Ja, jammer. Maar ook een gemiste kans voor Bram.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:00 schreef tong80 het volgende:
Joris : 'Ik geloof er geen zak van'![]()
Maar dan laat ie hem weer ontsnappen
Nog zo'n sukkel....quote:Op zondag 29 juli 2007 21:00 schreef milagro het volgende:
[..]
gaan (spaghetti) eten bij/met de familie/nabestaanden vd slachtoffers, ja, dat moet je vooral doen als rechter
als je niet snapt waarom dat niet kan, is die uitleg iig aan jou nog wel besteed.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:06 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Nog zo'n sukkel....
Tuurlijk is dit zwart/wit gezien altijd fout....Maar ook jou ontbreekt dat stukje menselijkheid...jammer.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:08 schreef Aoristus het volgende:
dikke tieten en een stevige kont, zeg het maar Bram
Volgens mij is hij al oud geboren.quote:
Dat zei hij net toch, hij had beter in de jaren 30 kunnen leven. Dan had hij Jiddische woorden kunnen uitwisselen met Max Tailleur, die deed dat ook alleen maar omdat het geld in het laadje brachtquote:Op zondag 29 juli 2007 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al oud geboren.
Die vent is pas 47 en praat als een bejaarde.
In de rechtspraak staat onpartijdigheid nu eenmaal ver boven menselijkheid. Terecht.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:06 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Nog zo'n sukkel....
Tuurlijk is dit zwart/wit gezien altijd fout....Maar ook jou ontbreekt dat stukje menselijkheid...jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |