Als je je maar niet druk maakt om Huub, lekkere knul van me!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik maak mij ook wel eens te druk, ben ik dan ook een kind?![]()
ja andersom gelukkig nietquote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie kunnen allemaal zeggen wat jullie willen, maar toch krijgt Dennis Huub vrij snel over de rooie....
Ik vind het eerder andersom wat ik vandaag gezien heb.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie kunnen allemaal zeggen wat jullie willen, maar toch krijgt Dennis Huub vrij snel over de rooie....
Dennis wilde toch niet? Lieke vroeg; wie wil er een burger, wie een cheesburger? Dennis antwoordde niet, dus maakte ze niks, logisch toch? Of zie ik het nou fout?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef ericahysterica het volgende:
lieke heeft NIET voor dennix gekookt hij moet maar een boterham met pindakaas nemen.
dennix pikt vervolgens een broodje hamburger.
We zullen zien, ik denk dat je je vergist. Ik heb nog steeds Dennis voor ogen van de eerste week. Binnen no-time was Huubje volledig de weg kwijt. Ik denk en vermoed dat Dennis 10 x meer zelfbeheersing heeft.........we wachten afquote:Op maandag 30 juli 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het eerder andersom wat ik vandaag gezien heb.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huubje loopt niet voor niets zo snel weg bij tafel. Hij weet dat hij zich niet in kan houden tegenover Dennis.
Ze heeft vanmiddag al aangegeven niet voor Dennis te koken.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:55 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dennis wilde toch niet? Lieke vroeg; wie wil er een burger, wie een cheesburger? Dennis antwoordde niet, dus maakte ze niks, logisch toch? Of zie ik het nou fout?
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je je maar niet druk maakt om Huub, lekkere knul van me!![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We zullen zien, ik denk dat je je vergist. Ik heb nog steeds Dennis voor ogen van de eerste week. Binnen no-time was Huubje volledig de weg kwijt. Ik denk en vermoed dat Dennis 10 x meer zelfbeheersing heeft.........we wachten af
quote:
Niet voor Dennis....die jatte er gewoon 1quote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef Leandra het volgende:
Wat staat Lieke toch weer heerlijk boven alles en iedereen door wel gewoon voor de hele buts burgers te bakken....
Alleen Nadia moet het weer niet natuurlijk... Nee meid, je zult ook eens eten binnenkrijgen
Dat is geen verdienste van Dennisquote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij gunt dennis zijjn momentjes niet meer, hij gaat hem er niet bij helpen.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, Beeb
Waarom zit Huub nu beneden piano te spelen ? Heeft hij spijt van zijn woorden ?
huub gunt nix zijn tv momentje nietquote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, Beeb
Was het niet zo dat men elkaar niet mocht uitsluiten met het eten ?? zie de keer dat Natasia niet voor Lieke en Huub had gekookt ??? mocht volgens mij ook nietquote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef ericahysterica het volgende:
het broodje hamburger was dus eigenlijk van brian en dellie biedt haar broodje aan brian aan en vervolgens biedt llieke een half broodje aan dellie aan.
Ik denk dat Huub liever achter de piano zit en zich vermaakt, dan dat hij naast Nix zit die kwaakt.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, Beeb
YWquote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, Beeb
als ze thuis zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef mazaru het volgende:
Nix en Nada zijn boos, nu krijgen we Nix en Nada terror!!! ..........
morgen
of overmorgen
misschien toch beter volgende week
nou, in ieder geval ergens in de toekomst
Ja, maar Huub heeft een pesthekel aan Dennis, omdat hij ook een haantje is. Die twee liggen elkaar helemaal niet.....quote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is geen verdienste van DennisIedereen krijgt Huub snel opgewonden, het is zoals dat heet een opgewonden standje
![]()
Thanks, Thanks !quote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij gunt dennis zijjn momentjes niet meer, hij gaat hem er niet bij helpen.
super OP
Ja hoor mag wel!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Was het niet zo dat men elkaar niet mocht uitsluiten met het eten ?? zie de keer dat Natasia niet voor Lieke en Huub had gekookt ??? mocht volgens mij ook niet
Lieke vroeg of die een hamburger moest, maar hij zat te mokken en gaf geen antwoordquote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Was het niet zo dat men elkaar niet mocht uitsluiten met het eten ?? zie de keer dat Natasia niet voor Lieke en Huub had gekookt ??? mocht volgens mij ook niet
Zou ik ook niet doen.Het enige wat er uit komt is opdonderen,borstje vooruit en kwaak kwaak.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
huub gunt nix zijn tv momentje niet
Klopt, maar Huub is bijvoorbeeld ook vrij gauw boos op Lieke als ze hem tegenspreekt.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Huub heeft een pesthekel aan Dennis, omdat hij ook een haantje is. Die twee liggen elkaar helemaal niet.....
Brian moest anders bij de stemming wel even voor Dennis gaan staan omdat hij bijna Huub wilde hoeken, dus ja het zal wel wat je zegt.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We zullen zien, ik denk dat je je vergist. Ik heb nog steeds Dennis voor ogen van de eerste week. Binnen no-time was Huubje volledig de weg kwijt. Ik denk en vermoed dat Dennis 10 x meer zelfbeheersing heeft.........we wachten af
Ik zal vast streams voor het leven nemen...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef mazaru het volgende:
Nix en Nada zijn boos, nu krijgen we Nix en Nada terror!!! ..........
morgen
of overmorgen
misschien toch beter volgende week
nou, in ieder geval ergens in de toekomst
ik zou gaan kotsen met die dennx naast me bah wat een eng jongquote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef riri het volgende:
ik zou ook niet aan tafel vlak naast iemand willen zitten (Dennix) die urenlang nog nastinkt van al dat parfum wat hij over zich heen spuit
Calvin Klein, Obsession for man!! geweldig, mogen ze mij de hele dag naast zetten hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef riri het volgende:
ik zou ook niet aan tafel vlak naast iemand willen zitten (Dennix) die urenlang nog nastinkt van al dat parfum wat hij over zich heen spuit
Dennix een haantje?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Huub heeft een pesthekel aan Dennis, omdat hij ook een haantje is. Die twee liggen elkaar helemaal niet.....
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal vast streams voor het leven nemen...![]()
Als Lieke bij Nada in de buurt is, dan noemt Nada haar 'schatje'quote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
Haar constant Slieko blijven noemen maar wel haar eten opeten. Blijf dan iig een beetje consequent.
Dat vind ik nou ookquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
Haar constant Slieko blijven noemen maar wel haar eten opeten. Blijf dan iig een beetje consequent.
haal hem maar snel op danquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Calvin Klein, Obsession for man!! geweldig, mogen ze mij de hele dag naast zetten hoor
Die kun je bij Hidiho krijgenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal vast streams voor het leven nemen...![]()
quote:
ik zie hem nog de keel van lieke dichtknijpen...........hij is meer rat dan brian ooit zal zijn.......ze hebben dennix uit een open riool gepluktquote:
Ik zie opeens het permanentje in zn wimpertjes!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef dgk_fan het volgende:
Mjammie.......om op te vreten![]()
[afbeelding]
Ben je homo?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef dgk_fan het volgende:
Mjammie.......om op te vreten![]()
[afbeelding]
klopt nada noemde niet de naam van lieke tegen brianquote:Op maandag 30 juli 2007 20:03 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat Lieke nu geen salade krijgt.
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:03 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat Lieke nu geen salade krijgt.
Druk mannetje die Calvin!!! kan niet stil zitten helaasquote:
Niks viezer dan mannen die uren in de wind stinken naar al die vieze troepquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Calvin Klein, Obsession for man!! geweldig, mogen ze mij de hele dag naast zetten hoor
Sure.... Hé s a B-category copycat. Niets origineels aan.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is sterk op dit moment!
Misschien als hij het nog duizend keer zegt dat hij het gaat geloven.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis: "Nu zijn echt de rapen gaar, elke dag."
Ja in herhalenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo zielig..eerst wil hij niet eten wat Lieke maakt en als Lieke dan zegt ik maak niks voor jou steelt hij een hamburger..ik zag hem er trouwens al etend mee door de slaapkamer lopen..infantiel mannetje..quote:
Zegt die weer "Kwakkwak" ???quote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe maar tweeduizend, hij wisselt nogal van moed-moodquote:Op maandag 30 juli 2007 20:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien als hij het nog duizend keer zegt dat hij het gaat geloven.
Dennis zegt vaker "kwak kwak" dan de kikkers in de vijver. Wie is dan de grootste kikker.quote:
Als het gaat om 'niet eten' laat Nadia graag haar 'loyaliteit' naar haar vriendje zien.... Staat ze weer een of andere salade te maken, oftewel met zo min mogelijk voedingstoffen. Ze zegt net tegen Brian 'in die van jou zit wel kip, schat..'quote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef Leandra het volgende:
Wat staat Lieke toch weer heerlijk boven alles en iedereen door wel gewoon voor de hele buts burgers te bakken....
Alleen Nadia moet het weer niet natuurlijk... Nee meid, je zult ook eens eten binnenkrijgen
Ik vind hem zwak..heel zwak..hij zwamt een eind in de rondte en het slaat nergens op..quote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al drie keer....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:10 schreef Meganog het volgende:
Dennis zegt dat hij elke dag Huub en Lieke gaat aanpakken.
Of had hij dit al aangekondigd?
Dennis heeft al verloren.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tijd voor een poll, wie verliest het eerst z'n hoofd, Dennis of Huub
ik vind hem ook zwak....zinnigquote:Op maandag 30 juli 2007 20:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik vind hem zwak..heel zwak..hij zwamt een eind in de rondte en het slaat nergens op..
Hij zei wel, vanaf nu ipv morgen!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:11 schreef Mokum020 het volgende:
D: Ik heb er echt zin in...elke dag....dit was de ommekeer voor mij"
Hij word steeds lachwekkender...![]()
Kijk wat een domme kop hij erbij trekt..tis net een stout kleutertje...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:09 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Dennis tegen Lieke: "Pik tussen je benen en wegwezen..."
jaja...en dat elke dag vanaf nu...brrrrrrrrrrrr...........hij vond hem zelf erg leuk!![]()
als je hem op straat zou tegen komen dan ga je vanzelf kwakenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dennis zegt vaker "kwak kwak" dan de kikkers in de vijver. Wie is dan de grootste kikker.![]()
Hij gelooft er alleen zelf nog niet zo in, geloof ik..... Eigenlijk is het moment nog niet daar, zal zo wel komenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
Dennis praat alleen tegen zichzelf: vanaf nu ga ik echt genieten!
Het is al zo'n triest mannetje, maar als die "kwak kwak" zegt, dan doet die me altijd aan mijn autistische buurjongetje denkenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dennis zegt vaker "kwak kwak" dan de kikkers in de vijver. Wie is dan de grootste kikker.![]()
Toch attent, voor de streamers die net pas invallen!!!quote:
dennix hypnotiseert zichzelf zodat hij mee lef krijgtquote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij gelooft er alleen zelf nog niet zo in, geloof ik..... Eigenlijk is het moment nog niet daar, zal zo wel komen![]()
Ach, Dennis zijn gemakkelijk op één hand bij te houdenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Toch attent, voor de streamers die net pas invallen!!!
Hij zegt het vast nog wel een paar honderd keerquote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Toch attent, voor de streamers die net pas invallen!!!
elly is zeker weer naar bloemschikkenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Alweer op de bank! En ik WACHT OP ELLY!!
Als jij van Christus houd als man zijnde. Ben je dan homo ?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Je zegt al die dingen over hem en je heet steven?
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zei wel, vanaf nu ipv morgen!
Dennis! Dennis! Dennis! Maak me gek!!![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef STAP01 het volgende:
Exit Dennix voor uitlokken fysiek geweld...
Nee, exit Dennix voor het stelen van een persoonlijke hamburgerquote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef STAP01 het volgende:
mis wel om die hamburgerquote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef STAP01 het volgende:
Mee eens!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub trekt naar Brian toe maar andersom niet..Brian haat Huub en wil hem er zo snel mogelijk uit..Huub is soms wat naief in die dingen..Huub zegt weinig slechts nog over Brian maar andersom maakt Brain Huub af in gesprekken met de anderen..vergis je niet in sneaky Brian..die maakt alleen maar gebruik van die naiviteit van Huub..
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, exit Dennix voor het stelen van een persoonlijke hamburger![]()
Ik ben al een hele dag de hilarische filmpjes aan het terugkijken...krijg er geen genoeg van..quote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef Nostalgist het volgende:
De videboodschap nog een keer, vermoed ik...... Ze kwamen beelden tekort van het afgelopen weekend
dat klopt zeer zeker en toen zagen we ook nog even goed wie natasja isquote:Op maandag 30 juli 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens!
Brian is voor geen cent te vertrouwen, en Huub is inderdaad naïef in dat soort dingen. Hij ziet het als een spel, en was oprecht verbaasd dat Natasia bij haar afscheid, toen het spel eenmaal gespeeld was voor haar, toch zo haatdragend was.
Nah! Dat las ik en toen zei Huub het pas op mijn streams. Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Huub : als mijn zus het is, doe ik direct een stemming voor punten....
Oow ik dacht dat je ook mjammie zeiquote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als jij van Christus houd als man zijnde. Ben je dan homo ?
Dennis is voor mij De Messias.......
"Fast" is my middlename (wat typen dan betreftquote:Op maandag 30 juli 2007 20:18 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nah! Dat las ik en toen zei Huub het pas op mijn streams. Hoe kan dat nou?
vertragingquote:Op maandag 30 juli 2007 20:18 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nah! Dat las ik en toen zei Huub het pas op mijn streams. Hoe kan dat nou?
Inderdaad, dat gaat minstens een half jaar duren...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:22 schreef mahe het volgende:
laat Japio maar vast vragen of dit buiten de kooi nog geldig is
Ze weten dat het uiteindelijk tussen hen zal gaan.....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:23 schreef mspoez het volgende:
En toch vind ik Bri en Huub een leuk setje.
Lijkt mij ook...het duurt alleen al 5 maanden om 50 kg af te vallen en dan nog 3 maanden zo blijven..volgend jaar maart is het prgramma echt wel al lang afgelopen...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:22 schreef mahe het volgende:
laat Japio maar vast vragen of dit buiten de kooi nog geldig is
Ze zei dat ze zich aan haar dieet houdt en zo niet dan krijgt ze meteen een telefoontje.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:26 schreef riri het volgende:
nadia zit weer te liegen waar ze bij staat
Ze tagt niet sorry hoor het was gewoon bezorgdheidquote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dapper Lieke, iemand taggen met een eetprobleem. Aan de andere kant, moet ze maar niet in DGK gaan zitten.
aha als of we dat niet wetenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze zei dat ze zich aan haar dieet houdt en zo niet dan krijgt ze meteen een telefoontje.
Direct daarna kwam de streamlock.
Onderdeel van het ontkenningspatroon van iemand met een eetstoornis.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef itsme het volgende:
en gelijk als lieke weg is, walgelijk kind gewoon (nadia tegen dennix)
Ja op de pot in ieder geval.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is al 4 maal 50 kg kwijt geraakt......
Leuk bedacht, maar waard nadiaquote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
Pressie middel voor Fons van Westerloo geloof ik..... Men wil op deze manier de spanning in het programma houden voor de lange termijn.....
Lieke weet veel van eetpatronen en daar wijst ze nadia opquote:Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef Katewalker het volgende:
Lieke zeiken tegen Nadia over haar eten..maar waar bemoeit Lieke zich eigenlijk mee...wat kan het haar schelen of Nadia het goed doet...dit begrijp ik dus niet van Lieke..is dit dissen of belangstelling?..Vaag hoor!
Dit is de Lieke stijl van taggen....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef Katewalker het volgende:
Lieke zeiken tegen Nadia over haar eten..maar waar bemoeit Lieke zich eigenlijk mee...wat kan het haar schelen of Nadia het goed doet...dit begrijp ik dus niet van Lieke..is dit dissen of belangstelling?..Vaag hoor!
Ik weeg 50 kilo, hij moet dus een hele mazaru afvallenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is al 4 maal 50 kg kwijt geraakt......
Veel lockups?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:30 schreef Nostalgist het volgende:
HAAL DIE STAGIAIR VAN DE KNOPPEN !!!!!!!!!!
Potjandikkie..... Is RTL aan het proefdraaien of zo ???
quote:
Inderdaad, iemand op haar zwakke punt pakken zonder niveauloos te worden. Knap.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit is de Lieke stijl van taggen....
Zijn zus heeft anorexiaquote:Op maandag 30 juli 2007 20:29 schreef itsme het volgende:
en denis heeft ook een eetprobleem gehad?
Yep, de villa is weer te zien op S3 en 4.....quote:
Ah nouja, je kan iig nog kiezen tussen gate 1+2quote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yep, de villa is weer te zien op S3 en 4.....![]()
liek gooit denk ik gewoon een bommetje en dat mag in dit spel hoe moeten ze anders in vredesnaam winnen. En als die stomme Nada niet zo stom loopt te zeiken zou er geen aanleiding voor zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef riri het volgende:
[..]
Lieke weet veel van eetpatronen en daar wijst ze nadia op
niks mis mee...dat kind eet gewoon niet normaal
Jij vind dit knap? Ik vind het van zeer bedenkelijk en laag niveau. Een eetprobleem is een echt probleem. Maar goed, ik zei al "Dan had Nadia maar niet in de Kooi moeten gaan zitten".quote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand op haar zwakke punt pakken zonder niveauloos te worden. Knap.
Ja, eigenlijk valt het best wel mee..... HBB was een ramp.....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah nouja, je kan iig nog kiezen tussen gate 1+2HBB was erger
Staat geen tijd voor, maar hij moet het drie maanden op peil houden als die er eenmaal is.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
In hoeveel tijd moet Jaap die 50 kg kwijtraken??
Met het oog op de duur van het programma enzo
Onbepaalde tijd.....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
In hoeveel tijd moet Jaap die 50 kg kwijtraken??
Met het oog op de duur van het programma enzo
ja ik ben ook nog steeds blij hoor!!quote:
Vroeger postten ze ook nog wel eens hier, maar die is nergens meer te zienquote:Op maandag 30 juli 2007 20:35 schreef Katewalker het volgende:
We zijn te negatief en nu worden we gestraft.......reken maar dat de redaktie oid hier en op andere fora alles mee leest...zeker weten..
![]()
Volgens mij vindt hij het leuker als je dat s-je voortaan weglaat.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef ericahysterica het volgende:
nou ik ga maar een lekker mijn ananasje met slagroom maken en voor drs H chocoladepudding met slag.........![]()
Mss ook ivm overname RTL gedoe dat ze een postverbod hebbenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vroeger postten ze ook nog wel eens hier, maar die is nergens meer te zien![]()
En wat mij betreft hebben ze gelijk... ongehoord zoals ze bejegend werden zodra ze een letter postten.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vroeger postten ze ook nog wel eens hier, maar die is nergens meer te zien![]()
Ze weten van gekkigheid niet meer hoe ze het programma moeten rekken.....quote:
De kampbeul is weg.quote:
Ach Ruud Nick is Nick en ik ben verder niet status gevoeligquote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het leuker als je dat s-je voortaan weglaat.![]()
Dat kan ook een goede reden zijn idd...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat mij betreft hebben ze gelijk... ongehoord zoals ze bejegend werden zodra ze een letter postten.
Ach, als je een Jaap als "cult" gaat neerzetten, vraag je er natuurlijk om.....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat mij betreft hebben ze gelijk... ongehoord zoals ze bejegend werden zodra ze een letter postten.
Je hebt het nét gemistquote:
Mwah, volgens mij was dat een grapje, maar ze werden dan ook heel serieus genomenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ach, als je een Jaap als "cult" gaat neerzetten, vraag je er natuurlijk om.....![]()
Eigenlijk best wel jammer. Was echt leuk dat iemand van achter hier ook mee deed (en bij de buurtjes van VOL)quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we het dan maar op verkeerde timing houdenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij was dat een grapje, maar ze werden dan ook heel serieus genomen
Dat was het ook, heel erg leuk zelfs, maar dat ze niet meer komen hebben we vooral aan "onszelf" te danken.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel jammer. Was echt leuk dat iemand van achter hier ook mee deed (en bij de buurtjes van VOL)Maar ik begrijp het ook wel
![]()
Nou, die werden constant overal verantwoordelijk voor gehouden..echt geen wonder dat ze niet meer postten...maar wel jammer..quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach Ruud Nick is Nick en ik ben verder niet status gevoelig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze zijn toch ook verantwoordelijk voor het programmaquote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou, die werden constant overal verantwoordelijk voor gehouden..echt geen wonder dat ze niet meer postten...maar wel jammer..![]()
In dat geval wacht ik op de post van de redactie dat Nadia in het programma is gezet om het wat "klasse" te gevenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laten we het dan maar op verkeerde timing houden
Het was de tijd dat het duidelijk werd, dat Jaap echt totaal het programma zou gaan versjtieren....![]()
Ach mss duiken ze na een paar maanden wel weer op....al heb ik er een hard hoofdje inquote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou, die werden constant overal verantwoordelijk voor gehouden..echt geen wonder dat ze niet meer postten...maar wel jammer..![]()
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laten we het dan maar op verkeerde timing houden
Het was de tijd dat het duidelijk werd, dat Jaap echt totaal het programma zou gaan versjtieren....![]()
Volgens mij is DGK_REDACTIE gewoon ontslagen.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het ook, heel erg leuk zelfs, maar dat ze niet meer komen hebben we vooral aan "onszelf" te danken.
ligt eraan is dat van het aholdconcern?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
Amanda zit echt vol, ze had een hapje van een hamburger genomen, keek ernaar en dacht Oh....
Ze had dan ook al een sultana met cruesli genomen....
Is Sultana de nieuwe sponsor??
Ik hoop dat ze het nog eens overwegen en dan mogen "wij " wel wat sociale controle uitvoeren om ze hier te houden.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het ook, heel erg leuk zelfs, maar dat ze niet meer komen hebben we vooral aan "onszelf" te danken.
Op het moment dat het programma één en al shit was, en te ranzig voor woorden, kwamen zij met de opmerking dat Jaap "cult" was.... en dat met eenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies?
Dan wel vrij recent, ze hebben een maand geleden nog gekeken volgens mij.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij is DGK_REDACTIE gewoon ontslagen.![]()
quote:
Ook van dit verhaal geloof ik geen woord.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:48 schreef Leandra het volgende:
Nadia kan best wel een paar weken niet eten, maar zodra ze weer wat eet voelt ze zich schuldig en spuugt het weer uit....
Hadden we nog wat theorieën over eetstoornissen?? Anyone??
Volgens mij vallen ze met bosjes..... Op het hoogtepunt werkten er 200 man......quote:Op maandag 30 juli 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wel vrij recent, ze hebben een maand geleden nog gekeken volgens mij.
Yep, dat was Jelmer.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap had 400 A-4'tjes uitgewerkt met Jelmer om een kraak bij een bank te zetten..toen besefte Jaap dat het niet echt goed met hem ging. Jelmer pushte hem nog meer en meer...
is dat die looser die jankend de poort uit liep ?
en haar nagels braken, ze wondjes in haar mond kreeg, losse tanden kreeg en niet meer menstrueerdequote:Op maandag 30 juli 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
Nadia was dolgelukkig toen ze zo slank (gehongerd) was dat ze maatje 34 had...
Cult is idd teveel gezegd, ik vind hem daarentegen wel heel erg bizonder. Hij is de enige waarvoor ik streams kijk. Die knul heeft gewoon een afwijking die ik wel heel "leuk" vind om naar te kijken.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Op het moment dat het programma één en al shit was, en te ranzig voor woorden, kwamen zij met de opmerking dat Jaap "cult" was.... en dat met eenplaatje...
Dat schoot velen (mij iig) in het verkeerde keelgat.
Dolly Dots: "She's a liar"quote:Op maandag 30 juli 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
Carlos heeft tegen Nadia gezegd dat ze binnen een maand heel veel zou kunnen afvallen???
Ja, die die bootcampmannetje wel aan kon, maar er geen zin in hadquote:Op maandag 30 juli 2007 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap had 400 A-4'tjes uitgewerkt met Jelmer om een kraak bij een bank te zetten..toen besefte Jaap dat het niet echt goed met hem ging. Jelmer pushte hem nog meer en meer...
Dan snijdt Naatje een lap van haar buikquote:Op maandag 30 juli 2007 20:52 schreef mspoez het volgende:
Nadia: Soms ben ik zo gefocusd dan verlies ik wel een kilo per dag, of meer!
![]()
Ook ik heb wel eens een post geplaatst waar ik achteraf spijt van had. En ik denk dat die account door meerdere gebruikt werd. En als er uit (mogelijk) pure frustratie een post uit is gekomen die niet door de beugel kon... Is ook niet gek als je voortdurend door een heel forum wordt afgezeikt. Het zijn ook maar MENSEN die daar achter zitten....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Op het moment dat het programma één en al shit was, en te ranzig voor woorden, kwamen zij met de opmerking dat Jaap "cult" was.... en dat met eenplaatje...
Dat schoot velen (mij iig) in het verkeerde keelgat.
Volgens mij is tegenwoordig, in tegenstelling tot vroeger, ook het beramen van plannen strafbaar?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
DGK_REDACTIE : Laatste bezoek: 32 dagen, 4 uur geleden.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wel vrij recent, ze hebben een maand geleden nog gekeken volgens mij.
Ik neem ze ook niets kwalijk.... Dit is FOK! Hier moet je tegen een stootje kunnen..... Vraag maar aan Tanja van BB5...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook ik heb wel eens een post geplaatst waar ik achteraf spijt van had. En ik denk dat die account door meerdere gebruikt werd. En als er uit (mogelijk) pure frustratie een post uit is gekomen die niet door de beugel kon... Is ook niet gek als je voortdurend door een heel forum wordt afgezeikt. Het zijn ook maar MENSEN die daar achter zitten....
Nope, het was geen internet redacteur, het waren 2 personen van 'achter' maar IMHO niet iemand die echt beslissingen kon nemen.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE : Laatste bezoek: 32 dagen, 4 uur geleden.
In tegenstelling tot wat sommigen hier schreven, heeft DGK_REDACTIE niets te maken met beslissingen of voortgang van het spel. Hij/Zij is/was(?) een internet-redacteur, dus iemand die op Villa Vandaag schrijft.
Klopt, my bad.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jelmer is een redacteur van DGK, Jelte is het vriendje van Japio.
Noem je iemand op. Het enige stootje waar die tegen kon was het stootje dat haar zwanger maakte. Voor de rest kotste ze al haar medebewoners uit.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik neem ze ook niets kwalijk.... Dit is FOK! Hier moet je tegen een stootje kunnen..... Vraag maar aan Tanja van BB5...![]()
Dat dacht ik ook lange tijd, maar Day heeft het weerlegd. Ze heeft de persoon gesproken en hij/zij is wel internetredacteur. Ik geloof Day in deze.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, het was geen internet redacteur, het waren 2 personen van 'achter' maar IMHO niet iemand die echt beslissingen kon nemen.
Ik heb het over de periode dat ze postte op FOK!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Noem je iemand op. Het enige stootje waar die tegen kon was het stootje dat haar zwanger maakte. Voor de rest kotste ze al haar medebewoners uit.![]()
oh ja en strakkere borsten!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:00 schreef ericahysterica het volgende:
nada is nu heel tevreden met hoe ze nu is ze voelt zich goed en ze is gelukkig ze wil alleen nog
een andere buik
een grote kont
wittere tanden
extensions
haar oogwit witter
opgespoten lippen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DGK_REDACTIE heeft genoeg info op dit forum en dat van VOL achtergelaten dat ik er geen enkele twijfel over heb.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap het even niet meer kan iemand mij uitleggen
wat een redactie voor invloed op een tv programma heeft en
als iemand hier onder de naam dgk redactie schrijft kunnen de mensen die die post dan lezen er vanuit gaan dat zij ook daadwerkelijk in de redactie zitten?
En I.Q. extensions.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |