abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52113392
Misschien heeft hij inderdaad wel tegen zijn vrouw gezegd dat ik ge-smst heb en dat hij me wel aarig vond ofzo om wat mee te gaan drinken. Misschien nodigt hij me wel daar thuis uit op de koffie ... dat scenario kan ook nog. Hij moet nog bellen vandaag, dus eigenlijk weet ik gewoon helemaal niks nog.

Wel tof dat ie uberhaupt terug reageerde
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_52113397
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:06 schreef milagro het volgende:

[..]
maar goed, je kan gaan en dan kijken wat hij te zeggen heeft, ms is het gewoon een vriendelijk gebaar, is hij gevleid, vindt hij je wel aardig maar wil verder niets, kan ook natuurlijk
kan dat ??
een man die verder niks wil??
pi_52113405
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:11 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

kan dat ??
Jawel, dat is heel goed mogelijk, maar meestal gaan die niet zomaar iets met iemand drinken die overduidelijk wél wat wil.

Maar inderdaad geniaal dat hij terugsmste
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:14:01 #104
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52113408
Je bent net een verliefde puber , geweldig om te lezen

Ik wil ook , ik wil ook , ens even kijken tegen welke leuke buur ik mijn auto ga zetten vandaag
pi_52113428
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:14 schreef N.icka het volgende:
Ik wil ook , ik wil ook , ens even kijken tegen welke leuke buur ik mijn auto ga zetten vandaag

effe checken eerst of er kinderstoeltjes inzitten en make-uptasje van mevrouw
pi_52113433
Nou zo moeilijk is het niet.
Hij is getrouwd en gaat je aan het lijntje houden.
Hij wil niet vreemd gaan ,Maar vind het wel een spannend idee dat er een iemand is die intressen heeft.
Alleen een echte kans is er niet zo te lezen.

Dus nog ergens tegen aan rijden en hopen op een vrijgezelle prins op een witte auto (zoiets)

ps zou toch het telefoontje even af wacht
pi_52113434
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:11 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

kan dat ??
nee

tenzij je eruit ziet als dat plaatje
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52113435
Niet om valse hoop te geven maar ik lees dat hij verliefd verloofd of getrouwd is. Wie zegt dat hij niet verliefd is op jou? Of getrouwd maar in een scheiding ligt?
pi_52113453
ow ja ..... dat kan natuurlijk ook
* Spekkiemonster weer (valse) hoop heeft
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:24:25 #110
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52113466
Heb je al een outfitje uitgezocht ?
pi_52113488
nee maar bedacht me wel dat ik dat ene leuke bloesje niet aan kan want dat had ik met het ongeluk ook aan... maar ik heb wel leuke kleren over het algemeen geloof ik dus komt wel goed... zit net betje na te denken
pi_52113680
spannend ...

2 kinderen 7 jaar getrouwd:
hij heeft vast relatieproblemen
Ik denk dat hij een afspraakje met jou probeert te maken buiten medeweten van zijn vrouw om. Een gegeven paard moet je tenslotte niet in de bek kijken. Misschien is hij al bezig met een scheiding of is hij al aan het rondkijken voordat er een scheiding komt. Mannen met zulke relaties stappen eerder uit de oude relatie als er een andere vrouw wacht...

maarruh
je kan natuurlijk schaamteloos flirten op deze date. je bent vrijgezel toch.
Dus: omfloerste stem en knipper met die wimpers!

succes
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_52113712
Nou ja, hij kan ook gewoon gezellig wat willen drinken zonder bijbedoelingen en heel gelukkig getrouwd zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52113775
hmmm dat kan...
maar zijn sms kwam wel laat he
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_52113877
oeioei spannend!!!!!!!
live life
pi_52113963
tvp
misschien zijn zijn vrouw en hij net op zoek naar iemand voor een trio?
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_52114038
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:18 schreef daReaper het volgende:
tvp
misschien zijn zijn vrouw en hij net op zoek naar iemand voor een trio?
Hou op hou op ...

ik was als afleiding en voorkomen van de verveling een paar avonden gaan werken bij bosbad hoeven en daar was een stel aan de bar hahaha ... die vrouw wou allemaal kennis met me maken en sjansde er op los ... echt weird!!
Bleek inderdaad ook dat ze iemand zochten voor een triootje haha
pi_52114054
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:50 schreef schaakkipje het volgende:
2 kinderen, 7 jaar getrouwd
succes
hoho ... dat weet ik niet hoor ...!
na enig speurwerk is dat slechts mijn vermoeden (wat wel waar zal zijn, daar niet van)
Ik ga niet doelbewust op een getrouwde vent zitten azen
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:31:44 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52114112
De spanning stijgt. Mijn nieuwsgierigheid ook.
TVP dus voor als ik straks uit de zon kom.

Goeie actie, Spekkiemonster!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52114220
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, hij kan ook gewoon gezellig wat willen drinken zonder bijbedoelingen en heel gelukkig getrouwd zijn
ja kan kan kan, maar is meestal niet zo
althans, ik moet de man nog ontmoeten die een afspraak maakt met me en géén bijbedoelingen heeft... en nee, niet alle mannen vallen voor me, was het maar zo'n feest, het gros spreekt dus niet met me af, maar een vent zal volgens mij nooit out of the blue een vriendschap met een vrouw aangaan.

en nu gaan er dames reageren met "Nou, ik heb een hele goede vriend en daar speelt niets tussen ons dus het kan wel"

ja, het kan wel, maar dan is het de vrouw die niets wil, en de man die toch stiekem hoopt of tenminste wel eens fantaseerst "stel nu dat..."

kijk je uit, Spekkie, dat je je niet te kwetsbaar opstelt, het is nu al zo spannend allemaal en als hij straks echt leuk leuk leuk blijkt én getrouwd, dat je toch niet in de verleiding komt... niet vanwege 'fout, mag niet" , jij mag doen wat je wil, je bent een vrij mens tenslotte en hebt aan niemand verantwoording af te leggen, maar je krijgt er altijd gedonder mee en degene die vaak toch er het bekaaidst afkomt is 'de derde'... de stoute meneren pakken vaak vrolijk de draad thuis weer op, want de bedrogen mevrouw vergeeft vaak toch, want kinderen en zo blabla...

je hebt ms al eens met dat bijltje gehakt, maar toch, als je in een 'kwetsbare' periode zit, kun je ondanks beter weten soms toch zwichten, het is zomer, en hij is zoo leuk en de spanning en het was weer een poosje geleden dat etc...

zo, tot zover de "wijze" en verstandige (maar oh zo saaie) praat.... wat trek je aan, weet je het al, niet té, hè , dat je alles al verklapt , zeg maar
pi_52114320
ik trek
-mijn witte spijkerbroek aan (zo'n 3-kwart) met lichtgrijs shirtje erop met zo'n touwtje om je middel denk ik, staat wel leuk
-of half-lang spijkerrokje met plooien en zwart haltertop erop

(heb alleen een vreselijk schoenendrama!!!)

(ik ben nooit van het bloot....beetje sexy mag maar het moet wel spannend blijven natuurlijk)
pi_52114331
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:41 schreef milagro het volgende:

ja kan kan kan, maar is meestal niet zo
Maar het kàn wel (al acht ik de kans niet zo groot in dit geval )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52114398
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik trek
-mijn witte spijkerbroek aan (zo'n 3-kwart) met lichtgrijs shirtje erop met zo'n touwtje om je middel denk ik, staat wel leuk

(ik ben nooit van het bloot....beetje sexy mag maar het moet wel spannend blijven natuurlijk)
heb je geen leuke slippers, sandaaltjes?
schoenen hebben nu bij de andere partij niet echt de prioriteit qua "hoe ziet ze eruit?... mijn god, ze ziet er fantastisch uit", dus waar maak je je druk om
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:58:36 #124
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52114405
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik trek

Oksels en benen ontdaan van haar?

Maar misschien wil hij helemaal niet vandaag wat afspreken
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:02:23 #125
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_52114448
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:58 schreef milagro het volgende:

[..]

heb je geen leuke slippers, sandaaltjes?
schoenen hebben nu bij de andere partij niet echt de prioriteit qua "hoe ziet ze eruit?... mijn god, ze ziet er fantastisch uit", dus waar maak je je druk om
Nou, als ze in een rokje binnenkomt, met leuke benen eronder en dan teenslippers knap ik toch redelijk af, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')