Yup, verhaallijn Kim was in het water gelopen. Hij merkte al meteen dat er een verhaallijn Huub <-> Kim in de maak is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef Marrije het volgende:
Ik val er net in maar Jaap zit er wat sipjes bij.

Jij bent echt goed...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, nog steeds.
Groetjes en tot over 2 weken, Lieve Lita![]()

Het kan best dat je het goed ziet. Misschien wordt het nog wel duidelijker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:26 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp er niks van en ook de cossen maken niet veel duidelijk...ik krijg het gevoel dat Lieke net als Eric bezig is...afstand nemen van Huub en bij iemand anders of anderen steun zoeken...ik zag een uur ofzo geleden Nadia al huggen met Lieke en nu net met Amanda...Lieke was ook al aardig tegen Dennis las ik net...Huub is boos omdat Lieke hem steeds af loopt te zeiken..Lieke is boos omdat Huub...uuuhum?....en wat heeft Jaap dan gedaan?
Ik zeg jullie...Lieke is net als Eric bezig..en Huub voelt dat..daarom is hij steeds zo shaggy...![]()

Dat heeft ie al zo vaak gedaan.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef riri het volgende:
Huub huub....je verlaagt je erg nu

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef riri het volgende:
Huub huub....je verlaagt je erg nu

ja dat is terrorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef neehe het volgende:
Lieke moet nu Kwaak-Kwaak zeggen.

hij heeft gelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:29 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub is weer lekker bezig: Ga huilen en pak je koffers. Ga naar huis. Kutwijf. Je kan nog geen brief krijgen van thuis of je loopt al te janken.

Zou wel grappig zijn. En dat ze dan gewoon verder gaat met wat ze aan het doen is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef neehe het volgende:
Lieke moet nu Kwaak-Kwaak zeggen.

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:31 schreef schatje het volgende:
Dit is het betere script.

De arrogante zak met zijn nummertje 1 op de popupoll.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:26 schreef neehe het volgende:
Huub denkt alleen maar aan het tv moment van de eten actie, de lul.

Wat ziet ze er verschrikkelijk hoerig uit met die make-upquote:

Vind ik nix aan , het is alleen leuk als het echt een rede heeft. Dit noem ik meer tv momentjes scoren. Huub weet toch wel dat Lieke terug komt want ze hebben elkaar nodig anders zijn ze allebij weg.quote:

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat ziet ze er verschrikkelijk hoerig lelijk uit met die make-up![]()

hoogmoed in de kop geslagen bij die Dwerg!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:34 schreef FdW het volgende:
Die dwergmarmot zit gegarandeerd binnen een paar maanden in een Psychiatrisch Ziekenhuis![]()

Als Lieke weg is sluit Jaap zich bij Huub aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Vind ik nix aan , het is alleen leuk als het echt een rede heeft. Dit noem ik meer tv momentjes scoren. Huub weet toch wel dat Lieke terug komt want ze hebben elkaar nodig anders zijn ze allebij weg.

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou. En dan weet ze nog steeds niet van het eten. Ontploffen, die zelfgenoegzame tuthola![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |