Is dat Bergman Kliniek?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:34 schreef FdW het volgende:
Die dwergmarmot zit gegarandeerd binnen een paar maanden in een Psychiatrisch Ziekenhuis![]()

offffffffffffffffffffffffffffffffff Jaap en Lieke...maarja zo ver moet je wel kunnen denken!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als Lieke weg is sluit Jaap zich bij Huub aan

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef Lene het volgende:
Vinden jullie Lieke haar stem ook zo op die van Pippi Langkous lijken?

Alleen als het moet van de productie ja want anders stemmen ze hem d'r gewoon uit , Jaap weet ook dat hij een sterke speler is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als Lieke weg is sluit Jaap zich bij Huub aan

ze is op zeker net zo STERK als PIPI..............quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef Lene het volgende:

dat werkt niet. Jaap en Huub heeft meer kans van slagenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
offffffffffffffffffffffffffffffffff Jaap en Lieke...maarja zo ver moet je wel kunnen denken!

In een dwangbuis voor het eerste half jaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:34 schreef FdW het volgende:
Die dwergmarmot zit gegarandeerd binnen een paar maanden in een Psychiatrisch Ziekenhuis![]()

En die van Huub op dat witte paard met zwarte stippen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef Lene het volgende:

Huub ook niet, de rest zou hem er zo uitstemmen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:37 schreef Darklight het volgende:
Lieke heeft echt niemand nu ze ruzie heeft met huub

Dat is nog altijd aan de Febo om te bepalen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:38 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Huub ook niet, de rest zou hem er zo uitstemmen.

Als ze een beetje slim zijn nemen ze die kans. Ik WAS een fan maar dat is over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:38 schreef ToughLove het volgende:
[..]

Nope Lieke zal dan altijd als eerste gaan, de groep heeft een grotere hekel aan haar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:38 schreef ToughLove het volgende:
[..]

Ik snap dat niet zo, die "audio"... waarom geen beelden er bij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef dgk_fan het volgende:
(10 min. audio van) pubertje Huub die als een mongool tegen Lieke tekeergaat:
http://www.evilshare.com/2bab1178-9341-102a-9fc6-0002b38e63a9

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:41 schreef ruby het volgende:
Als ik Lieke was zou ik de lasagne (na die enorme goeie grap) op z'n harses gooien en dat het er dan van ellende afdruipt.

geloof me als Brain en adel en jaap een kans hebben HUUBje er uit te gooien GAAT HIJ als eerste.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nope Lieke zal dan altijd als eerste gaan, de groep heeft een grotere hekel aan haar.

Nee, Huub praat het van zich af, net als Lieke deed tegen Amanda.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
En Huub lult alles weer door..

Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:41 schreef ruby het volgende:
Als ik Lieke was zou ik de lasagne (na die enorme goeie grap) op z'n harses gooien en dat het er dan van ellende afdruipt.

Allebij even dom dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, Huub praat het van zich af, net als Lieke deed tegen Amanda.

Die kans is Huub nu aan het creëren, de sukkel..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:42 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
geloof me als Brain en adel en jaap een kans hebben HUUBje er uit te gooien GAAT HIJ als eerste.....

Omdat het dan ten eerste vrij lang duurt voor ik het ge-encode en upgeload heb, dus danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo, die "audio"... waarom geen beelden er bij?

je moeder bedoel je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
JaDAT moet ze doen
EXIT slieko de sloerie
![]()

Ja en allebei het gelijk willen halen.quote:

Als ze slim zijn ja..maar het zijn gevoelsmensen zoals ze zelf altijd pochen dus dan gaat Lieke eerder weg..met Huub kunnen ze nog wel een maandje langer door...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:42 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
geloof me als Brain en adel en jaap een kans hebben HUUBje er uit te gooien GAAT HIJ als eerste.....

Ik snap het ook niet hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef noekje het volgende:
Waarom wordt er gelijk gesproken over eruit stemmen als ze ruzie hebben. Als ik elke keer dat ik ruzie heb, mijn relatie eruit ga stemmen dan zou mijn lijst van ex-en oneindig zijn. Sinds wanneer is het niet meer normaal om gewoon ruzie te hebben. Zij hebben alleen de pech dat alles gefilmd wordt.

prima spel juistquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Echt, ik vind het jammer dat hij denkt 'het spel' zo te moeten spelen.![]()
[afbeelding]

ja, dan zouden er vele scheidingen zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef noekje het volgende:
Waarom wordt er gelijk gesproken over eruit stemmen als ze ruzie hebben. Als ik elke keer dat ik ruzie heb, mijn relatie eruit ga stemmen dan zou mijn lijst van ex-en oneindig zijn. Sinds wanneer is het niet meer normaal om gewoon ruzie te hebben. Zij hebben alleen de pech dat alles gefilmd wordt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |