Want?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef DtchDopey het volgende:
Haha, bizar hoe die man zich voor lul zet!
Bij zomergastenquote:
Was het maar waarquote:
Jammer iddquote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef teamlead het volgende:
waarom wordt er nou ook niet gevraagd naar die andere broer
Dat wordt de afsluiterquote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef teamlead het volgende:
waarom wordt er nou ook niet gevraagd naar die andere broer
Eerder al met de executie van die munchen terroristen wat niet echt conform een onafhankelijke rechtspraak heeft voltrokken maar volgens Moskowitz wel toelaatbaar is. Daarna over het 'uitlever verzoek' want normaal de gang van zaken is, nu ineens niet hoeft in de zaak Eichman volgens dHr. Moskowitz.quote:
Ik heb hem nergens horen zeggen dat het volk dom is.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:21 schreef DtchDopey het volgende:
Allemaal best begrijpbaar maar zeg dan niet in het begin van het programma dat het volk dom is dat ze die onafhankelijke rechtspraak niet volledig respecteren omdat ze het niet zo erg vonden dat de rechter met de slachtoffers spaghetti is gaan eten. Dan moet je dat ook begrijpelijk vinden.
Welke kleur is ie? Dat is een strikvraag..quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef tong80 het volgende:
'Ik heb niet veel passies, waar je me blij mee kunt maken is een mooie auto'
Heb ik hem toch goed ingeschat.
Eichmann heeft een gewoon een proces gehad, conform de regels.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:21 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Eerder al met de executie van die munchen terroristen wat niet echt conform een onafhankelijke rechtspraak heeft voltrokken maar volgens Moskowitz wel toelaatbaar is. Daarna over het 'uitlever verzoek' want normaal de gang van zaken is, nu ineens niet hoeft in de zaak Eichman volgens dHr. Moskowitz.
Allemaal best begrijpbaar maar zeg dan niet in het begin van het programma dat het volk dom is dat ze die onafhankelijke rechtspraak niet volledig respecteren, en dat omdat ze het niet zo erg vonden dat de rechter met de slachtoffers spaghetti is gaan eten. Dan moet je dat ook begrijpelijk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |