Als je je maar niet druk maakt om Huub, lekkere knul van me!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik maak mij ook wel eens te druk, ben ik dan ook een kind?![]()
ja andersom gelukkig nietquote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie kunnen allemaal zeggen wat jullie willen, maar toch krijgt Dennis Huub vrij snel over de rooie....
Ik vind het eerder andersom wat ik vandaag gezien heb.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie kunnen allemaal zeggen wat jullie willen, maar toch krijgt Dennis Huub vrij snel over de rooie....
Dennis wilde toch niet? Lieke vroeg; wie wil er een burger, wie een cheesburger? Dennis antwoordde niet, dus maakte ze niks, logisch toch? Of zie ik het nou fout?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef ericahysterica het volgende:
lieke heeft NIET voor dennix gekookt hij moet maar een boterham met pindakaas nemen.
dennix pikt vervolgens een broodje hamburger.
We zullen zien, ik denk dat je je vergist. Ik heb nog steeds Dennis voor ogen van de eerste week. Binnen no-time was Huubje volledig de weg kwijt. Ik denk en vermoed dat Dennis 10 x meer zelfbeheersing heeft.........we wachten afquote:Op maandag 30 juli 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het eerder andersom wat ik vandaag gezien heb.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huubje loopt niet voor niets zo snel weg bij tafel. Hij weet dat hij zich niet in kan houden tegenover Dennis.
Ze heeft vanmiddag al aangegeven niet voor Dennis te koken.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:55 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dennis wilde toch niet? Lieke vroeg; wie wil er een burger, wie een cheesburger? Dennis antwoordde niet, dus maakte ze niks, logisch toch? Of zie ik het nou fout?
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je je maar niet druk maakt om Huub, lekkere knul van me!![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We zullen zien, ik denk dat je je vergist. Ik heb nog steeds Dennis voor ogen van de eerste week. Binnen no-time was Huubje volledig de weg kwijt. Ik denk en vermoed dat Dennis 10 x meer zelfbeheersing heeft.........we wachten af
quote:
Niet voor Dennis....die jatte er gewoon 1quote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef Leandra het volgende:
Wat staat Lieke toch weer heerlijk boven alles en iedereen door wel gewoon voor de hele buts burgers te bakken....
Alleen Nadia moet het weer niet natuurlijk... Nee meid, je zult ook eens eten binnenkrijgen
Dat is geen verdienste van Dennisquote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij gunt dennis zijjn momentjes niet meer, hij gaat hem er niet bij helpen.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, Beeb
Waarom zit Huub nu beneden piano te spelen ? Heeft hij spijt van zijn woorden ?
huub gunt nix zijn tv momentje nietquote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, Beeb
Was het niet zo dat men elkaar niet mocht uitsluiten met het eten ?? zie de keer dat Natasia niet voor Lieke en Huub had gekookt ??? mocht volgens mij ook nietquote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef ericahysterica het volgende:
het broodje hamburger was dus eigenlijk van brian en dellie biedt haar broodje aan brian aan en vervolgens biedt llieke een half broodje aan dellie aan.
Ik denk dat Huub liever achter de piano zit en zich vermaakt, dan dat hij naast Nix zit die kwaakt.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, Beeb
YWquote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, Beeb
als ze thuis zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef mazaru het volgende:
Nix en Nada zijn boos, nu krijgen we Nix en Nada terror!!! ..........
morgen
of overmorgen
misschien toch beter volgende week
nou, in ieder geval ergens in de toekomst
Ja, maar Huub heeft een pesthekel aan Dennis, omdat hij ook een haantje is. Die twee liggen elkaar helemaal niet.....quote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is geen verdienste van DennisIedereen krijgt Huub snel opgewonden, het is zoals dat heet een opgewonden standje
![]()
Thanks, Thanks !quote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij gunt dennis zijjn momentjes niet meer, hij gaat hem er niet bij helpen.
super OP
Ja hoor mag wel!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Was het niet zo dat men elkaar niet mocht uitsluiten met het eten ?? zie de keer dat Natasia niet voor Lieke en Huub had gekookt ??? mocht volgens mij ook niet
Lieke vroeg of die een hamburger moest, maar hij zat te mokken en gaf geen antwoordquote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Was het niet zo dat men elkaar niet mocht uitsluiten met het eten ?? zie de keer dat Natasia niet voor Lieke en Huub had gekookt ??? mocht volgens mij ook niet
Zou ik ook niet doen.Het enige wat er uit komt is opdonderen,borstje vooruit en kwaak kwaak.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
huub gunt nix zijn tv momentje niet
Klopt, maar Huub is bijvoorbeeld ook vrij gauw boos op Lieke als ze hem tegenspreekt.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Huub heeft een pesthekel aan Dennis, omdat hij ook een haantje is. Die twee liggen elkaar helemaal niet.....
Brian moest anders bij de stemming wel even voor Dennis gaan staan omdat hij bijna Huub wilde hoeken, dus ja het zal wel wat je zegt.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We zullen zien, ik denk dat je je vergist. Ik heb nog steeds Dennis voor ogen van de eerste week. Binnen no-time was Huubje volledig de weg kwijt. Ik denk en vermoed dat Dennis 10 x meer zelfbeheersing heeft.........we wachten af
Ik zal vast streams voor het leven nemen...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef mazaru het volgende:
Nix en Nada zijn boos, nu krijgen we Nix en Nada terror!!! ..........
morgen
of overmorgen
misschien toch beter volgende week
nou, in ieder geval ergens in de toekomst
ik zou gaan kotsen met die dennx naast me bah wat een eng jongquote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef riri het volgende:
ik zou ook niet aan tafel vlak naast iemand willen zitten (Dennix) die urenlang nog nastinkt van al dat parfum wat hij over zich heen spuit
Calvin Klein, Obsession for man!! geweldig, mogen ze mij de hele dag naast zetten hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef riri het volgende:
ik zou ook niet aan tafel vlak naast iemand willen zitten (Dennix) die urenlang nog nastinkt van al dat parfum wat hij over zich heen spuit
Dennix een haantje?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Huub heeft een pesthekel aan Dennis, omdat hij ook een haantje is. Die twee liggen elkaar helemaal niet.....
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal vast streams voor het leven nemen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |