ja, dat was toenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef leonieke het volgende:
Mja heeft phille ook al voorgesteld, maar tijdens mijn hysterische jankbui van vorige week woensdag heb ik hem gezegd dat ik helemaal geen zin heb om een weekend weg te gaan![]()
Oh wij waren gewoon hier hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik was jullie kwijt.
Ik zie het nu ja. Ik kan weer rustig ademhalen.quote:
Ondanks je karaktertrek toch weg gaan, dan regel jij het als verrassing voor hemquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef leonieke het volgende:
Mja heeft phille ook al voorgesteld, maar tijdens mijn hysterische jankbui van vorige week woensdag heb ik hem gezegd dat ik helemaal geen zin heb om een weekend weg te gaan![]()
Je collega's hebben fouten gemaakt die jij nu weer mooi mag oplossen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Collega's
Hoe stom kan je ******* zijn, hoeveel mensen die volledig over de rode gaan door fouten daarvan moet ik nog aan de telefoon krijgen
Omdat hersenschuddingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik las copuleren. Waarom?
Ik herken het wel een béétje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:21 schreef leonieke het volgende:
Ah, het ligt gewoon aan mijn geslacht... Eigenlijk kan ik er niets aandoen![]()
Ssst.quote:
Ghčquote:
3 weken dicht?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ook lekker
Ik heb ontdekt dat als je die paar schrale lapjes vlees UIT die enorme bakken haalt waarin je ze koopt, en ze dan in een boterhamzakje invries, dat er dan VEEEEEEL meer in de vriezert past
En dat moet ook, want mijn enige supermarkt is starks door verbouwing 3 weken potdicht
Nee. Komt er dus op neer dat ze nu al druk doende zijn om de hele tent leeg te spelen, en er dus nu al de helft niet meer isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
3 weken dicht?. Lekker dan
. Is er ook geen vervangende toko waar ze de boel onderbrengen?
Wat een kuttent.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Komt er dus op neer dat ze nu al druk doende zijn om de hele tent leeg te spelen, en er dus nu al de helft niet meer is
Oja, die hebben wij ook nog staan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:59 schreef Pheno het volgende:
Wraps
Flink vriezen dan.quote:
En ik maar denken dat Utrecht tot de ontwikkelde westerse wereld behoorde.quote:
Ja, det denk je weleens hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:14 schreef JDude het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Utrecht tot de ontwikkelde westerse wereld behoorde.
Dusseuh, morgenmiddag naar Bert voor een zelfbrouwpakketquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:12 schreef Kuukske het volgende:
Nou in aug. staat er de 10 en 31e iets met bier geplanned dusseuh.
Als ik kom? Zonder mij is het wss veel tofferquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet wel of dat tof is.
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik kom? Zonder mij is het wss veel toffer
Geen backup ergens?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme, weer een Excelsheet naar de klote. Zomaar.
Joa, van 3 weken terug.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa, van 3 weken terug.
Ik stop gewoon met privé-USBsticks in corporate machines douwen
Nee, maar je weet hoe dat gaat hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
Dat moet je ook niet doen nee, die zijn niet te vertrouwen
* Ynske vangt m opquote:
Dit wordt spannend, hij had hem al gekopt namelijkquote:
Dus je komt ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef Pheno het volgende:
Oh, marc, ik zou kunnen
Hoiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:
oi oi
gutte gutte gut
beslissingen nemen is lastig
of ik zondag naar een oudmeet moet gaan of naar t castelfestquote:
Maar neem aan dat je of een half jaar- of een vast contract hebt in H'sum? Waarom ben je dan zo onzeker? Of je het werk nog steeds leuk vind na de overname?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
of ik zondag naar een oudmeet moet gaan of naar t castelfest
wat ik verder wil met mijn werk, onzekerheid ivm overname
uitzendbasisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar neem aan dat je of een half jaar- of een vast contract hebt in H'sum? Waarom ben je dan zo onzeker? Of je het werk nog steeds leuk vind na de overname?
23 aug. Present.quote:
23 augustus is een normale werkdag, dus ik ookquote:
Ahha, tsja dan is het wel lastigerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
uitzendbasis
dr is een overname geweest en dr moeten mensen weg tel 1+1 op
er word wel gesproken dat t logischer is dat de oudere mensen wegmoeten maar mij lijkt dat men toch eerst voor de uitzendkrachten en freelancers weg gaat werken
Ah tof. JD en ik gaan naar een vrind en daarna naar Amsterdam voor concert van Bloodhound Gang.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:26 schreef Pheno het volgende:
23 augustus is een normale werkdag, dus ik ook
Wanneer wordt er meer bekend? Nu blijft het gokken? En als je weg zou gaan, waar kan je dan heen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
uitzendbasis
dr is een overname geweest en dr moeten mensen weg tel 1+1 op
er word wel gesproken dat t logischer is dat de oudere mensen wegmoeten maar mij lijkt dat men toch eerst voor de uitzendkrachten en freelancers weg gaat werken
Dan nog net tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
23 augustus is een normale werkdag, dus ik ook
10 septquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer wordt er meer bekend? Nu blijft het gokken? En als je weg zou gaan, waar kan je dan heen?
nietsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahha, tsja dan is het wel lastiger. Maar wat zegt het uzb?
wat is er de 23e?quote:
dan nog 8 dagenquote:
Mijn mobiel begeeft het spontaan. SIm doet het in een ander toestel prima, maar mijn toestel is geblokkeerd. Wat kan ik nu nog proberen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAH KUT IK WORD GEK
kutkantoor
sex op een strand of zo, hier heel ver wegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Zon, boek, water. Wat wil een mens nog meer.
En dan plakt al dat zand aan jou, op plaatsen waar je het echt liever niet hebtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sex op een strand of zo, hier heel ver weg
Daar hebben ze in japan wat op gevonden , een kunstmatig strand met speciaal gemaakt zand dat niet plaktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan plakt al dat zand aan jou, op plaatsen waar je het echt liever niet hebt![]()
Maar daar moeten we dan voor naar Japan gaan. Dan toch liever gewoon seks in mijn bed hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben ze in japan wat op gevonden , een kunstmatig strand met speciaal gemaakt zand dat niet plakt
Daarom ga ik naar japanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar daar moeten we dan voor naar Japan gaan. Dan toch liever gewoon seks in mijn bed hoor![]()
Weet je, moesten we niet zoveel kosten hebben dit jaar en volgend jaar was ik zeker weggeweest, maar een huwelijksfeest kost hopen geld (niet alleen het feest, maar ook alles eromheen... De bloemen voor de kerk waren bv al 200 euro) en voor ons huis hebben we eigenlijk ook geen serieuze prijsopgave.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:29 schreef marcb1974 het volgende:je wil dus helemaal niet op vakantie leonieke
Hmz, een vriend van ons gaat ook wel heel regelmatig naar Japan. Ik zal toch eens naar de ware reden moeten vragen...quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz, een vriend van ons gaat ook wel heel regelmatig naar Japan. Ik zal toch eens naar de ware reden moeten vragen...
En wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
En mijn maandelijkse goede daad ook weer verricht
z'n huur betaaldquote:
netjes stoppen als iemand over wil stekenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:49 schreef leonieke het volgende:
Ah, dat valt ook onder 'goede daad'![]()
Bij mij is dat oudjes de straat helpen oversteken of een plek afstaan op de bus ofzo
Ik hoorde een flappentap (=Bancomat) bliepen en het duurde iets te lang. Dus ik kijk om: Niemand. Maar er stak wel 40 euro uitquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoorde een flappentap (=Bancomat) bliepen en het duurde iets te lang. Dus ik kijk om: Niemand. Maar er stak wel 40 euro uit
Heb ik maar even binnen afgegeven, de verstrooide was vast nog boodschappen aan het doen
Dat is idd een goeie daadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoorde een flappentap (=Bancomat) bliepen en het duurde iets te lang. Dus ik kijk om: Niemand. Maar er stak wel 40 euro uit
Heb ik maar even binnen afgegeven, de verstrooide was vast nog boodschappen aan het doen
Soms is gericht doorrijden ook een goede daadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
netjes stoppen als iemand over wil steken
Dan heb ik er vandaag al 3 gedaan
aaaahquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms is gericht doorrijden ook een goede daad
Ze zeggen het, alleen of het ooit gebeurt...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, wie goed doet, goed ontmoet zeggen ze
Doe wel, en zie niet om, zeggen ze ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:55 schreef Pheno het volgende:
Ze zeggen het, alleen of het ooit gebeurt...
ze zeggen zo veelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe wel, en zie niet om, zeggen ze ook
Dat zeg ik, gammaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Geld maakt niet gelukkig
Wat een lulkoek. Dat is net zoiets als "in de trein zitten betekent nog niet dat je in Rome bent". Nee, maar het is wel DE aangewezen weg die kant op eh
Het zou je maar overkomenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/117(...)_te_bouwen_wijk.html
Oh dat is handig"ga nu linksaf"
-Linksaf WTFik sta midden in een fucking knollenveld kloteding
met je linksaf
Ach, heel soms. Ik vind die getekende films meestal wel leuk. Al was shrek deel 3 niet meer nodig imhoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
oh die ken ik nietik doe niet aan films
Jezusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:06 schreef Arcee het volgende:Maandcijfers voor juli 2007
1. 6230 tong80
2. 5902 Kuukske
[..]
24. 2297 Dr_Flash
Die zijn net begonnen, gisteren of vandaag of zoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:09 schreef Pheno het volgende:
He Fles, hoe was het nu afgelopen met die twee gasten die het wereldrecord treinreizen wilden verbreken?
ja idd, 10-12k kan makkelijk, als je een beetje je best doet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:35 schreef Pheno het volgende:
zoek een baan 5k posts is echt te erg. Imho.
Ik vind het apart dat je je baas zo naait. Een beetje fokken ok, maar zeker tong is gewoon te erg. Of bestaat tong uit een gedeeld account die constant doorpost ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja idd, 10-12k kan makkelijk, als je een beetje je best doet.
Nee, maar dit soort dingen zou heel goed gebruikt kunnen worden om je helemaal kleurenblind te posten in weinig tijd, met wat aanpassing. de 10 sec flood control is het enige wat dan een maximum postaantal van 8640 per dag begrenst.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:40 schreef Pheno het volgende:
Of bestaat tong uit een gedeeld account die constant doorpost ofzo?
Noertzangequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:51 schreef classpc het volgende:
Fles, welk station was het nou in het wallpaper topic?
tong post constant door, je weet best wat ik bedoelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij woont bij je baas?
dan zou ik idd zeggen "zoek een baan"
Oh dat hou ik niet in de gaten. Jij stalkt hem?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
tong post constant door, je weet best wat ik bedoel
dat krijg ik ook voor mekaar hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
tong post constant door, je weet best wat ik bedoel
Niet zo lastig, als je zijn postaantallen ziet...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hou ik niet in de gaten. Jij stalkt hem?
Je slaapt niet.quote:
Boswachterinnetjequote:
en bierquote:
Wat zou zijn dagrecord zijn?quote:
Veel regen, windhoos pal langs de camping die een aardige zwiep gaf, nog meer regen, sterven van de kou 's nachts, gisteren tot half 2 bij het kampvuur gezeten en als een balletje de slaapzak ingerold, vandaag in de hitte inpakken en wegwezen. Thuisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boswachterinnetje![]()
Vertel alles, foto's, drama's filmpjes sex en zo
Timingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Sex, tweede dag van de vakantie ongesteld geworden
.
Neuh, maar daarom ga ik ook eind van de maand nog een weekendje alleen wegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef Pheno het volgende:
Maar voor de rest lekker uitgerust etc?
mijn dagrecord is danig teruggelopenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou zijn dagrecord zijn?Wat is het jouwe eigenlijk?
Word je hard vanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Veel regen, windhoos pal langs de camping die een aardige zwiep gaf, nog meer regen, sterven van de kou 's nachts, gisteren tot half 2 bij het kampvuur gezeten en als een balletje de slaapzak ingerold, vandaag in de hitte inpakken en wegwezen. Thuis. Tweede was zit al in de machine en er wachten er nog veel meer
![]()
Dat kan helemaal niet mensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn dagrecord is danig teruggelopen
Van welk gedeeltequote:
quote:
tuuluk wel, iets met speedchat in Singlesquote:
van t zuigen of pompenquote:
Ik weet van niets.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuuluk wel, iets met speedchat in Singles
goede oude tijd
neuh niet echtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ah ja, jullie vrouwen hebben wat moeite met "nat worden" hmm?
tuuluk nietquote:
quote:
Dat klinkt als een verboden prestatiebevorderend middelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:11 schreef Kuukske het volgende:
Bonsoir.
Oh nouja, ik bedoel gewoon goedeavond.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat klinkt als een verboden prestatiebevorderend middel
Welkom terug, esquote:
Dat zou wel kut zijn, net gemaakt toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hoop niet dat de problemen wat ik had gehad met de auto terug zijn.. Karretje reed niet echt lekker op de terugweg vd fitness
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hoop niet dat de problemen wat ik had gehad met de auto terug zijn.. Karretje reed niet echt lekker op de terugweg vd fitness
Ik kom heulemaal nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjowhan komt de 10e met de trein begrijp ik![]()
Homoooooowquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kom heulemaal niet
Verkansie hč!
NJa, ik weet niet of het een motorisch probleem of een technisch probleem is, ga nu nog ff kijken aangezien 't nu de motor wat afgekoeld is, en morgen ff langs garage...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt echt pech met je autotje
hier in t begin ook wel wat problemen gehad maar netjes door de verkoper verholpen en daarna een heerlijk karretje
Dat het precies op de dag moet worden georganiseerd dat ik op vakantie ga kan ik toch ook niets aan doenquote:
jij gaat tenminste nog op vakantiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat het precies op de dag moet worden georganiseerd dat ik op vakantie ga kan ik toch ook niets aan doen![]()
Nja, ga een aantal dagen naar mijn ouders die al op vakantie zijn, en week erop ga ik naar LowLandsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij gaat tenminste nog op vakantie
dat bedoel ik vakantiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, ga een aantal dagen naar mijn ouders die al op vakantie zijn, en week erop ga ik naar LowLands
Nu ff douchen
Toch wel lastig, als je in onzekerheid verkeerdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik vakantie
vandaag maar besloten dat vakantie weer een jaar geskipped gaat worden. aangezien ik in sept had willen gaan, maar nu niet weet waar aan toe te zijn. dan maar ff wat geld saven ipv spenderen
Understatement van het jaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:11 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten. Het is een beetje saai op FOK!
Natuurlijk heb ik het boek al uitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Welkom terug, es
Hoe is het geweest? Is het weer een beetje meegevallen? (heb ik ondertussen al kunnen lezen) En heb je het boek uit?
Zachtjesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
OCHTEEEEEEEEEEEEEEEEND.
Oh..quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Fles. Genoten van een goede nachtrust?
Dat dacht ik. Schrok er zelf ook van.quote:
Pyjamalike in computerhok zittende.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
en weer frisjes en fruitigjes op kantoor
goed ideequote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pyjamalike in computerhok zittende.. Dadelijk maar weer lekker in bed hangen met m'n toffe boek
.
Gisteren ging het goedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:27 schreef Ynske het volgende:
goed idee
languit in bed ff fokken
zometeen maar ff wat opruimen en dan lekker nog ff een stuk skaten voor t werk weer roept
hoest met je hoofdje?
Nou, kusje d'r op maar danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Gisteren ging het goed. Maar vanmorgen weer wat minder. Daarom dadelijk lekker terug naar bed. Maar al met al zit er zeker verbetering in.
Mooi zo!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik sprak het kassameisje van gisteren nog, en die had idd een paar minuten later een stress-paniek-klant die toch zeker wist dat ze (een vrouw ja) net nog 40 euro gepind hadHet is goedgekomen
Issi zo hopeloos?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:32 schreef Ynske het volgende:zometeen is de Hopeloze heks weer op tv
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:32 schreef Ynske het volgende:zometeen is de Hopeloze heks weer op tv
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, goh Fles. Ehm.
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is alweer een tijd geleden dat ik dat programma gekeken heb
Je mist nietsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is alweer een tijd geleden dat ik dat programma gekeken heb
Lekkerding he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ziet die er tegenwordig echt ZO uit?![]()
Beter dan kaalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Kuukske het volgende:
Ze heeft een vlot kapsel?
In mijn herinnering is ze nog steeds 24quote:
Keep it that wayquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In mijn herinnering is ze nog steeds 24
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In mijn herinnering is ze nog steeds 24
Dat lijkt al meer op type Fles.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef Ynske het volgende:
Of bedoelde jij deze Flash?
[afbeelding]
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef Ynske het volgende:
Of bedoelde jij deze Flash?
[afbeelding]
Oh dat leek me wel wat voor je.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee.
Jézus. Wat een verlept ding. Is zij 24?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:12 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
maar goed, die bestaat ook in deze versie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, haar kleindochter welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jézus. Wat een verlept ding. Is zij 24?
Ohw, ik wou al zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
Nee, haar kleindochter wel
quote:
Ze hebben gevoel voor timing?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zijn huisartsen altijd op het verkeerde moment op vakantie
Kuukskequote:
Hoessie met jou?quote:
Nu zit ik te twijfelen of ik hier naar de spoed eisende hulp loop of maar naar een vervanger gaquote:
goh dat had ik vorige week ook, alleen vond ik mezelf niet spoed genoegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu zit ik te twijfelen of ik hier naar de spoed eisende hulp loop of maar naar een vervanger ga
wat mankeer je dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu zit ik te twijfelen of ik hier naar de spoed eisende hulp loop of maar naar een vervanger ga
Ik heb weer wat last met adem halen, beetje benauwd. Als ik naar mijn longarts luister moet ik nu al op de seh zijn hierquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb weer wat last met adem halen, beetje benauwd. Als ik naar mijn longarts luister moet ik nu al op de seh zijn hier
Rennen danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb weer wat last met adem halen, beetje benauwd. Als ik naar mijn longarts luister moet ik nu al op de seh zijn hier
Hup, lopen jij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
Gestoordquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Mwah, ik ga of naar de huisarts straks of gewoon dood
En als ze me hier zien omvallen komt de seh wel hierheen
Ontstopper pakken en die knikker uitpsugen. Nu!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met mij is het goedquote:
16.50 moet ik bij de huisarts zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gestoord [afbeelding]
ga nu maar!!!
beter een keer teveel dan een keer te weinig
Dan nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
16.50 moet ik bij de huisarts zijn
Of meer, een vervanger van de mijne
Ja prima hierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Met mij is het goedzit nog steeds bij mijn zus
27 juli naar dierentuin emmen geweest
![]()
En met jou?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja prima hier. Dierenparken zijn leuk. Pheno's gespot?
[..]
Het heeft maar genoeg te zijn, en als het echt veel slechter gaat in de tussentijd ga ik alsnog wel even naar boven hierquote:
[..]
Dat zijn geen oranje potenquote:
jij je zinquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn geen oranje potenPheno's hebben oranje poten
Há wat cute!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
mooi zo
Idd, en die pheno's zaten in het nieuwe gedeelte, daar zijn we nog niet langs geweest, verder wel leuke foto's kunnen schieten
[afbeelding]
Soms moet je snel zijn, anders waren ze weer weg![]()
[afbeelding]
Dat is nou precies het beeld wat ik heb bij Pheno.quote:
Klik eens op die link in z'n sig andersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Dat is nou precies het beeld wat ik heb bij Pheno. [afbeelding]
Ja het pinguinlied. Tof hčquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Klik eens op die link in z'n sig anders
Wat een poepie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |