O.o wat heb ik jou ooit aangedaan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
wat ben jij een smerig wijf zeg, hopeloos loeder.
Reageer normaal, wil je?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
realistisch me dikke lul, die gozer is getrouwd. Dat zij toevallig weer zo een triest wijf is dat de eerste beste deugende man die een beetje aandacht aan d'r geeft lastig gaat vallen is de realiteit.
gadverdamme!
dat weet je welquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij stuurt net een sms-je
"laat me raden. Je betn vrijgezel of je hebt een realtie en je hebt zin in een avontuurtje. Ik heb vanavond wel tijd om wat te drinken. Groetjes [naam]
Wat moet ik hier weer mee??
Hij is toch iets duidelijker nuquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij stuurt net een sms-je
"laat me raden. Je betn vrijgezel of je hebt een realtie en je hebt zin in een avontuurtje. Ik heb vanavond wel tijd om wat te drinken. Groetjes [naam]
Wat moet ik hier weer mee??
jij gaat zo voor gaas, hè of hij nu bezet is of nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
dat ie met dezelfde tekst als ik begint vind ik opzich wel grappig
Dus hij is niet getrouwd? Of zei ie daar niets over in het smsje over het hoe laat en waar?quote:
nou, dat is hij , hoor , weet ik bijna zeker, juist omdat hij vrij vaag blijftquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
en nee .... als hij bezet is blijf ik er echt vanaf milagro *beloofd*
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar idd.. heeft ie nog iets over dat 'niks met getrouwde mannen' gezegt??
Ja idd.. als je niet getrouwd bent en je in iemand geinteresseerd bent die denkt dat je getrouwd bent wil je dat toch zo snel mogelijk ontkrachten lijkt me..quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
![]()
dat vage daarover maakt me ook wat onrustig eerlijk gezegd
dan sms je nu de vraag: ben jij nu getrouwd of hoe zit dat, want ik wil mijn tijd niet verdoen dalijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
![]()
dat vage daarover maakt me ook wat onrustig eerlijk gezegd
niet stom...quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
daar zij hij dus niks over ... over getrouwd zijn
stom he ....!
maar je weet niet zeker of ie getrouwd is.. en afspreken kan toch altijd.. als t niks is dan hou je t voorgezien. Dan weet je t in iedergeval zekerquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:30 schreef petitlapin2 het volgende:
hum, hij zegt dat je waarschijnlijk vrijgezel bent of zin hebt in een avontuurtje ... hij gaat er dus duidelijk vanuit dat hij een afspraak heeft met een dame die verder wil
als hij dus degelijk getrouwd is met kinderen, waarom wil je dan afspreken met zo'n lul
ook als het jouw mannetje blijkt te zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:18 schreef leonieke het volgende:
En getrouwd? Gewoon gezellig iets drinken toch?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ook als het jouw mannetje blijkt te zijn
"schat, ik heb net een smsje gekregen van een vrouwtje dat ik laatst ontmoet heb, heb ik je dat niet verteld, oh nou bij deze dan , ze vindt me leuk en spannend en ik ga wat drinken met haar, goed? tot zo, hè"
En ligt dat café op wandelafstand? Want dan weet zijn vrouw het misschien wel aangezien ze toevallig zou kunnen passerenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
Hij stuurde smsje dat hij zo en zo laat daar bij dat terras kan zijn. Of ik een nader leuk idee had.
Ik heb teruggestuurd dat locatie en tijd prima was .... en dat ik het wel spannend vind omdat ik normaal ook niet sms-erig met vreemde mannen ben.
netjes toch?
Je moet ze de kost geven die nu zeggen ''Oh nou daar zou ik totaaaaaal geen moeite mee hebben hoor!" en zich, mocht de situatie zich werkelijk voordoen, huilend aan zijn broekspijpen vastklampen mocht hij werkelijk wat willen gaan drinken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:33 schreef milagro het volgende:
[..]
"schat, ik heb net een smsje gekregen van een vrouwtje dat ik laatst ontmoet heb, heb ik je dat niet verteld, oh nou bij deze dan , ze vindt me leuk en spannend en ik ga wat drinken met haar, goed? tot zo, hè"
hij heeft toch al in zjin eerste sms gezegd dat hij wel degelijk in een relatie zit.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:32 schreef Cuegirllie het volgende:
maar je weet niet zeker of ie getrouwd is.. en afspreken kan toch altijd.. als t niks is dan hou je t voorgezien. Dan weet je t in iedergeval zeker
cafe is net 1 wijk van onze wijk vandaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
En ligt dat café op wandelafstand? Want dan weet zijn vrouw het misschien wel aangezien ze toevallig zou kunnen passerenEn is er toch niets aan de hand?
Mijn man bind ik direct aan een boom in dit gevalquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:33 schreef milagro het volgende:
[..]
nee hij heeft gezegd dat ik niet fout had gegokt....quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hij heeft toch al in zjin eerste sms gezegd dat hij wel degelijk in een relatie zit.
dan blijf je er toch gewoon AF![]()
Ik ben duidelijk niet zo hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet ze de kost geven die nu zeggen ''Oh nou daar zou ik totaaaaaal geen moeite mee hebben hoor!" en zich, mocht de situatie zich werkelijk voordoen, huilend aan zijn broekspijpen vastklampen mocht hij werkelijk wat willen gaan drinken.
Misschien is hij gewoon ook verliefd op jouquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
nee hij heeft gezegd dat ik niet fout had gegokt....
dus hij is of verliefd of verloofd of getrouwd ....?
Dan nog kun je nog wel gezellig iets gaan drinken..quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hij heeft toch al in zjin eerste sms gezegd dat hij wel degelijk in een relatie zit.
Maar stel nou dat hij haar smsje helemaal verkeerd begrepen heeft. Of dat hij gewoon niet het helderste licht is...quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
En hij schreef "Niet fout, maar heb wel zin om wat met je te gaan drinken".quote:Laat me raden...
Je bent vast getrouwd, verliefd of verloofd?
Indien fout, vind je het leuk een x wat te drinken?
groetjes [spekkie] (van het ongeluk)
precies, in theorie zijn er veel vrouwen (en mannen) heeeeeeeel flexibel "moet toch kunnen, kom op zeg, je bent elkaars bezit niet en een beetje vertrouwen, hoor" totdat jouw vriend idd zoiets overkomt, en jij dan ook nog eens ziet met wie hij "gewoon wat gaat drinken" , langbenig, slank, blond, aanzienlijke borsten, iig alles wat jij niet bent/hebt dan en dan tegen je zelf zeggen "ach zo niet zijn type, hè, hij valt op klein en donker met een bescheiden cupmaat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet ze de kost geven die nu zeggen ''Oh nou daar zou ik totaaaaaal geen moeite mee hebben hoor!" en zich, mocht de situatie zich werkelijk voordoen, huilend aan zijn broekspijpen vastklampen mocht hij werkelijk wat willen gaan drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |