Krijg toch een terminale ziektequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef JOPPI3 het volgende:
snakey! Fuck you! doe normaal en gedraag je als mod! Je gaat geen grof taalgebruik tegen mij hebben!
Wat is dat toch met mensen die gaan schelden met nederlands en engels door elkaar de laatste tijd.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:43 schreef JOPPI3 het volgende:
fuck u met je taalgebruik!
hou je kanker bek tegen snakey he , bos mongool... of wou je ff grote bek van mij hebben ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef JOPPI3 het volgende:
snakey! Fuck you! doe normaal en gedraag je als mod! Je gaat geen grof taalgebruik tegen mij hebben!
Hij mag een nieuwe openen, met goeie TT en duidelijke OP.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:48 schreef MouzurX het volgende:
Remlof gooi dat heinekenkratje topic eens open, want ik lig me hier toch in een deuk![]()
Mensen die grappig proberen te zijn maar het dan helemaal verneuken![]()
Als je het serieus bedoelt vraag je het maar op een medisch forum. Als grappig bedoeld topic was het kansloos. Vandaar het slotje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:57 schreef MouzurX het volgende:
Waarom een slotje op mijn topic ? ik zie geen argumenten die duidelijk maken dat het niet mogelijk is
Jullie zeggen alleen nee....
Kan je hem dan niet verplaatsen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het serieus bedoelt vraag je het maar op een medisch forum. Als grappig bedoeld topic was het kansloos. Vandaar het slotje.
Heb je mijn uitleg wel gelezen? kankercellen blijven zichzelf telkens delen, als die cellen dan via een wond bij iemand anders terecht zouden komen zouden ze daar ook weer kunnen gaan delen zodat er daar ook een kankergezwel ontstaat of niet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:11 schreef remlof het volgende:
Het kan niet, kanker is niet besmettelijk. Ik denk ook niet dat je ergens serieus genomen zou worden.
Nee, lichaamsvreemde cellen worden niet gevoed en sterven. En nu opzouten hier want dit heeft niets meer met feedback te makenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb je mijn uitleg wel gelezen? kankercellen blijven zichzelf telkens delen, als die cellen dan via een wond bij iemand anders terecht zouden komen zouden ze daar ook weer kunnen gaan delen zodat er daar ook een kankergezwel ontstaat of niet?
Ok ( had dat dan meteen gezegdquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, lichaamsvreemde cellen worden niet gevoed en sterven. En nu opzouten hier want dit heeft niets meer met feedback te maken
Geen probleem, ik PM m'n bankrekeninggegevens wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:39 schreef amvrosios het volgende:
dank snakey
Ouderwets, bij mij kunnen ze sms-en.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen probleem, ik PM m'n bankrekeninggegevens wel.
ik heb er een klacht overquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ouderwets, bij mij kunnen ze sms-en.
0906-dirkh+topicnr+slot (of mod) ¤1.30 per verzonden bericht. ¤1.30 per ontvangen bericht (max drie berichten per keer)
Ik zit in het buitenland, dan werkt het niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
0906-dirkh+topicnr+slot (of mod) ¤1.30 per verzonden bericht. ¤1.30 per ontvangen bericht (max drie berichten per keer)
Waarom moest je daar een eigen topic voor openen terwijl er al een topic over liep? Of moeten we allemaal op de knieën omdat je de moeite hebt genomen om je paintskills te gebruiken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:18 schreef Cahir het volgende:
FOK! gaat de concurrentie met Duitsland aan...
Wrm moest deze weer dicht! Ik heb hiervoor Photshop uit de kast getrokken... Dirkh
Topics geopend door de crew of het centrale feedbacktopic worden niet op verzoek gesloten, dat staat in je bevestigings sms (à 1,30).quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb er een klacht over
ik wou topic nr. 1060163 op slot hebben, het liefst door remlof of Dirkh, ik heb extra betaald voor een doodverwensing jegens TS, maar tot nu toe zonder resultaat
U Hoort nog van mij advocaat vanwege deze oplichtingspraktijken
ik heb geen idee waar mijn smsje is heengegaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ik kreeg naast een bevestigingssmsje ook een smsje met ''kutuser, ga eens dood aan een terminale rimboeziekte''quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Topics geopend door de crew of het centrale feedbacktopic worden niet op verzoek gesloten, dat staat in je bevestigings sms (à 1,30).
Ja, omdat we het zo sneu voor je vonden dat we niet aan je verzoek konden voldoenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kreeg naast een bevestigingssmsje ook een smsje met ''kutuser, ga eens dood aan een terminale rimboeziekte''
is dit service van de zaak?
ik krijg het spontaan warm van binnenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, omdat we het zo sneu voor je vonden dat we niet aan je verzoek konden voldoen
Ik zag het te laat, sorry.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef MrManiak het volgende:
Ik wil een tulp van reospeedwagon!
@Snakey: Gaat lekker als die ook dicht is, helder licht
Tu venia (Gij zijt vergeven), ik krijg denk ik toch geen tulp van reoquote:
Goed punt. Het zijn altijd dezelfden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef zarGon het volgende:
Reageren in een gesloten topic.
Ja, geen weerwoord meer kunnen geven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:55 schreef Dagonet het volgende:
Jaloers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |