Je hebt het nét gemistquote:
Mwah, volgens mij was dat een grapje, maar ze werden dan ook heel serieus genomenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ach, als je een Jaap als "cult" gaat neerzetten, vraag je er natuurlijk om.....![]()
Eigenlijk best wel jammer. Was echt leuk dat iemand van achter hier ook mee deed (en bij de buurtjes van VOL)quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat mij betreft hebben ze gelijk... ongehoord zoals ze bejegend werden zodra ze een letter postten.
Laten we het dan maar op verkeerde timing houdenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij was dat een grapje, maar ze werden dan ook heel serieus genomen
Dat was het ook, heel erg leuk zelfs, maar dat ze niet meer komen hebben we vooral aan "onszelf" te danken.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel jammer. Was echt leuk dat iemand van achter hier ook mee deed (en bij de buurtjes van VOL)Maar ik begrijp het ook wel
![]()
Nou, die werden constant overal verantwoordelijk voor gehouden..echt geen wonder dat ze niet meer postten...maar wel jammer..quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat mij betreft hebben ze gelijk... ongehoord zoals ze bejegend werden zodra ze een letter postten.
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach Ruud Nick is Nick en ik ben verder niet status gevoelig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze zijn toch ook verantwoordelijk voor het programmaquote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou, die werden constant overal verantwoordelijk voor gehouden..echt geen wonder dat ze niet meer postten...maar wel jammer..![]()
In dat geval wacht ik op de post van de redactie dat Nadia in het programma is gezet om het wat "klasse" te gevenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laten we het dan maar op verkeerde timing houden
Het was de tijd dat het duidelijk werd, dat Jaap echt totaal het programma zou gaan versjtieren....![]()
Ach mss duiken ze na een paar maanden wel weer op....al heb ik er een hard hoofdje inquote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou, die werden constant overal verantwoordelijk voor gehouden..echt geen wonder dat ze niet meer postten...maar wel jammer..![]()
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laten we het dan maar op verkeerde timing houden
Het was de tijd dat het duidelijk werd, dat Jaap echt totaal het programma zou gaan versjtieren....![]()
Volgens mij is DGK_REDACTIE gewoon ontslagen.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het ook, heel erg leuk zelfs, maar dat ze niet meer komen hebben we vooral aan "onszelf" te danken.
ligt eraan is dat van het aholdconcern?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
Amanda zit echt vol, ze had een hapje van een hamburger genomen, keek ernaar en dacht Oh....
Ze had dan ook al een sultana met cruesli genomen....
Is Sultana de nieuwe sponsor??
Ik hoop dat ze het nog eens overwegen en dan mogen "wij " wel wat sociale controle uitvoeren om ze hier te houden.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het ook, heel erg leuk zelfs, maar dat ze niet meer komen hebben we vooral aan "onszelf" te danken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |