Het is al zo'n triest mannetje, maar als die "kwak kwak" zegt, dan doet die me altijd aan mijn autistische buurjongetje denkenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dennis zegt vaker "kwak kwak" dan de kikkers in de vijver. Wie is dan de grootste kikker.![]()
Toch attent, voor de streamers die net pas invallen!!!quote:
dennix hypnotiseert zichzelf zodat hij mee lef krijgtquote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij gelooft er alleen zelf nog niet zo in, geloof ik..... Eigenlijk is het moment nog niet daar, zal zo wel komen![]()
Ach, Dennis zijn gemakkelijk op één hand bij te houdenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Toch attent, voor de streamers die net pas invallen!!!
Hij zegt het vast nog wel een paar honderd keerquote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Toch attent, voor de streamers die net pas invallen!!!
elly is zeker weer naar bloemschikkenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Alweer op de bank! En ik WACHT OP ELLY!!
Als jij van Christus houd als man zijnde. Ben je dan homo ?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Je zegt al die dingen over hem en je heet steven?
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zei wel, vanaf nu ipv morgen!
Dennis! Dennis! Dennis! Maak me gek!!![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef STAP01 het volgende:
Exit Dennix voor uitlokken fysiek geweld...
Nee, exit Dennix voor het stelen van een persoonlijke hamburgerquote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef STAP01 het volgende:
mis wel om die hamburgerquote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef STAP01 het volgende:
Mee eens!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub trekt naar Brian toe maar andersom niet..Brian haat Huub en wil hem er zo snel mogelijk uit..Huub is soms wat naief in die dingen..Huub zegt weinig slechts nog over Brian maar andersom maakt Brain Huub af in gesprekken met de anderen..vergis je niet in sneaky Brian..die maakt alleen maar gebruik van die naiviteit van Huub..
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, exit Dennix voor het stelen van een persoonlijke hamburger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |