Ja nou. Toch 2 euro!quote:
Degene die het kado gehad heeft vind ik maar mwoah.quote:
dus? het gaat om 2 eurootjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Degene die het kado gehad heeft vind ik maar mwoah.
Kun je ook een lekker bak koffie van halen bij de ikea.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus? het gaat om 2 eurootjes
Ik heb honger maar het is nog geen lunchtijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
HONGERRRRRRRRRRRRRRRR
maar geen zin om te eten
have funquote:
Hahaha die is echt heel irritant inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Pheno het volgende:
Mag die tyfuslul van radio whatever dood? Wat een kutreclame voor een verzekeringsmaatschappij zeg
Whatever, ik zal hem naar de arbo dienst kapotslaan met een honkbalknuppelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:59 schreef covie het volgende:
[..]
Hahaha die is echt heel irritant inderdaad.
Van achmea arbo toch?
[KSC] #378. Is het al vrijdag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef Muck het volgende:
ik ben aan het zoeken naar dat lijstje wat ik gisteren gemaakt heb van die cd die ik aan het luisteren was, en denk je nou dat ik het weer kan vinden?
pfffff, ouwe topics doorspitten
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef covie het volgende:
Klinkt wel erg burgerlijk he![]()
nou ja fijn, ik geniet er altijd van![]()
Nee, liever niet.quote:
Ach zolang ik niet in een sleur kom en ik het naar mijn zin heb interesseert het me niet of iets burgerlijk is ja of neequote:
Yeah dat is dus echt niks, routinequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:32 schreef Pheno het volgende:
Ik zie sleur = burgerlijk. Misschien noemenswaardig.
Dat lijkt me verschrikkelijk: elke dag the freaking same shit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Yeah dat is dus echt niks, routine
Haha jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lijkt me verschrikkelijk: elke dag the freaking same shit.
Ik heb iig echt niet elke dag dezelfde shit hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lijkt me verschrikkelijk: elke dag the freaking same shit.
Ik zeg ook niet dat je burgerlijk bent, dat deed je zelfquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:41 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb iig echt niet elke dag dezelfde shit hoor![]()
Alleen een bakje thee om 8 uur...als mijn vriend tenminste niet hoeft te werken.
Verder doe ik van alles.![]()
Nee joh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Frutsel het volgende:
Is Eer-ik met vakantie?
mwoah ook wel relaxte baan. Bij ons blijft die tnt gast altijd een sigaretje roken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:24 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh.
Deze week moet hij op de bus pakjes rondbrengen voor TNT
![]()
quote:
Nou, ik kan je verzekeren dat eer-ik er heel anders over denkt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef covie het volgende:
[..]
mwoah ook wel relaxte baan. Bij ons blijft die tnt gast altijd een sigaretje roken.
En dan verteld hij weer hoeveel adressen hij wel niet doet op 1 dag, en dat zijn collega's er maar zo weinig doen.
Ik zorg altijd dat ik niet om 16.00 sta te roken in ieder geval. 1 keer dat verhaal ach ja, 2 keer ok, maar ik hoef niet elke dag hetzelfde verhaal te hroen.
Oh, ik over.. eh... euh.. nou ja... niet ws... :quote:
das ook niet leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:38 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik over.. eh... euh.. nou ja... niet ws... :![]()
Nou gelukkig maar eigenlijk, dan blijf k hier niet alleen overquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:38 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik over.. eh... euh.. nou ja... niet ws... :![]()
Doeiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef Frutsel het volgende:
zometeen naar huis... prettig weekend vastvoor diegenen die ik niet weer spreek
![]()
![]()
* Frutsel verlangt naar zondag... 8.00 uur schiphol![]()
![]()
Gewoon stevig nemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef Frutsel het volgende:
zometeen naar huis... prettig weekend vastvoor diegenen die ik niet weer spreek
![]()
![]()
* Frutsel verlangt naar zondag... 8.00 uur schiphol![]()
![]()
OA, harde werkerquote:
He arbeiderquote:
Als dat in hun voorwaarden / jouw contract staat wel jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:00 schreef covie het volgende:
Is het echt zo dat ik mijn orange abonnement al 3 maand van tevoren moet opzeggen terwijl mijn contract tot 31 augustus loopt?
Heb jij werkelijk gister tot 18 uur gewerkt en tot even geleden geslapen?quote:
Nog een keer werken en dan Vaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaaaantieeeeeequote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog een keer werken en dan Vaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaaaantieeeeee[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
help me maandag even herinneren, dan vraag ik het onze telecomjuristquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:00 schreef covie het volgende:
Is het echt zo dat ik mijn orange abonnement al 3 maand van tevoren moet opzeggen terwijl mijn contract tot 31 augustus loopt?
nog drie werkdagen en 1 uur en 50 minuten en dan 5 weken vakantie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
:s nou ik zie het wel, ik vul bij telfort een nummer behoud formulier in en dan regelen ze gelijk ook de opzegging van mijn contract.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dat in hun voorwaarden / jouw contract staat wel ja
Vodafone flikt zoiets ook afaik.
Ik ZOU gister van 12 tot 18 moeten werken, ware het niet dat bij mijn aankomst daar al werd gevraagd of 19 een probleem was. Dat kon wel dus deal gemaakt om stipt 19 uur kan deze jongen naar huis. So far so good. Om 18:55 gaat er echter een macine kapot, en zowel de productiemanager, als de operator van die machine als ook de MONTEUR konden niet vinden waar het probleem zat, laat staan het probleem oplossen. Dus werd ik erbij gesleeptquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:02 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij werkelijk gister tot 18 uur gewerkt en tot even geleden geslapen? [afbeelding]
Nog 31 dagen en dan arbeitslosquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog drie werkdagen en 1 uur en 50 minuten en dan 5 weken vakantie!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er zin in. Lekker een weekje naar Sölden en aansluitend naar Lowlandsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:12 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Beter!
Nou ik was ook een GSm n00b, maar nu ik een nieuwe aan het kopen ben wordt ik al aardig expert...quote:
Oeoeh hier een jaloerse blik jou kant op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb er zin in. Lekker een weekje naar Sölden en aansluitend naar Lowlands [afbeelding]
Moet je dus ook nu al gaan opzeggen. 3 maand van tevoren he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
Ik moet in december pas een nieuwe las ik. Dat duurt nog wel even.
Goed dat je het zegt, is dat ook bij tmobile?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:17 schreef covie het volgende:
[..]
Moet je dus ook nu al gaan opzeggen. 3 maand van tevoren he.
Anders wordt ie stilzwijgend verlengt![]()
Geen idee maar dat zal vast wel.... stelletje eikelsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, is dat ook bij tmobile?
Ik ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
Ik moet in december pas een nieuwe las ik. Dat duurt nog wel even.
25 augustus Mysterylandquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef covie het volgende:
Ach over 3 weekjes ga ik naar de loveparade in ieder geval.
Volgens mij kan je dan nu al je abonnement verlengen hoor, tenmisnte bij orange kan dat ook 3 maand van tevoren. En dan kan je nu al een nieuwe tel. bestellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Mijn batterij doet het slecht omdat ik hem continue aan me pjoeter heb hangen vanwege mijn micro-band internet verbinding. Ik heb eergisteren een pre-paid erbij gekocht en mijn nummer daarnaartoe doorgeschakeld.![]()
[..]
25 augustus Mysteryland [afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil snellere i-net, maar het moet wel mobiel. Ik ga maar s flink shoppen naar i-net abo'squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:24 schreef covie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan nu al je abonnement verlengen hoor, tenmisnte bij orange kan dat ook 3 maand van tevoren. En dan kan je nu al een nieuwe tel. bestellen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Wil je je T-Mobile contract opzeggen?
Je kunt je T-Mobile contract opzeggen tegen en na het verstrijken van de minimale contractperiode van 12 of 24 maanden. T-Mobile hanteert een opzegtermijn van 3 maanden, welke ingaat vanaf de datum van je eerstvolgende factuur na ontvangst van de opzegging.
Kom dan meequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef covie het volgende:
[..]
Oeoeh hier een jaloerse blik jou kant op.
Ik wil ook naar LL![]()
Dus je kan nu ook bij t-mobile al een nieuwe telefoon bestellen.quote:* via de T-Mobile Shop, de T-Mobile Online Shop of T-Mobile Klantenservice vanaf vier maanden voor het einde van je minimale contractperiode, of nadat je minimale contractperiode is beëindigd.
* bij een verkooppunt vanaf drie maanden voor het einde van je minimale contractperiode, of nadat je oude minimale contractperiode is beëindigd.
lekker vaag allemaal. Ik wil gewoon weer een abo, met een DS of zo erbijquote:of nadat je oude minimale contractperiode is beëindigd.
Ik kan nog kaartjes krijgen via mijn vader. (die er dus wel heen gaat... ivm marktonderzoekquote:
Gewoon de boel sluitenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:35 schreef covie het volgende:
[..]
Ik kan nog kaartjes krijgen via mijn vader. (die er dus wel heen gaat... ivm marktonderzoek)
Maar ik kan geen vrij krijgen omdat mijn beide collega's op vakantie zijn tijdens lowlands.![]()
Ja dat weet ik ook allemaal niet hoor...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
lekker vaag allemaal. Ik wil gewoon weer een abo, met een DS of zo erbij
Juist. Meld je ziek, en kom gezellig met mij mee naar Lowlandsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:36 schreef covie het volgende:
[..]
Tsjah zit wat in...
Wat willen ze doen dan.. mij ontslaan? [afbeelding]
Daaromquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:36 schreef covie het volgende:
[..]
Tsjah zit wat in...
Wat willen ze doen dan.. mij ontslaan? [afbeelding]
Cyaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:39 schreef MPG het volgende:
Maare, ik ben weer ekkes weg.Tot strakkes
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ZOU gister van 12 tot 18 moeten werken, ware het niet dat bij mijn aankomst daar al werd gevraagd of 19 een probleem was. Dat kon wel dus deal gemaakt om stipt 19 uur kan deze jongen naar huis. So far so good. Om 18:55 gaat er echter een macine kapot, en zowel de productiemanager, als de operator van die machine als ook de MONTEUR konden niet vinden waar het probleem zat, laat staan het probleem oplossen. Dus werd ik erbij gesleept![]()
. EN ja hoor, binnen tien minuten had ik het probleemn gevonden: de printer was 1 defect en 2, dat ding zat 2 millimter te hoog in de machine, waardoor de telkens folie vastliep en scheurde. Probleem 1 was op te lossen met een onderdeel dat ik van een andere machine afhaalde, probleem 2 was lastiger. Uiteindelijk deed "the good old trick" het. Een flinke klap, volgens het principe "if it don't fit, use a bigger hammer". Kortom. Om 5 over 9 liep ik daar naar buiten, om over de linkerbaan met 145 km/h naar huis te jakkeren. Daar in no-time een bord wokschotel naar binnen geschoven en naar het ZPF gesprint, om met mijn vrienden te gaan bieren tot een uur of 1. daarna naar huis, en slapen tot 11 uur, uitgebreid brunchen, wat zaakjes regelen en nu ben ik hier
![]()
Ik doe het toch maar niet, hehehe, mietje dat ik benquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist. Meld je ziek, en kom gezellig met mij mee naar Lowlands![]()
Ik zit op 9818 posts, bijna newbie-af!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:40 schreef covie het volgende:
Ik moet nog even 63 keer posten dan zit ik op 2000 posts [afbeelding]
nu dus nog 62
14.010quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit op 9818 posts, bijna newbie-af! [afbeelding]
Precies, dat ga ik ook vast doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:50 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, dan kun je rustig fokken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit op 9818 posts, bijna newbie-af! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:41 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Prutser, prutser en prutser konden dus niet vinden...![]()
Hulde aan MPG [afbeelding]
Goed bezig geweest jongen!
Und heute wieder arbeiten?
quote:
Langzaam wordt je verslaafdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:57 schreef covie het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even...
Maar ik moet zeggen dat het de laatste dagen aardig hard gaat![]()
even in spanning afwachten maar!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:16 schreef Pheno het volgende:
oh jee, solli belde, bel nu terug en sta in de wacht...
*vol spanning afwachtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:16 schreef Pheno het volgende:
En en en?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:16 schreef Pheno het volgende:
Ik zie billen, met rood slipjequote:
Positief!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:38 schreef Pheno het volgende:
Mag nog eens langskomen
quote:Ik vind hier net een gulden. Lollerz, ik moet geloof ik eens een keer mijn bureau opruimen![]()
* JortK zet Andre Hazes opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
Volgende week meer, het is de laatste ronde
Mooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:52 schreef Pheno het volgende:
Oh, mijn vrouw leeft ook nog btw
Wat een goed nieuws allemaal nog vandaagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:52 schreef Pheno het volgende:
fijne vakantie!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:55 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben vanaf vandaag 2 weken op VAKANTIE, zie jullie daarna weer.
Groetjes, jullie NachtWacht Sander170.![]()
Hoe gaat het met haar? Voelt ze zich geen fok!-weduwe?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:52 schreef Pheno het volgende:
quote:
Happy holidays!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:55 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben vanaf vandaag 2 weken op VAKANTIE, zie jullie daarna weer.
Groetjes, jullie NachtWacht Sander170.![]()
Dan zou ik dood moeten zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar? Voelt ze zich geen fok!-weduwe?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:00 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat ben ik ook, mentaal afgestompt vandaag
Nou gelukkig is het weekend en wordt het mooi weer dus kan je weer een beetje bijkomen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:00 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
[..]
Nou gelukkig is het weekend en wordt het mooi weer dus kan je weer een beetje bijkomen...![]()
Moeten we 112 bellen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef cablegunmaster het volgende:
yo....ik leef.... denk ik...
Alleen vandaag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:00 schreef Pheno het volgende:
Ik durf niet zo goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:11 schreef JortK het volgende:
Heeft er trouwens iemand al op die Google links geklikt bovenin?
Daaromquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
[..]
Nou gelukkig is het weekend en wordt het mooi weer dus kan je weer een beetje bijkomen...![]()
Nee, ik zit alleen op GoT, FoK, en nog wat foraquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:11 schreef JortK het volgende:
Rechts onder de headerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:13 schreef cablegunmaster het volgende:
maarja ik snap niet wat je bedoelt met google links plaatje? zie alleen fok forum nu
geen google ads hierop
Ikkuh nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:11 schreef JortK het volgende:
Doen, dan kan Danny zn zesde huis kopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ikkuh niet [afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Doen, dan kan Danny zn zesde huis kopen
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:32 schreef covie het volgende:
Ik word agressief pokkepokkepokke pc
Ik ben altijd goed bezigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:41 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Prutser, prutser en prutser konden dus niet vinden...![]()
Hulde aan MPG [afbeelding]
Goed bezig geweest jongen!
Und heute wieder arbeiten?
Bende gek?quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ikkuh niet [afbeelding]
Kan ik ook wel doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Zal ik je hand komen vasthouden dan maar
Hoezo denk je? Weer aan de drank/drugs/rock&roll geweest?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef cablegunmaster het volgende:
yo....ik leef.... denk ik...
quote:
Zeg Sander, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja en jij ook hartstikke bedankt.![]()
Ik ga naar Turkije.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:09 schreef OA het volgende:
Sander, HF![]()
Waar ga je heen?![]()
dat jij überhaupt overdag leeft![]()
Nogmaals veel plezier dus!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ga naar Turkije.
En dat ik nu leef is niet zo gek, ik ben straks het land uit.![]()
![]()
Zie mijn ondertitel...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:55 schreef OA het volgende:
[..]
Nogmaals veel plezier dus!![]()
Tot wanneer moeten wij de nacht bewaken?
Goede reis en een fijne vakantie gewenstquote:
Bedankt vriend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede reis en een fijne vakantie gewenst![]()
Ok.quote:
Met Onur Airquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ga naar Turkije.
En dat ik nu leef is niet zo gek, ik ben straks het land uit.![]()
![]()
2 weken is best lekker hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ok.![]()
En ga je met je (een) vriendin of vrinden?![]()
Ik denk dat MPG een deel moet waarnemen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt vriend.![]()
Wie neemt er nu mijn diensten over de komende 2 weken ????
Ik heb vanavond nachtdienst, @werk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:58 schreef Sander170 het volgende:
En dan heb ik het over de NachtDiensten hé....
Turkse babes, incl. snoer etc...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
2 weken is best lekker hoor.![]()
Ik ga met een stel vrienden van me.![]()
We gaan op meidenjacht.![]()
Mwoah ik moet toch al storingsdienst draaien de komende 2 weken dan wil ik best ook voor jou nachtdiensten overnemen hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt vriend.![]()
Wie neemt er nu mijn diensten over de komende 2 weken ????
Ik moet gewoon werken en vroeg op enzo...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nachtdienst, @werk.
Tot 8 augustus kan ik wel eens even kijken
9 Augustus ga ik zelf weg, voor een weekje Sölden. Daarna Lowlands.
quote:
Ga jij des nachts werken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef covie het volgende:
[..]
Mwoah ik moet toch al storingsdienst draaien de komende 2 weken dan wil ik best ook voor jou nachtdiensten overnemen hoor.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zatte Finse vrouwkes die op vakantie zijn gek. Voer ze twee glazen drank en je kunt alles met ze uitspoken
Stroingsdienst. Televoon mee de kroeg in en geld vangen voor niets doenquote:
Nee dat niet maar als er storingen zijn moet ik wel 's nachts eruitquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Stroingsdienst. Telvoon mee de kroeg in en geld vangen voor niets doen![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Stroingsdienst. Televoon mee de kroeg in en geld vangen voor niets doen![]()
Ik weet allesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:04 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Hoe weet jij dat?
(zo doe ik het echt...)
Nou een paar jaar geleden ben ik er ook een keer geweest,quote:
Oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet alles
Dat had je hier al eens verteld
Klopt... maar wacht maar tot je uitgehuwelijkt wordquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou een paar jaar geleden ben ik er ook een keer geweest,
maar die Turkse babes daar zijn zeker niet verkeerd hoor.![]()
De zweep erover.![]()
Whehe. Dan is het prima te overzien. Zo zou ik die diensten ook invullenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:06 schreef covie het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet![]()
ach ja ik wordt ook niet gebeld, ik krijg een smsje en dan moet ik even naar huis fietsen, via vpn een programma resetten en klaar.
Maar ik krijg er ook maar zo weinig voor dat ik er geen rekening mee ga houden.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
Aaah. De zchweep.
Die doet het ook altijd goed bij de Poolse inpaksters die bij ons werken![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:08 schreef covie het volgende:
Ik heb zo'n vreemd gevoel dat ze me nu min of meer aan het terug pakken zijn.
Ze zitten lekker gezellig een vrijdagmiddag borrel te houden in de kantine volgens mij. En ik zit hier te wachten tot die dvd een keertje leeg is gemaakt zodat ik er weer wat op kan branden....![]()
Latersquote:
tsjah...hele zit ik te niksen en om 5 voor 5 moet er opeens iets gebeuren wat absoluut niet opschiet.quote:
Het ergste is nog dat je het zelf doorhebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:08 schreef covie het volgende:
Ik heb zo'n vreemd gevoel dat ze me nu min of meer aan het terug pakken zijn.
Ze zitten lekker gezellig een vrijdagmiddag borrel te houden in de kantine volgens mij. En ik zit hier te wachten tot die dvd een keertje leeg is gemaakt zodat ik er weer wat op kan branden....![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je het zelf doorhebt
Kun je er niet in een keer overheen schrijven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef covie het volgende:
nee he.... Error erasing Dvd![]()
edit: oh ik klik ok en hij gaat gewoon door met leegmaken....
neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Kun je er niet in een keer overheen schrijven?
LOL, dat is helemaal klotequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:18 schreef covie het volgende:
[..]
nee![]()
sowieso is nero schijnbaar te duur, want ik zit hier te werken met XP burner pro wat een freeware programma is![]()
1 uur middernacht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:03 schreef OA het volgende:
Sander, hoe laat vertrek je?
Nou geef je uitleg eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt... maar wacht maar tot je uitgehuwelijkt word
Ja ach als je maar zorgt dat je snel met dr trouwt... anders mag je alleen maar in dr poep (quote:
Feli!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens de 5000 posts gepasseerd
Op naar de 10.000 zeg maar
Ik wil juist lekker in haar poep.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ach als je maar zorgt dat je snel met dr trouwt... anders mag je alleen maar in dr poep () aangezien ze maagd moet blijven tot ze getrouwd is
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:25 schreef covie het volgende:
[..]
Feli!
Ik haal maandag de 2000 denk ik
Maar ik ga er van door, ze zoeken het maar uit!
dvd leeggemaakt en als ik wil branden gaat dat ding weer roepen dvd is not empty dus ik ben er klaar mee.
En moet over een uurtje bij de kapper zijn dus heb geen tijd meer.
Fijn weekend, ik kom vast ngo wel even kijken hier!![]()
Dan moet je maar niet met dr trouwen denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik wil juist lekker in haar poep.![]()
Ik ben laatst heel stilletjes en ongemerkt de 12000 gepasseerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens de 5000 posts gepasseerd
Op naar de 10.000 zeg maar
Ja ik had het zelf ook nog niet eens doorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben laatst heel stilletjes en ongemerkt de 12000 gepasseerd
Oke bedankt, is best lekker strak daar in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet met dr trouwen denk ik
Maar Turkse en Marokanen meissies schijnen er dol op te zijn dus je hebt geluk
Omdat die altijd maagd willen blijven, en zich daarom maar in de poep laten nemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:32 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oke bedankt, is best lekker strak daar in.![]()
Maar hoe weet je het eigenlijk dat Maro en Turk het graag willen daar in?
Ja maar hoe weet jij dan dat ze allemaal maagd willen blijven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat die altijd maagd willen blijven, en zich daarom maar in de poep laten nemen
Veel succes met poepneuken dan maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:43 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik ga zo van het forum af, ik moet nog het één en ander inpakken.
Maar ik dacht maar zo ik breng jullie even op de hoogte, is wel zo netjes dacht ik zo.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:47 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar lekker poepneuken, tot ziens dan maar.
Over 2 weken.![]()
quote:
Newbiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben laatst heel stilletjes en ongemerkt de 12000 gepasseerd
Daarom. Het is hier niet eens zo'n superweer, de zon komt net langs.quote:
Slechte zaak, hier brand die al de hele dagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom. Het is hier niet eens zo'n superweer, de zon komt net langs.
quote:
Hier:quote:
Whehe. Zal ik ook echt niet doenquote:
Smakelijkquote:
Dankjequote:
quote:
Smakelijkquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:27 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw.. Gebakken aardappeltjes zijn tof.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:27 schreef Kuukske het volgende:
Dat zijn de enige aardappelen die ik eet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik niet, maar prettig weekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:57 schreef JortK het volgende:
Mensen ik ben er weer vandoor... zondag ben ik weer present
Zuupsequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:57 schreef JortK het volgende:
Mensen ik ben er weer vandoor... zondag ben ik weer present
Que?quote:
Ohjaquote:
Het gaat best okayquote:CO![]()
Hoe is het nu?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:10 schreef covie het volgende:
omg ik ben jaloers ofzo aan het worden![]()
![]()
Mijn vriend is nu naar een meisje hen die we al heel lang kennen (die ik ook helemaal niet mag)
En het zit me helemaal niet lekker.
Ik zou alleen niet weten waarom.
Nou ja ze zou hem zeker neuken als ie dat wil, maar dat wil hij nooit.
Ik ben helemaal niet jaloers aangelegd, ik ga even weer uit mijn hoofd gooien...
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Praten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:10 schreef covie het volgende:
omg ik ben jaloers ofzo aan het worden![]()
![]()
Mijn vriend is nu naar een meisje hen die we al heel lang kennen (die ik ook helemaal niet mag)
En het zit me helemaal niet lekker.
Ik zou alleen niet weten waarom.
Nou ja ze zou hem zeker neuken als ie dat wil, maar dat wil hij nooit.
Ik ben helemaal niet jaloers aangelegd, ik ga even weer uit mijn hoofd gooien...
Nee, sex als hij terug isquote:
Nee, naar je vriendje om hem je probleem voor te leggenquote:
Dat komt daarna.quote:
Dan is het goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |