was nog geen topic over volgens mij. Iig zegmaar hier het livetopicquote:Tien.tv stopt ermeeAanstaande vrijdag zal Tien met een spetterende show uit de lucht gaan. Ondanks dat Tien.tv de best bezochte omroepsite van Nederland is, zal vrijdag ook Tien.tv offline gaan. Wees gerust: degoudenkooi.tv blijft natuurlijk wel in de lucht zodat iedereen de ontwikkelingen uit de Villa kan blijven volgen!
Tien zal jullie niet zomaar verlaten, daarom zal er vrijdag vanaf 20.30 uur een speciale avondvullende show worden uitgezonden waar alle hoogte- en dieptepunten voorbij komen. De presentatie is in handen van Daphne Bunskoek en Albert Verlinde. Zij zullen samen met de Tien-presentatoren terugblikken op twee jaar Talpa.
Wij willen natuurlijk jullie, de bezoekers, hartelijk bedanken dat jullie in zulke grote aantallen onze website bezocht hebben. Het was een feest om dagelijks zo'n innovatief en interactief platform voor jullie te maken. Gezien de vele positieve reacties hebben jullie dat ook zo ervaren. Jullie waren top!
Talpa Interactive
0.00quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:08 schreef flowerbox het volgende:
Komt er ook een herhaling van dat afscheidsfeestje? Ik kan het vrijdag niet kijken...
Ik doelde meer op het terugkijken van de afleveringen op de Talpa website.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:08 schreef borisz het volgende:
DonD gaat naar rtl5 vanaf maandag
misschien dan op rtlgemist.nl ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:10 schreef Gurpegi het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het terugkijken van de afleveringen op de Talpa website.![]()
Buitenlandse bruid heb ik ook gezien. Zeer vermakelijk programma.. Ze mogen van mij wel een keer een uitzending maken hoe het nu met die kerels is. Die ene Limburger die naar Rusland ging en dat kleine mannetje die zijn geliefde letterlijk in Thailand kocht met cola en pizza'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef Gurpegi het volgende:
Betekent dat dat we de afleveringen van Deal or No Deal en de Buitenlandse Bruid niet meer terug kunnen kijken?
Tros Muziekfeest wordt nog wel herhaaldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:37 schreef Urquhart het volgende:
Gelijk met Tros Muziekfeest?
Dat wordt de herhaling kijken dus.
Albert kent Jos van de kleinkunst geloof ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef BVO het volgende:
Dat zal voor Albert ook niet meevallen dan, net na dat nieuws van Jos Brink. Die twee hadden een goede band toch?
Die zal straks wel z'n hamerspelletje doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Opvallend dat Jack afwezig is, hij zou eerst wel komen. Hij stond ook nog in de intro samen met gordon, linda, beau, humberto en bridget
Odd dat je daar durft te gaan zitten en je bek open trektquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:48 schreef Thelonious het volgende:
Bridget's laatste stuiptrekkingen op tv. Wat een arrogantie.
Ik vond dat hondenprogramma wel leuk van haar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:48 schreef Thelonious het volgende:
Bridget's laatste stuiptrekkingen op tv. Wat een arrogantie.
Ze hadden op haar hoofd moeten schijtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vond dat hondenprogramma wel leuk van haar.
Heb ik niet gezien, maar ik zie haar geen gezellig programma presenteren. En ze is niet slim genoeg voor een serieus programma dus ik zie geen toekomst voor haar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vond dat hondenprogramma wel leuk van haar.
Giel zei ook dat we dat logo nog het meest gaan missen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
Giel Beelen is al drie keer aan het woord geweest.
3 keer positief.
Straks komt Mart Smeets nog die zegt dat ie blij was dat Tien het voetballen uitzond
Is Jaap nog steeds niet onderweg met een doos eieren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:54 schreef Ole het volgende:
Ze kunnen net zo goed in de kroeg gaan zitten
Ze deed het wel leuk. Maarja, de hondjes maakten veel goed en sommige baasjes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:52 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, maar ik zie haar geen gezellig programma presenteren. En ze is niet slim genoeg voor een serieus programma dus ik zie geen toekomst voor haar.
Daar heb je een punt. Hondjes maken veel goed, zelfs Martin Gaus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze deed het wel leuk. Maarja, de hondjes maakten veel goed en sommige baasjes.
Het idee alleen al maakt dit geneuzel veel en veel leuker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Is Jaap nog steeds niet onderweg met een doos eieren?
Het vergroot het live-gevoel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:58 schreef tong80 het volgende:
Volgens Humberto Tan was de wedstrijden beter omdat we de toeschouwers dichter in beeld kregen
RTL ook 16:9quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:00 schreef Xenwolfie het volgende:
Aan de andere kant, voetbal was dan wel eindelijk eens in 16:9. De NOS zend nog steeds in het antieke 4:3 uit.
Nu een item over hoe goed het programma was over Jong Oranje. Ze hadden de mazzel dat die de finale wonnen en Foppe de Han als trainer hadden. Heeft niks met Tien te maken"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou die voetbalverslaggevers vond ik anders ook om te![]()
Van die verslaggevers die klaarkomen als een pass over 10 meter aankomt.![]()
Daarnaast zagen ze regelmatig wat over het hoofd.
Jep, gelukkig wel. Als de NOS de rechten echter weer in handen weet te krijgen word ik gekquote:
De kijker is dom.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:00 schreef Thelonious het volgende:
[..]
De kijker is de schuldige. Talpa is goed.
Nee hoor, das de gewone Eredivisie tune.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:55 schreef Thelonious het volgende:
Gelukkig verdwijnt de tune van De Wedstrijden ook voor altijd.
Nee die zuigtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:02 schreef Ecila111 het volgende:
Jan Joost klopte helemaal niet.
Mart heeft toch zelf twintig keer de Tour gereden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:02 schreef tong80 het volgende:
Humertop Tan is ooit bij het voetballen terecht gekomen omdat ie in een panel van Sonja Bareend zat. Praat alsof ie net als Mart Smeets international is geweest in een wereldsport
Die zit verstopt in DGK , die mogen ze strx gaan zoekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef Ecila111 het volgende:
Waarom zit John de Mol eigenlijk zelf niet aan tafel?
Hij is een jaar De Best Geklede Man geweest ja!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:02 schreef tong80 het volgende:
Humertop Tan is ooit bij het voetballen terecht gekomen omdat ie in een panel van Sonja Bareend zat. Praat alsof ie net als Mart Smeets international is geweest in een wereldsport
Die hangen binnen in de villa op de bank. Ze zullen wel mee zitten kijken (verplicht).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar zijn DGK bewoners nu ?
Idd, je kunt veel van Mart zeggen maar niet dat ie best gekleed is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hij is een jaar De Best Geklede Man geweest ja!!!
Dat zou toch best een giller zijn...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:05 schreef cptmarco het volgende:
Zou dit het best bekeken Talpa/Tien programma worden...
In ieder geval is het wel goed voor de kijkcijfers van die film hierna denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:05 schreef cptmarco het volgende:
Zou dit het best bekeken Talpa/Tien programma worden...??
volgens mij was dat wel het geval met de laatste uitzending van Sport 7...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou toch best een giller zijn...
Volgens mij kijkt er bijna niemand heurquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:05 schreef cptmarco het volgende:
Zou dit het best bekeken Talpa/Tien programma worden...??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |