ja, dat was toenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef leonieke het volgende:
Mja heeft phille ook al voorgesteld, maar tijdens mijn hysterische jankbui van vorige week woensdag heb ik hem gezegd dat ik helemaal geen zin heb om een weekend weg te gaan![]()
Oh wij waren gewoon hier hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik was jullie kwijt.
Ik zie het nu ja. Ik kan weer rustig ademhalen.quote:
Ondanks je karaktertrek toch weg gaan, dan regel jij het als verrassing voor hemquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef leonieke het volgende:
Mja heeft phille ook al voorgesteld, maar tijdens mijn hysterische jankbui van vorige week woensdag heb ik hem gezegd dat ik helemaal geen zin heb om een weekend weg te gaan![]()
Je collega's hebben fouten gemaakt die jij nu weer mooi mag oplossen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Collega's
Hoe stom kan je ******* zijn, hoeveel mensen die volledig over de rode gaan door fouten daarvan moet ik nog aan de telefoon krijgen
Omdat hersenschuddingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik las copuleren. Waarom?
Ik herken het wel een béétje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:21 schreef leonieke het volgende:
Ah, het ligt gewoon aan mijn geslacht... Eigenlijk kan ik er niets aandoen![]()
Ssst.quote:
Ghčquote:
3 weken dicht?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ook lekker
Ik heb ontdekt dat als je die paar schrale lapjes vlees UIT die enorme bakken haalt waarin je ze koopt, en ze dan in een boterhamzakje invries, dat er dan VEEEEEEL meer in de vriezert past
En dat moet ook, want mijn enige supermarkt is starks door verbouwing 3 weken potdicht
Nee. Komt er dus op neer dat ze nu al druk doende zijn om de hele tent leeg te spelen, en er dus nu al de helft niet meer isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
3 weken dicht?. Lekker dan
. Is er ook geen vervangende toko waar ze de boel onderbrengen?
Wat een kuttent.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Komt er dus op neer dat ze nu al druk doende zijn om de hele tent leeg te spelen, en er dus nu al de helft niet meer is
Oja, die hebben wij ook nog staan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:59 schreef Pheno het volgende:
Wraps
Flink vriezen dan.quote:
En ik maar denken dat Utrecht tot de ontwikkelde westerse wereld behoorde.quote:
Ja, det denk je weleens hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:14 schreef JDude het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Utrecht tot de ontwikkelde westerse wereld behoorde.
Dusseuh, morgenmiddag naar Bert voor een zelfbrouwpakketquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:12 schreef Kuukske het volgende:
Nou in aug. staat er de 10 en 31e iets met bier geplanned dusseuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |