liek gooit denk ik gewoon een bommetje en dat mag in dit spel hoe moeten ze anders in vredesnaam winnen. En als die stomme Nada niet zo stom loopt te zeiken zou er geen aanleiding voor zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef riri het volgende:
[..]
Lieke weet veel van eetpatronen en daar wijst ze nadia op
niks mis mee...dat kind eet gewoon niet normaal
Jij vind dit knap? Ik vind het van zeer bedenkelijk en laag niveau. Een eetprobleem is een echt probleem. Maar goed, ik zei al "Dan had Nadia maar niet in de Kooi moeten gaan zitten".quote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand op haar zwakke punt pakken zonder niveauloos te worden. Knap.
Ja, eigenlijk valt het best wel mee..... HBB was een ramp.....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah nouja, je kan iig nog kiezen tussen gate 1+2HBB was erger
Staat geen tijd voor, maar hij moet het drie maanden op peil houden als die er eenmaal is.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
In hoeveel tijd moet Jaap die 50 kg kwijtraken??
Met het oog op de duur van het programma enzo
Onbepaalde tijd.....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
In hoeveel tijd moet Jaap die 50 kg kwijtraken??
Met het oog op de duur van het programma enzo
ja ik ben ook nog steeds blij hoor!!quote:
Vroeger postten ze ook nog wel eens hier, maar die is nergens meer te zienquote:Op maandag 30 juli 2007 20:35 schreef Katewalker het volgende:
We zijn te negatief en nu worden we gestraft.......reken maar dat de redaktie oid hier en op andere fora alles mee leest...zeker weten..
![]()
Volgens mij vindt hij het leuker als je dat s-je voortaan weglaat.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef ericahysterica het volgende:
nou ik ga maar een lekker mijn ananasje met slagroom maken en voor drs H chocoladepudding met slag.........![]()
Mss ook ivm overname RTL gedoe dat ze een postverbod hebbenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vroeger postten ze ook nog wel eens hier, maar die is nergens meer te zien![]()
En wat mij betreft hebben ze gelijk... ongehoord zoals ze bejegend werden zodra ze een letter postten.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vroeger postten ze ook nog wel eens hier, maar die is nergens meer te zien![]()
Ze weten van gekkigheid niet meer hoe ze het programma moeten rekken.....quote:
De kampbeul is weg.quote:
Ach Ruud Nick is Nick en ik ben verder niet status gevoeligquote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het leuker als je dat s-je voortaan weglaat.![]()
Dat kan ook een goede reden zijn idd...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat mij betreft hebben ze gelijk... ongehoord zoals ze bejegend werden zodra ze een letter postten.
Ach, als je een Jaap als "cult" gaat neerzetten, vraag je er natuurlijk om.....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat mij betreft hebben ze gelijk... ongehoord zoals ze bejegend werden zodra ze een letter postten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |