is er nou een bericht verwijderd van mij?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef remlof het volgende:
Die komt er ook niet.
Wat is dat toch met die nachtbaggerfetisj van sommigen hier?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:26 schreef amvrosios het volgende:
weer geen nb topic zeker ?:(
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die nachtbaggerfetisj van sommigen hier?
jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die nachtbaggerfetisj van sommigen hier?
Eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Het was oldskool bagger, maar tegenwoordig moet je een bos bloemen naar Brechtje sturen en het hele mod-team in zijn aars nemen om een simpel baggertopic te openen.
Zal ik het hele modteam maar ook eens in hun smerige bruine hoerenhol neuken, want dan blijven mijn topics tenminste open.
brechtje een bos bloemen sturen , en daarna in dr kont neuken vind ik wel een goed idee... maar dat mag zeker niet >?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Het was oldskool bagger, maar tegenwoordig moet je een bos bloemen naar Brechtje sturen en het hele mod-team in zijn aars nemen om een simpel baggertopic te openen.
Zal ik het hele modteam maar ook eens in hun smerige bruine hoerenhol neuken, want dan blijven mijn topics tenminste open.
Nee, alleen een bos rozen. Voor de rest houden modjes van homoseksuele anale seks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:33 schreef amvrosios het volgende:
[..]
brechtje een bos bloemen sturen , en daarna in dr kont neuken vind ik wel een goed idee... maar dat mag zeker niet >?
Hou je bek kutventje. Je moet gewoon opsodemieteren met je kutbagger.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef KopieerMachine het volgende:
schelden is een teken van onmachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hou je bek kutventje. Je moet gewoon opsodemieteren met je kutbagger.
oh, meen je dat echt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
schelden is een teken van onmacht
Bravo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hou je bek kutventje. Je moet gewoon opsodemieteren met je kutbagger.
I hate to tell you I told you so, but...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef tong80 het volgende:
Open ik een topic met Yvonne in de TT. Gaat ie toch op slot.
Stel ik wil Yvonne kopen....
Echt alle zekerheden worden vandaag onder mijn voeten vandaan geslagen
Hoezo? Ga je definitef weg uit ONZ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bravo.Het niveau wordt steeds hoger.
De belastingdienst is niet veranderd, je moet elke dag poepen, en op zeker ga je dood.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef tong80 het volgende:
Open ik een topic met Yvonne in de TT. Gaat ie toch op slot.
Stel ik wil Yvonne kopen....
Echt alle zekerheden worden vandaag onder mijn voeten vandaan geslagen
dat is net zo zeker als dat remlof een kut mod isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
De belastingdienst is niet veranderd, je moet elke dag poepen, en op zeker ga je dood.
Dus niet zeuren, er zijn genoeg zekerheden over.![]()
Eerder net zo zeker als dat jij heel binnenkort tegen een ban aan gaat lopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:54 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat is net zo zeker als dat remlof een kut mod is :")
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Onzin is niet veranderd, je moet elke dag door de zure appel heen bijten, en op zeker gaat Dirkh dood.
Dus niet zeuren, er zijn genoeg zekerheden over.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |