Hij is gevallen, waarschijnlijk over zijn voetballetje, maar toen zat ik te etenquote:
'Op één lijn stellen' dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:12 schreef demins het volgende:
[..]
Lieke mag vergelijken zoveel als ze wil!![]()
Huub is meer getapt bij de spelers dan Lieke. Als Huub vertrek zou aanvragen dan zou Huub overleven, andersom Lieke niet. Ik vind het ook wel ietwat sneu voor Lieke, omdat ze zelf niet weet hoe het allemaal zo komt (denk ik). Ze zit op een bepaalde manier heel strak in haar denken, ze lijkt wel ietwat neurotisch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als Lieke een ontslagronde aanvraagt voor Huub heeft ze een vette kans van slagen. Huub wordt gezien als een sterke speler. Lieke valt niet zo in de smaak bij 'de andere' kant. Maar de keuze tussen Lieke, minder sterk, die vreten maakt voor de rest en ook verder actief genoeg is binnen de kooi, en Huub, die ze allemaal liever kwijt dan rijk zijn lijkt me niet zo moeilijk.
Is maar een idee, maar ik denk dat Huub zijn eigen glazen ingooit.
lieke moet huub geljk geven en haar excuses aanbieden... zolang ze dat niet doet blijft deze discussie doorgaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:14 schreef Visual het volgende:
ik snap die discussie niet lieke begrijpt hoe die voelt en huub hoe lieke zich voelt
Denk jij dat het andersom meer kans van slagen heeft? Of zou het er vanaf hangen wie zich als eerste bij de andere groep probeert aan te sluiten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is meer getapt bij de spelers dan Lieke. Als Huub vertrek zou aanvragen dan zou Huub overleven, andersom Lieke niet. Ik vind het ook wel ietwat sneu voor Lieke, omdat ze zelf niet weet hoe het allemaal zo komt (denk ik). Ze zit op een bepaalde manier heel strak in haar denken, ze lijkt wel ietwat neurotisch.
In ieder geval, ik mag haar niet, totaal niet, maar al teveel pijn gun ik haar ook weer niet.
Je bent opvallend mild!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is meer getapt bij de spelers dan Lieke. Als Huub vertrek zou aanvragen dan zou Huub overleven, andersom Lieke niet. Ik vind het ook wel ietwat sneu voor Lieke, omdat ze zelf niet weet hoe het allemaal zo komt (denk ik). Ze zit op een bepaalde manier heel strak in haar denken, ze lijkt wel ietwat neurotisch.
In ieder geval, ik mag haar niet, totaal niet, maar al teveel pijn gun ik haar ook weer niet.
Huub zegt nu net tegen Lieke: "Rustig! Je tettert zo!"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:15 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijk mens om mee te discussieren is die Lieke toch
Ze blijft maar doortetteren, en geeft Huub niet eens de kans om ook maar 1 zin af te maken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub zegt nu net tegen Lieke: "Rustig! Je tettert zo!"
Volgens mij kunnen ze Fok volgen via de plasma
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Huub staat op het punt om weg te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |