we zitten in het glasvezel tijdperk en jij hebt het over langzame verbindingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Omdat het dan ten eerste vrij lang duurt voor ik het ge-encode en upgeload heb, dus dan
is de 'actualiteit' er al een beetje vanaf.
Ten tweede doe ik dit voor mensen die met hele langzame verbindingen of slechte
computers toch wat mee proberen te krijgen van De Kooi. Audio afspelen kan iedereen
wel en dan heb je toch een beetje idee wat er gebeurd..
Ten derde is audio opnemen/uploaden voor mij druk-op-de-knop-werk en voor video
moet ik me inspannen![]()

Ergens wel eigenlijk. Maar ik ben benieuwd naar het resultaat.quote:

Dan zou ik de fakkels laten staan op mijn oprit. Te lui om ze bij elke relatie weer uit de garage te slepen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dan zouden er vele scheidingen zijn

Die zijn er ook..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]

Okee, ik zal het nooit meer doen........quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
we zitten in het glasvezel tijdperk en jij hebt het over langzame verbindingenje receptoren bedoel je
![]()

Die zijn er dus ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]

En hoeveel "luisteraars"heb je dan gemiddeld? Ik luister die audio van je nou echt nooit, ik wacht dan wel op de beelden. Dus ik denk zelf ook dat het een beetje zinloos is die audioupload van je, maar mocht ik het mis hebben dan ook mijn excuses.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Omdat het dan ten eerste vrij lang duurt voor ik het ge-encode en upgeload heb, dus dan
is de 'actualiteit' er al een beetje vanaf.
Ten tweede doe ik dit voor mensen die met hele langzame verbindingen of slechte
computers toch wat mee proberen te krijgen van De Kooi. Audio afspelen kan iedereen
wel en dan heb je toch een beetje idee wat er gebeurd..
Ten derde is audio opnemen/uploaden voor mij druk-op-de-knop-werk en voor video
moet ik me inspannen![]()

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Okee, ik zal het nooit meer doen........

Wie weet gaat Huub nog wel even lekker zoenen met de mooie Kimquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:54 schreef droomkoningin het volgende:
wie voorspelt even mee? hebben we nu het hoogtepunt van de avond gehad? of gaat er nog een knaller komen?
oftewel, zal ik lekker buiten in het zonnetje gaan zitten of niet?

Als je om eén ruzie uit elkaar gaat dan is er volgens mij wel iets meer mis aan de basis. Dan is er waarschijnlijk geen houden van meer maar een ruzie kan een beetje relatie hebben hoor.quote:

1 op de 3quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]

Tussen de 5 en 50... Ik had mezelf altijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
En hoeveel "luisteraars"heb je dan gemiddeld?

nix gaat knallen toch vanaaf, zeker weten 100% sowiesoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:54 schreef droomkoningin het volgende:
wie voorspelt even mee? hebben we nu het hoogtepunt van de avond gehad? of gaat er nog een knaller komen?
oftewel, zal ik lekker buiten in het zonnetje gaan zitten of niet?

Je hebt het mis. Ik luister het wel, omdat mijn computer moelijk doet met bewegend beeld. Bovendien kun je naar de audio luisteren en tegelijk verder lezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
En hoeveel "luisteraars"heb je dan gemiddeld? Ik luister die audio van je nou echt nooit, ik wacht dan wel op de beelden. Dus ik denk zelf ook dat het een beetje zinloos is die audioupload van je, maar mocht ik het mis hebben dan ook mijn excuses.

Ruzie na de verliefdheid is ook terrein verdelen. In het geval van deze twee is dat zeker nodig: pushy hyper Lieke bijvoorbeeld zal echt iets moeten leren over leven en laten leven in een relatie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je om eén ruzie uit elkaar gaat dan is er volgens mij wel iets meer mis aan de basis. Dan is er waarschijnlijk geen houden van meer maar een ruzie kan een beetje relatie hebben hoor.
Dan zouden Brian en Amanda ook al passé zijn. Die ruzie's zijn ook niet meer te tellen onderhand.

Huub en netjes zijn 2 dingen die niet samen gaan, daarvan hebben we genoeg bewijs gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef riri het volgende:
netjes Huub wat je nu doet....

Was alleen maar feedback dat ik het niet luisterde. Als je er zo'n 50 mensen wel gelukkig meemaakt is er wel reden voor je om het te doen lijkt me, ik heb er geen last van dat je ze post, dat ook weer niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Tussen de 5 en 50... Ik had mezelf altijd
voorgenomen als de downloaders onder de 5 zouden zitten dat het dan weinig nut meer zou
hebben. Maar goed, ik ben er klaar mee....

Welke fontein?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
1 op de 3
![]()
de fontein staat continu aan hier..

Wat ben je toch een wijs mens! Allebei, de boze en de lieve Disana!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ruzie na de verliefdheid is ook terrein verdelen. In het geval van deze twee is dat zeker nodig: pushy hyper Lieke bijvoorbeeld zal echt iets moeten leren over leven en laten leven in een relatie.

komt wel weer goed tussen lieke en huubquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als Lieke een ontslagronde aanvraagt voor Huub heeft ze een vette kans van slagen. Huub wordt gezien als een sterke speler. Lieke valt niet zo in de smaak bij 'de andere' kant. Maar de keuze tussen Lieke, minder sterk, die vreten maakt voor de rest en ook verder actief genoeg is binnen de kooi, en Huub, die ze allemaal liever kwijt dan rijk zijn lijkt me niet zo moeilijk.
Is maar een idee, maar ik denk dat Huub zijn eigen glazen ingooit.

Dat zou niet slim zijn, dan is Lieke de volgende.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als Lieke een ontslagronde aanvraagt voor Huub heeft ze een vette kans van slagen. Huub wordt gezien als een sterke speler. Lieke valt niet zo in de smaak bij 'de andere' kant. Maar de keuze tussen Lieke, minder sterk, die vreten maakt voor de rest en ook verder actief genoeg is binnen de kooi, en Huub, die ze allemaal liever kwijt dan rijk zijn lijkt me niet zo moeilijk.
Is maar een idee, maar ik denk dat Huub zijn eigen glazen ingooit.

Ow nee het was niet om te bashen. Kijk als jij er blij mee bent met die audio dan moet DGK_fan gewoon doorgaan ermee. Wel grappig dat we straks ook Huub hier misschien mogen ontvangen als streamer van een andere RLS met ook een brakke pc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Ik luister het wel, omdat mijn computer moelijk doet met bewegend beeld. Bovendien kun je naar de audio luisteren en tegelijk verder lezen.
( dit soort dingen kun je doen in een ander topic, iets met hooligans ofzow weetje)

Zijn wij niet allen wijs, die deze schepselen vanachter onze beeldschermen aanschouwen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een wijs mens! Allebei, de boze en de lieve Disana!![]()

hoequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:04 schreef mazaru het volgende:
Nix zegt dat die waarschijnlijk zijn arm heeft gebroken, maar hij wacht nog even een uurtje af voor die gaat bellen![]()

Laat die van Ballekleuter lekker gaan zuipen, dan zijn we snel van hem verlost.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:04 schreef neehe het volgende:
Wat een zeikert is die Huub toch, hij voelt zich gepasseert.
OOOOOoooch daar kan dat jochie niet tegen.

Hee joh, als je 50 mensen er een plezier mee doet, laat je je toch niet door één persoon van de wijs brengen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Tussen de 5 en 50... Ik had mezelf altijd
voorgenomen als de downloaders onder de 5 zouden zitten dat het dan weinig nut meer zou
hebben. Maar goed, ik ben er klaar mee....

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:03 schreef farscapevr6 het volgende:
pffffffff wat een ophef over een relationele ruzie
moeten ze hier bij mij thuis eens komen filmen als wij ruzie hebben.............goedmaaksex is lekkel

Wij hebben de fontein nog niet aangelegd, zou dat onze redding zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
1 op de 3
![]()
de fontein staat continu aan hier..

Ik zit nu te lachen (en vrij hard ook) om die audio van Huub en Lieke. heerlijke achtergrond... helemaal als je dat aanzet en tegelijkertijd het beeld van Twee Vandaag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow nee het was niet om te bashen. Kijk als jij er blij mee bent met die audio dan moet DGK_fan gewoon doorgaan ermee. Wel grappig dat we straks ook Huub hier misschien mogen ontvangen als streamer van een andere RLS met ook een brakke pc.![]()

Kun je dan ook niet spuiten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Wij hebben de fontein nog niet aangelegd, zou dat onze redding zijn?

Als 1 van de 2 klaar is voor een nieuwe bewoner zet je hem aan...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Wij hebben de fontein nog niet aangelegd, zou dat onze redding zijn?

Lieke mag vergelijken zoveel als ze wil!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
Lieke moet de verhouding tussen haar en Nadia niet vergelijken met die van Huub en Amanda.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |