Prima planquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:13 schreef N.icka het volgende:
Ik zou gewoon een smsje sturen iets in de trant van :morgen lekker vers brood bij de bakker , wil je een croissantje?
kan je het altijd afdoen als grapje als hij er niet van gediend is
Bummer, maar met een beetje geluk liggen ze in scheiding, of zijn ze al gescheidenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou na enig speurwerk (schoolbank.nl) ben ik tot het volgende gekomen:
Hij heeft een vrouw en in elk geval 2 kindjes, althans dat lijkt mij anders plaats je er geen foto's van op je profielsite van schoolbank....
Ah! getrouwd op zijn 30e, het zevende jaar is altijd kritiek, hij ligt vast in scheiding!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
37
Misschien is hij al gescheiden maar heeft hij zijn profiel nog niet aangepast door alle drukte?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
![]()
Geweldig bedacht !!
Ik laat dat sms-en toch maar voor wat het is, eerlijk gezegd.
Mannen met kids en vrouw enzo(voor mij niet meer)
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:02 schreef Spekkiemonster het volgende:
of gewoon een sms-je met ...
Je bent zeker getrouwd, en je hebt kinderen ook natuurlijk?
Dat heb ik nou altijd als ik een leuke man tegenkom namelijk.....
En hij weet wie [Spekkie] is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
Oke tekst wordt:
Laat me raden... je bent getrouwd en je hebt harstikke leuke kinderen?
Dat heb ik namelijk altijd als ik een leuke man tegenkom.
Indien fout gegokt .... vind je het misschien leuk een keer iets met me te drinken?
Als bedankje ofzo voor je goede daad afgelopen week, groetjes [Spekkie]
Stop nu eens met twijfelen en teveel nadenken. Gewoon DOEN!!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
of zet ik mezelf dan compleet voor lul en kom ik seperate over?
Als hij goed geluisterd heeft aan de telefoon wel, maar oke ...quote:
piep piep.... hij lezen, Spekkie? Spekkie? oh nee, dat is zeker die Ma Tokkie die ik laatst hielp met de boodschappen in de achterbak zetten... run Leuke Vent, run!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
Oke tekst wordt:
Laat me raden... je bent getrouwd en je hebt harstikke leuke kinderen?
Dat heb ik namelijk altijd als ik een leuke man tegenkom.
Indien fout gegokt .... vind je het misschien leuk een keer iets met me te drinken?
Als bedankje ofzo voor je goede daad afgelopen week, groetjes [Spekkie]
Dat is een goeiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:20 schreef N.icka het volgende:
Ik zou de tekst over kinderen eruit laten , stel dat hij gescheiden is en wel kids heeft , lijkt het net alsof je die kinderen niet wilt
nouja .... hij woont dus een straat achter me, dus de kans zit er wel in ...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
Doen joh! Wat heb je te verliezen.
Hooguit een keer een rooie kop mocht je hem toevallig tegenkomen, maarhoe groot is die kans nou...
gewoon doen, in het ergste geval voelt hij zich gevleid, maaaaaaaaar.....quote:
Die onthou ik voor als ik een berichtje terug krijg wat tegenvalt ....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
'better to be sorry for what you did do, than for what you didn't do'.
zegt niets, kan ook pas na een dag of wat pas komen, na een week mag je de hoop laten varenquote:
Toch leuk .. weer effe terug naar die goede ouwe tijdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
nouja durven is een groot woord ... heb het wel gedaan maar zit nu met klotsende oksels en met hartslag keer 250, naast de telefoon hihi ...
lijk verdorie wel een verliefde tiener ... is wel spannend dit
jawel, maar je hoort de piepjes niet op het drukke strand.... en een 'echte vent' reageert niet meteen, sowieso niet....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef Spekkiemonster het volgende:
ach hij is vast vandag naar het strand en dan neem je je mobiel niet mee toch ....?
waar haal hij die theorien vandaan??quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel, maar je hoort de piepjes niet op het drukke strand.... en een 'echte vent' reageert niet meteen, sowieso niet....
zul je zien dat hij nu dus reageert ineens...![]()
bij mij werd er pas na 5 dagen gereageerdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:18 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
waar haal hij die theorien vandaan??![]()
Maar hopen dat ie even wacht met reageren dus?
natuurlijk wanhoop je niet, gekkiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:22 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik wanhoop ook niet hoor, maar vind het wel superspannend ...
dankje,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:21 schreef Noca het volgende:
Hehe, of zijn vrouw, mocht die er zijn, leest het smsje eerst
Wel stoer dat je een sms gestuurd hebt!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:25 schreef milagro het volgende:
ach, welnee, zo ver denkt zo'n man helemaal niet ... die denkt, damn, ik heb beet!!!!!!!! shit!!!!!! ik ben getrouwd!!!!! yes, ik heb een hond!!!!!! schat? ben ff met Bolis een blokkie doen!!!
ze is NU naar je onderweg.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:24 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
dankje,
als zijn vrouw het eerst leest hoop ik voor m niet dat het een jaloerse bitch is ofzo ...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is NU naar je onderweg.....
[afbeelding]
ik mis de deegrollerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:26 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ah shit!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou na enig speurwerk (schoolbank.nl) ben ik tot het volgende gekomen:
Hij heeft een vrouw en in elk geval 2 kindjes, althans dat lijkt mij anders plaats je er geen foto's van op je profielsite van schoolbank....
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:26 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:13 schreef Lixi het volgende:
en heb je nog niets gehoord??
nog niks gehoord ....
Ik wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef Spekkiemonster het volgende:
ach hij is vast vandag naar het strand en dan neem je je mobiel niet mee toch ....?
Weer een man met bindingsangst denk ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:42 schreef Ici-Paris het volgende:
waarom smst die niet??
Ga bij hem langs
Misschien is het meer verlatingsangst in dit geval?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
Weer een man met bindingsangst denk ik
Zo te lezen val je dan terug op bovenstaand stuk van milagro of ze hebben een open relatie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:20 schreef milagro het volgende:
[..]
.. als hij getrouwd is en wel reageert is het trouwens ook een eikel, hè, dat weet je (al)
Nou, op zich moet dat kunnen, mits je de intenties van de ander weet en zeker bent dat die dus onschuldig zijn, en je thuis gewoon verteld dat je met die en die ff wat gaat drinken, maar jouw intenties zijn niet onschuldig natuurlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 08:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ja godlike, dat soort dingen hou ik niet van zeg maar ...
Snap niet waarom zo'n getrouwde man dan wel weer iets wil gaan drinken met een andere vrouw.
Hij sms-te trouwens om 1:15 vanacht pas terug (toen zijn vrouw naar bed ging natuurlijk)
Nee met dat bijltje heb ik al eens gehakt, daar trap ik niet meer in.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:04 schreef freecell het volgende:
Het risico van één keer afspreken om wat te drinken is wel dat je hem dan wrs nog leuker gaat vinden en dan misschien over je eigen principes heenstapt.
Succes ermee!
kan dat ??quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:06 schreef milagro het volgende:
[..]
maar goed, je kan gaan en dan kijken wat hij te zeggen heeft, ms is het gewoon een vriendelijk gebaar, is hij gevleid, vindt hij je wel aardig maar wil verder niets, kan ook natuurlijk
Jawel, dat is heel goed mogelijk, maar meestal gaan die niet zomaar iets met iemand drinken die overduidelijk wél wat wil.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
kan dat ??![]()
een man die verder niks wil??![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:14 schreef N.icka het volgende:
Ik wil ook , ik wil ook , ens even kijken tegen welke leuke buur ik mijn auto ga zetten vandaag
neequote:Op zondag 5 augustus 2007 09:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
kan dat ??![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:18 schreef daReaper het volgende:
tvp
misschien zijn zijn vrouw en hij net op zoek naar iemand voor een trio?![]()
hoho ... dat weet ik niet hoor ...!quote:
ja kan kan kan, maar is meestal niet zoquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, hij kan ook gewoon gezellig wat willen drinken zonder bijbedoelingen en heel gelukkig getrouwd zijn![]()
Maar het kàn welquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:41 schreef milagro het volgende:
ja kan kan kan, maar is meestal niet zo
heb je geen leuke slippers, sandaaltjes?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik trek
-mijn witte spijkerbroek aan (zo'n 3-kwart) met lichtgrijs shirtje erop met zo'n touwtje om je middel denk ik, staat wel leuk
-of half-lang spijkerrokje met plooien en zwart haltertop erop
(heb alleen een vreselijk schoenendrama!!!)
(ik ben nooit van het bloot....beetje sexy mag maar het moet wel spannend blijven natuurlijk)
Oksels en benen ontdaan van haar?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik trek
-mijn witte spijkerbroek aan (zo'n 3-kwart) met lichtgrijs shirtje erop met zo'n touwtje om je middel denk ik, staat wel leuk
-of half-lang spijkerrokje met plooien en zwart haltertop erop
(heb alleen een vreselijk schoenendrama!!!)
(ik ben nooit van het bloot....beetje sexy mag maar het moet wel spannend blijven natuurlijk)
Nou, als ze in een rokje binnenkomt, met leuke benen eronder en danquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:58 schreef milagro het volgende:
[..]
heb je geen leuke slippers, sandaaltjes?
schoenen hebben nu bij de andere partij niet echt de prioriteit qua "hoe ziet ze eruit?... mijn god, ze ziet er fantastisch uit", dus waar maak je je druk om
mooi, dan hoef ik niet bang te zijn dat mocht ik jou tegenkomen, jij op me zal vallenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, als ze in een rokje binnenkomt, met leuke benen eronder en danteenslippers
knap ik toch redelijk af, hoor.
dat kan nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
kan dat ??![]()
Ja, ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:46 schreef leonieke het volgende:
Met zo'n lichaam zou ik alleen maar rokjes en nauw aansluitende dingen dragen, denk ik
ja, spek, doe eens niet, ga eens wat doen, hij heeft toch je gsmnummer? het leuke van gsm's is dat je ze mee kan nemen en dus niet thuis strak op de bank in de stress hoeft te zitten, zo je hele dag te verkwisten met wachten.... terwijl je weet dat de man in kwestie gewoon lekker zijn ding doet die dag en als hij thuiskomt om een uur of 9 's avonds, eerst nog ff wat eet, wat tv zapt , douchen gaat , en dan pas denkt "oh ja... ik zou nog bellen"...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik heb ook niks me teenslippers maar das omdat ik rare beroerde tenen heb (maar wie vind dat niet van zichzelf) ... nee maar ik heb wel van die leuke slippertjes met kraaltjes enzo....maar idd loop er niet graag op.
En hij moet bellen verdorie!!! zit al heel de tijd naast de telefoon![]()
Ik wou eigenlijk gewoon eens zeggen dat ik jouw posts altijd zo leuk vind om te lezenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:58 schreef milagro het volgende:
dat vind ik nou ook ....!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk gewoon eens zeggen dat ik jouw posts altijd zo leuk vind om te lezenOok weer in dit topic
![]()
dat kan ook prima met 1 smsje, hoor, bij iemand die je feitelijk niet kent, die ga je niet terugbellen en zo het moment van afwijzen, wat toch altijd een beetje vervelend is, uitstellen, dat uitstellen zou immers ook weer 'gemeen' zijn, want hoopgevend.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zet al m'n geld op de goedheid van de beste man. Hij is getrouwd, heeft woeste seks gehad na het smsje met z'n vrouw (want ego's zijn gestreeld) en is gewoon kei-aardig en wil ;je niet gemeen afwijzen.
wat ben jij een smerig wijf zeg, hopeloos loeder.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:07 schreef schaakkipje het volgende:
hij is nu nog even met kids en vrouw op het strand
een gezellig dagje uit
misschien belt hij vanavond als vrouwlief even bij de buurvrouw is
net gedumpt? oud zeer?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
wat ben jij een smerig wijf zeg, hopeloos loeder.
Smerig wijf nog welquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
realistisch me dikke lul, die gozer is getrouwd. Dat zij toevallig weer zo een triest wijf is dat de eerste beste deugende man die een beetje aandacht aan d'r geeft lastig gaat vallen is de realiteit.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:24 schreef milagro het volgende:
[..]
net gedumpt? oud zeer?
ze is gewoon realistisch
zo werkt dat vaak namelijk.
dat jij nu toevallig de meest deugende man van allen bent verandert daar niets aan![]()
Wat is er mis met je? Kom op vertel het ons maar ,we helpen je welquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
realistisch me dikke lul, die gozer is getrouwd. Dat zij toevallig weer zo een triest wijf is dat de eerste beste deugende man die een beetje aandacht aan d'r geeft lastig gaat vallen is de realiteit.
gadverdamme!
oud zeer dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
realistisch me dikke lul, die gozer is getrouwd. Dat zij toevallig weer zo een triest wijf is dat de eerste beste deugende man die een beetje aandacht aan d'r geeft lastig gaat vallen is de realiteit.
gadverdamme!
O.o wat heb ik jou ooit aangedaan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Reageer normaal, wil je?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
gadverdamme!
dat weet je welquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij stuurt net een sms-je
"laat me raden. Je betn vrijgezel of je hebt een realtie en je hebt zin in een avontuurtje. Ik heb vanavond wel tijd om wat te drinken. Groetjes [naam]
Wat moet ik hier weer mee??
Hij is toch iets duidelijker nuquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij stuurt net een sms-je
"laat me raden. Je betn vrijgezel of je hebt een realtie en je hebt zin in een avontuurtje. Ik heb vanavond wel tijd om wat te drinken. Groetjes [naam]
Wat moet ik hier weer mee??
jij gaat zo voor gaas, hè of hij nu bezet is of nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
dat ie met dezelfde tekst als ik begint vind ik opzich wel grappig
Dus hij is niet getrouwd? Of zei ie daar niets over in het smsje over het hoe laat en waar?quote:
nou, dat is hij , hoor , weet ik bijna zeker, juist omdat hij vrij vaag blijftquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
en nee .... als hij bezet is blijf ik er echt vanaf milagro *beloofd*
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar idd.. heeft ie nog iets over dat 'niks met getrouwde mannen' gezegt??
Ja idd.. als je niet getrouwd bent en je in iemand geinteresseerd bent die denkt dat je getrouwd bent wil je dat toch zo snel mogelijk ontkrachten lijkt me..quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
![]()
dat vage daarover maakt me ook wat onrustig eerlijk gezegd
dan sms je nu de vraag: ben jij nu getrouwd of hoe zit dat, want ik wil mijn tijd niet verdoen dalijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
![]()
dat vage daarover maakt me ook wat onrustig eerlijk gezegd
niet stom...quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
daar zij hij dus niks over ... over getrouwd zijn
stom he ....!
maar je weet niet zeker of ie getrouwd is.. en afspreken kan toch altijd.. als t niks is dan hou je t voorgezien. Dan weet je t in iedergeval zekerquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:30 schreef petitlapin2 het volgende:
hum, hij zegt dat je waarschijnlijk vrijgezel bent of zin hebt in een avontuurtje ... hij gaat er dus duidelijk vanuit dat hij een afspraak heeft met een dame die verder wil
als hij dus degelijk getrouwd is met kinderen, waarom wil je dan afspreken met zo'n lul
ook als het jouw mannetje blijkt te zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:18 schreef leonieke het volgende:
En getrouwd? Gewoon gezellig iets drinken toch?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ook als het jouw mannetje blijkt te zijn
"schat, ik heb net een smsje gekregen van een vrouwtje dat ik laatst ontmoet heb, heb ik je dat niet verteld, oh nou bij deze dan , ze vindt me leuk en spannend en ik ga wat drinken met haar, goed? tot zo, hè"
En ligt dat café op wandelafstand? Want dan weet zijn vrouw het misschien wel aangezien ze toevallig zou kunnen passerenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
Hij stuurde smsje dat hij zo en zo laat daar bij dat terras kan zijn. Of ik een nader leuk idee had.
Ik heb teruggestuurd dat locatie en tijd prima was .... en dat ik het wel spannend vind omdat ik normaal ook niet sms-erig met vreemde mannen ben.
netjes toch?
Je moet ze de kost geven die nu zeggen ''Oh nou daar zou ik totaaaaaal geen moeite mee hebben hoor!" en zich, mocht de situatie zich werkelijk voordoen, huilend aan zijn broekspijpen vastklampen mocht hij werkelijk wat willen gaan drinken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:33 schreef milagro het volgende:
[..]
"schat, ik heb net een smsje gekregen van een vrouwtje dat ik laatst ontmoet heb, heb ik je dat niet verteld, oh nou bij deze dan , ze vindt me leuk en spannend en ik ga wat drinken met haar, goed? tot zo, hè"
hij heeft toch al in zjin eerste sms gezegd dat hij wel degelijk in een relatie zit.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:32 schreef Cuegirllie het volgende:
maar je weet niet zeker of ie getrouwd is.. en afspreken kan toch altijd.. als t niks is dan hou je t voorgezien. Dan weet je t in iedergeval zeker
cafe is net 1 wijk van onze wijk vandaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
En ligt dat café op wandelafstand? Want dan weet zijn vrouw het misschien wel aangezien ze toevallig zou kunnen passerenEn is er toch niets aan de hand?
Mijn man bind ik direct aan een boom in dit gevalquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:33 schreef milagro het volgende:
[..]
nee hij heeft gezegd dat ik niet fout had gegokt....quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hij heeft toch al in zjin eerste sms gezegd dat hij wel degelijk in een relatie zit.
dan blijf je er toch gewoon AF![]()
Ik ben duidelijk niet zo hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet ze de kost geven die nu zeggen ''Oh nou daar zou ik totaaaaaal geen moeite mee hebben hoor!" en zich, mocht de situatie zich werkelijk voordoen, huilend aan zijn broekspijpen vastklampen mocht hij werkelijk wat willen gaan drinken.
Misschien is hij gewoon ook verliefd op jouquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
nee hij heeft gezegd dat ik niet fout had gegokt....
dus hij is of verliefd of verloofd of getrouwd ....?
Dan nog kun je nog wel gezellig iets gaan drinken..quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hij heeft toch al in zjin eerste sms gezegd dat hij wel degelijk in een relatie zit.
Maar stel nou dat hij haar smsje helemaal verkeerd begrepen heeft. Of dat hij gewoon niet het helderste licht is...quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
En hij schreef "Niet fout, maar heb wel zin om wat met je te gaan drinken".quote:Laat me raden...
Je bent vast getrouwd, verliefd of verloofd?
Indien fout, vind je het leuk een x wat te drinken?
groetjes [spekkie] (van het ongeluk)
precies, in theorie zijn er veel vrouwen (en mannen) heeeeeeeel flexibel "moet toch kunnen, kom op zeg, je bent elkaars bezit niet en een beetje vertrouwen, hoor" totdat jouw vriend idd zoiets overkomt, en jij dan ook nog eens ziet met wie hij "gewoon wat gaat drinken" , langbenig, slank, blond, aanzienlijke borsten, iig alles wat jij niet bent/hebt dan en dan tegen je zelf zeggen "ach zo niet zijn type, hè, hij valt op klein en donker met een bescheiden cupmaat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet ze de kost geven die nu zeggen ''Oh nou daar zou ik totaaaaaal geen moeite mee hebben hoor!" en zich, mocht de situatie zich werkelijk voordoen, huilend aan zijn broekspijpen vastklampen mocht hij werkelijk wat willen gaan drinken.
je doet wat je wil hoor, maar ik zou er niet meer op ingaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
nee hij heeft gezegd dat ik niet fout had gegokt....
dus hij is of verliefd of verloofd of getrouwd ....?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon ook verliefd op jouHoe romantisch zou DAT wel niet zijn
![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, in theorie zijn er veel vrouwen (en mannen) heeeeeeeel flexibel "moet toch kunnen, kom op zeg, je bent elkaars bezit niet en een beetje vertrouwen, hoor" totdat jouw vriend idd zoiets overkomt, en jij dan ook nog eens ziet met wie hij "gewoon wat gaat drinken" , langbenig, slank, blond, aanzienlijke borsten, iig alles wat jij niet bent/hebt dan en dan tegen je zelf zeggen "ach zo niet zijn type, hè, hij valt op klein en donker met een bescheiden cupmaat.
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
jij maakt me helemaal gek haha,
o wacht weer telefoonpost
Ah!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
k had toch teruggestuurd dat locatie en tijd prima was .... en dat ik het wel spannend vind omdat ik normaal ook niet sms-erig met vreemde mannen ben.
smst ie terug ....."klopt van die vreemde man. Ik had me moeten voorstellen. ik zal het vanvond alsnog doen. Tot vanavond."
![]()
je moet je pas echt zorgen maken als je vriend/man ongevraagd zegt over een collegaatje waarmee hij is gaan of zegt te gaan lunchen "ze is zo mijn type niet, hè "quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
Maar flexibel ben ik niet, neeToch niet op dat gebied
Ik zou het gruwelijk vinden, eerlijk gezegd
![]()
ik durf eigenlijk ook niet hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah!![]()
Ik vind het al bijna even spannend als jij![]()
![]()
(ik zou het trouwens nooit durven doen, hoor)
jazeker!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:46 schreef Sanne het volgende:
Je gaat het hem wel vragen he?
Was dat niet al gezegdquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
damn ... wat moet ik aan?
Ik moet eerst nog langs een verjaardag zometeen van mijn oppaskindje, dan langs een vriendin en dan gelijk door naar dat cafe...
Ja, dat ongevraagd, daar zou ik me ook niet zo goed bij voelen, vrees ik. Ik heb het zelf ooit gezegd en ik weet perfect wat ervan gekomen is...quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:46 schreef milagro het volgende:
[..]
je moet je pas echt zorgen maken als je vriend/man ongevraagd zegt over een collegaatje waarmee hij is gaan of zegt te gaan lunchen "ze is zo mijn type niet, hè "
"waarom zeg je dat, schat?"
"waarom zeg ik wat?"
"dat ze je type niet is?"
"zei ik dat?"
"ja, schat, je gaat toch gewoon lunchen, waarom dat erbij zeggen dan"
"uhm, nu ja, ik dacht, dat , nu ja, gewoon, ik bedoel, uhm ja, het is toch zo!"
"okay"
"ja, ga je nu moeilijk doen ineens, mag ik niet eens lunchen met haar of zo? ik zeg het wel af, hoor, jezus, meteen het slechtste denken , waarom toch altijd, damn" ("shit, kutzooi, baal, tieten, blond, geil")
"........."
Jij hebt gesmst!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ik durf eigenlijk ook niet hoor
Idem.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij hebt gesmst!Dat zou ik nog niet gedurfd hebben
![]()
zou je dat niet beter op voorhand nog eens expliciet vragen, ben je nu bezet of niet? voor je een avond aan deze waarschijnlijk getrouwde man verspiltquote:
en dat is voor een stoute maar getrouwde man nu nét een uitdaging, hè, een vrouw die zegt 'daar niet op te zitten wachten" toch zover te krijgen en de tekenen zijn vooralsnog goed voor hem, als ik zo eens leesquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:49 schreef Greys het volgende:
Neem een klein bedank-kadootje mee voor zijn 'redding'. Mocht hij getrouwd blijken en into een avontuurtje is, geef je hem netjes dat kadootje om hem te bedanken en bedankt je verder voor al het andere. Je hebt immers al luid en duidelijk aangegeven dat je daar niet op zit te wachten
Die man zit dan verkeerd, mocht ie allerlei rare dingen in z'n hoofd halen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zou je dat niet beter op voorhand nog eens expliciet vragen, ben je nu bezet of niet? voor je een avond aan deze waarschijnlijk getrouwde man verspilt![]()
ik vind al deze enthousiaste reacties echt ongepast. Ik zou het echt niet leuk vinden moest mijn man met een wildvreemde geïnteresseerde dame afspreken, ik wil er niet aan denken![]()
Een gsm zonder camera functie, bestaat dat nogquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
het is dat mijn camera net stuk is anders had ik dat echt gedaan hahaha
Jouw man mag niet wat gaan drinken met iemand die hij is tegengekomen en die hij aardig vindt?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zou je dat niet beter op voorhand nog eens expliciet vragen, ben je nu bezet of niet? voor je een avond aan deze waarschijnlijk getrouwde man verspilt![]()
ik vind al deze enthousiaste reacties echt ongepast. Ik zou het echt niet leuk vinden moest mijn man met een wildvreemde geïnteresseerde dame afspreken, ik wil er niet aan denken![]()
ja sorry, spekkiemonster heeft hier wel al duidelijk gemaakt dat ze geïnteresseerd is in deze man, deze afspraak heeft niets te maken met je redder bedanken of bijpraten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Die man zit dan verkeerd, mocht ie allerlei rare dingen in z'n hoofd halen.
MAar je kan t ook gewoon zien als effe bijpraten na een ongeluk. Je 'redder' willen bedanken en weten wie die persoon is. Getrouwd of ongetrouwd.
Maar ze heeft toch aangegeven dat ze daar geen zin in heeft? Echt verspild is het toch niet? Gewoon iets gaan drinken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Moest Spekkie nu aangegeven hebben dat ze wel *iets* zou willen doen ook al is hij getrouwd, zouden mijn reacties zeker anders zijn.quote:ik vind al deze enthousiaste reacties echt ongepast. Ik zou het echt niet leuk vinden moest mijn man met een wildvreemde geïnteresseerde dame afspreken, ik wil er niet aan denken![]()
neen, mijn man moet niet gaan drinken met een wildvreemde vrouw die in hem geïnteresseerd is, en die hijzelf aardig vindt, inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:53 schreef Isegrim het volgende:
Jouw man mag niet wat gaan drinken met iemand die hij is tegengekomen en die hij aardig vindt?
Ik zou regelmatig ruzie krijgen als ik dat zou gaan verbieden.
Maar ze heeft ook duidelijk gemaakt dat als hij getrouwd mocht zijn echt niet voor een avontuurtje gaatquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja sorry, spekkiemonster heeft hier wel al duidelijk gemaakt dat ze geïnteresseerd is in deze man, deze afspraak heeft niets te maken met je redder bedanken of bijpraten.
Tja. Dat kan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
neen, mijn man moet niet gaan drinken met een wildvreemde vrouw die in hem geïnteresseerd is, en die hijzelf aardig vindt, inderdaad![]()
Maar tegen die man heeft ze duidelijk gezegt dat ze geen avonduurtjes wil met een getrouwde man.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja sorry, spekkiemonster heeft hier wel al duidelijk gemaakt dat ze geïnteresseerd is in deze man, deze afspraak heeft niets te maken met je redder bedanken of bijpraten.
maar waarom vraagt ze hierover geen duidelijkeid ALVORENS ze afspreekt ...quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar tegen die man heeft ze duidelijk gezegt dat ze geen avonduurtjes wil met een getrouwde man.
Dat ze gewoon hoopt dat ie dat niet is, is heel normaal lijkt me. Je mag altijd dromen
Het is toch niet HAAR verantwoordelijkheid? En bovendien, al is hij getrouwd, dan gaan ze wat drinken en gebeurt er verder niets. Klaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
maar waarom vraagt ze hierover geen duidelijkeid ALVORENS ze afspreekt ...![]()
Ik snap al die moeite niet.. En.. dan is ie getrouwd. Dan gebeurt er verder niks, maar kan het toch gewoon een gezellige avond wordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind het maar de normaalste zaak in een relatie, maar als jij het leuk vindt als je partner afspreekt met mensen waarvan hij of zij denkt dat ze zin hebben in een avontuurtje, be my guestquote:
dan had hij gezegd "niet fout, en dus ja, ik wil wel wat met je drinken" en niet "niet fout, MAAR ik wil wel wat met je drinken"quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Greys het volgende:
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat hij dat 'Indien fout' verkeerd heeft begrepen? (Zie mijn post op vorige pagina). Shit, ik ben inmiddels net zo hoopvol als jij - en bijna net zo nerveus -
Ze heeft al gezegd dat ze geen zin heeft in een avontuurtje met een getrouwde man. Waarom moet ze het dan nog eens vragen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Je snapt het niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik snap al die moeite niet.. En.. dan is ie getrouwd. Dan gebeurt er verder niks, maar kan het toch gewoon een gezellige avond worden![]()
Dat zou ze idd beter wel kunnen doen. Maar het is wel spannend en mysterieus op deze manier natuurlijk, dat begrijp ik best. Wat Milagro zegt is waar, mocht hij wel getrouwd zijn, dan ziet het er nog steeds goed voor hem uit. Want dan denkt hij 'ik heb aangegeven dat ze niet fout heeft gegokt wat betreft de relatie en nog steeds wil ze wat met me drinken'. Kat in het bakkie, wat hem betreftquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan heeft spekkie haar wensen al behoorlijk bijgesteld, want ze wou in eerste instantie wel degelijk meerquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik snap al die moeite niet.. En.. dan is ie getrouwd. Dan gebeurt er verder niks, maar kan het toch gewoon een gezellige avond worden![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
zal ik ook alvast vragen of hij wel kinderen wil ....?
Ze vermoedt dat hij er goed uit ziet.. ze weet t niet eens zeker. Voor t zelfde geldt valt ie enorm tegen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan heeft spekkie haar wensen al behoorlijk bijgesteld, want ze wou in eerste instantie wel degelijk meer
hoho ho ... eerst leren kennen hoor... ik duik niet gelijk met jan en alleman het bed inquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan heeft spekkie haar wensen al behoorlijk bijgesteld, want ze wou in eerste instantie wel degelijk meer
en ze zal de eerste niet zijn die dat zegt en toch voor de bijl gaat, mannen, stoute mannen weten dat en zien dat dus , zoals ik al zei, juist als een uitdaging, een vrouw met (vermeende) principes of voornemens toch zo ver krijgen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook duidelijk gemaakt dat als hij getrouwd mocht zijn echt niet voor een avontuurtje gaat![]()
Ik struikelde ook al over de 'maar', maar ik wilde nog hopen dat hij gewoon niet een al te helder licht was, bedwelmd door de vlinders richting TS ofzo...quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef milagro het volgende:
[..]
dan had hij gezegd "niet fout, en dus ja, ik wil wel wat met je drinken" en niet "niet fout, MAAR ik wil wel wat met je drinken"
die "maar" zegt mij dat hij het heel goed begrepen heeft en dus bezet is MAAR dat hem dat niet tegenhoudt om wat te gaan drinken met een leuke dame die ws (hoopt hij dan) wel in is voor een avontuurtje.... hij houdt zelfs een slag om de arm, dat ze zelf óó'k bezet is nota bene...
![]()
En als dat laatste niet zo was, zou jij er geen problemen mee hebben? Als ik je replies zo eens lees mag jouw man hooguit met zijn zuster wat gaan drinken, onder voorwaarde dat ze niet te aantrekkelijk is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind het maar de normaalste zaak in een relatie, maar als jij het leuk vindt als je partner afspreekt met mensen waarvan hij of zij denkt dat ze zin hebben in een avontuurtje, be my guest![]()
overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:05 schreef Isegrim het volgende:
En als dat laatste niet zo was, zou jij er geen problemen mee hebben? Als ik je replies zo eens lees mag jouw man hooguit met zijn zuster wat gaan drinken, onder voorwaarde dat ze niet te aantrekkelijk is.
Er zit een groot gebied tussen 'graag zien gaan' en 'verbieden'.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:09 schreef Greys het volgende:
Isegrim, doe nou niet alsof het raar is dat een vrouw haar vent niet graag ziet gaan voor een drankje met een zo goed als onbekende vrouw. Dan ben jij een uitzondering hoor, als jij dat prima vindt, niet wij
en hij is als getrouwde vent ook nog niet te gegeneerd om vlakaf te suggereren dat ze waarschijnlijk vrijgezel is of zin heeft in een avontuurtje.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:03 schreef milagro het volgende:
en ze zal de eerste niet zijn die dat zegt en toch voor de bijl gaat, mannen, stoute mannen weten dat en zien dat dus , zoals ik al zei, juist als een uitdaging, een vrouw met (vermeende) principes of voornemens toch zo ver krijgen.
Ongebonden is ie niet.. verliefd, verloofd of getrouwd.. 1 van de 3 dat is zeker.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zit een groot gebied tussen 'graag zien gaan' en 'verbieden'.
Magoed, ik hoop gewoon dat die vent volledig ongebonden, enorm lekkeren hartstikke leuk is en dat hij en Spekkie nog lang en gelukkig leven.
![]()
Vlieft op Spekkie, het was liefde op het eerste gezicht.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ongebonden is ie niet.. verliefd, verloofd of getrouwd.. 1 van de 3 dat is zeker.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vlieft op Spekkie, het was liefde op het eerste gezicht.
dat zou leuk zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
TS krijgt ongeluk, wordt gered door nobele prins, smst prins en maakt afspraak.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:16 schreef Ici-Paris het volgende:
kan iemand een samenvatting geven?
ook naiefquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:16 schreef neee het volgende:
Die man heeft natuurlijk geen slechte bedoelingen. Anders zou hij toch gewoon liegen en zeggen dat je 'Fout' zat ipv 'Niet fout'. Liegen zou hier enkel in zijn voordeel werken wat dat betreft!
Gewoon gezellig gaan dus! Het lijkt me echt niet iemand met slechte bedoelingen...
spekkie ongeluk gehad, leuke redder..quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:16 schreef Ici-Paris het volgende:
kan iemand een samenvatting geven?
Dat is mijn scenarioquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:56 schreef zwartedoos het volgende:
SpijkerrokjeTis toch geen mini ofzo, gewoon doen.
precies...de term 'avontuurtje' spreekt op zich ook al boekdelen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:19 schreef milagro het volgende:
ook naief
er zijn zat mannen die juist duidelijk zijn daarin opdat je ze niets kan verwijten en omdat ze er zelf totaal geen kwaad in zien, al denkt de andere partij, de echtegenote dus, daar anders over.
ze zijn tegen jou, de derde partij wel eerlijk, wat dat betreft dan, maar tegen haar dan dus niet.
Goeie omschrijving.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:16 schreef Abbadon het volgende:
wat een doktersroman-sop-topic trouwens![]()
Oh no, met jouw benen een 3-kwartsbroek, niet doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
vind spijkerrokje ineens te ... word toch 3-kwartbroek dan
Na dat eerste smsje kon mijn beeld nog, nu niet meerquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:56 schreef milagro het volgende:
je bent dan ook nog ook heerlijk naief, clumsy
Als het dadelijk op niks uitloopt, is he echt vanwege die broek hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben ook voor een rokje maar ze is vast al weg.
Ik vind 'm ook heerlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Die mee-leef-topics in R&P zijn btw wel de leukste![]()
Met geluid zodat we alles kunnen volgenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef Isegrim het volgende:
Het zou het leukst zijn als ze een cameraatje op d'r hoofd had zodat wij live konden meekijken.
En antwoord hij met: 'getrouwd? heul nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef GambinoT het volgende:
rond deze tijd word er nu gevraagd :
Ben je trouwens al getrouwd ?
'ach...getrouwd...getrouwd...dat vind ik zo'n beladen term...laten we het ergens anders over hebben...'quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:12 schreef katerwater het volgende:
[..]
En antwoord hij met: 'getrouwd? heul niet. Ik durfde je gewoon niet uit te vragen
'
Wees blij dat je er nog bent voor de ontknopingquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:13 schreef Jojogirl het volgende:
Grr, waarom zie ik dit loeispannende topic nu pas? Ik ben heel erg benieuwd
wat is precies 'een goede afloop', in dit geval?quote:
ik zit net the trumanshow uitquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef Isegrim het volgende:
Het zou het leukst zijn als ze een cameraatje op d'r hoofd had zodat wij live konden meekijken.
Dan heeft ze wel een leuke avond gehad!quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef thaleia het volgende:
Ik vrees trouwens wel voor een (in mijn ogen dan) minder ideaal scenario: ofwel hij is bezet en wil alleen casual wat drinken om nog even na te praten, ofwel hij is bezet en wil een avontuurtje.
Maar het is die gedachte van "het zal allemaal wel niet, maar het zou zo leuk zijn als" die dit topic zo spannend maakt
Dat ie echt keileuk, keisingle en keiverliefd is (op Spekkie dus)quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is precies 'een goede afloop', in dit geval?
de kinderen zijn stiekem zijn neefjesquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is precies 'een goede afloop', in dit geval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |