Ach BB en HBB waren wat betreft lockdown's nog veel erger hoor, dan kreeg je gewoon het logo in beeldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:08 schreef ruby het volgende:
Ik ben die streamlocks nu al zat.
Flens, rot eens op man.

Dank voor de link. Weten we ook wie die Brigitta is die een streamlock verdiende.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
Het artikel, behoorlijke enge uitspraak van het zusje van Dennis. http://www.ad.nl/groenehart/article1543616.ece
Het tweetal vindt alle ophef, bijvoorbeeld over de ’aanranding’ in het huis, overtrokken. Kelly: ,,Ik kan me daar boos over maken. Ze hebben dat meisje, Lieke, in de vijver willen gooien. Om de zender niet te beschadigen hebben ze haar bloesje uitgetrokken. Dat is geen aanranding.’’
Maar de ouders van Lieke de Lange, ook een Alphense, zijn zo van het incident geschrokken dat ze voorlopig geen media-aandacht willen. ,,We hebben geen idee welke kant het in het huis op gaat,’’ zegt haar moeder. De familie hoopt dat de gemoederen in het huis snel bedaren.

Deze viel net op pagina 7.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:08 schreef F04 het volgende:
Google doet wonderen.
http://www.ad.nl/groenehart/article1543616.ece

lekker simpel weer om haar de schuld te geven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:08 schreef ruby het volgende:
Ik ben die streamlocks nu al zat.
Flens, rot eens op man.

Ik vind het echt schandalig: Omdat ze haar in de vijver wilden gooien hebben ze haar bloesje uitgetrokken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank voor de link. Weten we ook wie die Brigitta is die een streamlock verdiende.

ja, heerlijk eenvoudigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
lekker simpel weer om haar de schuld te geven.

Die zit nou op Volquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]

Plebs. Een ander woord heb ik niet voor mensen die zo redeneren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het echt schandalig: Omdat ze haar in de vijver wilden gooien hebben ze haar bloesje uitgetrokken.
Lieke had een jurk aan geen bloesje.... en het ging veel verder dan dat!
En daar gaat die kutzus van Dennis zich kwaad over maken![]()

Zij is het kwaad van alles!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]

Zou Stijn nog leven?quote:

zeer begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
Iedereen mag de brief lezen, maar Lieke dacht niet aan Huub. Huub is er boos over.

Ja, nu weer wel. Voor even.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:11 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn de streams trouwens weer vrijgegeven? (heb ze nl. niet aanstaan)

Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Ik heb een dubbel gevoel. Ik vind dat partners elkaar nooit moeten afvallen, zeker niet onder vijanden. Maar ondertussen vind ik Lieke al 2 dagen zo'n godsgruwelijk zeikwijf dat ik haar die eet-actie wel gun.
Lieve Lita, ben ik een slecht mens.

Huub had eerder gevraagd of hij de brief mocht lezen, en dat mocht niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
Iedereen mag de brief lezen, maar Lieke dacht niet aan Huub. Huub is er boos over.

Die wordt waarschijnlijk ergens vastgehouden in één of andere kelder ofzo.quote:

Huub kan er ook wat van. Die kan ook wel een lel gebruiken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:17 schreef schatje het volgende:
Lieke kan echt irritant zijn. Ik had haar allang een klap verkocht. Kut kind.

Kan nog weleens een zeer spannende avond worden denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, nu weer wel. Voor even.....
Huub is pissig op Lieke dat ze de brief aan de rest laat lezen en in eerste instantie niet aan Huub. Hij slaat met de deur.

Antwoord:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Ik heb een dubbel gevoel. Ik vind dat partners elkaar nooit moeten afvallen, zeker niet onder vijanden. Maar ondertussen vind ik Lieke al 2 dagen zo'n godsgruwelijk zeikwijf dat ik haar die eet-actie wel gun.
Lieve Lita, ben ik een slecht mens.

Dat er vanaf vanmorgen veel gestuurd is moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan nog weleens een zeer spannende avond worden denk ik

Lieve Lita....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Antwoord:
Lieve Disana,
Natuurlijk niet, ieder mens heeft een donkere en een lichtere kant. Jij hebt de boze Disana in je en de lieve Disana in je.
Visualiseer die twee en breng ze nader tot elkaar.
Veel succes en groetjes, Lieve Lita

Lieve Lita,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Antwoord:
Lieve Disana,
Natuurlijk niet, ieder mens heeft een donkere en een lichtere kant. Jij hebt de boze Disana in je en de lieve Disana in je.
Visualiseer die twee en breng ze nader tot elkaar.
Veel succes en groetjes, Lieve Lita

En toch gaan ze ver komen met de zakelijke houding naar elkaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:20 schreef Gert het volgende:
Huub en Brian zijn weer eens gelegenheidsmaatjes..

och, dat valt nog best mee - ik hoop dat ze nog lang sip en sjagerijnig blijft en dat iedereen haar dat nog even inwrijftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
Het plannetje valt in het water als Lieke niet mee-eet en niet bij de rest wil zijn.

Hij voelt zich wat opgeblazenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef Marrije het volgende:
Ik val er net in maar Jaap zit er wat sipjes bij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |