Ach BB en HBB waren wat betreft lockdown's nog veel erger hoor, dan kreeg je gewoon het logo in beeldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:08 schreef ruby het volgende:
Ik ben die streamlocks nu al zat.
Flens, rot eens op man.

Dank voor de link. Weten we ook wie die Brigitta is die een streamlock verdiende.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
Het artikel, behoorlijke enge uitspraak van het zusje van Dennis. http://www.ad.nl/groenehart/article1543616.ece
Het tweetal vindt alle ophef, bijvoorbeeld over de ’aanranding’ in het huis, overtrokken. Kelly: ,,Ik kan me daar boos over maken. Ze hebben dat meisje, Lieke, in de vijver willen gooien. Om de zender niet te beschadigen hebben ze haar bloesje uitgetrokken. Dat is geen aanranding.’’
Maar de ouders van Lieke de Lange, ook een Alphense, zijn zo van het incident geschrokken dat ze voorlopig geen media-aandacht willen. ,,We hebben geen idee welke kant het in het huis op gaat,’’ zegt haar moeder. De familie hoopt dat de gemoederen in het huis snel bedaren.

Deze viel net op pagina 7.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:08 schreef F04 het volgende:
Google doet wonderen.
http://www.ad.nl/groenehart/article1543616.ece

lekker simpel weer om haar de schuld te geven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:08 schreef ruby het volgende:
Ik ben die streamlocks nu al zat.
Flens, rot eens op man.

Ik vind het echt schandalig: Omdat ze haar in de vijver wilden gooien hebben ze haar bloesje uitgetrokken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank voor de link. Weten we ook wie die Brigitta is die een streamlock verdiende.

ja, heerlijk eenvoudigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
lekker simpel weer om haar de schuld te geven.

Die zit nou op Volquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]

Plebs. Een ander woord heb ik niet voor mensen die zo redeneren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het echt schandalig: Omdat ze haar in de vijver wilden gooien hebben ze haar bloesje uitgetrokken.
Lieke had een jurk aan geen bloesje.... en het ging veel verder dan dat!
En daar gaat die kutzus van Dennis zich kwaad over maken![]()

Zij is het kwaad van alles!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]

Zou Stijn nog leven?quote:

zeer begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
Iedereen mag de brief lezen, maar Lieke dacht niet aan Huub. Huub is er boos over.

Ja, nu weer wel. Voor even.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:11 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn de streams trouwens weer vrijgegeven? (heb ze nl. niet aanstaan)

Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Ik heb een dubbel gevoel. Ik vind dat partners elkaar nooit moeten afvallen, zeker niet onder vijanden. Maar ondertussen vind ik Lieke al 2 dagen zo'n godsgruwelijk zeikwijf dat ik haar die eet-actie wel gun.
Lieve Lita, ben ik een slecht mens.

Huub had eerder gevraagd of hij de brief mocht lezen, en dat mocht niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
Iedereen mag de brief lezen, maar Lieke dacht niet aan Huub. Huub is er boos over.

Die wordt waarschijnlijk ergens vastgehouden in één of andere kelder ofzo.quote:

Huub kan er ook wat van. Die kan ook wel een lel gebruiken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:17 schreef schatje het volgende:
Lieke kan echt irritant zijn. Ik had haar allang een klap verkocht. Kut kind.

Kan nog weleens een zeer spannende avond worden denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, nu weer wel. Voor even.....
Huub is pissig op Lieke dat ze de brief aan de rest laat lezen en in eerste instantie niet aan Huub. Hij slaat met de deur.

Antwoord:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Ik heb een dubbel gevoel. Ik vind dat partners elkaar nooit moeten afvallen, zeker niet onder vijanden. Maar ondertussen vind ik Lieke al 2 dagen zo'n godsgruwelijk zeikwijf dat ik haar die eet-actie wel gun.
Lieve Lita, ben ik een slecht mens.

Dat er vanaf vanmorgen veel gestuurd is moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan nog weleens een zeer spannende avond worden denk ik

Lieve Lita....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Antwoord:
Lieve Disana,
Natuurlijk niet, ieder mens heeft een donkere en een lichtere kant. Jij hebt de boze Disana in je en de lieve Disana in je.
Visualiseer die twee en breng ze nader tot elkaar.
Veel succes en groetjes, Lieve Lita

Lieve Lita,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Antwoord:
Lieve Disana,
Natuurlijk niet, ieder mens heeft een donkere en een lichtere kant. Jij hebt de boze Disana in je en de lieve Disana in je.
Visualiseer die twee en breng ze nader tot elkaar.
Veel succes en groetjes, Lieve Lita

En toch gaan ze ver komen met de zakelijke houding naar elkaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:20 schreef Gert het volgende:
Huub en Brian zijn weer eens gelegenheidsmaatjes..

och, dat valt nog best mee - ik hoop dat ze nog lang sip en sjagerijnig blijft en dat iedereen haar dat nog even inwrijftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
Het plannetje valt in het water als Lieke niet mee-eet en niet bij de rest wil zijn.

Hij voelt zich wat opgeblazenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef Marrije het volgende:
Ik val er net in maar Jaap zit er wat sipjes bij.

Yup, verhaallijn Kim was in het water gelopen. Hij merkte al meteen dat er een verhaallijn Huub <-> Kim in de maak is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef Marrije het volgende:
Ik val er net in maar Jaap zit er wat sipjes bij.

Jij bent echt goed...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, nog steeds.
Groetjes en tot over 2 weken, Lieve Lita![]()

Het kan best dat je het goed ziet. Misschien wordt het nog wel duidelijker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:26 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp er niks van en ook de cossen maken niet veel duidelijk...ik krijg het gevoel dat Lieke net als Eric bezig is...afstand nemen van Huub en bij iemand anders of anderen steun zoeken...ik zag een uur ofzo geleden Nadia al huggen met Lieke en nu net met Amanda...Lieke was ook al aardig tegen Dennis las ik net...Huub is boos omdat Lieke hem steeds af loopt te zeiken..Lieke is boos omdat Huub...uuuhum?....en wat heeft Jaap dan gedaan?
Ik zeg jullie...Lieke is net als Eric bezig..en Huub voelt dat..daarom is hij steeds zo shaggy...![]()

Dat heeft ie al zo vaak gedaan.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef riri het volgende:
Huub huub....je verlaagt je erg nu

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef riri het volgende:
Huub huub....je verlaagt je erg nu

ja dat is terrorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef neehe het volgende:
Lieke moet nu Kwaak-Kwaak zeggen.

hij heeft gelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:29 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub is weer lekker bezig: Ga huilen en pak je koffers. Ga naar huis. Kutwijf. Je kan nog geen brief krijgen van thuis of je loopt al te janken.

Zou wel grappig zijn. En dat ze dan gewoon verder gaat met wat ze aan het doen is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef neehe het volgende:
Lieke moet nu Kwaak-Kwaak zeggen.

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:31 schreef schatje het volgende:
Dit is het betere script.

De arrogante zak met zijn nummertje 1 op de popupoll.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:26 schreef neehe het volgende:
Huub denkt alleen maar aan het tv moment van de eten actie, de lul.

Wat ziet ze er verschrikkelijk hoerig uit met die make-upquote:

Vind ik nix aan , het is alleen leuk als het echt een rede heeft. Dit noem ik meer tv momentjes scoren. Huub weet toch wel dat Lieke terug komt want ze hebben elkaar nodig anders zijn ze allebij weg.quote:

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat ziet ze er verschrikkelijk hoerig lelijk uit met die make-up![]()

hoogmoed in de kop geslagen bij die Dwerg!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:34 schreef FdW het volgende:
Die dwergmarmot zit gegarandeerd binnen een paar maanden in een Psychiatrisch Ziekenhuis![]()

Als Lieke weg is sluit Jaap zich bij Huub aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Vind ik nix aan , het is alleen leuk als het echt een rede heeft. Dit noem ik meer tv momentjes scoren. Huub weet toch wel dat Lieke terug komt want ze hebben elkaar nodig anders zijn ze allebij weg.

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou. En dan weet ze nog steeds niet van het eten. Ontploffen, die zelfgenoegzame tuthola![]()

Is dat Bergman Kliniek?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:34 schreef FdW het volgende:
Die dwergmarmot zit gegarandeerd binnen een paar maanden in een Psychiatrisch Ziekenhuis![]()

offffffffffffffffffffffffffffffffff Jaap en Lieke...maarja zo ver moet je wel kunnen denken!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als Lieke weg is sluit Jaap zich bij Huub aan

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef Lene het volgende:
Vinden jullie Lieke haar stem ook zo op die van Pippi Langkous lijken?

Alleen als het moet van de productie ja want anders stemmen ze hem d'r gewoon uit , Jaap weet ook dat hij een sterke speler is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als Lieke weg is sluit Jaap zich bij Huub aan

ze is op zeker net zo STERK als PIPI..............quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef Lene het volgende:

dat werkt niet. Jaap en Huub heeft meer kans van slagenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
offffffffffffffffffffffffffffffffff Jaap en Lieke...maarja zo ver moet je wel kunnen denken!

In een dwangbuis voor het eerste half jaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:34 schreef FdW het volgende:

En die van Huub op dat witte paard met zwarte stippen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef Lene het volgende:

Huub ook niet, de rest zou hem er zo uitstemmen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:37 schreef Darklight het volgende:
Lieke heeft echt niemand nu ze ruzie heeft met huub

Dat is nog altijd aan de Febo om te bepalen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:38 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Huub ook niet, de rest zou hem er zo uitstemmen.

Als ze een beetje slim zijn nemen ze die kans. Ik WAS een fan maar dat is over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:38 schreef ToughLove het volgende:
[..]

Nope Lieke zal dan altijd als eerste gaan, de groep heeft een grotere hekel aan haar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:38 schreef ToughLove het volgende:
[..]

Ik snap dat niet zo, die "audio"... waarom geen beelden er bij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef dgk_fan het volgende:
(10 min. audio van) pubertje Huub die als een mongool tegen Lieke tekeergaat:
http://www.evilshare.com/2bab1178-9341-102a-9fc6-0002b38e63a9

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:41 schreef ruby het volgende:
Als ik Lieke was zou ik de lasagne (na die enorme goeie grap) op z'n harses gooien en dat het er dan van ellende afdruipt.

geloof me als Brain en adel en jaap een kans hebben HUUBje er uit te gooien GAAT HIJ als eerste.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nope Lieke zal dan altijd als eerste gaan, de groep heeft een grotere hekel aan haar.

Nee, Huub praat het van zich af, net als Lieke deed tegen Amanda.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
En Huub lult alles weer door..

Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:41 schreef ruby het volgende:
Als ik Lieke was zou ik de lasagne (na die enorme goeie grap) op z'n harses gooien en dat het er dan van ellende afdruipt.

Allebij even dom dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, Huub praat het van zich af, net als Lieke deed tegen Amanda.

Die kans is Huub nu aan het creëren, de sukkel..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:42 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
geloof me als Brain en adel en jaap een kans hebben HUUBje er uit te gooien GAAT HIJ als eerste.....

Omdat het dan ten eerste vrij lang duurt voor ik het ge-encode en upgeload heb, dus danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo, die "audio"... waarom geen beelden er bij?

je moeder bedoel je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
JaDAT moet ze doen
EXIT slieko de sloerie
![]()

Ja en allebei het gelijk willen halen.quote:

Als ze slim zijn ja..maar het zijn gevoelsmensen zoals ze zelf altijd pochen dus dan gaat Lieke eerder weg..met Huub kunnen ze nog wel een maandje langer door...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:42 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
geloof me als Brain en adel en jaap een kans hebben HUUBje er uit te gooien GAAT HIJ als eerste.....

Ik snap het ook niet hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef noekje het volgende:
Waarom wordt er gelijk gesproken over eruit stemmen als ze ruzie hebben. Als ik elke keer dat ik ruzie heb, mijn relatie eruit ga stemmen dan zou mijn lijst van ex-en oneindig zijn. Sinds wanneer is het niet meer normaal om gewoon ruzie te hebben. Zij hebben alleen de pech dat alles gefilmd wordt.

prima spel juistquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Echt, ik vind het jammer dat hij denkt 'het spel' zo te moeten spelen.![]()
[afbeelding]

ja, dan zouden er vele scheidingen zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef noekje het volgende:
Waarom wordt er gelijk gesproken over eruit stemmen als ze ruzie hebben. Als ik elke keer dat ik ruzie heb, mijn relatie eruit ga stemmen dan zou mijn lijst van ex-en oneindig zijn. Sinds wanneer is het niet meer normaal om gewoon ruzie te hebben. Zij hebben alleen de pech dat alles gefilmd wordt.

we zitten in het glasvezel tijdperk en jij hebt het over langzame verbindingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Omdat het dan ten eerste vrij lang duurt voor ik het ge-encode en upgeload heb, dus dan
is de 'actualiteit' er al een beetje vanaf.
Ten tweede doe ik dit voor mensen die met hele langzame verbindingen of slechte
computers toch wat mee proberen te krijgen van De Kooi. Audio afspelen kan iedereen
wel en dan heb je toch een beetje idee wat er gebeurd..
Ten derde is audio opnemen/uploaden voor mij druk-op-de-knop-werk en voor video
moet ik me inspannen![]()

Ergens wel eigenlijk. Maar ik ben benieuwd naar het resultaat.quote:

Dan zou ik de fakkels laten staan op mijn oprit. Te lui om ze bij elke relatie weer uit de garage te slepen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dan zouden er vele scheidingen zijn

Die zijn er ook..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]

Okee, ik zal het nooit meer doen........quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
we zitten in het glasvezel tijdperk en jij hebt het over langzame verbindingenje receptoren bedoel je
![]()

Die zijn er dus ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]

En hoeveel "luisteraars"heb je dan gemiddeld? Ik luister die audio van je nou echt nooit, ik wacht dan wel op de beelden. Dus ik denk zelf ook dat het een beetje zinloos is die audioupload van je, maar mocht ik het mis hebben dan ook mijn excuses.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Omdat het dan ten eerste vrij lang duurt voor ik het ge-encode en upgeload heb, dus dan
is de 'actualiteit' er al een beetje vanaf.
Ten tweede doe ik dit voor mensen die met hele langzame verbindingen of slechte
computers toch wat mee proberen te krijgen van De Kooi. Audio afspelen kan iedereen
wel en dan heb je toch een beetje idee wat er gebeurd..
Ten derde is audio opnemen/uploaden voor mij druk-op-de-knop-werk en voor video
moet ik me inspannen![]()

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Okee, ik zal het nooit meer doen........

Wie weet gaat Huub nog wel even lekker zoenen met de mooie Kimquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:54 schreef droomkoningin het volgende:
wie voorspelt even mee? hebben we nu het hoogtepunt van de avond gehad? of gaat er nog een knaller komen?
oftewel, zal ik lekker buiten in het zonnetje gaan zitten of niet?

Als je om eén ruzie uit elkaar gaat dan is er volgens mij wel iets meer mis aan de basis. Dan is er waarschijnlijk geen houden van meer maar een ruzie kan een beetje relatie hebben hoor.quote:

1 op de 3quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]

Tussen de 5 en 50... Ik had mezelf altijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
En hoeveel "luisteraars"heb je dan gemiddeld?

nix gaat knallen toch vanaaf, zeker weten 100% sowiesoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:54 schreef droomkoningin het volgende:
wie voorspelt even mee? hebben we nu het hoogtepunt van de avond gehad? of gaat er nog een knaller komen?
oftewel, zal ik lekker buiten in het zonnetje gaan zitten of niet?

Je hebt het mis. Ik luister het wel, omdat mijn computer moelijk doet met bewegend beeld. Bovendien kun je naar de audio luisteren en tegelijk verder lezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
En hoeveel "luisteraars"heb je dan gemiddeld? Ik luister die audio van je nou echt nooit, ik wacht dan wel op de beelden. Dus ik denk zelf ook dat het een beetje zinloos is die audioupload van je, maar mocht ik het mis hebben dan ook mijn excuses.

Ruzie na de verliefdheid is ook terrein verdelen. In het geval van deze twee is dat zeker nodig: pushy hyper Lieke bijvoorbeeld zal echt iets moeten leren over leven en laten leven in een relatie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je om eén ruzie uit elkaar gaat dan is er volgens mij wel iets meer mis aan de basis. Dan is er waarschijnlijk geen houden van meer maar een ruzie kan een beetje relatie hebben hoor.
Dan zouden Brian en Amanda ook al passé zijn. Die ruzie's zijn ook niet meer te tellen onderhand.

Huub en netjes zijn 2 dingen die niet samen gaan, daarvan hebben we genoeg bewijs gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef riri het volgende:
netjes Huub wat je nu doet....

Was alleen maar feedback dat ik het niet luisterde. Als je er zo'n 50 mensen wel gelukkig meemaakt is er wel reden voor je om het te doen lijkt me, ik heb er geen last van dat je ze post, dat ook weer niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Tussen de 5 en 50... Ik had mezelf altijd
voorgenomen als de downloaders onder de 5 zouden zitten dat het dan weinig nut meer zou
hebben. Maar goed, ik ben er klaar mee....

Welke fontein?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
1 op de 3
![]()
de fontein staat continu aan hier..

Wat ben je toch een wijs mens! Allebei, de boze en de lieve Disana!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ruzie na de verliefdheid is ook terrein verdelen. In het geval van deze twee is dat zeker nodig: pushy hyper Lieke bijvoorbeeld zal echt iets moeten leren over leven en laten leven in een relatie.

komt wel weer goed tussen lieke en huubquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als Lieke een ontslagronde aanvraagt voor Huub heeft ze een vette kans van slagen. Huub wordt gezien als een sterke speler. Lieke valt niet zo in de smaak bij 'de andere' kant. Maar de keuze tussen Lieke, minder sterk, die vreten maakt voor de rest en ook verder actief genoeg is binnen de kooi, en Huub, die ze allemaal liever kwijt dan rijk zijn lijkt me niet zo moeilijk.
Is maar een idee, maar ik denk dat Huub zijn eigen glazen ingooit.

Dat zou niet slim zijn, dan is Lieke de volgende.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als Lieke een ontslagronde aanvraagt voor Huub heeft ze een vette kans van slagen. Huub wordt gezien als een sterke speler. Lieke valt niet zo in de smaak bij 'de andere' kant. Maar de keuze tussen Lieke, minder sterk, die vreten maakt voor de rest en ook verder actief genoeg is binnen de kooi, en Huub, die ze allemaal liever kwijt dan rijk zijn lijkt me niet zo moeilijk.

Ow nee het was niet om te bashen. Kijk als jij er blij mee bent met die audio dan moet DGK_fan gewoon doorgaan ermee. Wel grappig dat we straks ook Huub hier misschien mogen ontvangen als streamer van een andere RLS met ook een brakke pc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Ik luister het wel, omdat mijn computer moelijk doet met bewegend beeld. Bovendien kun je naar de audio luisteren en tegelijk verder lezen.
( dit soort dingen kun je doen in een ander topic, iets met hooligans ofzow weetje)

Zijn wij niet allen wijs, die deze schepselen vanachter onze beeldschermen aanschouwen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een wijs mens! Allebei, de boze en de lieve Disana!![]()

hoequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:04 schreef mazaru het volgende:
Nix zegt dat die waarschijnlijk zijn arm heeft gebroken, maar hij wacht nog even een uurtje af voor die gaat bellen![]()

Laat die van Ballekleuter lekker gaan zuipen, dan zijn we snel van hem verlost.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:04 schreef neehe het volgende:
Wat een zeikert is die Huub toch, hij voelt zich gepasseert.
OOOOOoooch daar kan dat jochie niet tegen.

Hee joh, als je 50 mensen er een plezier mee doet, laat je je toch niet door één persoon van de wijs brengen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Tussen de 5 en 50... Ik had mezelf altijd
voorgenomen als de downloaders onder de 5 zouden zitten dat het dan weinig nut meer zou
hebben. Maar goed, ik ben er klaar mee....

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:03 schreef farscapevr6 het volgende:
pffffffff wat een ophef over een relationele ruzie
moeten ze hier bij mij thuis eens komen filmen als wij ruzie hebben.............goedmaaksex is lekkel

Wij hebben de fontein nog niet aangelegd, zou dat onze redding zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
1 op de 3
![]()
de fontein staat continu aan hier..

Ik zit nu te lachen (en vrij hard ook) om die audio van Huub en Lieke. heerlijke achtergrond... helemaal als je dat aanzet en tegelijkertijd het beeld van Twee Vandaag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow nee het was niet om te bashen. Kijk als jij er blij mee bent met die audio dan moet DGK_fan gewoon doorgaan ermee. Wel grappig dat we straks ook Huub hier misschien mogen ontvangen als streamer van een andere RLS met ook een brakke pc.![]()

Kun je dan ook niet spuiten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Wij hebben de fontein nog niet aangelegd, zou dat onze redding zijn?

Als 1 van de 2 klaar is voor een nieuwe bewoner zet je hem aan...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Wij hebben de fontein nog niet aangelegd, zou dat onze redding zijn?

Lieke mag vergelijken zoveel als ze wil!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
Lieke moet de verhouding tussen haar en Nadia niet vergelijken met die van Huub en Amanda.

Hij is gevallen, waarschijnlijk over zijn voetballetje, maar toen zat ik te etenquote:

'Op één lijn stellen' dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:12 schreef demins het volgende:
[..]
Lieke mag vergelijken zoveel als ze wil!![]()

Huub is meer getapt bij de spelers dan Lieke. Als Huub vertrek zou aanvragen dan zou Huub overleven, andersom Lieke niet. Ik vind het ook wel ietwat sneu voor Lieke, omdat ze zelf niet weet hoe het allemaal zo komt (denk ik). Ze zit op een bepaalde manier heel strak in haar denken, ze lijkt wel ietwat neurotisch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:

lieke moet huub geljk geven en haar excuses aanbieden... zolang ze dat niet doet blijft deze discussie doorgaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:14 schreef Visual het volgende:
ik snap die discussie niet lieke begrijpt hoe die voelt en huub hoe lieke zich voelt

Denk jij dat het andersom meer kans van slagen heeft? Of zou het er vanaf hangen wie zich als eerste bij de andere groep probeert aan te sluiten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is meer getapt bij de spelers dan Lieke. Als Huub vertrek zou aanvragen dan zou Huub overleven, andersom Lieke niet. Ik vind het ook wel ietwat sneu voor Lieke, omdat ze zelf niet weet hoe het allemaal zo komt (denk ik). Ze zit op een bepaalde manier heel strak in haar denken, ze lijkt wel ietwat neurotisch.
In ieder geval, ik mag haar niet, totaal niet, maar al teveel pijn gun ik haar ook weer niet.

Je bent opvallend mild!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is meer getapt bij de spelers dan Lieke. Als Huub vertrek zou aanvragen dan zou Huub overleven, andersom Lieke niet. Ik vind het ook wel ietwat sneu voor Lieke, omdat ze zelf niet weet hoe het allemaal zo komt (denk ik). Ze zit op een bepaalde manier heel strak in haar denken, ze lijkt wel ietwat neurotisch.
In ieder geval, ik mag haar niet, totaal niet, maar al teveel pijn gun ik haar ook weer niet.

Huub zegt nu net tegen Lieke: "Rustig! Je tettert zo!"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:15 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijk mens om mee te discussieren is die Lieke toch
Ze blijft maar doortetteren, en geeft Huub niet eens de kans om ook maar 1 zin af te maken

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub zegt nu net tegen Lieke: "Rustig! Je tettert zo!"
Volgens mij kunnen ze Fok volgen via de plasma

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Huub staat op het punt om weg te lopen.

Alle junks liegen alsof iets gedrukt staat en manipuleren bij het levenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: bla-bla-bla-bla, BEGRIJP JE DAT.
Lieke: Ja, maar
Huub: Nee, NIET MAAR, BEGRIJP JE DAT.
Dat aspect van Huub vind ik dan weer wat minder.

Dat vind ik ook! Laat Huub maar eens lekker genieten. En Lieke naar huis. Ik heb er genoeg van!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:22 schreef FdW het volgende:
Laat die van Ballalcoholist lekker gaan zuipen en met Kim rotzooien![]()

Ik begrijp nu waarom er in de buurt zoveel fonteinen staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als 1 van de 2 klaar is voor een nieuwe bewoner zet je hem aan...![]()
![]()

Wanner gaat jaap nou op kimquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:22 schreef FdW het volgende:
Laat die van Ballalcoholist lekker gaan zuipen en met Kim rotzooien![]()

Yeah right, zij zelf dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
Lieke: De hele dag zit je al te etteren, te janken en te piepen.

hij zit alleen maar te zeiken dat hij de brief niet als eerste mocht lezen... als hij niet was begonnen met zeiken had ie m allang gelezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef Maria44 het volgende:
Huub vond het niet leuk dat hij die brief niet mocht lezen en de anderen wel. Daarna gaat Lieke hem verwijten dat hij boos is omdat het niet om hem draait.
Hij geeft terecht aan dat hij niet wist waar ze mee zat want hij mocht die brief niet lezen en de rest wel, hoezo moet hij weten wat er speelt dan?
Is ze nou echt zo dom?

Ze houdt haar poot stijf om het poot stijf houden. Je weet wel, lekker dwars liggen omdat je het kunt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef Maria44 het volgende:
Huub vond het niet leuk dat hij die brief niet mocht lezen en de anderen wel. Daarna gaat Lieke hem verwijten dat hij boos is omdat het niet om hem draait.
Hij geeft terecht aan dat hij niet wist waar ze mee zat want hij mocht die brief niet lezen en de rest wel, hoezo moet hij weten wat er speelt dan?
Is ze nou echt zo dom?

Volgens mij hebben waar weinig spelers een goed gevoel bijLieke. Naar Huub zo af en toe nog wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk jij dat het andersom meer kans van slagen heeft? Of zou het er vanaf hangen wie zich als eerste bij de andere groep probeert aan te sluiten?

Ben ik helemaal met je eens. Dat meisje is veel te fatsoenlijk voor dat tuig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:23 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vind ik ook! Laat Huub maar eens lekker genieten. En Lieke naar huis. Ik heb er genoeg van!![]()

Jazeker! Maar nu vond ik het opvallend mild... eerder dan redelijk nuancerend en mild...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik dat niet meestal? Redelijk nuancerend en mild?

Van Huub the same story.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Maar weet jij dan niet dat jij me kracht geeft
Mijn zon in mijn hemelsblauwe lucht
En jij bent degeen die alle macht heeft
Want jij bent de vleugels van mijn vlucht
![]()
Ik ben Lieke een beetje zat nu...steeds hetzelfde verhaal.....

post deze ff in tru, sytaat een chemtrailstopicquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
![]()

Lijkt me lastig als kindje Huub er steeds over doorgaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:28 schreef Maria44 het volgende:
Zo zeg, nou weer dat hij chagerijnig is, kan ze eens met iets anders komen of is dat te moeilijk voor haar?

Wij zouden echt geen fontein hoeven aan te leggen. De fakkels zouden wij alleen gebruiken tegen de muggen. Wij zouden de fakkels vullen met citronella.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
![]()

Ach ja, het zijn allemaal mensen, net zoals buiten DGK en we moeten het er maar mee doen met z'n allen. Sommigen ontloop je meer dan anderen. Daarnaast heb ik de "nare" gewoonte om altijd voor de verguisden op te komen, ongeacht of ze schuldig zijn of niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:26 schreef demins het volgende:
[..]
Jazeker! Maar nu vond ik het opvallend mild... eerder dan redelijk nuancerend en mild...![]()

als er nooit meer een morgen zououououou zijn ....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar wat zou je doen? Wat ga jij doen als ik 2 dagen aan je vraag of je chagerijnig bent nadat ik een kutopmerking of actie heb gedaan?

Dat siert je!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja, het zijn allemaal mensen, net zoals buiten DGK en we moeten het er maar mee doen met z'n allen. Sommigen ontloop je meer dan anderen. Daarnaast heb ik de "nare" gewoonte om altijd voor de verguisden op te komen, ongeacht of ze schuldig zijn of niet.

ik gok dat vanavond al weer goed isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
Huub vertelt Lieke nu zijn plan met het eten. Lieke maakt het niks uit, ze vindt het hartstikke leuk om te koken, zegt ze.

Ik zat meer te denken aan, zou je zeggen dat ik een klootzak ben? Zou je janken, zou je vloeken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:32 schreef mspoez het volgende:
[..]
als er nooit meer een morgen zououououou zijn ....

Goedmaaksex met 2000 waxinelichtjes om je heen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Wij zouden echt geen fontein hoeven aan te leggen. De fakkels zouden wij alleen gebruiken tegen de muggen. Wij zouden de fakkels vullen met citronella.![]()
Maar wat zou je doen? Wat ga jij doen als ik 2 dagen aan je vraag of je chagerijnig bent nadat ik een kutopmerking of actie heb gedaan?

Nouuuuu.... misschien een beetjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:35 schreef Visual het volgende:
[..]
ik gok dat vanavond al weer goed is

dat denk ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:35 schreef Visual het volgende:
[..]
ik gok dat vanavond al weer goed is

FdW nou wel eerlijk blijven, en ik heb niets tegen Lieke, maar Lieke wil in het gesprek alleen maar horen wat ze horen wil.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef FdW het volgende:
Die marmot durft niet weg te lopen, omdat hij weet dat het spel dan binnenkort afgelopen is voor hem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Huppeltje is gewoon een ontzettend ettertje dat niet met zijn drankprobleem kan omgaan, en daardoor rotzooi schopt. Derhalve is hij 100% schuldig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[..]
FdW nou wel eerlijk blijven, en ik heb niets tegen Lieke, maar Lieke wil in het gesprek alleen maar horen wat ze horen wil.

Ze vertoond regelmatig een soort van mannengedrag. Ook in ruzie's zie je dat terug. Weg lopen, tijd voor haarzelf nemen, "Laat mij maar even" en ook dit, even een blaadje lezen zonder te lezen en enkel en alleen om je gedachten even te ordenen. Lieke heeft veel mannelijk bloed denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
Een blaadje op de bank gaan liggen lezen... wat mij betreft gevoelsmatig volkomen onlogisch. Wel stoer, natuurlijk![]()
[afbeelding]

Jij kunt dus ook maar één kant opkijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje is gewoon een ontzettend ettertje dat niet met zijn drankprobleem kan omgaan, en daardoor rotzooi schopt. Derhalve is hij 100% schuldig.

Waar 2 vechten hebben 2 schuldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje is gewoon een ontzettend ettertje dat niet met zijn drankprobleem kan omgaan, en daardoor rotzooi schopt. Derhalve is hij 100% schuldig.

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:39 schreef FdW het volgende:
[..]

Wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:42 schreef tipsch het volgende:
Nee Lieke, zo voer je geen gesprek met iemand die je nauwelijks kent. lelijke kutslieko

Die fout maak je steeds, en dat heeft niks met dyslexie te maken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze vertoond regelmatig een soort van mannengedrag. Ook in ruzie's zie je dat terug. Weg lopen, tijd voor haarzelf nemen, "Laat mij maar even" en ook dit, even een blaadje lezen zonder te lezen en enkel en alleen om je gedachten even te ordenen. Lieke heeft veel mannelijk bloed denk ik.

Eerlijk gezegd zie ik het meer als aangeleerd dan als typisch mannelijk. En ik denk niet dat ze haar gedachten ordent... ze is al twee dagen bezig immers. Ik denk dat het eerder wegdrukken is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze vertoond regelmatig een soort van mannengedrag. Ook in ruzie's zie je dat terug. Weg lopen, tijd voor haarzelf nemen, "Laat mij maar even" en ook dit, even een blaadje lezen zonder te lezen en enkel en alleen om je gedachten even te ordenen. Lieke heeft veel mannelijk bloed denk ik.

Ik herken de laatste weken zo veel in het gedrag van Huubje dat ik niet meer in hem geloof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Jij kunt dus ook maar één kant opkijken.

ja ja ja, bla bla blaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik herken de laatste weken zo veel in het gedrag van Huubje dat ik niet meer in hem geloof.
Iedereen die zo'n proces van verslaving en onthouding van dichtbij heeft meegemaakt herkent dat.

Morgen, 110%quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef Meganog het volgende:
Huub valt steeds beter in het groepje van 5...die zien hun kans schoon om hem van Lieke los te weken. Dan wordt Lieke weggestemd (a la Eric). Alleen zal Huub dan alle zeilen bij moeten zetten om niet de volgende te zijn.
Waar blijft trouwens de non-stop terror van Dennis tegen Huub?

En omdat jij dat herkent, kan zo iemand ook alleen maar kwaad doen, en de ander heeft dan helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik herken de laatste weken zo veel in het gedrag van Huubje dat ik niet meer in hem geloof.
Iedereen die zo'n proces van verslaving en onthouding van dichtbij heeft meegemaakt herkent dat.

Lees jij dat nog? Het kan maar 2 kanten uit: Huub is een alcoholistische dwergmarmot, of Lieke is een prachtige vrouw.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
[..]
En omdat jij dat herkent, kan zo iemand ook alleen maar kwaad doen, en de ander heeft dan helemaal gelijk.

gaap. elke post hetzelfde begint aardig te vervelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:39 schreef FdW het volgende:
[..]

ach ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees jij dat nog? Het kan maar 2 kanten uit: Huub is een alcoholische dwergmarmot, of Lieke is een prachtige vrouw.

Wat heeft Lieke gedaan? In opdracht van de Febo mensen wakker gemaakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
[..]
En omdat jij dat herkent, kan zo iemand ook alleen maar kwaad doen, en de ander heeft dan helemaal gelijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |