Lijkt me lastig als kindje Huub er steeds over doorgaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:28 schreef Maria44 het volgende:
Zo zeg, nou weer dat hij chagerijnig is, kan ze eens met iets anders komen of is dat te moeilijk voor haar?
Wij zouden echt geen fontein hoeven aan te leggen. De fakkels zouden wij alleen gebruiken tegen de muggen. Wij zouden de fakkels vullen met citronella.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Maar weet jij dan niet dat jij me kracht geeft
Mijn zon in mijn hemelsblauwe lucht
En jij bent degeen die alle macht heeft
Want jij bent de vleugels van mijn vlucht
![]()
Ik ben Lieke een beetje zat nu...steeds hetzelfde verhaal.....
Ach ja, het zijn allemaal mensen, net zoals buiten DGK en we moeten het er maar mee doen met z'n allen. Sommigen ontloop je meer dan anderen. Daarnaast heb ik de "nare" gewoonte om altijd voor de verguisden op te komen, ongeacht of ze schuldig zijn of niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:26 schreef demins het volgende:
[..]
Jazeker! Maar nu vond ik het opvallend mild... eerder dan redelijk nuancerend en mild...![]()
als er nooit meer een morgen zououououou zijn ....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar wat zou je doen? Wat ga jij doen als ik 2 dagen aan je vraag of je chagerijnig bent nadat ik een kutopmerking of actie heb gedaan?
Dat siert je!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja, het zijn allemaal mensen, net zoals buiten DGK en we moeten het er maar mee doen met z'n allen. Sommigen ontloop je meer dan anderen. Daarnaast heb ik de "nare" gewoonte om altijd voor de verguisden op te komen, ongeacht of ze schuldig zijn of niet.
ik gok dat vanavond al weer goed isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
Huub vertelt Lieke nu zijn plan met het eten. Lieke maakt het niks uit, ze vindt het hartstikke leuk om te koken, zegt ze.
Ik zat meer te denken aan, zou je zeggen dat ik een klootzak ben? Zou je janken, zou je vloeken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:32 schreef mspoez het volgende:
[..]
als er nooit meer een morgen zououououou zijn ....
Goedmaaksex met 2000 waxinelichtjes om je heen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Wij zouden echt geen fontein hoeven aan te leggen. De fakkels zouden wij alleen gebruiken tegen de muggen. Wij zouden de fakkels vullen met citronella.![]()
Maar wat zou je doen? Wat ga jij doen als ik 2 dagen aan je vraag of je chagerijnig bent nadat ik een kutopmerking of actie heb gedaan?
Nouuuuu.... misschien een beetjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:35 schreef Visual het volgende:
[..]
ik gok dat vanavond al weer goed is
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:35 schreef Visual het volgende:
[..]
ik gok dat vanavond al weer goed is
FdW nou wel eerlijk blijven, en ik heb niets tegen Lieke, maar Lieke wil in het gesprek alleen maar horen wat ze horen wil.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef FdW het volgende:
Die marmot durft niet weg te lopen, omdat hij weet dat het spel dan binnenkort afgelopen is voor hem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huppeltje is gewoon een ontzettend ettertje dat niet met zijn drankprobleem kan omgaan, en daardoor rotzooi schopt. Derhalve is hij 100% schuldig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[..]
FdW nou wel eerlijk blijven, en ik heb niets tegen Lieke, maar Lieke wil in het gesprek alleen maar horen wat ze horen wil.
Ze vertoond regelmatig een soort van mannengedrag. Ook in ruzie's zie je dat terug. Weg lopen, tijd voor haarzelf nemen, "Laat mij maar even" en ook dit, even een blaadje lezen zonder te lezen en enkel en alleen om je gedachten even te ordenen. Lieke heeft veel mannelijk bloed denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
Een blaadje op de bank gaan liggen lezen... wat mij betreft gevoelsmatig volkomen onlogisch. Wel stoer, natuurlijk![]()
[afbeelding]
Jij kunt dus ook maar één kant opkijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje is gewoon een ontzettend ettertje dat niet met zijn drankprobleem kan omgaan, en daardoor rotzooi schopt. Derhalve is hij 100% schuldig.
Waar 2 vechten hebben 2 schuldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje is gewoon een ontzettend ettertje dat niet met zijn drankprobleem kan omgaan, en daardoor rotzooi schopt. Derhalve is hij 100% schuldig.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:42 schreef tipsch het volgende:
Nee Lieke, zo voer je geen gesprek met iemand die je nauwelijks kent. lelijke kutslieko
Die fout maak je steeds, en dat heeft niks met dyslexie te maken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze vertoond regelmatig een soort van mannengedrag. Ook in ruzie's zie je dat terug. Weg lopen, tijd voor haarzelf nemen, "Laat mij maar even" en ook dit, even een blaadje lezen zonder te lezen en enkel en alleen om je gedachten even te ordenen. Lieke heeft veel mannelijk bloed denk ik.
Eerlijk gezegd zie ik het meer als aangeleerd dan als typisch mannelijk. En ik denk niet dat ze haar gedachten ordent... ze is al twee dagen bezig immers. Ik denk dat het eerder wegdrukken is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze vertoond regelmatig een soort van mannengedrag. Ook in ruzie's zie je dat terug. Weg lopen, tijd voor haarzelf nemen, "Laat mij maar even" en ook dit, even een blaadje lezen zonder te lezen en enkel en alleen om je gedachten even te ordenen. Lieke heeft veel mannelijk bloed denk ik.
Ik herken de laatste weken zo veel in het gedrag van Huubje dat ik niet meer in hem geloof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Jij kunt dus ook maar één kant opkijken.
ja ja ja, bla bla blaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik herken de laatste weken zo veel in het gedrag van Huubje dat ik niet meer in hem geloof.
Iedereen die zo'n proces van verslaving en onthouding van dichtbij heeft meegemaakt herkent dat.
Morgen, 110%quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef Meganog het volgende:
Huub valt steeds beter in het groepje van 5...die zien hun kans schoon om hem van Lieke los te weken. Dan wordt Lieke weggestemd (a la Eric). Alleen zal Huub dan alle zeilen bij moeten zetten om niet de volgende te zijn.
Waar blijft trouwens de non-stop terror van Dennis tegen Huub?
En omdat jij dat herkent, kan zo iemand ook alleen maar kwaad doen, en de ander heeft dan helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik herken de laatste weken zo veel in het gedrag van Huubje dat ik niet meer in hem geloof.
Iedereen die zo'n proces van verslaving en onthouding van dichtbij heeft meegemaakt herkent dat.
Lees jij dat nog? Het kan maar 2 kanten uit: Huub is een alcoholistische dwergmarmot, of Lieke is een prachtige vrouw.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
[..]
En omdat jij dat herkent, kan zo iemand ook alleen maar kwaad doen, en de ander heeft dan helemaal gelijk.
gaap. elke post hetzelfde begint aardig te vervelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:39 schreef FdW het volgende:
[..]
ach ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees jij dat nog? Het kan maar 2 kanten uit: Huub is een alcoholische dwergmarmot, of Lieke is een prachtige vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |