Als Lieke bij Nada in de buurt is, dan noemt Nada haar 'schatje'quote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
Haar constant Slieko blijven noemen maar wel haar eten opeten. Blijf dan iig een beetje consequent.
Dat vind ik nou ookquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
Haar constant Slieko blijven noemen maar wel haar eten opeten. Blijf dan iig een beetje consequent.
haal hem maar snel op danquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Calvin Klein, Obsession for man!! geweldig, mogen ze mij de hele dag naast zetten hoor
Die kun je bij Hidiho krijgenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal vast streams voor het leven nemen...![]()
quote:
ik zie hem nog de keel van lieke dichtknijpen...........hij is meer rat dan brian ooit zal zijn.......ze hebben dennix uit een open riool gepluktquote:
Ik zie opeens het permanentje in zn wimpertjes!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef dgk_fan het volgende:
Mjammie.......om op te vreten![]()
[afbeelding]
Ben je homo?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef dgk_fan het volgende:
Mjammie.......om op te vreten![]()
[afbeelding]
klopt nada noemde niet de naam van lieke tegen brianquote:Op maandag 30 juli 2007 20:03 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat Lieke nu geen salade krijgt.
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:03 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat Lieke nu geen salade krijgt.
Druk mannetje die Calvin!!! kan niet stil zitten helaasquote:
Niks viezer dan mannen die uren in de wind stinken naar al die vieze troepquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Calvin Klein, Obsession for man!! geweldig, mogen ze mij de hele dag naast zetten hoor
Sure.... Hé s a B-category copycat. Niets origineels aan.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is sterk op dit moment!
Misschien als hij het nog duizend keer zegt dat hij het gaat geloven.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis: "Nu zijn echt de rapen gaar, elke dag."
Ja in herhalenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is sterk op dit moment!
Zo zielig..eerst wil hij niet eten wat Lieke maakt en als Lieke dan zegt ik maak niks voor jou steelt hij een hamburger..ik zag hem er trouwens al etend mee door de slaapkamer lopen..infantiel mannetje..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |