Dat was meer de jaren 50 en 60 hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:13 schreef Aoristus het volgende:
Dat zei hij net toch, hij had beter in de jaren 30 kunnen leven. Dan had hij Jiddische woorden kunnen uitwisselen met Max Tailleur, die deed dat ook alleen maar omdat het geld in het laadje bracht![]()
Ja, en de aanloop dan?quote:
Precies opknopen die Maxquote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef KeKouKeLe het volgende:
[..]
In de rechtspraak staat onpartijdigheid nu eenmaal ver boven menselijkheid. Terecht.
Ja, moet dat nou?quote:
Joris drukt ook niet door. Stelt een prikkelende vraag de advocaat gaat een zin beginnen die na 10 minuten eindigt en ze laten het erbijquote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef MissX het volgende:
Ik vind het wel erg tegenvallen, wat een saai gesprek tot nu toe.
Ja, stel je voor een wereld met menselijkheid , gelukkig dat het verboden kan wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef KeKouKeLe het volgende:
[..]
In de rechtspraak staat onpartijdigheid nu eenmaal ver boven menselijkheid. Terecht.
Femke Halsema is bij Claudia's showboot nu op 3.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/5.gif]afbeelding][/url]
2 xquote:Op zondag 29 juli 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Femke Halsema is bij Claudia's showboot nu op 3.
ik vind het juist een geweldig mooi gesprekquote:Op zondag 29 juli 2007 21:29 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Inderdaad; de fragmenten zijn echt een stuk langer dan normaal volgens mij. Echt boeiend is het inderdaad nog niet; Mosko is gewoon niet zo'n boeiend iemand waarschijnlijk. Behalve de rechtzaal weinig passie. Maar ik ga het wel uitzitten. Hopend op een stijgende lijn....
Heeft een hersenbloeding gehad toch? (mistte 't in het gesprek ook ffquote:Op zondag 29 juli 2007 21:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind het juist een geweldig mooi gesprek
ik heb alleen ff gemist wat Mosko sr. nou precies heeft(was ff wat te drinken halen...)
dat mag op zich wel, maar kom dan niet met zo een fragment.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Zodra het te persoonlijk en te privé wordt kapt ie het af.
Stel je niet zo aan. Een rechter is er niet om de slachtoffers een hart onder de riem te steken. Een rechter is er om recht te spreken.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:20 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Ja, stel je voor een wereld met menselijkheid , gelukkig dat het verboden kan worden
Ik ook. Zulke vragen zou je vantevoren even moeten doorspreken, zeg maar.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:36 schreef teamlead het volgende:
ik vind deze vraag behoorlijk ver gaan
van Wiki.quote:Robert Moszkowicz is sedertdien als jurist en belastingadviseur gevestigd te Amsterdam. Na eerder met zijn familie gebrouilleerd te zijn geweest hebben ze zich in november 2003 verzoend.
het onderwerp an sich mag natuurlijk gewoon best besproken worden en dat doen ze ook... maar dat is geen vrijbrief om te verwachten dat ie zijn hele hebben en houden nu maar op tafel gooit. Zeker als het gaat over de ziekte van z'n vaderquote:Op zondag 29 juli 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
Dan had Bram niet 2 keer een fragment moeten kiezen gerelateerd aan z'n vader hoor.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
Die vent zegt nog tegen zijn vrouw als ie klaarkomt : 'Dit moet ik even kwijt, hier kan ik niet tegen, dit is te belangrijk om niet te spuien'
Als hij dat niet doet, dan komt er weinig zinnigs uitquote:
op Ned 3 is het nu echt heel leuk, Tong.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
Hij begint elke antwoord met 'Dit is een goeie vraag, hier ga ik over nadenken, ben ik niet met je eens, dit moet ik werspreken, dit kan ik niet beantwoorden, hier moet ik wel op in gaan.'
Die vent zegt nog tegen zijn vrouw als ie klaarkomt : 'Dit moet ik even kwijt, hier kan ik niet tegen, dit is te belangrijk om niet te spuien'
Wat Bram tot nu toe heeft gezegd is echt peanuts vergeleken met hoe intiem andere Zomergasten zijn.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
het onderwerp an sich mag natuurlijk gewoon best besproken worden en dat doen ze ook... maar dat is geen vrijbrief om te verwachten dat ie zijn hele hebben en houden nu maar op tafel gooit. Zeker als het gaat over de ziekte van z'n vader
Kaart het dan niet aan en ga dan bij RTL-Boulevard zittenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
het onderwerp an sich mag natuurlijk gewoon best besproken worden en dat doen ze ook... maar dat is geen vrijbrief om te verwachten dat ie zijn hele hebben en houden nu maar op tafel gooit. Zeker als het gaat over de ziekte van z'n vader
Volgens mij is de man ijdel genoeg om er zelf persé iets van te willen maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als hij dat niet doet, dan komt er weinig zinnigs uit
precies, ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ws handgemaakt .... en dan zit 't nog slecht ookquote:Op zondag 29 juli 2007 21:38 schreef Kyara het volgende:
Wat past zijn pak slecht. Lijken wel pofmouwen.
Claudia de Breyquote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef milagro het volgende:
[..]
op Ned 3 is het nu echt heel leuk, Tong.
ik vind hem over zichzelf redelijk open. Alleen als het over z'n vader heeft, is hij een heel stuk terughoudender. Snap ik bestquote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat Bram tot nu toe heeft gezegd is echt peanuts vergeleken met hoe intiem andere Zomergasten zijn.
Ik snak naar Ischaquote:Op zondag 29 juli 2007 21:35 schreef MissX het volgende:
Hij heeft alweer alle respect, beetje jammer.
vind je vast leuker dan dit, je klaagt hier enkel maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |