Na dat eerste smsje kon mijn beeld nog, nu niet meerquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:56 schreef milagro het volgende:
je bent dan ook nog ook heerlijk naief, clumsy
Als het dadelijk op niks uitloopt, is he echt vanwege die broek hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben ook voor een rokje maar ze is vast al weg.
Ik vind 'm ook heerlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Die mee-leef-topics in R&P zijn btw wel de leukste![]()
Met geluid zodat we alles kunnen volgenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef Isegrim het volgende:
Het zou het leukst zijn als ze een cameraatje op d'r hoofd had zodat wij live konden meekijken.
En antwoord hij met: 'getrouwd? heul nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef GambinoT het volgende:
rond deze tijd word er nu gevraagd :
Ben je trouwens al getrouwd ?
'ach...getrouwd...getrouwd...dat vind ik zo'n beladen term...laten we het ergens anders over hebben...'quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:12 schreef katerwater het volgende:
[..]
En antwoord hij met: 'getrouwd? heul niet. Ik durfde je gewoon niet uit te vragen
'
Wees blij dat je er nog bent voor de ontknopingquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:13 schreef Jojogirl het volgende:
Grr, waarom zie ik dit loeispannende topic nu pas? Ik ben heel erg benieuwd
wat is precies 'een goede afloop', in dit geval?quote:
ik zit net the trumanshow uitquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef Isegrim het volgende:
Het zou het leukst zijn als ze een cameraatje op d'r hoofd had zodat wij live konden meekijken.
Dan heeft ze wel een leuke avond gehad!quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef thaleia het volgende:
Ik vrees trouwens wel voor een (in mijn ogen dan) minder ideaal scenario: ofwel hij is bezet en wil alleen casual wat drinken om nog even na te praten, ofwel hij is bezet en wil een avontuurtje.
Maar het is die gedachte van "het zal allemaal wel niet, maar het zou zo leuk zijn als" die dit topic zo spannend maakt
Dat ie echt keileuk, keisingle en keiverliefd is (op Spekkie dus)quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is precies 'een goede afloop', in dit geval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |