ik koop gewoon kant en klare mini pizzas.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:14 schreef e.v.i het volgende:
Stokbrood in kleine stukjes snijden, tomatensaus erop, strooikaas erop (en evt nog andere kleine dingen) en dan 5 minuten in de oven ---> minipizzaatjes...zooooooo lekker
Wow je hebt wel 10 minuten gewacht zeg! Applaus.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:15 schreef yvette1982 het volgende:
Hoezo post er niemand. Moet ik soms eerst zeggen dat de beste tip een uitnodiging verdient!
Waarom zeg je dat dan niet meteen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:50 schreef yvette1982 het volgende:
sorry maar jullie voorstellen slaan niet echt bij mij aan.
Ik wil geen gezonde dingen eigenlijk.
maar ik moet het wel in de oven of iets anders kunnen proppen want ik heb dus geen frituurpan.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:09 schreef Powder het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet meteen?
Ik vind zelf namelijk rauwkost zeker bij lekkere snacks horen, en het is een plezierige afwisseling van chips en andere hapjes.
Maar als je kant en klare hapjes wil hebben kan je toch gewoon naar de supermarkt lopen en daar het assortiment bekijken? Mini pizza, loempia, saté hebben ze daar vast wel.
Ja dat snap ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
maar ik moet het wel in de oven of iets anders kunnen proppen want ik heb dus geen frituurpan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |