abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52119757
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
nee hij heeft gezegd dat ik niet fout had gegokt....

dus hij is of verliefd of verloofd of getrouwd ....?
je doet wat je wil hoor, maar ik zou er niet meer op ingaan
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_52119785
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Misschien is hij gewoon ook verliefd op jou Hoe romantisch zou DAT wel niet zijn

jij maakt me helemaal gek haha,
o wacht weer telefoonpost
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_52119793
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:39 schreef milagro het volgende:

[..]

precies, in theorie zijn er veel vrouwen (en mannen) heeeeeeeel flexibel "moet toch kunnen, kom op zeg, je bent elkaars bezit niet en een beetje vertrouwen, hoor" totdat jouw vriend idd zoiets overkomt, en jij dan ook nog eens ziet met wie hij "gewoon wat gaat drinken" , langbenig, slank, blond, aanzienlijke borsten, iig alles wat jij niet bent/hebt dan en dan tegen je zelf zeggen "ach zo niet zijn type, hè, hij valt op klein en donker met een bescheiden cupmaat.

Idd

Maar flexibel ben ik niet, nee Toch niet op dat gebied Ik zou het gruwelijk vinden, eerlijk gezegd
pi_52119807
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:41 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

jij maakt me helemaal gek haha,
o wacht weer telefoonpost
Ik zou niet durven!

Spannend!
pi_52119818
k had toch teruggestuurd dat locatie en tijd prima was .... en dat ik het wel spannend vind omdat ik normaal ook niet sms-erig met vreemde mannen ben.

smst ie terug ....."klopt van die vreemde man. Ik had me moeten voorstellen. ik zal het vanvond alsnog doen. Tot vanavond."
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:44:32 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52119848
Klassiek verhaal. Verliefd worden op je redder.
The love you take is equal to the love you make.
pi_52119870
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
k had toch teruggestuurd dat locatie en tijd prima was .... en dat ik het wel spannend vind omdat ik normaal ook niet sms-erig met vreemde mannen ben.

smst ie terug ....."klopt van die vreemde man. Ik had me moeten voorstellen. ik zal het vanvond alsnog doen. Tot vanavond."
Ah!

Ik vind het al bijna even spannend als jij

(ik zou het trouwens nooit durven doen, hoor )
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:46:01 #208
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52119876
Wat een spannend topic!

Hij zal wel getrouwd zijn, ben benieuwd of hij er vanavond ook nog om heen draait.
Je gaat het hem wel vragen he?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 augustus 2007 @ 15:46:19 #209
163650 Greys
pi_52119884
Hou eens effe op met dat hartje, muts! Ik ben zo bang dat het tegen gaat vallen voor je, dat hij hartstikke bezet is. Maar ik hoop nog steeds van niet, dan zou het wel een heel romantische manier zijn om elkaar te ontmoeten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52119888
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:41 schreef leonieke het volgende:

[..]

Idd

Maar flexibel ben ik niet, nee Toch niet op dat gebied Ik zou het gruwelijk vinden, eerlijk gezegd
je moet je pas echt zorgen maken als je vriend/man ongevraagd zegt over een collegaatje waarmee hij is gaan of zegt te gaan lunchen "ze is zo mijn type niet, hè "

"waarom zeg je dat, schat?"
"waarom zeg ik wat?"
"dat ze je type niet is?"
"zei ik dat?"
"ja, schat, je gaat toch gewoon lunchen, waarom dat erbij zeggen dan"
"uhm, nu ja, ik dacht, dat , nu ja, gewoon, ik bedoel, uhm ja, het is toch zo!"
"okay"
"ja, ga je nu moeilijk doen ineens, mag ik niet eens lunchen met haar of zo? ik zeg het wel af, hoor, jezus, meteen het slechtste denken , waarom toch altijd, damn" ("shit, kutzooi, baal, tieten, blond, geil")
"........."
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52119896
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ah!

Ik vind het al bijna even spannend als jij

(ik zou het trouwens nooit durven doen, hoor )
ik durf eigenlijk ook niet hoor
pi_52119913
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:46 schreef Sanne het volgende:
Je gaat het hem wel vragen he?
jazeker!!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 augustus 2007 @ 15:47:40 #213
163650 Greys
pi_52119914
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat hij dat 'Indien fout' verkeerd heeft begrepen? (Zie mijn post op vorige pagina). Shit, ik ben inmiddels net zo hoopvol als jij - en bijna net zo nerveus -
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52119918
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
damn ... wat moet ik aan?
Ik moet eerst nog langs een verjaardag zometeen van mijn oppaskindje, dan langs een vriendin en dan gelijk door naar dat cafe...
Was dat niet al gezegd , rokje met een shirtje (dat grijze wat je had is prima ) + teenslippers

Post het anders eens voordat je weggaat, beoordelen wij wel
BlaBlaBla
pi_52119937
het is dat mijn camera net stuk is anders had ik dat echt gedaan hahaha
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 augustus 2007 @ 15:49:53 #216
163650 Greys
pi_52119957
Neem een klein bedank-kadootje mee voor zijn 'redding'. Mocht hij getrouwd blijken en into een avontuurtje is, geef je hem netjes dat kadootje om hem te bedanken en bedankt je verder voor al het andere. Je hebt immers al luid en duidelijk aangegeven dat je daar niet op zit te wachten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52119958
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:46 schreef milagro het volgende:

[..]

je moet je pas echt zorgen maken als je vriend/man ongevraagd zegt over een collegaatje waarmee hij is gaan of zegt te gaan lunchen "ze is zo mijn type niet, hè "

"waarom zeg je dat, schat?"
"waarom zeg ik wat?"
"dat ze je type niet is?"
"zei ik dat?"
"ja, schat, je gaat toch gewoon lunchen, waarom dat erbij zeggen dan"
"uhm, nu ja, ik dacht, dat , nu ja, gewoon, ik bedoel, uhm ja, het is toch zo!"
"okay"
"ja, ga je nu moeilijk doen ineens, mag ik niet eens lunchen met haar of zo? ik zeg het wel af, hoor, jezus, meteen het slechtste denken , waarom toch altijd, damn" ("shit, kutzooi, baal, tieten, blond, geil")
"........."
Ja, dat ongevraagd, daar zou ik me ook niet zo goed bij voelen, vrees ik. Ik heb het zelf ooit gezegd en ik weet perfect wat ervan gekomen is...

Maar met een collega zal hij het wel niet durven doen aangezien ik een verdiep onder hem werk

Misschien is die smser dat nu aan het zeggen tegen zijn partner

Nee, ik blijf hopen op een "verliefd op diegene die hij gered heeft"-verhaal. Hoe onrealistisch dat ook zou zijn
pi_52119965
Spannend topic.
pi_52119969
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

ik durf eigenlijk ook niet hoor
Jij hebt gesmst! Dat zou ik nog niet gedurfd hebben
pi_52119979
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:50 schreef leonieke het volgende:

[..]

Jij hebt gesmst! Dat zou ik nog niet gedurfd hebben
Idem.
pi_52119981
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Spekkiemonster het volgende:

jazeker!!
zou je dat niet beter op voorhand nog eens expliciet vragen, ben je nu bezet of niet? voor je een avond aan deze waarschijnlijk getrouwde man verspilt

ik vind al deze enthousiaste reacties echt ongepast. Ik zou het echt niet leuk vinden moest mijn man met een wildvreemde geïnteresseerde dame afspreken, ik wil er niet aan denken
pi_52120003
Schaamteloze tvp... Go Spekkiemonster
pi_52120009
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:49 schreef Greys het volgende:
Neem een klein bedank-kadootje mee voor zijn 'redding'. Mocht hij getrouwd blijken en into een avontuurtje is, geef je hem netjes dat kadootje om hem te bedanken en bedankt je verder voor al het andere. Je hebt immers al luid en duidelijk aangegeven dat je daar niet op zit te wachten
en dat is voor een stoute maar getrouwde man nu nét een uitdaging, hè, een vrouw die zegt 'daar niet op te zitten wachten" toch zover te krijgen en de tekenen zijn vooralsnog goed voor hem, als ik zo eens lees
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:53:31 #224
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52120022
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

zou je dat niet beter op voorhand nog eens expliciet vragen, ben je nu bezet of niet? voor je een avond aan deze waarschijnlijk getrouwde man verspilt

ik vind al deze enthousiaste reacties echt ongepast. Ik zou het echt niet leuk vinden moest mijn man met een wildvreemde geïnteresseerde dame afspreken, ik wil er niet aan denken
Die man zit dan verkeerd, mocht ie allerlei rare dingen in z'n hoofd halen.
MAar je kan t ook gewoon zien als effe bijpraten na een ongeluk. Je 'redder' willen bedanken en weten wie die persoon is. Getrouwd of ongetrouwd.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_52120024
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
het is dat mijn camera net stuk is anders had ik dat echt gedaan hahaha
Een gsm zonder camera functie, bestaat dat nog
BlaBlaBla
pi_52120029
quote:

[..]

Jouw man mag niet wat gaan drinken met iemand die hij is tegengekomen en die hij aardig vindt?

Ik zou regelmatig ruzie krijgen als ik dat zou gaan verbieden.
pi_52120045
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:

Die man zit dan verkeerd, mocht ie allerlei rare dingen in z'n hoofd halen.
MAar je kan t ook gewoon zien als effe bijpraten na een ongeluk. Je 'redder' willen bedanken en weten wie die persoon is. Getrouwd of ongetrouwd.
ja sorry, spekkiemonster heeft hier wel al duidelijk gemaakt dat ze geïnteresseerd is in deze man, deze afspraak heeft niets te maken met je redder bedanken of bijpraten.
pi_52120061
quote:

[..]

Maar ze heeft toch aangegeven dat ze daar geen zin in heeft? Echt verspild is het toch niet? Gewoon iets gaan drinken.
quote:
Moest Spekkie nu aangegeven hebben dat ze wel *iets* zou willen doen ook al is hij getrouwd, zouden mijn reacties zeker anders zijn.
Ik vertrouw op het gezond verstand van Spekkie
pi_52120069
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:53 schreef Isegrim het volgende:

Jouw man mag niet wat gaan drinken met iemand die hij is tegengekomen en die hij aardig vindt?

Ik zou regelmatig ruzie krijgen als ik dat zou gaan verbieden.
neen, mijn man moet niet gaan drinken met een wildvreemde vrouw die in hem geïnteresseerd is, en die hijzelf aardig vindt, inderdaad
pi_52120080
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:54 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja sorry, spekkiemonster heeft hier wel al duidelijk gemaakt dat ze geïnteresseerd is in deze man, deze afspraak heeft niets te maken met je redder bedanken of bijpraten.
Maar ze heeft ook duidelijk gemaakt dat als hij getrouwd mocht zijn echt niet voor een avontuurtje gaat
pi_52120088
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:56 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

neen, mijn man moet niet gaan drinken met een wildvreemde vrouw die in hem geïnteresseerd is, en die hijzelf aardig vindt, inderdaad
Tja. Dat kan.
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:57:06 #232
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52120092
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:54 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Maar tegen die man heeft ze duidelijk gezegt dat ze geen avonduurtjes wil met een getrouwde man.
Dat ze gewoon hoopt dat ie dat niet is, is heel normaal lijkt me. Je mag altijd dromen
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_52120105
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar tegen die man heeft ze duidelijk gezegt dat ze geen avonduurtjes wil met een getrouwde man.
Dat ze gewoon hoopt dat ie dat niet is, is heel normaal lijkt me. Je mag altijd dromen
maar waarom vraagt ze hierover geen duidelijkeid ALVORENS ze afspreekt ...
pi_52120117
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:57 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Het is toch niet HAAR verantwoordelijkheid? En bovendien, al is hij getrouwd, dan gaan ze wat drinken en gebeurt er verder niets. Klaar.
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:59:00 #235
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52120122
quote:

[..]

Ik snap al die moeite niet.. En.. dan is ie getrouwd. Dan gebeurt er verder niks, maar kan het toch gewoon een gezellige avond worden
pi_52120131
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:56 schreef Isegrim het volgende:

Tja. Dat kan.
ik vind het maar de normaalste zaak in een relatie, maar als jij het leuk vindt als je partner afspreekt met mensen waarvan hij of zij denkt dat ze zin hebben in een avontuurtje, be my guest
pi_52120134
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Greys het volgende:
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat hij dat 'Indien fout' verkeerd heeft begrepen? (Zie mijn post op vorige pagina). Shit, ik ben inmiddels net zo hoopvol als jij - en bijna net zo nerveus -
dan had hij gezegd "niet fout, en dus ja, ik wil wel wat met je drinken" en niet "niet fout, MAAR ik wil wel wat met je drinken"

die "maar" zegt mij dat hij het heel goed begrepen heeft en dus bezet is MAAR dat hem dat niet tegenhoudt om wat te gaan drinken met een leuke dame die ws (hoopt hij dan) wel in is voor een avontuurtje.... hij houdt zelfs een slag om de arm, dat ze zelf óó'k bezet is nota bene...

pi_52120138
quote:

[..]

Ze heeft al gezegd dat ze geen zin heeft in een avontuurtje met een getrouwde man. Waarom moet ze het dan nog eens vragen?
pi_52120140
zal ik ook alvast vragen of hij wel kinderen wil ....?
pi_52120141
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik snap al die moeite niet.. En.. dan is ie getrouwd. Dan gebeurt er verder niks, maar kan het toch gewoon een gezellige avond worden
Je snapt het niet. Een getrouwde man mag niet zomaar een gezellige avond doobrengen met een aardige vrouw.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 augustus 2007 @ 16:00:43 #241
163650 Greys
pi_52120149
quote:

[..]

Dat zou ze idd beter wel kunnen doen. Maar het is wel spannend en mysterieus op deze manier natuurlijk, dat begrijp ik best. Wat Milagro zegt is waar, mocht hij wel getrouwd zijn, dan ziet het er nog steeds goed voor hem uit. Want dan denkt hij 'ik heb aangegeven dat ze niet fout heeft gegokt wat betreft de relatie en nog steeds wil ze wat met me drinken'. Kat in het bakkie, wat hem betreft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52120152
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:

dan heeft spekkie haar wensen al behoorlijk bijgesteld, want ze wou in eerste instantie wel degelijk meer
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:01:00 #243
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52120158
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
zal ik ook alvast vragen of hij wel kinderen wil ....?
ja lijkt me verstandig.. strax zit je met een kerel die dat niet wil.. of juist wel. Moet je voor oppassen hoor!!!
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:02:45 #244
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52120189
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:00 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

dan heeft spekkie haar wensen al behoorlijk bijgesteld, want ze wou in eerste instantie wel degelijk meer
Ze vermoedt dat hij er goed uit ziet.. ze weet t niet eens zeker. Voor t zelfde geldt valt ie enorm tegen.
Zolang ze t allemaal niet zeker weet ga je beetje dromen/fantaseren. En dat mag
pi_52120193
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:00 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

hoho ho ... eerst leren kennen hoor... ik duik niet gelijk met jan en alleman het bed in
pi_52120204
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:56 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Maar ze heeft ook duidelijk gemaakt dat als hij getrouwd mocht zijn echt niet voor een avontuurtje gaat
en ze zal de eerste niet zijn die dat zegt en toch voor de bijl gaat, mannen, stoute mannen weten dat en zien dat dus , zoals ik al zei, juist als een uitdaging, een vrouw met (vermeende) principes of voornemens toch zo ver krijgen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 augustus 2007 @ 16:03:36 #247
163650 Greys
pi_52120210
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef milagro het volgende:

[..]

dan had hij gezegd "niet fout, en dus ja, ik wil wel wat met je drinken" en niet "niet fout, MAAR ik wil wel wat met je drinken"

die "maar" zegt mij dat hij het heel goed begrepen heeft en dus bezet is MAAR dat hem dat niet tegenhoudt om wat te gaan drinken met een leuke dame die ws (hoopt hij dan) wel in is voor een avontuurtje.... hij houdt zelfs een slag om de arm, dat ze zelf óó'k bezet is nota bene...

Ik struikelde ook al over de 'maar', maar ik wilde nog hopen dat hij gewoon niet een al te helder licht was, bedwelmd door de vlinders richting TS ofzo...

En Isegrim, mijn vent mag ook niet zomaar gezellig wat gaan drinken met een vrouw die hem duidelijk wel ziet zitten (dat laat TS toch duidelijk doorschemeren) en die hij wel interessant vindt. Als hij dat wil, moet hij weer lekker vrijgezel gaan zijn, kan je daten wat je wilt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52120239
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik vind het maar de normaalste zaak in een relatie, maar als jij het leuk vindt als je partner afspreekt met mensen waarvan hij of zij denkt dat ze zin hebben in een avontuurtje, be my guest
En als dat laatste niet zo was, zou jij er geen problemen mee hebben? Als ik je replies zo eens lees mag jouw man hooguit met zijn zuster wat gaan drinken, onder voorwaarde dat ze niet te aantrekkelijk is.
pi_52120285
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:05 schreef Isegrim het volgende:

En als dat laatste niet zo was, zou jij er geen problemen mee hebben? Als ik je replies zo eens lees mag jouw man hooguit met zijn zuster wat gaan drinken, onder voorwaarde dat ze niet te aantrekkelijk is.
overdrijven is ook een vak

laat ons zeggen dat ik heel blij ben dat ze niet heeft afgesproken met mijn vent om "hem beter te leren kennen".
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 augustus 2007 @ 16:09:08 #250
163650 Greys
pi_52120287
Isegrim, doe nou niet alsof het raar is dat een vrouw haar vent niet graag ziet gaan voor een drankje met een zo goed als onbekende vrouw. Dan ben jij een uitzondering hoor, als jij dat prima vindt, niet wij
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:10:31 #251
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52120309
Je kan ook vragen of ie vrouw en kinderen meeneemt. Dan heb je gelijk duidelijkheid.

Toch is t spannend... is ie nou getrouwd of niet?
Wees wel voorzichtig spekkie, laat je niet inpakken door hem als ie een relatie heeft og getrouwd is.

*hoopt toch stiekem ook op redder en slachtoffer worden verliefd*
pi_52120336
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:09 schreef Greys het volgende:
Isegrim, doe nou niet alsof het raar is dat een vrouw haar vent niet graag ziet gaan voor een drankje met een zo goed als onbekende vrouw. Dan ben jij een uitzondering hoor, als jij dat prima vindt, niet wij
Er zit een groot gebied tussen 'graag zien gaan' en 'verbieden'.

Magoed, ik hoop gewoon dat die vent volledig ongebonden, enorm lekker en hartstikke leuk is en dat hij en Spekkie nog lang en gelukkig leven.
pi_52120343
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:03 schreef milagro het volgende:

en ze zal de eerste niet zijn die dat zegt en toch voor de bijl gaat, mannen, stoute mannen weten dat en zien dat dus , zoals ik al zei, juist als een uitdaging, een vrouw met (vermeende) principes of voornemens toch zo ver krijgen.
en hij is als getrouwde vent ook nog niet te gegeneerd om vlakaf te suggereren dat ze waarschijnlijk vrijgezel is of zin heeft in een avontuurtje.

een onschuldig afspraakje, laat me lachen, niet als het van deze vent afhangt.
pi_52120347
Er is ook nog de mogelijkheid dat hij getrouwd is maar een open relatie heeft.
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:12:55 #255
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52120350
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:11 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Er zit een groot gebied tussen 'graag zien gaan' en 'verbieden'.

Magoed, ik hoop gewoon dat die vent volledig ongebonden, enorm lekker en hartstikke leuk is en dat hij en Spekkie nog lang en gelukkig leven.
Ongebonden is ie niet.. verliefd, verloofd of getrouwd.. 1 van de 3 dat is zeker.
pi_52120360
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ongebonden is ie niet.. verliefd, verloofd of getrouwd.. 1 van de 3 dat is zeker.
Vlieft op Spekkie, het was liefde op het eerste gezicht.
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:14:01 #257
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52120368
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:13 schreef Isegrim het volgende:

[..]

dat zou natuurlijk perfect zijn
pi_52120383
quote:

[..]

dat zou leuk zijn
pi_52120413
Die man heeft natuurlijk geen slechte bedoelingen. Anders zou hij toch gewoon liegen en zeggen dat je 'Fout' zat ipv 'Niet fout'. Liegen zou hier enkel in zijn voordeel werken wat dat betreft!

Gewoon gezellig gaan dus! Het lijkt me echt niet iemand met slechte bedoelingen...
blaat
pi_52120433
kan iemand een samenvatting geven?
pi_52120445
ja verliefd op jou maar getrouwd met een ander
ik zou of het eerst nog even vragen
of gewoon niet gaan
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_52120449
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:16 schreef Ici-Paris het volgende:
TS krijgt ongeluk, wordt gered door nobele prins, smst prins en maakt afspraak.
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:18:15 #263
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52120452
TS kan dat vat wel even.. anders krijgen we Tig samenvattingen
pi_52120477
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:16 schreef neee het volgende:
Die man heeft natuurlijk geen slechte bedoelingen. Anders zou hij toch gewoon liegen en zeggen dat je 'Fout' zat ipv 'Niet fout'. Liegen zou hier enkel in zijn voordeel werken wat dat betreft!

Gewoon gezellig gaan dus! Het lijkt me echt niet iemand met slechte bedoelingen...
ook naief

er zijn zat mannen die juist duidelijk zijn daarin opdat je ze niets kan verwijten en omdat ze er zelf totaal geen kwaad in zien, al denkt de andere partij, de echtegenote dus, daar anders over.

ze zijn tegen jou, de derde partij wel eerlijk, wat dat betreft dan, maar tegen haar dan dus niet.
pi_52120478
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:16 schreef Ici-Paris het volgende:
spekkie ongeluk gehad, leuke redder..
spekkie stuurt sms-je
krijgt sms-je terug
stuurt er nog een en krijgt er weer een terug
blijft vaag allemaal verder omtrent status vrijgezel of getrouwd
vanavond daten
pi_52120596
quote:

[..]

Dat is mijn scenario

Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 augustus 2007 @ 16:30:03 #267
163650 Greys
pi_52120650
Wel balen dat we nou vanavond laat pas de ontknoping weten!

Ik denk ook dat meneer in kwestie een 'foute', maar ik hoop voor TS van niet. Denk dat hij ook nog in de strijd gaat gooien dat zij hem smste als eerste en hij haar niet, dus dat hij daarom niet fout zit in dit stadium. Hij is 'alleen maar uitgenodigd'. Als ik zijn vrouw zou zijn en hij zou me zeggen dat hij uitgenodigd is om wat te gaan drinken als bedankje voor de redding, zou ik zeggen dat TS dat dan maar lekker bij ons thuis moet komen doen. Alhoewel ik zelfs het bedanken al overdreven zou vinden in dit geval, het is niet dat hij haar voor een aanstormende trein heeft weggetrokken ofzo.

In dit geval vind ik het supermoedig van Spekkie dat ze het heeft gedurfd om te sms-en en alleen daarom hoop ik al dat ik het helemaal bij het verkeerde eind heb en hij hartstikke single en leuk is

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 05-08-2007 16:52:50 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52120796
vind spijkerrokje ineens te ... word toch 3-kwartbroek dan
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:54:46 #269
81996 Bond
License to kill
pi_52121128
nee, spijkerokje doen! (man bijna topic vol, wel deel twee maken he).
Geen commentaar
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:56:11 #270
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_52121152
Spijkerrokje Tis toch geen mini ofzo, gewoon doen.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:57:39 #271
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52121180
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:56 schreef zwartedoos het volgende:
Spijkerrokje Tis toch geen mini ofzo, gewoon doen.
Dat dus
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:01:40 #272
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_52121249
spijkerrokje! zo benieuwd !
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:16:51 #273
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52121535
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:19 schreef milagro het volgende:

ook naief

er zijn zat mannen die juist duidelijk zijn daarin opdat je ze niets kan verwijten en omdat ze er zelf totaal geen kwaad in zien, al denkt de andere partij, de echtegenote dus, daar anders over.

ze zijn tegen jou, de derde partij wel eerlijk, wat dat betreft dan, maar tegen haar dan dus niet.
precies...de term 'avontuurtje' spreekt op zich ook al boekdelen...

maar goed, je weet het nooit....

wat een doktersroman-sop-topic trouwens
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52121606
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:16 schreef Abbadon het volgende:
wat een doktersroman-sop-topic trouwens
Goeie omschrijving.
pi_52122086
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
vind spijkerrokje ineens te ... word toch 3-kwartbroek dan
Oh no, met jouw benen een 3-kwartsbroek, niet doen
BlaBlaBla
pi_52122125
Rokje!
pi_52123029
owww kben kei benieuwd:D
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:46:52 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52123310
Ik vind het zo spannend!
pi_52123410
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:56 schreef milagro het volgende:
je bent dan ook nog ook heerlijk naief, clumsy
Na dat eerste smsje kon mijn beeld nog, nu niet meer . Verdomme, stomme klootzakken dat het zijn laten écht niets over van mijn vertrouwen in de mensheid.
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:57:47 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_52123551
Pff, doe nou maar dat spijkerrokje, dat is met jouw benen 10x zo aantrekkelijk dan een 3kwartsbroek
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_52123697
Spannend! (tvp)
Well-behaved women rarely make history
pi_52124375
Ik ben ook voor een rokje maar ze is vast al weg.
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:37:42 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_52124395
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben ook voor een rokje maar ze is vast al weg.
Als het dadelijk op niks uitloopt, is he echt vanwege die broek hoor!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:45:06 #284
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52124518
Bijna 20.00 uur
pi_52124616
Die mee-leef-topics in R&P zijn btw wel de leukste
pi_52124752
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Die mee-leef-topics in R&P zijn btw wel de leukste
Ik vind 'm ook heerlijk
Enne: HALLO! HET IS DERTIG GRADEN! R-O-K-J-E!
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:55:13 #287
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52124779
Nog 6.. 6 minuten voordat het begint..
pi_52124898
Het zou het leukst zijn als ze een cameraatje op d'r hoofd had zodat wij live konden meekijken.
pi_52124904
rond deze tijd word er nu gevraagd :

Ben je trouwens al getrouwd ?
pi_52124907
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef Isegrim het volgende:
Het zou het leukst zijn als ze een cameraatje op d'r hoofd had zodat wij live konden meekijken.
Met geluid zodat we alles kunnen volgen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52125122
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef GambinoT het volgende:
rond deze tijd word er nu gevraagd :

Ben je trouwens al getrouwd ?
En antwoord hij met: 'getrouwd? heul niet . Ik durfde je gewoon niet uit te vragen '
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:13:29 #292
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52125147
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:12 schreef katerwater het volgende:

[..]

En antwoord hij met: 'getrouwd? heul niet . Ik durfde je gewoon niet uit te vragen '
'ach...getrouwd...getrouwd...dat vind ik zo'n beladen term...laten we het ergens anders over hebben...'
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:13:44 #293
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52125152
Grr, waarom zie ik dit loeispannende topic nu pas? Ik ben heel erg benieuwd
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:17:43 #294
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52125227
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:13 schreef Jojogirl het volgende:
Grr, waarom zie ik dit loeispannende topic nu pas? Ik ben heel erg benieuwd
Wees blij dat je er nog bent voor de ontknoping Kun je mooi mee in spanning zitten
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 augustus 2007 @ 20:18:52 #295
163650 Greys
pi_52125242
* Greys duimt voor goede afloop
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:20:19 #296
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52125270
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:18 schreef Greys het volgende:
* Greys duimt voor goede afloop
wat is precies 'een goede afloop', in dit geval?
pi_52125290
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef Isegrim het volgende:
ik zit net the trumanshow uit
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_52125317
Ik vrees trouwens wel voor een (in mijn ogen dan) minder ideaal scenario: ofwel hij is bezet en wil alleen casual wat drinken om nog even na te praten, ofwel hij is bezet en wil een avontuurtje.

Maar het is die gedachte van "het zal allemaal wel niet, maar het zou zo leuk zijn als" die dit topic zo spannend maakt
pi_52125336
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef thaleia het volgende:
Ik vrees trouwens wel voor een (in mijn ogen dan) minder ideaal scenario: ofwel hij is bezet en wil alleen casual wat drinken om nog even na te praten, ofwel hij is bezet en wil een avontuurtje.

Maar het is die gedachte van "het zal allemaal wel niet, maar het zou zo leuk zijn als" die dit topic zo spannend maakt
Dan heeft ze wel een leuke avond gehad!

edit:lapo
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:23:45 #300
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52125342
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:20 schreef Abbadon het volgende:

[..]

wat is precies 'een goede afloop', in dit geval?
Dat ie echt keileuk, keisingle en keiverliefd is (op Spekkie dus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')