Ik wou nog doen: ik liep over de straat en zong: Ladidadida. Maar ik kon geen gebruiker zong, liep of straat vinden.quote:
Ow ja wat dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:46 schreef Chowi het volgende:
Je had mijn username ook kunnen gebruiken! Het betekent namelijk [iets]!
En 'schreeuw' dan? Of 'fluister!'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:44 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik wou nog doen: ik liep over de straat en zong: Ladidadida. Maar ik kon geen gebruiker zong, liep of straat vinden.![]()
Je naam schreeuwen of fluisteren zou alleen optreden in zeer erotische situatiesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En 'schreeuw' dan? Of 'fluister!'
je moederquote:
rofl! Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:56 schreef Paramnesia het volgende:
hallo_mensen , Ik ben Paramnesia . Vroeger was ik razzberry Ik ben een Dichter soms een Dromenvanger . Dit Topic gaat over Ons . Als mens zijn wij DOM en RaaR . Klein vergeleken met Aarde . Lol best wel Humor . Beschouw dit als grap.
Cya.![]()
ja ik had niks te doen![]()
Chocomel met whiskey! Een vernieuwende combi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ow ja wat dan?
kom je op de meet btw
Maar ja mag wel een slotje op enzo, of maak er het dinsdagnacht-baggertopic van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Chocomel met whiskey! Een vernieuwende combi.
Janeeweetikniet?
Daar heb je ook weer een punt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:55 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je naam schreeuwen of fluisteren zou alleen optreden in zeer erotische situaties![]()
En om je dan bij je fok-naam te noemen is best kanloos![]()
Hij heet henk de bouterquote:
Dan maar baggerenquote:
Ik ben verdulleme toch geen mod, jij kek persoon!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:12 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar ja mag wel een slotje op enzo, of maak er het dinsdagnacht-baggertopic van.![]()
jammer als je niet komt![]()
die Goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben verdulleme toch geen mod, jij kek persoon!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |