Inderdaad, dat gaat minstens een half jaar duren...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:22 schreef mahe het volgende:
laat Japio maar vast vragen of dit buiten de kooi nog geldig is
Ze weten dat het uiteindelijk tussen hen zal gaan.....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:23 schreef mspoez het volgende:
En toch vind ik Bri en Huub een leuk setje.
Lijkt mij ook...het duurt alleen al 5 maanden om 50 kg af te vallen en dan nog 3 maanden zo blijven..volgend jaar maart is het prgramma echt wel al lang afgelopen...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:22 schreef mahe het volgende:
laat Japio maar vast vragen of dit buiten de kooi nog geldig is
Ze zei dat ze zich aan haar dieet houdt en zo niet dan krijgt ze meteen een telefoontje.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:26 schreef riri het volgende:
nadia zit weer te liegen waar ze bij staat
Ze tagt niet sorry hoor het was gewoon bezorgdheidquote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dapper Lieke, iemand taggen met een eetprobleem. Aan de andere kant, moet ze maar niet in DGK gaan zitten.
aha als of we dat niet wetenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze zei dat ze zich aan haar dieet houdt en zo niet dan krijgt ze meteen een telefoontje.
Direct daarna kwam de streamlock.
Onderdeel van het ontkenningspatroon van iemand met een eetstoornis.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef itsme het volgende:
en gelijk als lieke weg is, walgelijk kind gewoon (nadia tegen dennix)
Ja op de pot in ieder geval.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is al 4 maal 50 kg kwijt geraakt......
Leuk bedacht, maar waard nadiaquote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
Pressie middel voor Fons van Westerloo geloof ik..... Men wil op deze manier de spanning in het programma houden voor de lange termijn.....
Lieke weet veel van eetpatronen en daar wijst ze nadia opquote:Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef Katewalker het volgende:
Lieke zeiken tegen Nadia over haar eten..maar waar bemoeit Lieke zich eigenlijk mee...wat kan het haar schelen of Nadia het goed doet...dit begrijp ik dus niet van Lieke..is dit dissen of belangstelling?..Vaag hoor!
Dit is de Lieke stijl van taggen....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef Katewalker het volgende:
Lieke zeiken tegen Nadia over haar eten..maar waar bemoeit Lieke zich eigenlijk mee...wat kan het haar schelen of Nadia het goed doet...dit begrijp ik dus niet van Lieke..is dit dissen of belangstelling?..Vaag hoor!
Ik weeg 50 kilo, hij moet dus een hele mazaru afvallenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is al 4 maal 50 kg kwijt geraakt......
Veel lockups?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:30 schreef Nostalgist het volgende:
HAAL DIE STAGIAIR VAN DE KNOPPEN !!!!!!!!!!
Potjandikkie..... Is RTL aan het proefdraaien of zo ???
quote:
Inderdaad, iemand op haar zwakke punt pakken zonder niveauloos te worden. Knap.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit is de Lieke stijl van taggen....
Zijn zus heeft anorexiaquote:Op maandag 30 juli 2007 20:29 schreef itsme het volgende:
en denis heeft ook een eetprobleem gehad?
Yep, de villa is weer te zien op S3 en 4.....quote:
Ah nouja, je kan iig nog kiezen tussen gate 1+2quote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yep, de villa is weer te zien op S3 en 4.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |