Hij is gevallen, waarschijnlijk over zijn voetballetje, maar toen zat ik te etenquote:

'Op één lijn stellen' dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:12 schreef demins het volgende:
[..]
Lieke mag vergelijken zoveel als ze wil!![]()

Huub is meer getapt bij de spelers dan Lieke. Als Huub vertrek zou aanvragen dan zou Huub overleven, andersom Lieke niet. Ik vind het ook wel ietwat sneu voor Lieke, omdat ze zelf niet weet hoe het allemaal zo komt (denk ik). Ze zit op een bepaalde manier heel strak in haar denken, ze lijkt wel ietwat neurotisch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als Lieke een ontslagronde aanvraagt voor Huub heeft ze een vette kans van slagen. Huub wordt gezien als een sterke speler. Lieke valt niet zo in de smaak bij 'de andere' kant. Maar de keuze tussen Lieke, minder sterk, die vreten maakt voor de rest en ook verder actief genoeg is binnen de kooi, en Huub, die ze allemaal liever kwijt dan rijk zijn lijkt me niet zo moeilijk.
Is maar een idee, maar ik denk dat Huub zijn eigen glazen ingooit.

lieke moet huub geljk geven en haar excuses aanbieden... zolang ze dat niet doet blijft deze discussie doorgaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:14 schreef Visual het volgende:
ik snap die discussie niet lieke begrijpt hoe die voelt en huub hoe lieke zich voelt

Denk jij dat het andersom meer kans van slagen heeft? Of zou het er vanaf hangen wie zich als eerste bij de andere groep probeert aan te sluiten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is meer getapt bij de spelers dan Lieke. Als Huub vertrek zou aanvragen dan zou Huub overleven, andersom Lieke niet. Ik vind het ook wel ietwat sneu voor Lieke, omdat ze zelf niet weet hoe het allemaal zo komt (denk ik). Ze zit op een bepaalde manier heel strak in haar denken, ze lijkt wel ietwat neurotisch.
In ieder geval, ik mag haar niet, totaal niet, maar al teveel pijn gun ik haar ook weer niet.

Je bent opvallend mild!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is meer getapt bij de spelers dan Lieke. Als Huub vertrek zou aanvragen dan zou Huub overleven, andersom Lieke niet. Ik vind het ook wel ietwat sneu voor Lieke, omdat ze zelf niet weet hoe het allemaal zo komt (denk ik). Ze zit op een bepaalde manier heel strak in haar denken, ze lijkt wel ietwat neurotisch.
In ieder geval, ik mag haar niet, totaal niet, maar al teveel pijn gun ik haar ook weer niet.

Huub zegt nu net tegen Lieke: "Rustig! Je tettert zo!"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:15 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijk mens om mee te discussieren is die Lieke toch
Ze blijft maar doortetteren, en geeft Huub niet eens de kans om ook maar 1 zin af te maken

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub zegt nu net tegen Lieke: "Rustig! Je tettert zo!"
Volgens mij kunnen ze Fok volgen via de plasma

quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Huub staat op het punt om weg te lopen.

Alle junks liegen alsof iets gedrukt staat en manipuleren bij het levenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: bla-bla-bla-bla, BEGRIJP JE DAT.
Lieke: Ja, maar
Huub: Nee, NIET MAAR, BEGRIJP JE DAT.
Dat aspect van Huub vind ik dan weer wat minder.

Dat vind ik ook! Laat Huub maar eens lekker genieten. En Lieke naar huis. Ik heb er genoeg van!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:22 schreef FdW het volgende:
Laat die van Ballalcoholist lekker gaan zuipen en met Kim rotzooien![]()

Ik begrijp nu waarom er in de buurt zoveel fonteinen staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als 1 van de 2 klaar is voor een nieuwe bewoner zet je hem aan...![]()
![]()

Wanner gaat jaap nou op kimquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:22 schreef FdW het volgende:
Laat die van Ballalcoholist lekker gaan zuipen en met Kim rotzooien![]()

Yeah right, zij zelf dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
Lieke: De hele dag zit je al te etteren, te janken en te piepen.

hij zit alleen maar te zeiken dat hij de brief niet als eerste mocht lezen... als hij niet was begonnen met zeiken had ie m allang gelezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef Maria44 het volgende:
Huub vond het niet leuk dat hij die brief niet mocht lezen en de anderen wel. Daarna gaat Lieke hem verwijten dat hij boos is omdat het niet om hem draait.
Hij geeft terecht aan dat hij niet wist waar ze mee zat want hij mocht die brief niet lezen en de rest wel, hoezo moet hij weten wat er speelt dan?
Is ze nou echt zo dom?

Ze houdt haar poot stijf om het poot stijf houden. Je weet wel, lekker dwars liggen omdat je het kunt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef Maria44 het volgende:
Huub vond het niet leuk dat hij die brief niet mocht lezen en de anderen wel. Daarna gaat Lieke hem verwijten dat hij boos is omdat het niet om hem draait.
Hij geeft terecht aan dat hij niet wist waar ze mee zat want hij mocht die brief niet lezen en de rest wel, hoezo moet hij weten wat er speelt dan?
Is ze nou echt zo dom?

Volgens mij hebben waar weinig spelers een goed gevoel bijLieke. Naar Huub zo af en toe nog wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk jij dat het andersom meer kans van slagen heeft? Of zou het er vanaf hangen wie zich als eerste bij de andere groep probeert aan te sluiten?

Ben ik helemaal met je eens. Dat meisje is veel te fatsoenlijk voor dat tuig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:23 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vind ik ook! Laat Huub maar eens lekker genieten. En Lieke naar huis. Ik heb er genoeg van!![]()

Jazeker! Maar nu vond ik het opvallend mild... eerder dan redelijk nuancerend en mild...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik dat niet meestal? Redelijk nuancerend en mild?

Van Huub the same story.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Maar weet jij dan niet dat jij me kracht geeft
Mijn zon in mijn hemelsblauwe lucht
En jij bent degeen die alle macht heeft
Want jij bent de vleugels van mijn vlucht
![]()
Ik ben Lieke een beetje zat nu...steeds hetzelfde verhaal.....

post deze ff in tru, sytaat een chemtrailstopicquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Maar weet jij dan niet dat jij me kracht geeft
Mijn zon in mijn hemelsblauwe lucht
En jij bent degeen die alle macht heeft
Want jij bent de vleugels van mijn vlucht
![]()
Ik ben Lieke een beetje zat nu...steeds hetzelfde verhaal.....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |