was nog geen topic over volgens mij. Iig zegmaar hier het livetopicquote:Tien.tv stopt ermeeAanstaande vrijdag zal Tien met een spetterende show uit de lucht gaan. Ondanks dat Tien.tv de best bezochte omroepsite van Nederland is, zal vrijdag ook Tien.tv offline gaan. Wees gerust: degoudenkooi.tv blijft natuurlijk wel in de lucht zodat iedereen de ontwikkelingen uit de Villa kan blijven volgen!
Tien zal jullie niet zomaar verlaten, daarom zal er vrijdag vanaf 20.30 uur een speciale avondvullende show worden uitgezonden waar alle hoogte- en dieptepunten voorbij komen. De presentatie is in handen van Daphne Bunskoek en Albert Verlinde. Zij zullen samen met de Tien-presentatoren terugblikken op twee jaar Talpa.
Wij willen natuurlijk jullie, de bezoekers, hartelijk bedanken dat jullie in zulke grote aantallen onze website bezocht hebben. Het was een feest om dagelijks zo'n innovatief en interactief platform voor jullie te maken. Gezien de vele positieve reacties hebben jullie dat ook zo ervaren. Jullie waren top!
Talpa Interactive
0.00quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:08 schreef flowerbox het volgende:
Komt er ook een herhaling van dat afscheidsfeestje? Ik kan het vrijdag niet kijken...
Ik doelde meer op het terugkijken van de afleveringen op de Talpa website.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:08 schreef borisz het volgende:
DonD gaat naar rtl5 vanaf maandag
misschien dan op rtlgemist.nl ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:10 schreef Gurpegi het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het terugkijken van de afleveringen op de Talpa website.![]()
Buitenlandse bruid heb ik ook gezien. Zeer vermakelijk programma.. Ze mogen van mij wel een keer een uitzending maken hoe het nu met die kerels is. Die ene Limburger die naar Rusland ging en dat kleine mannetje die zijn geliefde letterlijk in Thailand kocht met cola en pizza'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef Gurpegi het volgende:
Betekent dat dat we de afleveringen van Deal or No Deal en de Buitenlandse Bruid niet meer terug kunnen kijken?
Tros Muziekfeest wordt nog wel herhaaldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:37 schreef Urquhart het volgende:
Gelijk met Tros Muziekfeest?
Dat wordt de herhaling kijken dus.
Albert kent Jos van de kleinkunst geloof ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef BVO het volgende:
Dat zal voor Albert ook niet meevallen dan, net na dat nieuws van Jos Brink. Die twee hadden een goede band toch?
Die zal straks wel z'n hamerspelletje doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Opvallend dat Jack afwezig is, hij zou eerst wel komen. Hij stond ook nog in de intro samen met gordon, linda, beau, humberto en bridget
Odd dat je daar durft te gaan zitten en je bek open trektquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:48 schreef Thelonious het volgende:
Bridget's laatste stuiptrekkingen op tv. Wat een arrogantie.
Ik vond dat hondenprogramma wel leuk van haar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:48 schreef Thelonious het volgende:
Bridget's laatste stuiptrekkingen op tv. Wat een arrogantie.
Ze hadden op haar hoofd moeten schijtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vond dat hondenprogramma wel leuk van haar.
Heb ik niet gezien, maar ik zie haar geen gezellig programma presenteren. En ze is niet slim genoeg voor een serieus programma dus ik zie geen toekomst voor haar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vond dat hondenprogramma wel leuk van haar.
Giel zei ook dat we dat logo nog het meest gaan missen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
Giel Beelen is al drie keer aan het woord geweest.
3 keer positief.
Straks komt Mart Smeets nog die zegt dat ie blij was dat Tien het voetballen uitzond
Is Jaap nog steeds niet onderweg met een doos eieren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:54 schreef Ole het volgende:
Ze kunnen net zo goed in de kroeg gaan zitten
Ze deed het wel leuk. Maarja, de hondjes maakten veel goed en sommige baasjes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:52 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, maar ik zie haar geen gezellig programma presenteren. En ze is niet slim genoeg voor een serieus programma dus ik zie geen toekomst voor haar.
Daar heb je een punt. Hondjes maken veel goed, zelfs Martin Gaus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze deed het wel leuk. Maarja, de hondjes maakten veel goed en sommige baasjes.
Het idee alleen al maakt dit geneuzel veel en veel leuker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Is Jaap nog steeds niet onderweg met een doos eieren?
Het vergroot het live-gevoel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:58 schreef tong80 het volgende:
Volgens Humberto Tan was de wedstrijden beter omdat we de toeschouwers dichter in beeld kregen
RTL ook 16:9quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:00 schreef Xenwolfie het volgende:
Aan de andere kant, voetbal was dan wel eindelijk eens in 16:9. De NOS zend nog steeds in het antieke 4:3 uit.
Nu een item over hoe goed het programma was over Jong Oranje. Ze hadden de mazzel dat die de finale wonnen en Foppe de Han als trainer hadden. Heeft niks met Tien te maken"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou die voetbalverslaggevers vond ik anders ook om te![]()
Van die verslaggevers die klaarkomen als een pass over 10 meter aankomt.![]()
Daarnaast zagen ze regelmatig wat over het hoofd.
Jep, gelukkig wel. Als de NOS de rechten echter weer in handen weet te krijgen word ik gekquote:
De kijker is dom.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:00 schreef Thelonious het volgende:
[..]
De kijker is de schuldige. Talpa is goed.
Nee hoor, das de gewone Eredivisie tune.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:55 schreef Thelonious het volgende:
Gelukkig verdwijnt de tune van De Wedstrijden ook voor altijd.
Nee die zuigtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:02 schreef Ecila111 het volgende:
Jan Joost klopte helemaal niet.
Mart heeft toch zelf twintig keer de Tour gereden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:02 schreef tong80 het volgende:
Humertop Tan is ooit bij het voetballen terecht gekomen omdat ie in een panel van Sonja Bareend zat. Praat alsof ie net als Mart Smeets international is geweest in een wereldsport
Die zit verstopt in DGK , die mogen ze strx gaan zoekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef Ecila111 het volgende:
Waarom zit John de Mol eigenlijk zelf niet aan tafel?
Hij is een jaar De Best Geklede Man geweest ja!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:02 schreef tong80 het volgende:
Humertop Tan is ooit bij het voetballen terecht gekomen omdat ie in een panel van Sonja Bareend zat. Praat alsof ie net als Mart Smeets international is geweest in een wereldsport
Die hangen binnen in de villa op de bank. Ze zullen wel mee zitten kijken (verplicht).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar zijn DGK bewoners nu ?
Idd, je kunt veel van Mart zeggen maar niet dat ie best gekleed is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hij is een jaar De Best Geklede Man geweest ja!!!
Dat zou toch best een giller zijn...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:05 schreef cptmarco het volgende:
Zou dit het best bekeken Talpa/Tien programma worden...
In ieder geval is het wel goed voor de kijkcijfers van die film hierna denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:05 schreef cptmarco het volgende:
Zou dit het best bekeken Talpa/Tien programma worden...??
volgens mij was dat wel het geval met de laatste uitzending van Sport 7...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou toch best een giller zijn...
Volgens mij kijkt er bijna niemand heurquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:05 schreef cptmarco het volgende:
Zou dit het best bekeken Talpa/Tien programma worden...??
Hilbrand scoort als een tiet. Die is dan ook GOEDquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:17 schreef Ecila111 het volgende:
JA MAAR SOPHIE IS WEL LEUK...... ben even haar naam kwijt.
Miste het even dacht ze hebben het over de Volkskrantquote:
Hij is idd verdacht stil.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Heeft Verlinde niet geschreven voor het prive stuk van de telegraaf
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Miste het even dacht ze hebben het over de Volkskrant
Hij likt aan de reet van van der Meijden en aan e klit van Wilmaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Heeft Verlinde niet geschreven voor het prive stuk van de telegraaf
Hij zei ook van hoho we hebben ze nog nodig dit jaar ofzoietsquote:
Hij heeft geneuqsext met Nadiaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:22 schreef doka het volgende:
Hoi
Ik schakel net in. Waarom zit Beau in een badjas?
Heeft net John de Mol anaal genomen onder de douchequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:22 schreef doka het volgende:
Hoi
Ik schakel net in. Waarom zit Beau in een badjas?
Vond die van mij realistischerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft net John de Mol anaal genomen onder de douche
had ie beter Fons kunnen pakken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft net John de Mol anaal genomen onder de douche
Big brother was ook leuk en DGK en Gordon en Joling en voetbalquote:
Wel logisch. Hij is behoorlijk genaaid door Beau en Talpa.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is Verlinde vals de hele tijd
Beau je had ook een succesje !
Verlinde : " JAWEL !! JAWEL !! "
Nee, ook soms op tv.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:28 schreef avonne het volgende:
zien jullie nu ook dat gesprek tussen Albert en Jack?
Of is dat alleen op de streams?
Tekst van een anderquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Jack: "Goeiedag, ik kom een zender slopen!"
En Gooise Vrouwen en nog wat andere programma's.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Big brother was ook leuk en DGK en Gordon en Joling en voetbal!
Volgens Linda was het keileuk !quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:34 schreef Adelante het volgende:
Dat Ken en Barbie was echt slecht jah!
Truequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef Sanne het volgende:
Dát was het leukste programma op Talpa!
Geer en Goor.![]()
jawel hoor, onderin beeld linksquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zag ik Jaap niet zitten op de bank
iddquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
DGK-bewoners doen even een poging om intellectueel over te komen![]()
ik zou die in dat rode jurkje ook wel doen in die slaapkelderquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Gelijk naar de slaapkamert heur
Tja, Talpa/Tien was ook leuk, maar dat heeft ze niet echt geholpenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:53 schreef arneaux het volgende:
kVind t best een leuk afscheid.
En alle programma's zullen op RTL wel gewoon gaan 'scoren'.... :|quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:14 schreef Ecila111 het volgende:
Dus al die koppen zien we weer terug?
Er is al een nieuwe serie opgenomen. Wanneer die uitgezonden wordt weet ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Is er iets gezegd over Gooische Vrouwen en wanneer dat weer begint?
Geen zin om terug te lezen want voor de rest boeit het me geen zier
Het gaat naar RTL8 en begint op 17 september om 20.30quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Is er iets gezegd over Gooische Vrouwen en wanneer dat weer begint?
Geen zin om terug te lezen want voor de rest boeit het me geen zier
Begint er misvormd uit te zien inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ik kan maar niet uit over die botox-Linda
zonde he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ik kan maar niet uit over die botox-Linda
vanaf 16 septemberquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Er is al een nieuwe serie opgenomen. Wanneer die uitgezonden wordt weet ik niet
Ik zie het niet door die enorme laag make-up.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Begint er misvormd uit te zien inderdaad.
September pasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het gaat naar RTL8 en begint op 17 september om 20.30
[Linda zegt nu 16 september]
Ik denk dat haar nieuwe programma in New York best wel leuk is. Dat doet ze wel goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef Maartel het volgende:
Ik vond Bridget bij BNN altijd wel leuk, maar sjezus wat een rotwijf is dat eigenlijk...
Een nicht in een vrouwenlichaam.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef Maartel het volgende:
Ik vond Bridget bij BNN altijd wel leuk, maar sjezus wat een rotwijf is dat eigenlijk...
Nja, ik vond dat ze zich een beetje liet kennen... als ze de bitch uithangt is het best leuk, maar kreeg vanavond iets te veel het gevoel dat het méér dan een leuke act isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Een nicht in een vrouwenlichaam.
Ze leek een beetje geïrriteerd vanavond, maar ik heb nog wel een zwak voor d'r.
Stenders stelt hoge eisen aan z'n vrijheid dus ik weet het niet zo maar ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:26 schreef eborn het volgende:
Het programma van Rob Stenders was trouwens ook erg lachen. Hoop dat dat op RTL ook nog terugkomt.
Ze liet een beetje te duidelijk merken dat ze Albert niet zo mag, of speelde dat erg overtuigendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:28 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nja, ik vond dat ze zich een beetje liet kennen... als ze de bitch uithangt is het best leuk, maar kreeg vanavond iets te veel het gevoel dat het méér dan een leuke act is![]()
Dat geeft alleen de invloed van de media weer en hoe de massa zich als makke schapen laten beïnvloeden zonder een eigen mening te ontwikkelen en de zender een kans te geven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:28 schreef PLAE@ het volgende:
Uiteindelijk was het gewoon een triest voorbeeld van hoe een handjevol jaloerse zuurpruimen de media/ publieke opinie zo kunnen beinvloeden dat men zich zonder een echte goeie reden massaal tegen een zender keert.
Zielig.
Het heeft natuurlijk ook aardig wat opgebracht. Een aantal formats die hier genadeloos geflopt zijn heeft hij wel kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:31 schreef W00fer het volgende:
John de Mol zit te kijken naar de tientallen miljoenen die nu in rook zijn opgegaan en waarvoor hij andere leuke dingen had kunnen doen.
Albert mag Brigit ook niet enorm hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze liet een beetje te duidelijk merken dat ze Albert niet zo mag, of speelde dat erg overtuigend
Ja ik snap niet waarom ze dat nog doen. Trek nou de stekker er dan echt uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee joh....eerst nog die geniale film die nu op Talpa is. [afbeelding]
Ja je hebt er ook zo veel last van gehad dat hij allemaal tv programma's maakte met zijn eigen centenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:55 schreef DemonRage het volgende:
Talpa/Tien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja nog een boodschap voor John de Mol: na de geflopte zender Sport 7 en deze kutzender... haal het niet nog eens in je kop om met een televisiezender te komen!!
Heeft Jaap toch de verkeerde stekker gepakt. Doen de streams van DGK het nog?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja ik snap niet waarom ze dat nog doen. Trek nou de stekker er dan echt uit.
Stel je niet zo aan. Zoals Prem al zei, er zit een knopje op je afstandsbediening en daarmee kun je zappen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:34 schreef DemonRage het volgende:
YEAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
PARTY!!!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Yeaheindelijk issie opgerot
![]()
![]()
Omdat als ze deze show om half 11 hadden gedaan, dan keek er al helemaal geen hond naar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja ik snap niet waarom ze dat nog doen. Trek nou de stekker er dan echt uit.
Jij werkte bij Talpa?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja je hebt er ook zo veel last van gehad dat hij allemaal tv programma's maakte met zijn eigen centen
Flikker toch eens op grafmongool met je kortzinnige commentaar. Hier kots ik echt op, jij bent echt weer z'n meeloper die denkt het ff te gaan maken met z'n stoere reactie. Nou nou grote jongen
Ja waarom zou je tot middennacht moeten uitzenden? Een beter idee zou dan zijn om meteen te herhalen wat ze net hebben opgenomen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Omdat als ze deze show om half 11 hadden gedaan, dan keek er al helemaal geen hond naar.
Daar is TIen inderdaad aan tenonder gegaan. Gewoon koppigheid van het 'boehoe me voetbal heeft reclame' publiek en de makke schapen die hen volgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:28 schreef PLAE@ het volgende:
Uiteindelijk was het gewoon een triest voorbeeld van hoe een handjevol jaloerse zuurpruimen de media/ publieke opinie zo kunnen beinvloeden dat men zich zonder een echte goeie reden massaal tegen een zender keert.
Zielig.
Wat Gordon al zei: "Kunnen we met z'n allen geen Thuis gaan maken"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef Mike het volgende:
Ik vond dit een lekker programma om naar te kijken. Het was daar erg gezellig aan tafel en vond het bijna jammer dat het afgelopen was.
Voor sommige mensen is dat een te grote moeite.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Zoals Prem al zei, er zit een knopje op je afstandsbediening en daarmee kun je zappen.
Nee maar kijk er nu eens objectief na, zonder alle "Talpaquote:
Ja en met die afstandbediening kwam ik nooit op Talpa, kanaal 35 was te ver.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Zoals Prem al zei, er zit een knopje op je afstandsbediening en daarmee kun je zappen.
Ik weet t ook niet. Feit blijft gewoon dat het ene programma beter in de smaak valt dan het andere, soit. Ik denk alleen dat het van Jack Spijkerman misschien beter zou zijn om achter de schermen dingen te gaan doen, voor mn gevoel is hij een beetje uitgerangeerd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat een te grote moeite.
Natuurlijk heeft John de Mol een paar stomme fouten gemaakt bij de start van de zender, maar al die kritiek die hij en de presentatoren over zich heen kregen ging toch wel een beetje ver. Ben benieuwd wat nu het nationale pispaaltje gaat worden.
Ik zei al, het is allemaal schaapjesgedrag hier op FOK!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee maar kijk er nu eens objectief na, zonder alle "Talpa" na te praten. Alle programma's zagen er gewoon goed verzorgt uit, enorm veel goede drama series. Natuurlijk zijn er slechte programma's geweest maar als ik even een stukje van So you wanna be a popstar zie ben ik zo blij dat Tien niet naar SBS is gegaan dat zijn ze gewoon niet waard.
En ik kan inderdaad niet tegen dat meeloperige gedrag, of van die frontpage reacties waar users denken dat ze er persoonlijk voor gezorgd hebben dat Tien van de buis is
Kom op zeg, alsof de overgenomen programma's zoveel slechter zijn dan het RTL-materiaal. Absolute nonsens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:41 schreef Dromenvanger het volgende:
RTL gaat het pispaaltje worden omdat het kwaliteit gaat verliezen door overname van bagger.
RTL8.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat een te grote moeite.
Natuurlijk heeft John de Mol een paar stomme fouten gemaakt bij de start van de zender, maar al die kritiek die hij en de presentatoren over zich heen kregen ging toch wel een beetje ver. Ben benieuwd wat nu het nationale pispaaltje gaat worden.
Een ook de enige commerciele zender die zelf zoveel produceerde, ipv simpelweg amerikaans spul aan te kopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:41 schreef Remzz het volgende:
Bovendien waren ze de eerste tv zender die alle programma's gratis(op de dramaseries na) aanbood op internet en de eerste zender in het algemeen die alles via teletekst ondertitelde.
Vond ik ook, en respect voor Bridget en vooral Jack dat ze aan tafel kwamen zitten. Die twee hebben denk ik wel de meeste shit over hun heen gehad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:41 schreef BVO het volgende:
Ik vond dit ook wel leuk ja. Uiteraard oor Daphne, maar ook de anderen vind ik stuk voor stuk wel sympathiek.
RTL is in mijn ogen alsnog een zender die wel weet hoe het moet. Al zenden ze 3 jaar lang achter elkaar ...King of Queens, The Nanny, Dharma & Greg en Flodder uit. Na al die tijd verveelde het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, alsof de overgenomen programma's zoveel slechter zijn dan het RTL-materiaal. Absolute nonsens.
Vanacht pas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef W00fer het volgende:
Tien.tv doet het nog, die zou toch ook op zwart gaan ?
Ja dat is heel fijn maar dat doet niets af aan de kwaliteit van sommige programmas van Talpa. Er is écht veel geld geïnvesteerd in de verschillende series en in bijvoorbeeld de aankooprechten van het voetbal. Bovenal, je weet vast wel hoe je je tv op 10 instelt. Of 12 ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja en met die afstandbediening kwam ik nooit op Talpa, kanaal 35 was te ver.
Op dit moment zenden ze nog steeds uit hè?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef W00fer het volgende:
Als het bij de PO mislukt dan wordt er niet over gezeurd, maar als het bij de commerciële mislukt dan is het gelijk weer een ramp.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja dat is heel fijn maar dat doet niets af aan de kwaliteit van sommige programmas van Talpa. Er is écht veel geld geïnvesteerd in de verschillende series en in bijvoorbeeld de aankooprechten van het voetbal. Bovenal, je weet vast wel hoe je je tv op 10 instelt. Of 12 ofzo.
Flodder is leuk hoor, maar ik heb meer respect voor een zender die met goed nieuw NL drama komt (want kwaliteit had dat wel) dan een zender die met de 3400e HH van een serie uit 1904 komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
RTL is in mijn ogen alsnog een zender die wel weet hoe het moet. Al zenden ze 3 jaar lang achter elkaar ...King of Queens, The Nanny, Dharma & Greg en Flodder uit. Na al die tijd verveelde het nog steeds niet.
Of ik ben zo neurotisch dat ik die stof nodig had omdat ik eraan gewend was
Klopt. Wat het vreemd maakt omdat we bij de PO t van onze eigen belastingcenten betalen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als het bij de PO mislukt dan wordt er niet over gezeurd, maar als het bij de commerciële mislukt dan is het gelijk weer een ramp.
Idd de NOS kocht elke 3 jaar de uitzendrechten van de Eredivisie gewoon voor 30 miljoen, van belastinggeld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. Wat het vreemd maakt omdat we bij de PO t van onze eigen belastingcenten betalen.
Ik vind het gewoon jammer dat als een Nederlander zn nek uitsteekt, 'ie meteen wordt afgezaagd.
Om de poen te gaan? Ik weet niet hoeveel hij geïnvesteerd heeft maar dat zal in de tientallen, zoniet honderden miljoenen lopen. Die man probeerde een droom te verwezelijken. Kijk en als jij dan met goedkope grappen als Cheque Spijkerman komt bewijst dat enkel dat jij t gewoon niet helemaal begrijpt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef DemonRage het volgende:
John de Mol is in mijn ogen meer een handelaar dan een mediamagnaat die betrokken is bij televisieprogramma's, het lijkt gewoon meer om de poen te gaan... en dat trekt soortgenoten zoals Cheque Spijkerman aan. Kwaliteitstelevisie is anders, daar zit meer werk in dan in al die uitgemolken shit die Tien/Talpa uitzond.
Ik vind het erg jammer dat de grote massa nog steeds naar de kranten en alle andere journalisten luisteren. Die mensen hadden gewoon niks te zeiken, dus gingen ze de nieuwe zender maar afkraken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. Wat het vreemd maakt omdat we bij de PO t van onze eigen belastingcenten betalen.
Ik vind het gewoon jammer dat als een Nederlander zn nek uitsteekt, 'ie meteen wordt afgezaagd.
Ja dat weet ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd de NOS kocht elke 3 jaar de uitzendrechten van de Eredivisie gewoon voor 30 miljoen, van belastinggeld.
Idd. De publieke opinie is enorm gevormd door diegene die de andere het succes misgunde. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Matthijs van Nieuwkerk, die is er zóveel op vooruit gegaan door niet naar Talpa te gaan, dat is ook niet zuiver op de graad, maar daarop word niet gereageerd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat de grote massa nog steeds naar de kranten en alle andere journalisten luisteren. Die mensen hadden gewoon niks te zeiken, dus gingen ze de nieuwe zender maar afkraken.
Als het hem om de poen ging was hij Tien nooit begonnen, hij had genoeg geld en verdiende genoeg geld. Bovendien heeft hij echt ontzettend veel geld verloren de afgelopen 2 jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef DemonRage het volgende:
John de Mol is in mijn ogen meer een handelaar dan een mediamagnaat die betrokken is bij televisieprogramma's, het lijkt gewoon meer om de poen te gaan... en dat trekt soortgenoten zoals Cheque Spijkerman aan. Kwaliteitstelevisie is anders, daar zit meer werk in dan in al die uitgemolken shit die Tien/Talpa uitzond.
Natuurlijk. Als jij een aanbod krijgt waarbij je kunt doen wat je het liefst doet én daarmee meer geld kunt verdienen dan je nu doet, dan accepteer je dat aanbod toch ook?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef DemonRage het volgende:
het lijkt gewoon meer om de poen te gaan...
Tuurlijk, want wat is er nou verkeerd aan dat je op een aanbod ingaat, waarmee je veel meer verdient. Dat zou ik ook gedaan hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:53 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als jij een aanbod krijgt waarbij je kunt doen wat je het liefst doet én daarmee meer geld kunt verdienen dan je nu doet, dan accepteer je dat aanbod toch ook?
Misschien hypocriet van Jack Spijkerman dat hij als 'links persoon' dat deed, maar wat ik nog hypocrieter vond was de reactie van de rest van het land: alsof zij niet precies hetzelfde zouden hebben gedaan.![]()
Hier is tien.tv al 'zwart', je krijgt de DGK stream links in beeld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef W00fer het volgende:
In t geval van Jack is t zo dat hij zich al-tijd heeft uitgesproken tegen de commerciele televisie, in alles. Kranten, tv, radio, noem het maar op. Juist dát maakte zijn overstap naar de commerciele zo moeilijk. Als daar bovenop ook nog eens een enorme zak geld ligt van John de Mol zijn de rapen gaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tuurlijk, want wat is er nou verkeerd aan dat je op een aanbod ingaat, waarmee je veel meer verdient. Dat zou ik ook gedaan hebben.
Wegens 'onderhoudswerkzaamheden'.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Hier is tien.tv al 'zwart', je krijgt de DGK stream links in beeld.
Waarschijnlijk verwijst hij vanaf morgen gewoon naar rtl8.nl. Die staat al even klaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wegens 'onderhoudswerkzaamheden'.
Ik denk dat ze de hele site ombouwen tot een doorlink-RTL8 site.
Ik vind dat je gelijk hebt, hij komt nu met een totaal nieuw programma als doel z'n imago weer een beetje recht te zetten. Kopspijkers had in 2004 een maktaandeel van 39.5. Denk niet dat hij zo gaat scoren weer. volgens mij is de kijker jack wel zat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
In t geval van Jack is t zo dat hij zich al-tijd heeft uitgesproken tegen de commerciele televisie, in alles. Kranten, tv, radio, noem het maar op. Juist dát maakte zijn overstap naar de commerciele zo moeilijk. Als daar bovenop ook nog eens een enorme zak geld ligt van John de Mol zijn de rapen gaar.
Wat ik eerder opperde, hij moet gewoon achter de schermen gaan werken.
Maar op de manier zoals dat met Tien/Talpa gegaan is, dat was gewoon veel te geforceerd. Oude formules uitmelken en presentators omkopen werkt gewoon niet. Er kwam niets vernieuwends t.o.v. wat er op andere zenders al te zien was... en dat maakt zo'n televisiekanaal al snel overbodig en daar helpt een reclamecampagne (creëer je eigen talpa-logo e.d.) ook niet meer bij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Om de poen te gaan? Ik weet niet hoeveel hij geïnvesteerd heeft maar dat zal in de tientallen, zoniet honderden miljoenen lopen. Die man probeerde een droom te verwezelijken. Kijk en als jij dan met goedkope grappen als Cheque Spijkerman komt bewijst dat enkel dat jij t gewoon niet helemaal begrijpt.
Jammer is dat zelden de entertainment van Flodder bereikt wordt. Toen was geluk heel gewoon heb je nog maar dat vind ik oude sokken humor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Flodder is leuk hoor, maar ik heb meer respect voor een zender die met goed nieuw NL drama komt (want kwaliteit had dat wel) dan een zender die met de 3400e HH van een serie uit 1904 komt.
Rat van Fortuinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vandaag zag ik even op BNN een spel-show waarbij de deelnemer geld kon verdienen, broodroosters kwam het geld uit inplaats van moderne taferelen. Vanzelf denk ik van..." Is dat nu vernieuwing op tv?".
De koek is pas op als de kijkers afhaken.quote:Wie weet is het verrekte moeilijk om met wat nieuws te komen na al die decennia dat er programma's gemaakt worden. Idols in alle vormen en maten, Big Brother dat wordt uitgekauwd. Wanneer is de koek op vraag ik me af?
Omdat het niet aan de programma's lag, maar aan de kijkers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef mirannie het volgende:
Ik vond dat 10 echt wel redelijk veel leuke programma's had eigenlijk! En voor ieder wat wils.
Maar ik snap dus niet dat als het dan zo slecht is allemaal, waarom al die programma's dan wel worden overgenomen door RTL?? 10 redt het niet vanwege kijkcijfers te kort enzo, maar RTL neemt toch het risico om die programma's weer uit te gaan zenden, hoe zit dat?
Genoeg kijkers die kijken om te kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De koek is pas op als de kijkers afhaken.
Ja, maar waarom zouden die dezelfde programma's wel kijken als het een andere zender is? Zijn mensen dan echt zo zielig dat ze perse tegen 10 willen zijn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Omdat het niet aan de programma's lag, maar aan de kijkers.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef Remzz het volgende:
Wat vind jij eigenlijk echte kwaliteitprogramma's Dromenvanger?
Omdat het Talpa is!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zouden die dezelfde programma's wel kijken als het een andere zender is? Zijn mensen dan echt zo zielig dat ze perse tegen 10 willen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |