10 septquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer wordt er meer bekend? Nu blijft het gokken? En als je weg zou gaan, waar kan je dan heen?
nietsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahha, tsja dan is het wel lastiger. Maar wat zegt het uzb?
wat is er de 23e?quote:
dan nog 8 dagenquote:
Mijn mobiel begeeft het spontaan. SIm doet het in een ander toestel prima, maar mijn toestel is geblokkeerd. Wat kan ik nu nog proberen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAH KUT IK WORD GEK
kutkantoor
sex op een strand of zo, hier heel ver wegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Zon, boek, water. Wat wil een mens nog meer.
En dan plakt al dat zand aan jou, op plaatsen waar je het echt liever niet hebtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sex op een strand of zo, hier heel ver weg
Daar hebben ze in japan wat op gevonden , een kunstmatig strand met speciaal gemaakt zand dat niet plaktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan plakt al dat zand aan jou, op plaatsen waar je het echt liever niet hebt![]()
Maar daar moeten we dan voor naar Japan gaan. Dan toch liever gewoon seks in mijn bed hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben ze in japan wat op gevonden , een kunstmatig strand met speciaal gemaakt zand dat niet plakt
Daarom ga ik naar japanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar daar moeten we dan voor naar Japan gaan. Dan toch liever gewoon seks in mijn bed hoor![]()
Weet je, moesten we niet zoveel kosten hebben dit jaar en volgend jaar was ik zeker weggeweest, maar een huwelijksfeest kost hopen geld (niet alleen het feest, maar ook alles eromheen... De bloemen voor de kerk waren bv al 200 euro) en voor ons huis hebben we eigenlijk ook geen serieuze prijsopgave.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:29 schreef marcb1974 het volgende:je wil dus helemaal niet op vakantie leonieke
Hmz, een vriend van ons gaat ook wel heel regelmatig naar Japan. Ik zal toch eens naar de ware reden moeten vragen...quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz, een vriend van ons gaat ook wel heel regelmatig naar Japan. Ik zal toch eens naar de ware reden moeten vragen...
En wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
En mijn maandelijkse goede daad ook weer verricht
z'n huur betaaldquote:
netjes stoppen als iemand over wil stekenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:49 schreef leonieke het volgende:
Ah, dat valt ook onder 'goede daad'![]()
Bij mij is dat oudjes de straat helpen oversteken of een plek afstaan op de bus ofzo
Ik hoorde een flappentap (=Bancomat) bliepen en het duurde iets te lang. Dus ik kijk om: Niemand. Maar er stak wel 40 euro uitquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoorde een flappentap (=Bancomat) bliepen en het duurde iets te lang. Dus ik kijk om: Niemand. Maar er stak wel 40 euro uit
Heb ik maar even binnen afgegeven, de verstrooide was vast nog boodschappen aan het doen
Dat is idd een goeie daadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoorde een flappentap (=Bancomat) bliepen en het duurde iets te lang. Dus ik kijk om: Niemand. Maar er stak wel 40 euro uit
Heb ik maar even binnen afgegeven, de verstrooide was vast nog boodschappen aan het doen
Soms is gericht doorrijden ook een goede daadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
netjes stoppen als iemand over wil steken
Dan heb ik er vandaag al 3 gedaan
aaaahquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms is gericht doorrijden ook een goede daad
Ze zeggen het, alleen of het ooit gebeurt...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, wie goed doet, goed ontmoet zeggen ze
Doe wel, en zie niet om, zeggen ze ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:55 schreef Pheno het volgende:
Ze zeggen het, alleen of het ooit gebeurt...
ze zeggen zo veelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe wel, en zie niet om, zeggen ze ook
Dat zeg ik, gammaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Geld maakt niet gelukkig
Wat een lulkoek. Dat is net zoiets als "in de trein zitten betekent nog niet dat je in Rome bent". Nee, maar het is wel DE aangewezen weg die kant op eh
Het zou je maar overkomenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/117(...)_te_bouwen_wijk.html
Oh dat is handig"ga nu linksaf"
-Linksaf WTFik sta midden in een fucking knollenveld kloteding
met je linksaf
Ach, heel soms. Ik vind die getekende films meestal wel leuk. Al was shrek deel 3 niet meer nodig imhoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
oh die ken ik nietik doe niet aan films
Jezusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:06 schreef Arcee het volgende:Maandcijfers voor juli 2007
1. 6230 tong80
2. 5902 Kuukske
[..]
24. 2297 Dr_Flash
Die zijn net begonnen, gisteren of vandaag of zoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:09 schreef Pheno het volgende:
He Fles, hoe was het nu afgelopen met die twee gasten die het wereldrecord treinreizen wilden verbreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |