dat bedoel ik vakantiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, ga een aantal dagen naar mijn ouders die al op vakantie zijn, en week erop ga ik naar LowLands
Nu ff douchen
Toch wel lastig, als je in onzekerheid verkeerdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik vakantie
vandaag maar besloten dat vakantie weer een jaar geskipped gaat worden. aangezien ik in sept had willen gaan, maar nu niet weet waar aan toe te zijn. dan maar ff wat geld saven ipv spenderen
Understatement van het jaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:11 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten. Het is een beetje saai op FOK!
Natuurlijk heb ik het boek al uitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Welkom terug, es
Hoe is het geweest? Is het weer een beetje meegevallen? (heb ik ondertussen al kunnen lezen) En heb je het boek uit?
Zachtjesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
OCHTEEEEEEEEEEEEEEEEND.
Oh..quote:
Iets beter alquote:
Heb mijn ei al op, sorryquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Fles. Genoten van een goede nachtrust?
Dat dacht ik. Schrok er zelf ook van.quote:
Pyjamalike in computerhok zittende.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
en weer frisjes en fruitigjes op kantoor
goed ideequote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pyjamalike in computerhok zittende.. Dadelijk maar weer lekker in bed hangen met m'n toffe boek
.
Gisteren ging het goedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:27 schreef Ynske het volgende:
goed idee
languit in bed ff fokken
zometeen maar ff wat opruimen en dan lekker nog ff een stuk skaten voor t werk weer roept
hoest met je hoofdje?
Nou, kusje d'r op maar danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Gisteren ging het goed. Maar vanmorgen weer wat minder. Daarom dadelijk lekker terug naar bed. Maar al met al zit er zeker verbetering in.
Mooi zo!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik sprak het kassameisje van gisteren nog, en die had idd een paar minuten later een stress-paniek-klant die toch zeker wist dat ze (een vrouw ja) net nog 40 euro gepind hadHet is goedgekomen
Issi zo hopeloos?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:32 schreef Ynske het volgende:zometeen is de Hopeloze heks weer op tv
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:32 schreef Ynske het volgende:zometeen is de Hopeloze heks weer op tv
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, goh Fles. Ehm.
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is alweer een tijd geleden dat ik dat programma gekeken heb
Je mist nietsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is alweer een tijd geleden dat ik dat programma gekeken heb
Lekkerding he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ziet die er tegenwordig echt ZO uit?![]()
Beter dan kaalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Kuukske het volgende:
Ze heeft een vlot kapsel?
In mijn herinnering is ze nog steeds 24quote:
Keep it that wayquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In mijn herinnering is ze nog steeds 24
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In mijn herinnering is ze nog steeds 24
Dat lijkt al meer op type Fles.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef Ynske het volgende:
Of bedoelde jij deze Flash?
[afbeelding]
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef Ynske het volgende:
Of bedoelde jij deze Flash?
[afbeelding]
Oh dat leek me wel wat voor je.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee.
Jézus. Wat een verlept ding. Is zij 24?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:12 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
maar goed, die bestaat ook in deze versie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, haar kleindochter welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jézus. Wat een verlept ding. Is zij 24?
Ohw, ik wou al zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
Nee, haar kleindochter wel
quote:
Ze hebben gevoel voor timing?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zijn huisartsen altijd op het verkeerde moment op vakantie
Kuukskequote:
Hoessie met jou?quote:
Nu zit ik te twijfelen of ik hier naar de spoed eisende hulp loop of maar naar een vervanger gaquote:
goh dat had ik vorige week ook, alleen vond ik mezelf niet spoed genoegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu zit ik te twijfelen of ik hier naar de spoed eisende hulp loop of maar naar een vervanger ga
wat mankeer je dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu zit ik te twijfelen of ik hier naar de spoed eisende hulp loop of maar naar een vervanger ga
Ik heb weer wat last met adem halen, beetje benauwd. Als ik naar mijn longarts luister moet ik nu al op de seh zijn hierquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb weer wat last met adem halen, beetje benauwd. Als ik naar mijn longarts luister moet ik nu al op de seh zijn hier
Rennen danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb weer wat last met adem halen, beetje benauwd. Als ik naar mijn longarts luister moet ik nu al op de seh zijn hier
Hup, lopen jij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
Gestoordquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Mwah, ik ga of naar de huisarts straks of gewoon dood
En als ze me hier zien omvallen komt de seh wel hierheen

Ontstopper pakken en die knikker uitpsugen. Nu!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met mij is het goedquote:
16.50 moet ik bij de huisarts zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gestoord [afbeelding]
ga nu maar!!!
beter een keer teveel dan een keer te weinig
Dan nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
16.50 moet ik bij de huisarts zijn
Of meer, een vervanger van de mijne
Ja prima hierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Met mij is het goedzit nog steeds bij mijn zus
27 juli naar dierentuin emmen geweest
![]()
En met jou?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja prima hier. Dierenparken zijn leuk. Pheno's gespot?
[..]
Het heeft maar genoeg te zijn, en als het echt veel slechter gaat in de tussentijd ga ik alsnog wel even naar boven hierquote:
[..]
Dat zijn geen oranje potenquote:
jij je zinquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn geen oranje potenPheno's hebben oranje poten
Há wat cute!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
mooi zo
Idd, en die pheno's zaten in het nieuwe gedeelte, daar zijn we nog niet langs geweest, verder wel leuke foto's kunnen schieten
[afbeelding]
Soms moet je snel zijn, anders waren ze weer weg![]()
[afbeelding]
Dat is nou precies het beeld wat ik heb bij Pheno.quote:
Klik eens op die link in z'n sig andersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Dat is nou precies het beeld wat ik heb bij Pheno. [afbeelding]
Ja het pinguinlied. Tof hèquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Klik eens op die link in z'n sig anders
Wat een poepie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |