ja idd, 10-12k kan makkelijk, als je een beetje je best doet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:35 schreef Pheno het volgende:
zoek een baan 5k posts is echt te erg. Imho.
Ik vind het apart dat je je baas zo naait. Een beetje fokken ok, maar zeker tong is gewoon te erg. Of bestaat tong uit een gedeeld account die constant doorpost ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja idd, 10-12k kan makkelijk, als je een beetje je best doet.
Nee, maar dit soort dingen zou heel goed gebruikt kunnen worden om je helemaal kleurenblind te posten in weinig tijd, met wat aanpassing. de 10 sec flood control is het enige wat dan een maximum postaantal van 8640 per dag begrenst.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:40 schreef Pheno het volgende:
Of bestaat tong uit een gedeeld account die constant doorpost ofzo?
Noertzangequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:51 schreef classpc het volgende:
Fles, welk station was het nou in het wallpaper topic?
tong post constant door, je weet best wat ik bedoelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij woont bij je baas?
dan zou ik idd zeggen "zoek een baan"
Oh dat hou ik niet in de gaten. Jij stalkt hem?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
tong post constant door, je weet best wat ik bedoel
dat krijg ik ook voor mekaar hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
tong post constant door, je weet best wat ik bedoel
Niet zo lastig, als je zijn postaantallen ziet...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hou ik niet in de gaten. Jij stalkt hem?
Je slaapt niet.quote:
Boswachterinnetjequote:
en bierquote:
Wat zou zijn dagrecord zijn?quote:
Veel regen, windhoos pal langs de camping die een aardige zwiep gaf, nog meer regen, sterven van de kou 's nachts, gisteren tot half 2 bij het kampvuur gezeten en als een balletje de slaapzak ingerold, vandaag in de hitte inpakken en wegwezen. Thuisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boswachterinnetje![]()
Vertel alles, foto's, drama's filmpjes sex en zo
Timingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Sex, tweede dag van de vakantie ongesteld geworden
.
Neuh, maar daarom ga ik ook eind van de maand nog een weekendje alleen wegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef Pheno het volgende:
Maar voor de rest lekker uitgerust etc?
mijn dagrecord is danig teruggelopenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou zijn dagrecord zijn?Wat is het jouwe eigenlijk?
Word je hard vanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Veel regen, windhoos pal langs de camping die een aardige zwiep gaf, nog meer regen, sterven van de kou 's nachts, gisteren tot half 2 bij het kampvuur gezeten en als een balletje de slaapzak ingerold, vandaag in de hitte inpakken en wegwezen. Thuis. Tweede was zit al in de machine en er wachten er nog veel meer
![]()
Dat kan helemaal niet mensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn dagrecord is danig teruggelopen
Van welk gedeeltequote:
quote:
tuuluk wel, iets met speedchat in Singlesquote:
van t zuigen of pompenquote:
Ik weet van niets.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuuluk wel, iets met speedchat in Singles
goede oude tijd
neuh niet echtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ah ja, jullie vrouwen hebben wat moeite met "nat worden" hmm?
tuuluk nietquote:
quote:
Dat klinkt als een verboden prestatiebevorderend middelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:11 schreef Kuukske het volgende:
Bonsoir.
Oh nouja, ik bedoel gewoon goedeavond.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat klinkt als een verboden prestatiebevorderend middel
Welkom terug, esquote:
Dat zou wel kut zijn, net gemaakt toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hoop niet dat de problemen wat ik had gehad met de auto terug zijn.. Karretje reed niet echt lekker op de terugweg vd fitness
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hoop niet dat de problemen wat ik had gehad met de auto terug zijn.. Karretje reed niet echt lekker op de terugweg vd fitness
Ik kom heulemaal nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjowhan komt de 10e met de trein begrijp ik![]()
Homoooooowquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kom heulemaal niet
Verkansie hč!
NJa, ik weet niet of het een motorisch probleem of een technisch probleem is, ga nu nog ff kijken aangezien 't nu de motor wat afgekoeld is, en morgen ff langs garage...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt echt pech met je autotje
hier in t begin ook wel wat problemen gehad maar netjes door de verkoper verholpen en daarna een heerlijk karretje
Dat het precies op de dag moet worden georganiseerd dat ik op vakantie ga kan ik toch ook niets aan doenquote:
jij gaat tenminste nog op vakantiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat het precies op de dag moet worden georganiseerd dat ik op vakantie ga kan ik toch ook niets aan doen![]()
Nja, ga een aantal dagen naar mijn ouders die al op vakantie zijn, en week erop ga ik naar LowLandsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij gaat tenminste nog op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |