Als je je maar niet druk maakt om Huub, lekkere knul van me!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik maak mij ook wel eens te druk, ben ik dan ook een kind?![]()
ja andersom gelukkig nietquote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie kunnen allemaal zeggen wat jullie willen, maar toch krijgt Dennis Huub vrij snel over de rooie....
Ik vind het eerder andersom wat ik vandaag gezien heb.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie kunnen allemaal zeggen wat jullie willen, maar toch krijgt Dennis Huub vrij snel over de rooie....
Dennis wilde toch niet? Lieke vroeg; wie wil er een burger, wie een cheesburger? Dennis antwoordde niet, dus maakte ze niks, logisch toch? Of zie ik het nou fout?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef ericahysterica het volgende:
lieke heeft NIET voor dennix gekookt hij moet maar een boterham met pindakaas nemen.
dennix pikt vervolgens een broodje hamburger.
We zullen zien, ik denk dat je je vergist. Ik heb nog steeds Dennis voor ogen van de eerste week. Binnen no-time was Huubje volledig de weg kwijt. Ik denk en vermoed dat Dennis 10 x meer zelfbeheersing heeft.........we wachten afquote:Op maandag 30 juli 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het eerder andersom wat ik vandaag gezien heb.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huubje loopt niet voor niets zo snel weg bij tafel. Hij weet dat hij zich niet in kan houden tegenover Dennis.
Ze heeft vanmiddag al aangegeven niet voor Dennis te koken.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:55 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dennis wilde toch niet? Lieke vroeg; wie wil er een burger, wie een cheesburger? Dennis antwoordde niet, dus maakte ze niks, logisch toch? Of zie ik het nou fout?
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je je maar niet druk maakt om Huub, lekkere knul van me!![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We zullen zien, ik denk dat je je vergist. Ik heb nog steeds Dennis voor ogen van de eerste week. Binnen no-time was Huubje volledig de weg kwijt. Ik denk en vermoed dat Dennis 10 x meer zelfbeheersing heeft.........we wachten af
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |