Er kwam niks meer uit, het was op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
remlof, wat doe je?
Neem hier ONZ-lessen!
Mijn pareltje!!!![]()
Dat is legaal, maar zeer pijnlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:37 schreef ukga het volgende:
is het legaal hier om een topic te beginnen met: verzin hier grappen over Jos Brink?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:37 schreef Berenanus het volgende:
remlof... het is Slotje_!
niet Slotje_
Probéér het eens, toe, je kunt het!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:36 schreef zarGon het volgende:
Ik kan dan ook niets plaatsen zonder dat het dubbelzinnig wordt.
Ja maar niet in dit topicquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Probéér het eens, toe, je kunt het!
Waarom is ie een jankerd, Yv.?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Probéér het eens, toe, je kunt het!
Hier stond net iets heel anders, en verders:quote:
quote:
zou opzich lomp wezen.. maar ik zou er waars wel om kunnen lachen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:37 schreef ukga het volgende:
is het legaal hier om een topic te beginnen met: verzin hier grappen over Jos Brink?
Dat wou ik ook nog wetenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:36 schreef zarGon het volgende:
Ik kan dan ook niets plaatsen zonder dat het dubbelzinnig wordt.
Wat is trouwens de edittijd in berichten zonder dat er een opermking eronder komt?
Volgens mij 48 uur.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat wou ik ook nog weten
Wat is 5 minuten op 48 uur?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:18 schreef remlof het volgende:
Nee 48 uur is de tijd dat je een bericht überhaupt kan editten. De melding komt als je na 5 minuten nog edit geloof ik.
Da's de tijd die je dus hebt om ranzige typo's te verwijderenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wat is 5 minuten op 48 uur?
48 uur is de tijd die je hebt om je berichten te editen. Soms, als je nog iets wil wijzigen en even je bericht aanpast, komt er geen opmerking dat er iets is aangepast. Soms wel. Dat was mijn vraag,quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:17 schreef Snakey het volgende:
48 uur
Snel je typo weghalen, zodat niemand het ziet he. Ik zag het wel hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:24 schreef Snakey het volgende:
Ow so. gezeik dus. Post dan gelijk wat je wil zeggen. Hoef je ook niet te editten.
Agreed!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Snakey! Wattefok!
Zeur niet, wijf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Snakey! Wattefok!
Ow, dan mag het.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Mijn post was wel de eerst FB sinds 3 topics.
Twee was teveel, we sloten ze alleen tegelijk. Vandaar dat enter de derde hond was die er met het been vandoor gingquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:23 schreef TheSorrow het volgende:
Grapje misschien? Ik vond alleen die 2 topics gesloten een beetje vaag, vandaar
quote:
Ik moet toch wat te doen hebben vannacht?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Is de nacht al afgelopen dan om 3 uur?
Nou ja, als jullie het volhouden... Da's geen slowchat maar een quickchatquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:27 schreef TheSorrow het volgende:
En dit?
[..]
[..]
Ik moet toch wat te doen hebben vannacht?
Zou je die fipo ook weg kunnen halen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:24 schreef SHE het volgende:
Klopt; ik wilde die bloedhonden voor zijn. Hadden ze toch bijna je kwaliteitstopic verneukt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef SHE het volgende:
Je mag mijn ster likken ok?
ha ha ha , ik ben zeker de eerste die het opmerkt dat het nep is he ?quote:
wat skip zegtquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:22 schreef -skippybal- het volgende:
waar is het bagger topic van vannacht?![]()
Is er niet. Het kan niet elke dag feest zijn namelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:22 schreef -skippybal- het volgende:
waar is het bagger topic van vannacht?![]()
maar vandaag welquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er niet. Het kan niet elke dag feest zijn namelijk
Nou nou, dat kan ook wel wat lieverquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef Frumzel het volgende:
-flikker op-
Is er niet. Het kan niet elke dag feest zijn namelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:38 schreef amvrosios het volgende:
remlof... waarom sluit je het nb topic nou al ?:'(
ach , als het er toch is... waarom dan niet ff wachten tot de morgen komt , en m dan sluiten ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
Is er niet. Het kan niet elke dag feest zijn namelijk![]()
Ik vind dit een beetje overdreven:quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:40 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ach , als het er toch is... waarom dan niet ff wachten tot de morgen komt , en m dan sluiten ?
vind het beetje overdreven..
goed punt , maar dan nog... Nachtbagger is toch nostalgie...quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje overdreven:
zondagmiddagverveeltopic deel 2
ZondagAvondVerveel topic
Het topic dat je niet verwacht had !
Sorry remlof !
trap *hier* remlof in zn zak
[nb] het is weer raak
Ik zou voorlopig maar geen baggertopics meer openen als ik jou was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:44 schreef amvrosios het volgende:
[..]
goed punt , maar dan nog... Nachtbagger is toch nostalgie...
mwah , vind nachtbagger niet zomaar een bagger topic...quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou voorlopig maar geen baggertopics meer openen als ik jouw was.
En nachtbagger was een reeks die we bewust de nek om hebben gedraaid.
De nachtbagger was gister best extreem rond een uurtje of half 2quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
mwah , vind nachtbagger niet zomaar een bagger topic...
en waarom is dat precies gebeurt ?
Nee hoor, dat is m'n echte tong.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:27 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ha ha ha , ik ben zeker de eerste die het opmerkt dat het nep is he ?
Je topic was gewoon niet leuk. Vandaar het slotje, piepert.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef ukga het volgende:
ik heb net m'm 'Jos Brink is dood' topic geopent, is ie dicht gegooid, terwijl het wel legaal was, ik heb ut gevraagd!
[FB] Als van adel deint de perzik boven het zadel
naja zeg
ik vond m leuk, maarja, ik ben ook volgens iedereen een kutusertquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je topic was gewoon niet leuk. Vandaar het slotje, piepert.
open er een topic overquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik vond m leuk, maarja, ik ben ook volgens iedereen een kutusert
ja ik vond hem imo ook vrij grappig, maar billelikkend fok vond hem niet zo leuk geloof ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik vond m leuk, maarja, ik ben ook volgens iedereen een kutusert
is er nou een bericht verwijderd van mij?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef remlof het volgende:
Die komt er ook niet.
Wat is dat toch met die nachtbaggerfetisj van sommigen hier?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:26 schreef amvrosios het volgende:
weer geen nb topic zeker ?:(
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die nachtbaggerfetisj van sommigen hier?
jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die nachtbaggerfetisj van sommigen hier?
Eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Het was oldskool bagger, maar tegenwoordig moet je een bos bloemen naar Brechtje sturen en het hele mod-team in zijn aars nemen om een simpel baggertopic te openen.
Zal ik het hele modteam maar ook eens in hun smerige bruine hoerenhol neuken, want dan blijven mijn topics tenminste open.
brechtje een bos bloemen sturen , en daarna in dr kont neuken vind ik wel een goed idee... maar dat mag zeker niet >?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Het was oldskool bagger, maar tegenwoordig moet je een bos bloemen naar Brechtje sturen en het hele mod-team in zijn aars nemen om een simpel baggertopic te openen.
Zal ik het hele modteam maar ook eens in hun smerige bruine hoerenhol neuken, want dan blijven mijn topics tenminste open.
Nee, alleen een bos rozen. Voor de rest houden modjes van homoseksuele anale seks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:33 schreef amvrosios het volgende:
[..]
brechtje een bos bloemen sturen , en daarna in dr kont neuken vind ik wel een goed idee... maar dat mag zeker niet >?
Hou je bek kutventje. Je moet gewoon opsodemieteren met je kutbagger.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef KopieerMachine het volgende:
schelden is een teken van onmachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hou je bek kutventje. Je moet gewoon opsodemieteren met je kutbagger.
oh, meen je dat echt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
schelden is een teken van onmacht
Bravo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hou je bek kutventje. Je moet gewoon opsodemieteren met je kutbagger.
I hate to tell you I told you so, but...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef tong80 het volgende:
Open ik een topic met Yvonne in de TT. Gaat ie toch op slot.
Stel ik wil Yvonne kopen....
Echt alle zekerheden worden vandaag onder mijn voeten vandaan geslagen
Hoezo? Ga je definitef weg uit ONZ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bravo.Het niveau wordt steeds hoger.
De belastingdienst is niet veranderd, je moet elke dag poepen, en op zeker ga je dood.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef tong80 het volgende:
Open ik een topic met Yvonne in de TT. Gaat ie toch op slot.
Stel ik wil Yvonne kopen....
Echt alle zekerheden worden vandaag onder mijn voeten vandaan geslagen
dat is net zo zeker als dat remlof een kut mod isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
De belastingdienst is niet veranderd, je moet elke dag poepen, en op zeker ga je dood.
Dus niet zeuren, er zijn genoeg zekerheden over.![]()
Eerder net zo zeker als dat jij heel binnenkort tegen een ban aan gaat lopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:54 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat is net zo zeker als dat remlof een kut mod is :")
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Onzin is niet veranderd, je moet elke dag door de zure appel heen bijten, en op zeker gaat Dirkh dood.
Dus niet zeuren, er zijn genoeg zekerheden over.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |