abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52069026
En hier weer verder!
Vorige Topic:
Fok!Dieetclub deel 184

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We gaan regelmatig met elkaar iets leuks doen en iedereen die houdt van gezelligheid is van harte welkom. De meetings die momenteel gepland worden zijn een 5-jaarsmeeting op de Veluwe waar we een GPS-wandeltocht gaan doen, een barbecuemeeting in Duitsland, een Eftelingmeeting, een buikdansmeeting, een saunameeting en ook nog een weekendje weg met z'n allen. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 50% gewijzigd door Isabeau op 03-08-2007 11:49:34 ]
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:45:42 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_52069041
ies schoon nieuw topic
disclaimer
pi_52069052
Slechte OP! (tot nu toe )
Ik wilde nog wel even zeggen dat ik nu ik evy's lessen uitgelopen heb niet meer behoor tot degenen met een kutconditie
Het mooi kotsende meisje.
pi_52069066
De OP staat in de FOK-wiki (zie OP vorige topic) en 't nummer is 185 !

Wat ik nog wilde posten in 't vorige topic:
V. belde net: Over een kwartiertje gaan ze hem opereren. Heb een knoop in mijn maag.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52069082
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik wilde nog wel even zeggen dat ik nu ik evy's lessen uitgelopen heb niet meer behoor tot degenen met een kutconditie
Hee, ik ben een newbie, zit me helemal suf te peinzen op die OP ja!

edit: hoe fiks je dat plaatje/ tabelletje?
pi_52069092
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En zo is het maar net!
Overigens zegt een goede conditie niets over zweten of een rood hoofd. Ik zweet me altijd helemaal rot na het hardlopen en het duurt ongeveer anderhalf uur voordat mijn hoofd weer een normale kleur heeft.
pi_52069100
Hoi

Ik heb trouwens een paar broeken die bij de taille nog wel redelijk zitten, soms iets aan de ruime kant, maar das ook wel eens prettig, maar die dan onder de taille, zeg maar bij de rits, dus ergens tussen navel en kruis opeens veel te ruim zijn.
Alsof je tijden een luier om hebt gehad in die broek en daarmee gestopt bent oid. Herkent iemand dat?

(zo niet, dan delete ik deze post geloof ik maar weer )
pi_52069131
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
ies schoon nieuw topic
Deed het kruisje rechts bovenin het niet?
***Levi was here***
pi_52069147
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef freecell het volgende:
Hoi

Ik heb trouwens een paar broeken die bij de taille nog wel redelijk zitten, soms iets aan de ruime kant, maar das ook wel eens prettig, maar die dan onder de taille, zeg maar bij de rits, dus ergens tussen navel en kruis opeens veel te ruim zijn.
Alsof je tijden een luier om hebt gehad in die broek en daarmee gestopt bent oid. Herkent iemand dat?

Charming! Bij mij zijn broeken juist in de taille (lees: boven mijn kont) altijd te groot.
pi_52069154
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef Levitation het volgende:
V. belde net: Over een kwartiertje gaan ze hem opereren. Heb een knoop in mijn maag.
Ik ga heel erg hard voor hem (en jou!) duimen!
Vervelend, maar hopelijk gaat het daarna snel een stuk beter.
pi_52069162
quote:
Hoi

Soms heb ik een plooi t.h.v. m'n dijbeenuitsteekselsbot , bedoel je dat? Wat er aan te doen is weet ik niet maar het is niet echt heel mooi nee...
pi_52069175
Isabeau, je bent mijn heldin! Wil je nu nog even het nummer wijzigen?
pi_52069186
1 ons eraf!!!!! Feest!!!!! (tvp)
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52069194
quote:

Topic gefixed en een dikke knuffel voor Levi Komt goed
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52069210
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Isabeau, je bent mijn heldin! Wil je nu nog even het nummer wijzigen?
Ben ik toch nog iemand's heldin Nog meer wat ik kan doen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52069222
tvp
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:53:43 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_52069264
quote:
Hoi

Hier precies hetzelfde ja
disclaimer
pi_52069274
Dikke knuf voor Levi. Het komt vast goed!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:54:23 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_52069283
quote:

Zolang ze er niks AF snijden komt het goed
disclaimer
pi_52069292
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Soms heb ik een plooi t.h.v. m'n dijbeenuitsteekselsbot , bedoel je dat? Wat er aan te doen is weet ik niet maar het is niet echt heel mooi nee...
ehm, weet ik niet.
Even denken voor duidelijkere uitleg

Als ik nu een stukje broek beetpak, ongeveer halverwege mijn rits en ik trek dat naar voren (an mijn buik af) dan kan ik dat zo 10 CM aantrekken.

Deze broek pastte vroeger uitstekend.

Ik heb net trouwens ontdekt dat, als k mijn broek bij mijn kont van me af trek, dat hij dan voor weer beter zit, dus misschin krijg ik gewoon minder kont.

Zou wel oneerlijk zijn ik ben vriendjes met mijn kont! Mijn buik en taille moeten er af! Niet mijn kont.
pi_52069313
quote:

Oei, succes, ik snap wat je bedoelt met de knoop!
pi_52069319
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde ja
WOEOEHOE!
pi_52069322
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben ik toch nog iemand's heldin Nog meer wat ik kan doen?
Als je nog meer mijn heldin wilt zijn, mag je me in CUL even helpen om hapjes-recepten te vinden Ik heb mijn schoonmoeder beloofd haar feestje morgen te cateren en ik heb nog geen idee...
pi_52069358
quote:
Hoi

Dragen jullie allemaal van die hoge broeken?! Vind dat echt voor geen meter zitten. Mijn broekrand stopt op de navel (nadeel is wel dat als ik opgezwollen ben er een rand over m'n broek heen hangt )
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52069360
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:54 schreef freecell het volgende:

[..]

ehm, weet ik niet.
Even denken voor duidelijkere uitleg

Als ik nu een stukje broek beetpak, ongeveer halverwege mijn rits en ik trek dat naar voren (an mijn buik af) dan kan ik dat zo 10 CM aantrekken.

Deze broek pastte vroeger uitstekend.

Ik heb net trouwens ontdekt dat, als k mijn broek bij mijn kont van me af trek, dat hij dan voor weer beter zit, dus misschin krijg ik gewoon minder kont.

Zou wel oneerlijk zijn ik ben vriendjes met mijn kont! Mijn buik en taille moeten er af! Niet mijn kont.
Zul je altijd net zien, vet flauw van je lijf
Ik wil dus juist van mn kont af.... Ruilen?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:58:21 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_52069390
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:55 schreef freecell het volgende:

[..]

WOEOEHOE!
Bij mij blijft ook alles op mijn pens hangen
disclaimer
pi_52069418
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:56 schreef ColdFeet het volgende:
Als je nog meer mijn heldin wilt zijn, mag je me in CUL even helpen om hapjes-recepten te vinden Ik heb mijn schoonmoeder beloofd haar feestje morgen te cateren en ik heb nog geen idee...
ik zal even kijken

En lieve lieve freecell, misschien was je kont ook wel vriendinnetjes met de kcalorieën en die heb je haar afgenomen en dan heb je natuurlijk kans dat ze er gewoon vandoor gaat
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:59:23 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_52069421
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:57 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Dragen jullie allemaal van die hoge broeken?! Vind dat echt voor geen meter zitten. Mijn broekrand stopt op de navel (nadeel is wel dat als ik opgezwollen ben er een rand over m'n broek heen hangt )
Hoge broeken zijn voor oma's, nee bedankt
Een heupbroek zal ik niet pakken, op de navel vind ik het prettigst.
disclaimer
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:59:51 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_52069443
quote:

[..]

Ik ben hapjeskoningin!
Zeg maar, wat voor iets wil je?
disclaimer
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:00:30 #30
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52069463
So mijn profiel weer geupdate, iets aangekomen sinds de vakantie, m.i.v. volgende week weer 3 weken streng....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_52069470
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zul je altijd net zien, vet flauw van je lijf
Ik wil dus juist van mn kont af.... Ruilen?
Dikke kont (niet TE DIK) is mooi (denk Jennifer Lopez)
Last.fm | Flickr
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:01:58 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_52069504
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:00 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Als je 55 kilo weegt is een goed gevulde kont wel mooi ja
disclaimer
pi_52069513
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben hapjeskoningin!
Zeg maar, wat voor iets wil je?
Ik dacht aan gehaktballetjes, gevulde eieren, dat soort dingen. Mijn schoonmoeder is vrij traditioneel...
pi_52069516
Hmm ik bedoelde een andere plooi, die bij mij die je staand ziet zit zo'n beetje in m'n liezen.
Nu heb ik wel bij m'n te grote broeken dat de rits wat opbolt, bij een jongen misschien aardig, maar ikzelf vind het niets dus als ik zit trek ik 't wat op tot m'n navel ofzo, maar dan nog zitten ze niet goed
pi_52069541
quote:
Hapjes voor bij feestje.
Feest organiseren: hoeveel hapjes en drankjes?
Borrelhapjes, hoe wat en waarom?
Wat voor hapjes zal ik op mijn verjaardagsfeest verzorgen?
Wat serveren jullie op een verjaardag???
Verantwoorde hapjes voor de lekkere trek
vegetarische hapjes voor verjaardag

pi_52069551
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:00 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Als ik 10-12 kilo afval heb ik een heuse J-Lo bips Wish me luck!
pi_52069560
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Als je 55 kilo weegt is een goed gevulde kont wel mooi ja
Dan staat een dik achterwerk al heel anders dan bij ons
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:04:22 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_52069588
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan zit -ie OP je fietszadel i.p.v. er omheen
disclaimer
pi_52069602
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik zal even kijken

En lieve lieve freecell, misschien was je kont ook wel vriendinnetjes met de kcalorieën en die heb je haar afgenomen en dan heb je natuurlijk kans dat ze er gewoon vandoor gaat
Ik dacht dat mijn kont ook vriendjes met mij was Nuja, verdwenen vet is verdwenen vet
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoge broeken zijn voor oma's, nee bedankt
Een heupbroek zal ik niet pakken, op de navel vind ik het prettigst.
Dat dus
Al heb ik wel een paar hoger dan de navel, gekregen van iemand, verder toffe broeken, maar daar doe ik dan iets langers overheen, dan zie je het niet

Een heupbroek met een pens vind ik echt het lelijkste wat er is. Ik ga voor navel als ideaal.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:05:47 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_52069629
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik dacht aan gehaktballetjes, gevulde eieren, dat soort dingen. Mijn schoonmoeder is vrij traditioneel...
Maar dat is toch niet zo moeilijk

Augurkjes met een plakje cervelaat er omheen, prikkers kaas met een ananasje, dat soort dingen? Daar heb je geen recepten voor nodig

Mijn favoriet: roquefortsoesjes. Vooral de gezichtsuitdrukking van mensen die denken in een slagroomsoesje te happen
disclaimer
pi_52069640
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*trots op dikke kont is!
***Levi was here***
pi_52069652
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als ik 10-12 kilo afval heb ik een heuse J-Lo bips Wish me luck!
Good luck!

Mja, 55 kg met een ronde kont is mooi ja... maar bij mensen die wat zwaarder zijn kan het ook mooi zijn. Ik ben van het slag dat houdt van mooie ronde vormen. Vrouwen zonder kont/ heupen... mja, bah is het eerste woord dat bij me opkomt. Beetje borsten, taille, brede heupen, kont = mooi, ook al weeg je niet 55 kg.
Last.fm | Flickr
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:07:51 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_52069680
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:06 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Good luck!

Mja, 55 kg met een ronde kont is mooi ja... maar bij mensen die wat zwaarder zijn kan het ook mooi zijn. Ik ben van het slag dat houdt van mooie ronde vormen. Vrouwen zonder kont/ heupen... mja, bah is het eerste woord dat bij me opkomt. Beetje borsten, taille, brede heupen, kont = mooi, ook al weeg je niet 55 kg.
Als je Hollandse genen hebt, heb je vaak weinig kont/heupen helaas
disclaimer
pi_52070186
Oeh, dan heb ik geen Hollandse genen. Zelfs toen ik slank was Had ik nog beste heupen en kont, vond ik zelf. Maar zou daar op het moment weer een moord voor doen.
pi_52070215
Spannend, Levi! Ik zal voor V. duimen!
pi_52070241
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ahhh, you should see me.... Ook als ik 60/65 kilo weeg heb ik brede heupen Maar dan wens ik nog wel dat ik ook echt grote tieten had

Dank voor de hapjestips, vanavond ga ik weer sporten, dus ik heb geen tijd om soesjes te maken, immers, ik maak al twee blikken muffins
Ik dacht aan cherrytomaatjes gevuld met homemade-olijventapenade...
En weet je nog iets leuks met verse pesto? Want dat vind ik namelijk het aller-aller-allerlekkerste wat er is
pi_52070252
ik heb genoeg kont, maar omdat ik niet zo'n duidelijke taille heb valt de kont niet op. Helaas val ik ook snel bij mijn kont af en niet zo snel bij mijn buik

Mijn kontspieren zijn trouwens wel enorm sterk Als ik ze aanspan dan zijn ze echt keihard en krijg je er geen vinger tussen

Ik ben 10 kilo afgevallen trouwens
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:25:19 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_52070281
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ahhh, you should see me.... Ook als ik 60/65 kilo weeg heb ik brede heupen Maar dan wens ik nog wel dat ik ook echt grote tieten had

Dank voor de hapjestips, vanavond ga ik weer sporten, dus ik heb geen tijd om soesjes te maken, immers, ik maak al twee blikken muffins
Ik dacht aan cherrytomaatjes gevuld met homemade-olijventapenade...
En weet je nog iets leuks met verse pesto? Want dat vind ik namelijk het aller-aller-allerlekkerste wat er is
Plakje roggenbrood met een schijfje mozzarella en pesto er bovenop smeren?
disclaimer
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:25:45 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_52070295
Feli Octo!
disclaimer
pi_52070309
quote:

[..]

heupen heb ik genoeg (+ taille )
alleen mijn kont zijn ze kennelijk vergeten
pi_52070391
Octopussy, dat is fijn, zeg! Voel je je er goed bij?
pi_52070459
quote:

[..]

Die heb ik niet (ja een druppel ergens... al was mijn overgrootvader volgens mij een Duitser). Heupen en kont dus.... nu alleen die taille nog (en buik weg, en megadijen weg, en... en... en...)

@octopussy: dat gaat hard! Heb volgens mij gisteren of eergisteren je blog zitten lezen, en toen zat je nog maar op 7kg. Dus:
Last.fm | Flickr
pi_52070535
* veiligheidsspeldje is gepromoveerd van een appel naar een peerfiguur
Natuurlijk lang niet perfect, maar wel beter!
pi_52070629
Ik heb net een nieuw (voor mezelf uitgevonden) combi op: bruine boterhammen met 20+ kaas, mosterd en komkommer

Fijn octo dat het lekker gaat
pi_52070643
Ik voel me hartstikke goed

Levi, nog sterkte met je mannetje.
pi_52070780
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:38 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb net een nieuw (voor mezelf uitgevonden) combi op: bruine boterhammen met 20+ kaas, mosterd en komkommer

Fijn octo dat het lekker gaat
Dat is zó lekker!
Ik moet zo weer aan het werk Eerst nog ff een wasje er in gooien.
Pas om 22.00 weer vrij anavond. En TARA werkt vanaf vanmorgen heel vroeg tot 2 uur. Lopen elkaar net mis dus
pi_52070895
Sterkte met V.

Wat goed octo, dat is al lekker veel, mooi beginnen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:50:40 #59
43556 miss_dynastie
pi_52070920
Sterkte Levi en V
pi_52070987
Ik heb even gemist wat er aan de hand is met V, maar een knoop in je maag is niet fijn dus ik hoop dat 'ie er snel weer uitkan!
pi_52071076
Octo, 10 kilo! Gaaf zeg, een echte mijlpaal!
pi_52071165
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb even gemist wat er aan de hand is met V, maar een knoop in je maag is niet fijn dus ik hoop dat 'ie er snel weer uitkan!
Hij is op vakantie ziek geworden en had een hele nare ontsteking op een hele nare plek. 2 weken geleden was hij er voor bij een specialist in 't zkh waar hij nu geopereerd wordt en die vond het "niet zo spannend. Eergisteren hebben ze toch maar even een echo van de betreffende plek gemaakt en vandaag wordt hij dus geopereerd. Stomme eerste specialist... onnodig zoveel tijd overheen laten gaan. Sommige artsen...
***Levi was here***
pi_52071272
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hij is op vakantie ziek geworden en had een hele nare ontsteking op een hele nare plek. 2 weken geleden was hij er voor bij een specialist in 't zkh waar hij nu geopereerd wordt en die vond het "niet zo spannend. Eergisteren hebben ze toch maar even een echo van de betreffende plek gemaakt en vandaag wordt hij dus geopereerd. Stomme eerste specialist... onnodig zoveel tijd overheen laten gaan. Sommige artsen...
Aww, wat ellendig, zeg! Echt zoiets om heel erg boos over te worden. Sterkte!
pi_52071374
Tvp
pi_52071428
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:00 schreef Levitation het volgende:
Sommige artsen...
De meeste aandoeningen worden pas in de loop der tijd duidelijker. Veel dingen beginnen te vaag om er iets van te maken. Dus niets stomme eerste specialist, stom lijf dat het niet direct duidelijk genoeg is
pi_52071571
Ik ben zojuist met de honden wezen wandelen.
Wat is het weer ineens warm zeg
Ik had een jasje aangedaan, maar deze heb ik lekker om mijn middel heen geknoopt
Wel lekker gezweet enzo . Heb ik toch iets nuttigs gedaan vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:17:03 #67
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52071644
Levi, sterkte! Hoop dat je snel iets over/van hem hoort.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52071731
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De meeste aandoeningen worden pas in de loop der tijd duidelijker. Veel dingen beginnen te vaag om er iets van te maken. Dus niets stomme eerste specialist, stom lijf dat het niet direct duidelijk genoeg is
De aandoening was al 2,5 week "oud" toen hij bij de specialist kwam... en al die tijd met antibiotica behandeld (leuk: zelf dokteren in China ). De huisarts schrok zich rot toen hij de zwelling zag (2 dagen voor hij naar specialist 1 ging) en ook de specialisten die er eergisteren naar hebben gekeken, reageerden niet zoals specialist 1.
Was gewoon weer zo'n arts die het alleen interessant vind als het een wetenschappelijke ontdekking is en hij er een wetenschappelijk artikel over kan schrijven.
***Levi was here***
pi_52071733
Ja, het is inderdaad heerlijk warm buiten

Morgen 26, zondag 30, maandag 28 graden. En dan moet ik maandag weer gaan werken
pi_52072443
Ik heb net in het zonnetje een bakje fruit zitten eten, en nu ben ik weer thuis van boodschappen doen...

Ik zal zo ook nog maar even een was ophangen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52072815
Voor de liefhebbers: Ik heb een IBM Thinkpad, laptop te koop zie volgende topic:

[TK] laptop IBM Thinkpad. Geen defecten.

Spam... voor 't goede doel
pi_52072845
Ik ga mijn lunch lekker buiten opeten (ja brunch is 't meer geworden nu), en daarna lekker in 't zonnetje het boek van Heleen van Royen lezen, leuke boeken heeft zij altijd
pi_52073026
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:57 schreef ymme het volgende:
Voor de liefhebbers: Ik heb een IBM Thinkpad, laptop te koop zie volgende topic:

[TK] laptop IBM Thinkpad. Geen defecten.

Spam... voor 't goede doel
Welk goed doel krijgt de opbrengst dan? KWF ofzo, ivm je schoonvader?
pi_52073111
Het zonnetje is hier af en aan (door de wolken). Erg vervelend want ik krijg het steeds koud als ik buiten zit en de zon weer even weg is. Ik ben sowieso de laatste tijd een verschrikkelijke kouwkleum geworden. Het is binnen 22 graden en ik zit met een vest aan Komt door het snelle afvallen denk ik.
pi_52073198
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:06 schreef octopussy het volgende:
Het zonnetje is hier af en aan (door de wolken). Erg vervelend want ik krijg het steeds koud als ik buiten zit en de zon weer even weg is. Ik ben sowieso de laatste tijd een verschrikkelijke kouwkleum geworden. Het is binnen 22 graden en ik zit met een vest aan Komt door het snelle afvallen denk ik.
Komt gewoon omdat je zo slank aan het worden bent

Maak je ook een fotoserie van je lijf, iedere week ofzo, zodat je goed kunt zien hoe je afvalt? (ik vind dat bij zwangeren altijd zo grappig - maar voor afvallers kan het natuurlijk ook)
pi_52073284
Nou weet ik wat ik vergeten was..

Octo Heerlijk, 10 kilo eraf!! Dat er veel mogen volgen!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52073798
woeiii gesprek van net ging echt super. had het totaal niet verwacht. het was een studentenuitzendbureau uit utrecht, en doordat er op dit moment nog geen vestiging in rotterdam was deden ze het maar in een hotel heb vanalles in moeten vullen, en daarna een dictee (had het gevoel weer op school te zijn) en daar mocht je max 10 fouten hebben en ik had er 5 (zou je niet denken als ik soms mijn ongelovelijk overduidelijke spellingsfouten maak ) nu geven ze alles door aan de werkgever (bol.com) en dan moet ik later vandaag bellen naar een of ander 0800 nummer voor een afspraak. maar hij verwachte dat het wel ok zou zijn dus nu met zn allen maar duimen dat de afspraak bij het bedrijf ook goed gaat, want dan heb ik een baan
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52073993
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:27 schreef gothic-blackie het volgende:
woeiii gesprek van net ging echt super. had het totaal niet verwacht. het was een studentenuitzendbureau uit utrecht, en doordat er op dit moment nog geen vestiging in rotterdam was deden ze het maar in een hotel heb vanalles in moeten vullen, en daarna een dictee (had het gevoel weer op school te zijn) en daar mocht je max 10 fouten hebben en ik had er 5 (zou je niet denken als ik soms mijn ongelovelijk overduidelijke spellingsfouten maak ) nu geven ze alles door aan de werkgever (bol.com) en dan moet ik later vandaag bellen naar een of ander 0800 nummer voor een afspraak. maar hij verwachte dat het wel ok zou zijn dus nu met zn allen maar duimen dat de afspraak bij het bedrijf ook goed gaat, want dan heb ik een baan
Leuk! Wat voor soort baan is het, waar je nu voor verder gaat?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:47:53 #79
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52074454
gefeliciteerd Octo en sterkte Levi met het afwachten (dat is het vervelendste) ....

ontopic:
ik heb vandaag late dienst, dus geen warm eten vandaag. Heb tnt yoghurt met meusli op, glas sinaasappelsap, gekookt eitje en water en thee.
vanavond gewoon drie bruine boterhammen met beleg en een breaker light....
verder denk ik nog veeeeeel koffie, thee en water, want het is de hele week al erg rustig op de IC.

ow ja en ik heb mijn 20 mins crosstrainer al gedaan
(misschien van8 bij thuiskomst nog wel een keertje )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52074568
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Leuk! Wat voor soort baan is het, waar je nu voor verder gaat?
een baan voor de klantenservice, telefonisch en via e-mail de problemen afhandelen
pi_52075725
Isa of Beessie: hoe lang duurt 't voor iemand bij is gekomen na een operatie? Weet niet of hij een ruggeprik heeft gekregen of een algehele narcose. Ben het wachten onderhand wel zat. Denk dat ik zo maar eens naar huis ga om daar verder te wachten. Zit ernstig non-productief te zijn op mijn werk.
***Levi was here***
pi_52076627
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:04 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Welk goed doel krijgt de opbrengst dan? KWF ofzo, ivm je schoonvader?
Nee een arme student

KWF krijgt elk jaar een donatie van onze kant. Al voor dat mijn schoonvader kanker bleek te hebben.
pi_52077201
Ik heb net mn caloriën voor vandaag berekent (inclusief avondeten van straks) en ik kom in totaal op 1043 caloriën. Gaat denk ik nog wat vanaf omdat ik nog n uur heb gesport? Ik heb niet het idee dat ik honger heb geleden
Naja misschien wel goed dat ik zo weinig caloriën heb binnengekregen want volgende week zal t ook wel tegenvallen

Sporten ging trouwen best goed! Zelfs op de crostrainer redde ik de 10 minuten Wel 5 minuten minder op de loopband gestaan
En beetje jammer van die opgezette buik Ik vind t echt raar... Maar zullen idd wel de buikspieren zijn ofzo... Ik heb ook op 2 apparaten gesport die de buikspieren trainen De 'gewone' spieren 40 keer en de schuine buikspieren ook elke kant 40 keer. Dus ja geen wonder dat het dan wat opzet

(owja voor de mensen die bang zijn dat ik doorsla in het sporten: er is nu n man geweigerd op de sportschool die idd te ver ging en hij mocht van de fysiotherapeut daar en de trainer even heel wat minder komen )
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:37:00 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_52077301
Maak me geen zorgen, toen ik nog fitnikste stond ik meestal een uur op de crosstrainer
disclaimer
pi_52077396
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Maak me geen zorgen, toen ik nog fitnikste stond ik meestal een uur op de crosstrainer
Een uur?! Damn ik ben al blij als ik 10 minuten haal Wat deed je nog naast de crosstrainer dan?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:43:37 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_52077463
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:40 schreef Elvi het volgende:

[..]

Een uur?! Damn ik ben al blij als ik 10 minuten haal Wat deed je nog naast de crosstrainer dan?
30 minuten fietsen, 10 minuten steppen, en dan 4 spiergroepen. Maar dat heb ik ook op moeten bouwen hoor, dat ging niet vanaf dag 1
disclaimer
pi_52078287
Vandaag lekker naar de markt in laren geweest (was gisteren niet geweest,vandaar vandaag)
Lekker vers fruit gehaalt (oa heerlijke frambozen)

Daarna naar de sportschool toe
gisteren niet geweest, dus was vandaag extra streng voor mezelf
40 minuten gefiets (normaal 20 min), 15 minuten crosstrainer en nog 10 minuten loopband
Verder nog wat krachtoefeningen gedaan!

Was een stuk actiever dan gisteren, voel me ook veel beter dan gisteren!
pi_52078378
klinkt goed Patries, en ik kan me voorstellen dat het wel lekker voelt..

Ik ga vanavond nog skaten, en ze hebben een tocht van 44 kilometer uitgezet... Jammergenoeg ligt het tempo niet zo hoog, met alle pauzes erin verwachten ze dat we er 4 uur over gaan doen.. Lijkt mij een beetje overdreven, maar gezien het aantal niet echt getrainde mensen dat mee zal gaan komen we er wel op uit..
Ze hebben het wel zo uitgezocht dat we halverwege bij een treinstation uitkomen, dus dan zal er wel een groot deel afhaken..
pi_52078519
Ik zit onder de 80!!!!!!! Happy happy joy joy!!

Ok, ik zit er dan maar 0,4kg onder, maar het is zolang geleden dat mijn weegschaal een cijfer aangaf dat begon met een 7....
Last.fm | Flickr
pi_52078606
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:21 schreef blue_funk het volgende:

Ok, ik zit er dan maar 0,4kg onder, maar het is zolang geleden dat mijn weegschaal een cijfer aangaf dat begon met een 7....
Hoera
pi_52078729
quote:

Wat geweldig lekker!!
pi_52078763
quote:

Gefeliciteerd!

De laatste keer dat mijn weegschaal een getal dat begint met een 7 aangaf was ergens rond kerst 2004. Maar ik hoop dat mijn weegschaal rond kerst 2007 weer een getal dat begint met een 7 aan gaat geven
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:26:52 #93
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52080145
Feli blue_funk, wat zal dat goed voelen
pi_52080610
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:27 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik ben door naar de volgende ronde maandag van 10 tot 2 heb ik een afspraak met het callcenter. ze kenden alleen heel dat uitzendbureau niet, dus hoe dat nou gaat lopen weet ik niet.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:11:55 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_52081146
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:47 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

zo ik ben door naar de volgende ronde maandag van 10 tot 2 heb ik een afspraak met het callcenter. ze kenden alleen heel dat uitzendbureau niet, dus hoe dat nou gaat lopen weet ik niet.
Dat kan haast niet
Als bedrijf geef je namelijk opdracht aan een uitzendbureau om mensen voor je te zoeken
disclaimer
pi_52081327
Ik voel me net een mobiele eenheid met Liejannuh, allebei aan het eten met een laptop naast ons op tafel
pi_52081431
ach, dat kan ook gezellig zijn, dan praat je gewoon via de msn Isa..

Ik ga zo de skates aantrekken, eens kijken hoe het rijden is vanavond, ik heb er al een paar weken niet opgestaan, dus het wordt ook wel weer tijd..
pi_52081648
Zo! Wij gaan stappen.
Isa heeft kleding van mij aan en het past gewoon.
Helaas, er komen geen foto's van.
pi_52081691
Ik heb maat 44 aan en het is allemaal kleding die ik zel fnooit zou uitzoeken, maar het staat ook nog
pi_52081814
Echt geen foto's???

Veel plezier iig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')