bruid heb ik ook gezien. Zeer vermakelijk programma.. Ze mogen van mij wel een keer een uitzending maken hoe het nu met die kerels is. Die ene Limburger die naar Rusland ging en dat kleine mannetje die zijn geliefde letterlijk in Thailand kocht met cola en pizza'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef Gurpegi het volgende:
Betekent dat dat we de afleveringen van Deal or No Deal en de Buitenlandse Bruid niet meer terug kunnen kijken?
Tros Muziekfeest wordt nog wel herhaaldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:37 schreef Urquhart het volgende:
Gelijk met Tros Muziekfeest?
Dat wordt de herhaling kijken dus.
Albert kent Jos van de kleinkunst geloof ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef BVO het volgende:
Dat zal voor Albert ook niet meevallen dan, net na dat nieuws van Jos Brink. Die twee hadden een goede band toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |