quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:53 schreef Isabeau het volgende:Nou ja, hij kan ook gewoon gezellig wat willen drinken zonder bijbedoelingen en heel gelukkig getrouwd zijn
ja kan kan kan, maar is meestal niet zo
![]()
althans, ik moet de man nog ontmoeten die een afspraak maakt met me en géén bijbedoelingen heeft... en nee, niet alle mannen vallen voor me, was het maar zo'n feest, het gros spreekt dus niet met me af, maar een vent zal volgens mij nooit out of the blue een vriendschap met een vrouw aangaan.
en nu gaan er dames reageren met "Nou, ik heb een hele goede vriend en daar speelt niets tussen ons dus het kan wel"
ja, het kan wel, maar dan is het de vrouw die niets wil, en de man die toch stiekem hoopt of tenminste wel eens fantaseerst "stel nu dat..."
kijk je uit, Spekkie, dat je je niet te kwetsbaar opstelt, het is nu al zo spannend allemaal en als hij straks echt leuk leuk leuk blijkt én getrouwd, dat je toch niet in de verleiding komt... niet vanwege 'fout, mag niet" , jij mag doen wat je wil, je bent een vrij mens tenslotte en hebt aan niemand verantwoording af te leggen, maar je krijgt er altijd gedonder mee en degene die vaak toch er het bekaaidst afkomt is 'de derde'... de stoute meneren pakken vaak vrolijk de draad thuis weer op, want de bedrogen mevrouw vergeeft vaak toch, want kinderen en zo blabla...
je hebt ms al eens met dat bijltje gehakt, maar toch, als je in een 'kwetsbare' periode zit, kun je ondanks beter weten soms toch zwichten, het is zomer, en hij is zoo leuk en de spanning en het was weer een poosje geleden dat etc...
zo, tot zover de "wijze" en verstandige (maar oh zo saaie) praat.... wat trek je aan, weet je het al, niet té, hè , dat je alles al verklapt , zeg maar
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]