dat bedoel ik vakantiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, ga een aantal dagen naar mijn ouders die al op vakantie zijn, en week erop ga ik naar LowLands
Nu ff douchen
Toch wel lastig, als je in onzekerheid verkeerdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik vakantie
vandaag maar besloten dat vakantie weer een jaar geskipped gaat worden. aangezien ik in sept had willen gaan, maar nu niet weet waar aan toe te zijn. dan maar ff wat geld saven ipv spenderen
Understatement van het jaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:11 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten. Het is een beetje saai op FOK!
Natuurlijk heb ik het boek al uitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Welkom terug, es
Hoe is het geweest? Is het weer een beetje meegevallen? (heb ik ondertussen al kunnen lezen) En heb je het boek uit?
Zachtjesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
OCHTEEEEEEEEEEEEEEEEND.
Oh..quote:
Iets beter alquote:
Heb mijn ei al op, sorryquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Fles. Genoten van een goede nachtrust?
Dat dacht ik. Schrok er zelf ook van.quote:
Pyjamalike in computerhok zittende.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
en weer frisjes en fruitigjes op kantoor
goed ideequote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pyjamalike in computerhok zittende.. Dadelijk maar weer lekker in bed hangen met m'n toffe boek
.
Gisteren ging het goedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:27 schreef Ynske het volgende:
goed idee
languit in bed ff fokken
zometeen maar ff wat opruimen en dan lekker nog ff een stuk skaten voor t werk weer roept
hoest met je hoofdje?
Nou, kusje d'r op maar danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Gisteren ging het goed. Maar vanmorgen weer wat minder. Daarom dadelijk lekker terug naar bed. Maar al met al zit er zeker verbetering in.
Mooi zo!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik sprak het kassameisje van gisteren nog, en die had idd een paar minuten later een stress-paniek-klant die toch zeker wist dat ze (een vrouw ja) net nog 40 euro gepind hadHet is goedgekomen
Issi zo hopeloos?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:32 schreef Ynske het volgende:zometeen is de Hopeloze heks weer op tv
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:32 schreef Ynske het volgende:zometeen is de Hopeloze heks weer op tv
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, goh Fles. Ehm.
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is alweer een tijd geleden dat ik dat programma gekeken heb
Je mist nietsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is alweer een tijd geleden dat ik dat programma gekeken heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |