Idd...quote:Op zondag 29 juli 2007 20:43 schreef rubbereend het volgende:
wat een circus was dat destijds zegde zaak Dutroux
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
Dutroux is twee keer ontsnapt. Zeg maar de Michael Boogerd van belgië
Grappig dat het noemen van die naam gelijk een pavlovreactie veroorzaakt bij linksen.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:38 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme het is een Rita Verdonk mannetje
"in de wet staat niets over spaghetti eten" ofzoietsquote:
Ik vind het best leerzaam.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:53 schreef Aoristus het volgende:
Bram vindt dat hij de kijker moet opvoeden in de basisregels van het strafrecht. Grijp niet te hoog, Bram
Hij gaat naar de hoeren. Daar gaan we het straks over hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 20:55 schreef tong80 het volgende:
Waarom moet het bij een advovaat nu weer allemaal over advocatuur gaan ?
Wees eens spannend
Cool.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:55 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij gaat naar de hoeren. Daar gaan we het straks over hebben
Ellen ten Damme, Tong, nu! snel!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:55 schreef tong80 het volgende:
Waarom moet het bij een advovaat nu weer allemaal over advocatuur gaan ?
Wees eens spannend
Waarmee hij gelijk zijn minachting laat zien voor 'het volk'. Net alsof het allemaal zo zwart/wit is. Mensen begrijpen heus wel dat er onpartijdelijke rechtspraak moet zijn, maar er zijn zaken (zoals Dutroux) waarbij de rechter best wat sympathie voor de slachtoffers mag tonen. In minder duidelijke zaken zal 'het volk' heus wel begrijpen dat een rechter onafhankelijkheid moet waarborgen... Moskowitzquote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
Weinig boeiend totnogtoe: het is zo voorspelbaar, weinig verrassend wat hij zegt
Oh nu zei ie het zelf ook: ...het lijkt misschien een open deur...
Ik zie Nawijnquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:57 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Waarmee hij gelijk zijn minachting laat zien voor 'het volk'. Net alsof het allemaal zo zwart/wit is. Mensen begrijpen heus wel dat er onpartijdelijke rechtspraak moet zijn, maar er zijn zaken (zoals Dutroux) waarbij de rechter best wat sympathie voor de slachtoffers mag tonen. In minder duidelijke zaken zal 'het volk' heus wel begrijpen dat een rechter onafhankelijkheid moet waarborgen... Moskowitz![]()
Ja, jammer. Maar ook een gemiste kans voor Bram.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:00 schreef tong80 het volgende:
Joris : 'Ik geloof er geen zak van'![]()
Maar dan laat ie hem weer ontsnappen
Nog zo'n sukkel....quote:Op zondag 29 juli 2007 21:00 schreef milagro het volgende:
[..]
gaan (spaghetti) eten bij/met de familie/nabestaanden vd slachtoffers, ja, dat moet je vooral doen als rechter
als je niet snapt waarom dat niet kan, is die uitleg iig aan jou nog wel besteed.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:06 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Nog zo'n sukkel....
Tuurlijk is dit zwart/wit gezien altijd fout....Maar ook jou ontbreekt dat stukje menselijkheid...jammer.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:08 schreef Aoristus het volgende:
dikke tieten en een stevige kont, zeg het maar Bram
Volgens mij is hij al oud geboren.quote:
Dat zei hij net toch, hij had beter in de jaren 30 kunnen leven. Dan had hij Jiddische woorden kunnen uitwisselen met Max Tailleur, die deed dat ook alleen maar omdat het geld in het laadje brachtquote:Op zondag 29 juli 2007 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al oud geboren.
Die vent is pas 47 en praat als een bejaarde.
In de rechtspraak staat onpartijdigheid nu eenmaal ver boven menselijkheid. Terecht.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:06 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Nog zo'n sukkel....
Tuurlijk is dit zwart/wit gezien altijd fout....Maar ook jou ontbreekt dat stukje menselijkheid...jammer.
Dat was meer de jaren 50 en 60 hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:13 schreef Aoristus het volgende:
Dat zei hij net toch, hij had beter in de jaren 30 kunnen leven. Dan had hij Jiddische woorden kunnen uitwisselen met Max Tailleur, die deed dat ook alleen maar omdat het geld in het laadje bracht![]()
Ja, en de aanloop dan?quote:
Precies opknopen die Maxquote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef KeKouKeLe het volgende:
[..]
In de rechtspraak staat onpartijdigheid nu eenmaal ver boven menselijkheid. Terecht.
Ja, moet dat nou?quote:
Joris drukt ook niet door. Stelt een prikkelende vraag de advocaat gaat een zin beginnen die na 10 minuten eindigt en ze laten het erbijquote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef MissX het volgende:
Ik vind het wel erg tegenvallen, wat een saai gesprek tot nu toe.
Ja, stel je voor een wereld met menselijkheid , gelukkig dat het verboden kan wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef KeKouKeLe het volgende:
[..]
In de rechtspraak staat onpartijdigheid nu eenmaal ver boven menselijkheid. Terecht.
Femke Halsema is bij Claudia's showboot nu op 3.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/5.gif]afbeelding][/url]
2 xquote:Op zondag 29 juli 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Femke Halsema is bij Claudia's showboot nu op 3.
ik vind het juist een geweldig mooi gesprekquote:Op zondag 29 juli 2007 21:29 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Inderdaad; de fragmenten zijn echt een stuk langer dan normaal volgens mij. Echt boeiend is het inderdaad nog niet; Mosko is gewoon niet zo'n boeiend iemand waarschijnlijk. Behalve de rechtzaal weinig passie. Maar ik ga het wel uitzitten. Hopend op een stijgende lijn....
Heeft een hersenbloeding gehad toch? (mistte 't in het gesprek ook ffquote:Op zondag 29 juli 2007 21:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind het juist een geweldig mooi gesprek
ik heb alleen ff gemist wat Mosko sr. nou precies heeft(was ff wat te drinken halen...)
dat mag op zich wel, maar kom dan niet met zo een fragment.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Zodra het te persoonlijk en te privé wordt kapt ie het af.
Stel je niet zo aan. Een rechter is er niet om de slachtoffers een hart onder de riem te steken. Een rechter is er om recht te spreken.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:20 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Ja, stel je voor een wereld met menselijkheid , gelukkig dat het verboden kan worden
Ik ook. Zulke vragen zou je vantevoren even moeten doorspreken, zeg maar.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:36 schreef teamlead het volgende:
ik vind deze vraag behoorlijk ver gaan
van Wiki.quote:Robert Moszkowicz is sedertdien als jurist en belastingadviseur gevestigd te Amsterdam. Na eerder met zijn familie gebrouilleerd te zijn geweest hebben ze zich in november 2003 verzoend.
het onderwerp an sich mag natuurlijk gewoon best besproken worden en dat doen ze ook... maar dat is geen vrijbrief om te verwachten dat ie zijn hele hebben en houden nu maar op tafel gooit. Zeker als het gaat over de ziekte van z'n vaderquote:Op zondag 29 juli 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
Dan had Bram niet 2 keer een fragment moeten kiezen gerelateerd aan z'n vader hoor.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
Die vent zegt nog tegen zijn vrouw als ie klaarkomt : 'Dit moet ik even kwijt, hier kan ik niet tegen, dit is te belangrijk om niet te spuien'
Als hij dat niet doet, dan komt er weinig zinnigs uitquote:
op Ned 3 is het nu echt heel leuk, Tong.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
Hij begint elke antwoord met 'Dit is een goeie vraag, hier ga ik over nadenken, ben ik niet met je eens, dit moet ik werspreken, dit kan ik niet beantwoorden, hier moet ik wel op in gaan.'
Die vent zegt nog tegen zijn vrouw als ie klaarkomt : 'Dit moet ik even kwijt, hier kan ik niet tegen, dit is te belangrijk om niet te spuien'
Wat Bram tot nu toe heeft gezegd is echt peanuts vergeleken met hoe intiem andere Zomergasten zijn.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
het onderwerp an sich mag natuurlijk gewoon best besproken worden en dat doen ze ook... maar dat is geen vrijbrief om te verwachten dat ie zijn hele hebben en houden nu maar op tafel gooit. Zeker als het gaat over de ziekte van z'n vader
Kaart het dan niet aan en ga dan bij RTL-Boulevard zittenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
het onderwerp an sich mag natuurlijk gewoon best besproken worden en dat doen ze ook... maar dat is geen vrijbrief om te verwachten dat ie zijn hele hebben en houden nu maar op tafel gooit. Zeker als het gaat over de ziekte van z'n vader
Volgens mij is de man ijdel genoeg om er zelf persé iets van te willen maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als hij dat niet doet, dan komt er weinig zinnigs uit
precies, ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ws handgemaakt .... en dan zit 't nog slecht ookquote:Op zondag 29 juli 2007 21:38 schreef Kyara het volgende:
Wat past zijn pak slecht. Lijken wel pofmouwen.
Claudia de Breyquote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef milagro het volgende:
[..]
op Ned 3 is het nu echt heel leuk, Tong.
ik vind hem over zichzelf redelijk open. Alleen als het over z'n vader heeft, is hij een heel stuk terughoudender. Snap ik bestquote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat Bram tot nu toe heeft gezegd is echt peanuts vergeleken met hoe intiem andere Zomergasten zijn.
Ik snak naar Ischaquote:Op zondag 29 juli 2007 21:35 schreef MissX het volgende:
Hij heeft alweer alle respect, beetje jammer.
vind je vast leuker dan dit, je klaagt hier enkel maarquote:
ik ook.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het tot nu toe een heel mooi gesprek.
Onder al die beschaving (die overigens best sexy is) moet toch een enorme viezerik zitten, milagro?quote:
Hij lult veel maar zegt niksquote:Op zondag 29 juli 2007 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het tot nu toe een heel mooi gesprek.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:46 schreef shmoopy het volgende:
Onder al die beschaving (die overigens best sexy is) moet toch een enorme viezerik zitten, milagro?
ik mag het hopenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Onder al die beschaving (die overigens best sexy is) moet toch een enorme viezerik zitten, milagro?
daar kennen we hem ook van bij boulevard, heel veel mooie woorden gebruiken maar niks zeggen.quote:
herken jij iets van dat 'pleasen', golfer?quote:
Lezen, droppie.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:47 schreef tong80 het volgende:
GVD shmoopy vind Bram Moskovitz sexy. Zelfs zij trapt erin
'The Oscar goes to.....'quote:Op zondag 29 juli 2007 21:49 schreef UnoclaM het volgende:
bram houdt het nog maar net droog...
Heerlijk, ik trap er in met boter en suiker.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
Shmoopy kijk hem eens vertederend met z'n ogen knipperen acterend dat ie tegen de tranen vecht.
Ok meissie ik schrok al.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Lezen, droppie.
Ik denk dat het stiekem een heel vies ventje i-hiis.
Het lijkt me zo leuk om dat vernisje weg te pulken.
Alles. Zijn verhaal is zo exemplarisch voor ons, als tweede generatie.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:49 schreef milagro het volgende:
herken jij iets van dat 'pleasen', golfer?
Het is vast een heel erge hoerenloper.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:49 schreef shmoopy het volgende:
Lezen, droppie.
Ik denk dat het stiekem een heel vies ventje i-hiis.
Het lijkt me zo leuk om dat vernisje weg te pulken.
Nee, dank u.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iedereen moet in z'n leven minimaal één keer naar Auschwitz/Birkenau. Punt. Om het met eigen ogen te zien.
quote:
Ja een maand geledenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:08 schreef Aoristus het volgende:
ik heb deze uitzending pas nog gezien, was die niet vorig jaar ook al bij zomergasten of werd dit uitgezonden na het overlijden van Wiesenthal?
Want?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef DtchDopey het volgende:
Haha, bizar hoe die man zich voor lul zet!
Bij zomergastenquote:
Was het maar waarquote:
Jammer iddquote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef teamlead het volgende:
waarom wordt er nou ook niet gevraagd naar die andere broer
Dat wordt de afsluiterquote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef teamlead het volgende:
waarom wordt er nou ook niet gevraagd naar die andere broer
Eerder al met de executie van die munchen terroristen wat niet echt conform een onafhankelijke rechtspraak heeft voltrokken maar volgens Moskowitz wel toelaatbaar is. Daarna over het 'uitlever verzoek' want normaal de gang van zaken is, nu ineens niet hoeft in de zaak Eichman volgens dHr. Moskowitz.quote:
Ik heb hem nergens horen zeggen dat het volk dom is.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:21 schreef DtchDopey het volgende:
Allemaal best begrijpbaar maar zeg dan niet in het begin van het programma dat het volk dom is dat ze die onafhankelijke rechtspraak niet volledig respecteren omdat ze het niet zo erg vonden dat de rechter met de slachtoffers spaghetti is gaan eten. Dan moet je dat ook begrijpelijk vinden.
Welke kleur is ie? Dat is een strikvraag..quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef tong80 het volgende:
'Ik heb niet veel passies, waar je me blij mee kunt maken is een mooie auto'
Heb ik hem toch goed ingeschat.
Eichmann heeft een gewoon een proces gehad, conform de regels.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:21 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Eerder al met de executie van die munchen terroristen wat niet echt conform een onafhankelijke rechtspraak heeft voltrokken maar volgens Moskowitz wel toelaatbaar is. Daarna over het 'uitlever verzoek' want normaal de gang van zaken is, nu ineens niet hoeft in de zaak Eichman volgens dHr. Moskowitz.
Allemaal best begrijpbaar maar zeg dan niet in het begin van het programma dat het volk dom is dat ze die onafhankelijke rechtspraak niet volledig respecteren, en dat omdat ze het niet zo erg vonden dat de rechter met de slachtoffers spaghetti is gaan eten. Dan moet je dat ook begrijpelijk vinden.
Leuke pogingquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hem nergens horen zeggen dat het volk dom is.
Misschien dat jij je zo aangesproken voelde?
Stuk blik.quote:
Schattig. Maar we hebben het over de procedures, waarin hij in het ene geval zegt dat ze geschonden mogen worden en dat in het andere geval afschildert als het meest domme wat je kan doen ( begin van zomergasten).quote:Op zondag 29 juli 2007 22:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Eichmann heeft een gewoon een proces gehad, conform de regels.
ze hadden hem net zo makkelijk kunnen neerknallen, had er geen haan naar gekraaid.
een rechter moet ten alle tijden de SCHIJN van partijdigheid vermijden, een advocaat hoeft dat uiteraard niet.
spaghetti eten met slachtoffers of nabestaanden kun je als rechter doen NA het proces, niet tijdens.
begrijp niet waarom je dat niet wil snappen, begrijp niet waarom ik nog moeite doe je dat uit te leggen, want je wil het niet snappen.
link als een looien deur , bedoelde hij te zeggenquote:
Hij geeft er wel een context bij en zegt zelf dat hij toegeeft dat er een dele van wraakgevoelens bij om de hoek komt kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:32 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Schattig. Maar we hebben het over de procedures, waarin hij in het ene geval zegt dat ze geschonden mogen worden en dat in het andere geval afschildert als het meest domme wat je kan doen ( begin van zomergasten).
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:32 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Schattig. Maar we hebben het over de procedures, waarin hij in het ene geval zegt dat ze geschonden mogen worden en dat in het andere geval afschildert als het meest domme wat je kan doen ( begin van zomergasten).
Je moet niet alleen op dat ene stukje 'dom' ingaan, maar meer op de aan de ene kant toch wel vreemde omslag met het begin van de uitzending. Hij zegt na het eerste fragment dat je mensen niet te snel moet veroordelen, maar bij die andere zaken kan hij ineens wel z'n juridische stramien (waar hij normaal heel erg aan hecht) laten varen en doet hij precies wat het 'volk' juist niet moet doen volgens hem.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hem nergens horen zeggen dat het volk dom is.
Misschien dat jij je zo aangesproken voelde?
Volgens mij kijk ik al vanaf 20:20 uur. Heb ik daarvoor iets gemist bij de voorafgaande reclames?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:30 schreef DtchDopey het volgende:
Leuke pogingEchter dan had je het begin ook moeten kijken
![]()
En terecht, wat een geneuzel over geld.quote:
volkomen terechtquote:Op zondag 29 juli 2007 22:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En terecht, wat een geneuzel over geld.
Tja, de Vpro blijft Protestant.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
volkomen terechtTypisch Nederlands calvinistisch geneuzel
Idd.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:41 schreef Seraphina het volgende:
Jongens, ik word hier een beetje moe van. Moskowitcz die elk miniscuul puntje wat niet helemaal klopt op een manier moet verbeteren alsof hij op zn teentjes is getrapt. Dat kun je anders brengen en ook een vraag die niet helemaal goed gesteld is kun je beantwoorden...
Dan moet je geen topadvocaat interviewen.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:41 schreef Seraphina het volgende:
Jongens, ik word hier een beetje moe van. Moskowitcz die elk miniscuul puntje wat niet helemaal klopt op een manier moet verbeteren alsof hij op zn teentjes is getrapt. Dat kun je anders brengen en ook een vraag die niet helemaal goed gesteld is kun je beantwoorden...
En we krijgen een fragment uit de Soprano'squote:Op zondag 29 juli 2007 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL wat is die presentator een nitwit, haalt the gothfather en scarface door elkaar.
Jij kent die hele serie niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
En we krijgen een fragment uit de Soprano's
Hij palmt je weer inquote:Op zondag 29 juli 2007 22:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jij kent die hele serie niet.
Als dit de smaak van Max is, dan heb ik er niets op tegen.
Ik mag niet spammen, maar, dat was míjn man die dat Scarface-schilderij heeft gemaakt en dan lult ie er 5 minuten over door zonder z'n naam te noemen voor een miljoen mensen. Das toch echt kut, zo'n gemiste reclamespot!!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL wat is die presentator een nitwit, haalt the gothfather en scarface door elkaar.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik mag niet spammen, maar, dat was míjn man die dat Scarface-schilderij heeft gemaakt en dan lult ie er 5 minuten over door zonder z'n naam te noemen voor een miljoen mensen. Das toch echt kut, zo'n gemiste reclamespot!!
![]()
Jij noemt zijn naam anders ook niet. En we hebben het dus niet over Al pacino zoals op de voorkant van de film Scarface?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik mag niet spammen, maar, dat was míjn man die dat Scarface-schilderij heeft gemaakt en dan lult ie er 5 minuten over door zonder z'n naam te noemen voor een miljoen mensen. Das toch echt kut, zo'n gemiste reclamespot!!
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:50 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik gelukkig ook nietquote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef golfer het volgende:
Joris snapt blijkbaar echt niets van de advocatuur en het rechtsysteem.
Nee, in een wit pak. Met een sigaar. En ik neem dat niet spammen best serieus, maar Bram had dat best wel mogen doen. Vind ik dan.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:51 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Jij noemt zijn naam anders ook niet. En we hebben het dus niet over Al pacino zoals op de voorkant van de film Scarface?
Dat hij een vraag stelt wil niet zeggen dat hij het niet snapt he. Hij kan ook een compleet verhaal voor de kijker willen.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef golfer het volgende:
nee, heel ergerlijk iddquote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef golfer het volgende:
Max zit dan ook niet tegenover Joris.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
Max wil het niet weten of ie Endstra heeft laten liquideren.
ik vind dat jij het ook mag doen, noem zijn naam danquote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, in een wit pak. Met een sigaar. En ik neem dat niet spammen best serieus, maar Bram had dat best wel mogen doen. Vind ik dan.
Volgens mij speelt hij dit. Kan me nauwelijks voorstellen dat hij echt zo naief is.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef milagro het volgende:
ben je nu zo dom, Joris, of doe je alsof, om te kunnen drammen.
Tot je een goede advocaat nodig hebt, dan zou je willen dat hij je verdedigt.quote:
Je hoopt dat ie 't speelt om niet te slim voor de kijkers over te komen... Maar da's geloof ik niet 't geval.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef golfer het volgende:
waarom zie ik dat soort series nooit op de Nederlandse TV?quote:
Oi, wij hebben de rijdende rechterquote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom zie ik dat soort series nooit op de Nederlandse TV?
Natuurlijk vraagt ie daar niet naar, lul. Dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
Max wil het niet weten of ie Endstra heeft laten liquideren.
Joris ga er GVD nou eens op door
whehehe.. ja.. Mr. Frank Visser is idd ook wel goeie tvquote:
Nederlandse tv heeft andere 'toppertjes' (Jouw <insert willekeurig iets> mijn <insert willekeurig iets>, enz.). Dan is het budget op voor écht interessante tv...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom zie ik dat soort series nooit op de Nederlandse TV?
Frank Visser die bepaalt dat de hond van de buren net niet te hard blaftquote:
ik had zo'n lerares fransquote:Op zondag 29 juli 2007 23:03 schreef Heerlijkheid het volgende:
ow wat doet me dit denken aan de middelbare schooltijd, wat een kutwijf
jij bent nog veel te jong voor oud zeerquote:Op zondag 29 juli 2007 23:03 schreef Heerlijkheid het volgende:
ow wat doet me dit denken aan de middelbare schooltijd, wat een kutwijf
nee, maar dat was de ergstequote:Op zondag 29 juli 2007 23:05 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Je had er gelukkig maar eentje, die zich zo gedroeg![]()
Moet je voorstellen: dit trauma voor mij wordt dus nog erger.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:05 schreef milagro het volgende:
[..]
jij bent nog veel te jong voor oud zeer
Hij was helemaal niet irritant. Eerst al schofterig worden behandeld door de politie, vervolgens sta je machteloos ten opzichte van een 1-2tje van een rechter en het OM. Walgelijk.quote:die man was rete irritant, maar omdat hij gewoon een punt had
die waren op vakantie blijkbaarquote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef Adelante het volgende:
Dit is de eerste zomergasten van dit seizoen die ik zie, maar waren de betere presentators op?
Je hebt blijkbaar vorig jaar ook niet gekeken, want toen was Joris ook al presentator.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef Adelante het volgende:
Dit is de eerste zomergasten van dit seizoen die ik zie, maar waren de betere presentators op?
oe oe oe echt oud zeerquote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Moet je voorstellen: dit trauma voor mij wordt dus nog erger.
[..]
Hij was helemaal niet irritant. Eerst al schofterig worden behandeld door de politie, vervolgens sta je machteloos ten opzichte van een 1-2tje van een rechter en het OM. Walgelijk.
nou........ niet elke uitzending. Ik vind het nogal gast afhankelijkquote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar vorig jaar ook niet gekeken, want toen was Joris ook al presentator.
hmmm, Joost Zwagerman en die doos van herexamen staan me bij, evenals meneer Van Dis.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar vorig jaar ook niet gekeken, want toen was Joris ook al presentator.
Omdat die vader nou eenmaal een enorme invloed op hem heeft (gehad).quote:Op zondag 29 juli 2007 23:17 schreef Wup het volgende:
wat zit hij toch te drammen over die vader
Voor de volledigheidquote:Op zondag 29 juli 2007 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
hmmm, Joost Zwagerman en die doos van herexamen staan me bij, evenals meneer Van Dis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zomergasten_%28televisieprogramma%29quote:Peter van Ingen (1988-1995)
Freek de Jonge (1996)
Wim T. Schippers (1997)
Hanneke Groenteman (1998)
Adriaan van Dis (1999-2002)
Joost Zwagerman (2003-2004)
Connie Palmen (2005)
Joris Luyendijk (2006-2007)
Paul de Leeuw (2 september 2007)
Ik vond het een mooi gesprek, maar een andere interviewer had er waarschijnlijk meer uitgehaaldquote:Op zondag 29 juli 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
Joris heeft eruit gehaald wat er in zit vanavond...
En dat was helaas niet erg veel....
ja dat zal best maar hij is zelf bijna 50. [ ik dacht trouwens dat hij veel ouder was:)]quote:Op zondag 29 juli 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
Omdat die vader nou eenmaal een enorme invloed op hem heeft (gehad).
mwoah, er zat genoeg in, kwam ook genoeg uit, maar Joris dramt zelf door over de verkeerde dingen af en toe, er had dus nog net wat meer uit kunnen komen, maar ik heb genoten van de gesprekken en de fragmentenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
Joris heeft eruit gehaald wat er in zit vanavond...
En dat was helaas niet erg veel....
Idd. Ik vind Joris geforceerd overkomen, glimlachen als ie iets niet weet of niet weet hoe ie moet reageren en hij vraagt niet door als daar wel de kans voor is... Hij zit er als een verlegen pubertje bij af en toe...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi gesprek, maar een andere interviewer had er waarschijnlijk meer uitgehaald
doe mij Peter van Ingen maar terugquote:Op zondag 29 juli 2007 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
rijtje presentatoren
"who are you?"- roger daltrey.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
He-le-maal gemist.
Al heb ik er niet eens heel veel spijt van, ik had evengoed toch een prima avond met vriendinnetje op de bank met een stapeltje CSI's.
ik vond hem vorige week ook niet goedquote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef Kidney_Bean het volgende:
De verhouding tussen Joris en Bram is niet goed... Vorige week met Bettine was het gelijk, nu staat Joris ´onder´ Bram en durft niet goed... Hij had zoveel meer kunnen doorvragen.. Nu had Bram de overhand.. jammer..
Dat is niet echt een interviewer he, da's meer een verteller. Luyendijk moet nog even in zijn rol komen, hij is beslist niet met makkelijke gasten begonnenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
joris zou vervangen moeten worden door hans goedkoop.
Daar begon het mee ja, hij zei : je mag me of je hebt een hekel aan me, er zit geen schemergebied tussen. De man is meer dan ijdel.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:28 schreef Toad het volgende:
Je moet Bram ook voortdurend zeggen dat je hem respecteert. Maar als je hem even probeert te prikkelen is 'ie op z'n teentjes getrapt.
tsjah, maar samen met het vrouwtje achter de bloemendaalse geraniums is ook nog niet aan je besteed zeker?!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:27 schreef golfer het volgende:
Dat optreden van Pablo Casals lijkt erg op wat wij afgelopen vrijdagavond meemaakten met Ramses Shaffy: vertederend, maar op die leeftijd moet je het niet meer doen.
prachtig juist, je weet toch dat het niet meer helemaal zuiver zal klinken, dus ach, en in dit geval, deze man was op die hoge leeftijd net effe een helderder nog dan onze Ramsesquote:Op zondag 29 juli 2007 23:27 schreef golfer het volgende:
Dat optreden van Pablo Casals lijkt erg op wat wij afgelopen vrijdagavond meemaakten met Ramses Shaffy: vertederend, maar op die leeftijd moet je het niet meer doen.
dat lijkt me juist een voordeel, Ramses zelf heeft het allemaal niet zo door dat het een beetje sneu is en gelukkig maarquote:Op zondag 29 juli 2007 23:30 schreef milagro het volgende:
prachtig juist, je weet toch dat het niet meer helemaal zuiver zal klinken, dus ach, en in dit geval, deze man was op die hoge leeftijd net effe een helderder nog dan onze Ramses
ach kom, hij ergerde zich terecht aan die (hopelijk) gespeelde naiviteit, en dat gedram, af en toe lijkt Joris hem woorden in de mond te willen leggen , als Mosko dan uitlegd hoe hij het bedoelde, komt er weer een "ja, maar toch...." nee, niets, Joris, je dramt.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:28 schreef Toad het volgende:
Je moet Bram ook voortdurend zeggen dat je hem respecteert. Maar als je hem even probeert te prikkelen is 'ie op z'n teentjes getrapt.
ja, maar dat ís zomergasten...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:34 schreef golfer het volgende:
Ik zal wel tot een minderheid behoren hier op Fok!, maar ik vond het dus absoluut geen slechte uitzending.
Er kwam toch meer uit bij Bram dat ik van te voren had ingeschat.
Stond Joris vorige week dan 'boven' Bettine?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef Kidney_Bean het volgende:
De verhouding tussen Joris en Bram is niet goed... Vorige week met Bettine was het gelijk, nu staat Joris ´onder´ Bram en durft niet goed... Hij had zoveel meer kunnen doorvragen.. Nu had Bram de overhand.. jammer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |