Wat het bij mijn gasten altijd goed doet:quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:07 schreef Appelperenstroop het volgende:
Beste Culinaire personen![]()
Morgenavond vieren mijn ouders hun verjaardag en ik moest de hapjes en drankjes voor in de avond verzorgen!
Ik had qua drank een paar leuke tropische cocktails uitgezocht, dus dat zit wel goed. Maar ik heb nog geen idee wat voor hapjes ik zal doen die avond. We wouden niet gaan frituren () en het moet ook niet van die standaard kaas en worst worden.
Iemand leuke ideetjes ?
Dat is wel een goed idee!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wat het bij mijn gasten altijd goed doet:
Chiabatta brood in plakken en beleggen met knoflookmayonaise en daarop gerookte kip...
En voor mensen die niet van zalm houden, een variatie daarop:quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:38 schreef MaLo het volgende:
Wraps besmeren met boursin en beleggen met sla en gerookte zalm. Oprollen, een uurtje in de koelkast leggen en vervolgens in plakjes snijden.
En nog een variatie met wraps:quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:36 schreef cowgirly het volgende:
En voor mensen die niet van zalm houden, een variatie daarop:
runderrookvlees ipv zalm
Denk van die pakjes uit de winkel. 200Gram is dat dacht ik...quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:37 schreef Spuuglokje het volgende:
SHE, die fetahapjes klinken heerlijk.Hoeveel feta gebruik je? ivm verhoudingen vind ik dat wel handig om te weten
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |